Autor Tema: Terrassa  (Llegit 15166 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Xandri

  • Visitant
Re: Derby Vallesà
« Respondre #20 el: 06 de Setembre de 2009, 13:25:09 pm »
Jo segurament hi aniré. Tinc ja 4 entrades encarregades.  ;D
Encarrega una de més guapa! :beer2 :-*

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Derby Vallesà
« Respondre #21 el: 06 de Setembre de 2009, 19:41:11 pm »
Jo segurament hi aniré. Tinc ja 4 entrades encarregades.  ;D
Encarrega una de més guapa! :beer2 :-*

Està molt difícil el tema...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: Derby Vallesà
« Respondre #22 el: 07 de Setembre de 2009, 01:25:38 am »
a ver si dicen los precios, pero vaya seguramente seamos yo y 3 o 4 mas en el paralimpic :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: Derby Vallesà
« Respondre #23 el: 07 de Setembre de 2009, 20:48:23 pm »
diumenge 5 de la tarda i per tv....com intentin els marroquins aquests atracar-nos amb el preu,m'estalviu la vacunaçio contra posibles enfermetats i a veurel per la tele comodament desde el sofa....

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re: Derby Vallesà
« Respondre #24 el: 07 de Setembre de 2009, 23:11:20 pm »

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Derby Vallesà
« Respondre #25 el: 08 de Setembre de 2009, 00:10:08 am »
Tots al Olímpic !!
The pride of Catalunya

Desconnectat bombona arlekinada

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 882
  • Gènere: Masculí
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
Re: Terrassa
« Respondre #26 el: 08 de Setembre de 2009, 18:10:24 pm »
 :scut :bandera Yo creo que es la oportunidad perfecta para que vayamos unos 1000 o 1200 y seamos mas que ellos y se vea bien clarito quién manda en el vallés occidental y que somos la mejor afición de toda catalunya. Yo tengo pensado de ir en tren por primera vez para que vayamos todos juntos con camisetas, bufandas y banderas y airearlas bien por el pueblo de al lado, así que el domingo TODOS A LA POCILGA EGARENSE!!!!!!!!!!! :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re: Terrassa
« Respondre #27 el: 08 de Setembre de 2009, 18:11:54 pm »
:scut :bandera Yo creo que es la oportunidad perfecta para que vayamos unos 1000 o 1200 y seamos mas que ellos y se vea bien clarito quién manda en el vallés occidental y que somos la mejor afición de toda catalunya. Yo tengo pensado de ir en tren por primera vez para que vayamos todos juntos con camisetas, bufandas y banderas y airearlas bien por el pueblo de al lado, así que el domingo TODOS A LA POCILGA EGARENSE!!!!!!!!!!! :scut :bandera

con estos precios no creo que seamos mas que el año pasado... :wall:
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat SaC_DruMMeR

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 357
Re: Terrassa
« Respondre #28 el: 08 de Setembre de 2009, 18:31:57 pm »
:scut :bandera Yo creo que es la oportunidad perfecta para que vayamos unos 1000 o 1200 y seamos mas que ellos y se vea bien clarito quién manda en el vallés occidental y que somos la mejor afición de toda catalunya. Yo tengo pensado de ir en tren por primera vez para que vayamos todos juntos con camisetas, bufandas y banderas y airearlas bien por el pueblo de al lado, así que el domingo TODOS A LA POCILGA EGARENSE!!!!!!!!!!! :scut :bandera

con estos precios no creo que seamos mas que el año pasado... :wall:

Seremos menos ya que el año pasado por lo menos haciéndote pasar por juvenil me parece que pagamos 10€, este año ya son 15€, vaya estafa :ostres

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: Terrassa
« Respondre #29 el: 09 de Setembre de 2009, 13:19:06 pm »
jo crec que el que hauriem de fer es ANAR TOTS O NO ANAR NINGÚ si anem 50 semblara que fem el pena però si anem 800 semblarà que som una gran afició. Vull dir que per anar 50 que no hi vagi ningú  :closedeyes:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Terrassa
« Respondre #30 el: 09 de Setembre de 2009, 13:44:31 pm »
jo crec que el que hauriem de fer es ANAR TOTS O NO ANAR NINGÚ si anem 50 semblara que fem el pena però si anem 800 semblarà que som una gran afició. Vull dir que per anar 50 que no hi vagi ningú  :closedeyes:

