Autor Tema: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)  (Llegit 25901 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #20 el: 26 de Agost de 2009, 14:13:00 pm »
He perdut el meu primer amistos per 5-2.

Resultat enganyos i del tot injust ja que fins al minut 80ipico he aguantat be el 2-2. Un penal poc clar i uns minuts finals desastrosos han fet la resta  :-\

 :beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #21 el: 26 de Agost de 2009, 17:37:15 pm »
I si sabies que eren molt dolents per quina rao vas i em dius que perdre 5-0??  :rant:

Per cert, dema al migdia quedo lliure d'amistosos i m'agradaria jugar contra algun altre equip arlequinat... si hi han voluntaris que em reptin plis ;)

 :beer2

PD.: Algu sap quan comença la propera temporada de HT?

Entre temporada i temporada hi han dues setmanes, la primera es juguen promocions i a la segona no i a activitat.  
:beer2
« Darrera modificació: 26 de Agost de 2009, 17:41:00 pm per BERNISABADELL »
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #22 el: 27 de Agost de 2009, 21:19:43 pm »
Gracies Berni  :oooooo:

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1992
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #23 el: 31 de Agost de 2009, 14:34:11 pm »
Coll*** torno de vacances i ja m'has revolucionat el galliner. Ha arribat el SabadellPower i s'ha reactivat tot el subforum.

Benvingut i que tinguis sort.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #24 el: 03 de Setembre de 2009, 22:24:13 pm »
Ostres, m'acaba de tocar un equip alemany per fer l'amistos i m'en vaig cap alla...

La questio es que al posar-me a la bossa de partits amistosos no m'en vaig enrecordar de posar a nivell espanyol... i m'ha tocat l'alemany aquest que te un equip amb bastantes mes 'estrelles' de les que tinc jo...  :wacky:

Es bo fer aquest partit internacional? em sortira allo de les banderetes dels paisos on he anat a jugar?  :w00t:

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #25 el: 03 de Setembre de 2009, 23:56:15 pm »
Per sortir a l'estranger, tens un sobrecost de 6000€, però a canvi, els jugadors adquireixen una mica més de experiència.

El tema banderes... si ets supporter, les veuràs, si no, no les veuràs.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #26 el: 12 de Setembre de 2009, 17:09:42 pm »
Doncs si Birrero... 6000 € que m'ha costat la broma.. be, menys... vaig rebre uns 2200€ d'espectacdors i la broma de l'amistos fora de fronteres m'ha costat 'nomes' uns 4000€. Pero be, en vaig sortir content ja que vaig poder sortir amb un valuos empat a 2.

Avui, en primer partit oficial de lliga he guanyat a un equip robot per 4-0 i em col.loco 2on al meu grup. Nomes es l'inici pero dona moral ;)

Des de que vaig agafar l'equip, ja n'he guanyat 3, empatat 1 i nomes 1 de perdut.

A topeeeeeeeeeeeeeeee!!!  :cheer

 :beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #27 el: 26 de Setembre de 2009, 13:51:37 pm »
Si algu em vol reptar per un amistos de moment ho tinc lliure ;)

ID.: 1339257

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #28 el: 26 de Setembre de 2009, 16:55:08 pm »
Si algu em vol reptar per un amistos de moment ho tinc lliure ;)

ID.: 1339257

 :beer2

Repte fet!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #29 el: 26 de Setembre de 2009, 18:40:12 pm »
Si algu em vol reptar per un amistos de moment ho tinc lliure ;)

ID.: 1339257

 :beer2

Repte fet!

Aceptat Berni!

Gracies i que guanyi el millor!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #30 el: 30 de Setembre de 2009, 17:15:04 pm »
juer soci... quin bany m'has fotut!! (0-6)

Diguem com a minim que has jugat amb els titulars, no? que no serveixi d'excusa pero he jugat quasi amb l'equip de juvenils pq els volia començar a foguejar  :whistle:

Molta sort per a la temporada!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #31 el: 30 de Setembre de 2009, 18:50:28 pm »
juer soci... quin bany m'has fotut!! (0-6)

Diguem com a minim que has jugat amb els titulars, no? que no serveixi d'excusa pero he jugat quasi amb l'equip de juvenils pq els volia començar a foguejar  :whistle:

Molta sort per a la temporada!

 :beer2

Eps doncs en principi aquest no és l'equip titular, excepte algun jugador. Per cert 2 jugadors lesionats, porto una ratxa sobretot en el mig del camp que tela...

Doncs igualment sort, i a veure si puges aquest any!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #32 el: 03 de Octubre de 2009, 21:41:05 pm »
Superat l'entrebanc de l'amistos amb el company Berni, avui en lliga hem tornat a guanyar.

Un partit importantissim ja que m'enfrentava al lider fins aleshores imbatut. Amb la victoria d'avui, 4-1, em poso al capdevant en solitari de la classificacio amb 4 victories de 4 partits.

La meva lliga sera cosa de 3 i crec que acabarem pujant per diferencies de gols ja que la cosa estara ajustadissima.

Ara em queden un parell de partits a priori facils per a poder-me relaxar despres d'haver-lis demanat avui una 'motivacio extra' als meus jugadors. D'aqui 3 setmanes tornare a tenir partit important contra el 3er i espero estar ja al 100x100 un altre cop.

A I, a III, a VI o a XI, som el CE SABADELL POWER FC!
:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #33 el: 05 de Gener de 2010, 20:54:56 pm »
Doncs finalment vaig tenir rao: va ser una lliga de tres amb la pega que jo vaig ser el que va acabar tercer.

Per sort he pujat a X.2256 pel tema del descens dels bots.

He començat la lliga guanyant i aquest any el dedicare a intentar fer calers, i amb aquests intentar fitxar una columna vertebral de qualitat per assegurar l'ascens el mes aviat possible: Vull anar cap amunt!

Sort a tots en la nova temporada acabada d'estrenar!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #34 el: 06 de Gener de 2010, 13:08:43 pm »
aveure com ho fas però si fas jugar aket gatet de la foto degur k guanyes jajajajaxDD  :hurra :hurra :hurra :hurra:
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #35 el: 10 de Gener de 2010, 00:21:33 am »
Doncs 2 de 2 de moment  :visca

Crec que sera una lliga entre 3 o 4... veurem com avança la cosa. La setmana vinent jugo contra un d'aquests 'gallets'... a veure si li puc plantar cara ;)

Sort a tots!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #36 el: 26 de Abril de 2010, 23:29:46 pm »
SOL I PADRIS NEWS

Redaccio. Reporter Tribulete.

Tot esta preparat en l'Estadi Nacional Sol i Padris per acollir el primer encontre de la temporada recentment encetada. Dins del Club, tot ja esta preparat per fer d'aquesta 4a temporada del CE Sabadell Power la de l'ascens a IX divisió Hattrick i provar de fer el salt tambe a la 1a divisio de la Lliga Forum. En la primera jornada, l'equip ja ha avisat de les seves intencions i ha guanyat (1-2) en el camp d'un dels gallets del grup.

Aquest reporter ha pogut parlar amb el responsable del Club, el Sr. Sabadell Power, qui s'ha mostrat confiat amb la temporada que tenim per davant. Aquestes en son les preguntes i respostes:

P: Quines conclussions podem treure de la passada temporada? Quina nota li posaries?
R: Jo les vibracions que vaig tenir van ser bones. Tot i que no vem poder aconseguir el 100*100 d'objectius marcats a l'inici de temporada, l'equip va donar la cara en tot moment i nomes un parell de derrotes inesperades van evitar que l'equip ascendis de categoria. A mes, si que vem aconseguir la resta d'objectius marcats com va ser el campionat absolut de 3a divisio de la Lliga Forum i l'ascens a 2a, i, aconseguir una estabilitat economica per poder aconseguir aquestes fites que ens em marcat. Una nota? Jo li posaria un 7 a la trajectoria de l'any passat: bona pero millorable.

P: Parlant de temes economics... sembla ser que la crisi economica no passara factura al CE Sabadell Power... es mante el pressupost de la passada temporada?
R: Be, la veritat es que l'aumentarem. La crisi ens ha fet mal, clar, pero potser menys que a la resta dels equips al no dependre dels diners de les constructores. Lamentablement, hem perdut un dels principals sponsors, el Palau de la Musica, tot i que el seu maxim responsable, el Sr. Millet, amb qui mantinc una bona amistat, ens ha assegurat que tornaria a col.laborar amb el Club tan bon punt s'arreglin uns petits malentessos amb Hisenda i la Justicia. Tot i aquesta perdua d'sponsoritzacio i de diners, el Club podra mantenir i aumentar el seu pressupost gracies a l'excelent treball dels nostres caça-talents, que ens ha permes fitxar molt bons jugadors a un preu molt baix, uns d'aquests jugadors han servit per reforçar el primer equip i altres, per anar-los venent, amb beneficis assegurats, segons les necessitats de la caixa. Clar que ens agradaria poder comptar amb mes diners, pero el nostre pressupost no hauria de ser cap impediment per aconseguir els objectius.

P: Ja que parla d'objectius... que podem esperar els socis i aficionats del CE Sabadell Power per aquesta temporada acabada de començar?
R: Dedicacio, dedicacio, mes dedicacio i feina ben feta. No podem assegurar res mes... Recordem que els resultats els marca una maquina que a l'igual que els arbits reals, poden influir en els resultats finals. Des d'aquesta directiva que presideixo nomes puc assergurar aixo: dedicacio absoluta a l'equip, transparencia en la gestio del dia a dia i en definitiva, feina ben feta... o almenys aixi ho intentarem.

P: Pero en temes esportius, que podem esperar?
R: Be, ja us dic que tot dependra de que si la maquina vol fer entrar o no la pilota en la porteria contraria i si tens els logaritmes adients per guanyar o no els partits. La temporada l'hem començat molt forts ja que en la primera jornada s'ha guanyat 1-2 en un camp on l'any passat vem perdre 4-1 i seguim vius en la Copa Hattrick del Forum Arlequinat. Jo de l'equip n'espero bon resultats i estar donant la cara en totes les competicions que participi. L'excelent plantilla que tenim ens ha de permetre lluitar per objectius ambiciossos.

P: Com veus el nou grup que s'ha format a la Lliga X Hattrick?
R: Nomes quedem 2 equips de l'any passat. 2 van pujar i 4 bots van baixar. La majoria son usuaris novells que començen amb equips molt fluixos i els seus resultats i la guerra que ens puguin donar al llarg de la lliga dependra de si encerten o no amb la seva politica de fitxatges. A priori crec que sera una lliga de tres encara que no descarto que hi hagin sorpreses al final.

P: I les competicions organitzades pel prestigios Forum Arlequinat, que m'en pot dir?
R: Jo recordo a tothom que l'equip es va crear per jugar aquest tipus de competicions. Esta clar tambe que el principal prestigi et ve donat per la categoria Hattrick i per aixo tampoc es descuida, pero repeteixo, l'equip es va fundar per jugar aquestes competicions organitzades pel Forum Arlequinat. Aquest any debutarem a la 2a divisio i com sempre esperem donar la sorpresa i poder estar a dalt de tot quan finalitzi. Esta clar que no sera facil, la 2a divisio es ja una categoria 'professional' on hi han molt bons i prestigiossos equips... veurem fins on podem arribar.

P: Parlant de competicions Forum... aquest dimecres, partit de 2a ronda a la copa forum contra un dels favorits... com ho veu?
R: Sera un partit molt complicat. Esta clar que aquest cop no sortim com a favorits ja que ens enfrontarem a un dels fundadors d'aquesta competicio i un equip que juga varies categories per sobre del nostre. Esperem no sortir golejats i que el partit ens serveixi per agafar experiencia... ep! tot i que no descartem donar donar guerra i inclus poder guanyar el partit eh? Una de les consignes de l'equip es sempre donar-ho tot en cada partit i i en aquest cas, esperem que el rival es confii i poder donar la sorpresa. Esta clar que seria un bon titular de premsa i que ens donaria molt de prestigi en el ambit del forum pero tenim clar, repeteixo, que no anem pas de favorits i que no hi tenim res a perdre. L'equip ja ha fet, a hores d'ara, un molt bon paper en aquesta competicio ja que ha arribat invicte a aquesta 2a ronda. Enfrentar-nos a l'equip d'en Birrero ja es tot un premi, una final anticipada per a nosaltres.

P: Entre els aficionats es comenta la possibilitat d'un canvi d'entrenador...
R: Aquest tema ara no toca. El mister te contracte en vigor i te tota la confiança de la Junta que presideixo

P: A aquestes alçades de temporada, un cop ja començada, la plantilla es pot donar per tancada?
R: No. La nostra politica economica-esportiva ens obliga a estar sempre a la gûait per trobar jugadors amb una excelent progresio i a bon preu que ens permetin obtenir benefis amb la seva re-venda.

P: ... tot i els perills d'acabar amb una plantilla super poblada?
R: No es un risc, es una realitat. Aquesta politica ens obliga, clar esta, a tenir una molt amplia plantilla... pero no ens molesta. tot i les molt diverses formes de pensar que hi poden haver en un vestidor tant ampli, l'ambient es bo i de moment no tenim cap queixa de ningu.

P: Que vol dir als aficionats i socis que jo no li hagi preguntat?
R: No em parlat del futbol base i crec que es un tema