la veritat es que tens tota la raó, pero jo hi aniré, encara que sigui sol  ;D quan fan el sorteig del calendari tots estem pendents de quan serà aquest partit com per ara quedar-me a casa a veure'l des del sofà. Respecto a tots els que es volguin quedar a casa o veure'l algún bar perquè 20 euros es una passada pero guanyar-los per 3a vegada en el seu propi estadi i que segueixin amb 0 punts val mes de 20 euros xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re: Terrassa
« Respondre #31 el: 09 de Setembre de 2009, 13:59:10 pm »
Per si los dos clubs han negociado el precios y se pondran los mismos en los dos partidos, tanto en el Olímpic como en la NCA me parece penoso. Al olímpic no irán ni 1500 personas y a la NCA como mucho 3500. Esto es lo que quieren?? Si que cuidamos el derby del Vallés Occidental!!!  :clap :clap :clap :clap :clap  :angry2:
 
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: Terrassa
« Respondre #32 el: 09 de Setembre de 2009, 14:00:27 pm »
jo crec que el que hauriem de fer es ANAR TOTS O NO ANAR NINGÚ si anem 50 semblara que fem el pena però si anem 800 semblarà que som una gran afició. Vull dir que per anar 50 que no hi vagi ningú  :closedeyes:

la veritat es que tens tota la raó, pero jo hi aniré, encara que sigui sol  ;D quan fan el sorteig del calendari tots estem pendents de quan serà aquest partit com per ara quedar-me a casa a veure'l des del sofà. Respecto a tots els que es volguin quedar a casa o veure'l algún bar perquè 20 euros es una passada pero guanyar-los per 3a vegada en el seu propi estadi i que segueixin amb 0 punts val mes de 20 euros xDD
ya pero yo me estoy pensando si ir, pero para ue vayan 50... no vale la pena  :no:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: Terrassa
« Respondre #33 el: 09 de Setembre de 2009, 14:16:00 pm »
Aquest partit no es pot fallar. Hem de recolzar al equip i ensenyar als nous jugadors la rivalitat que existeix entre els clubs i tambe perque despres els de burundi no ens diguin que som 4 gats c*** que som el sabadell!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: Terrassa
« Respondre #34 el: 09 de Setembre de 2009, 17:50:29 pm »
jo crec que el que hauriem de fer es ANAR TOTS O NO ANAR NINGÚ si anem 50 semblara que fem el pena però si anem 800 semblarà que som una gran afició. Vull dir que per anar 50 que no hi vagi ningú  :closedeyes:

la veritat es que tens tota la raó, pero jo hi aniré, encara que sigui sol  ;D quan fan el sorteig del calendari tots estem pendents de quan serà aquest partit com per ara quedar-me a casa a veure'l des del sofà. Respecto a tots els que es volguin quedar a casa o veure'l algún bar perquè 20 euros es una passada pero guanyar-los per 3a vegada en el seu propi estadi i que segueixin amb 0 punts val mes de 20 euros xDD
No pateixis, no estaràs sol, jo també hi aniré! ;D
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: Terrassa
« Respondre #35 el: 09 de Setembre de 2009, 18:14:27 pm »
Yo si no pasa nada, y acompañado por otro amigo socio, también estaré allí.
En el partido amistoso muchos deciamos que no iriamos y al final habiamos 150-170 arlequinados en el fondo. Pienso que daremos de nuevo colorido y el equipo no estará solo el próximo domingo enTerrassa. La mejor afición no va a fallar  :happy2:

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: Terrassa
« Respondre #36 el: 09 de Setembre de 2009, 20:47:03 pm »
els preus algú m'els pot posar? esk a una pagina web que va posar en kitanovsky l'antivirus no em deixa passar  :angry2:
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Terrassa
« Respondre #37 el: 09 de Setembre de 2009, 20:55:17 pm »
Vale que aquest derby cada cop es més fluix , i que a sobre ens cobren 20 euros , po ***** , espero que si entre tots plegats provoqueu un desastre de desplaçament arlequinat no es pronuncii més la paraula derby , pk ens quedarà gran!! Un derby es l'ambient que es viu , els cantics , la passió , no quedar-se a casa a veure'l per la tele coi !! Us heu parat a pensar en l'opinió que tindràn els jugadors que han arribat nous i els hi han parlat de nosaltres com afició?? si resulta que per ara no hem passat de 1.500 persones a casa i no ens desplaçem ni en el suposat derby??

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: Terrassa
« Respondre #38 el: 09 de Setembre de 2009, 21:57:49 pm »
Jo tinc pensat anari.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Terrassa
« Respondre #39 el: 09 de Setembre de 2009, 22:53:28 pm »
Ara diuen que encara no estan confirmats els preus... Que s'aclareixin! Jo també tinc pensat anar, si veig que s'anima la gent aniré  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord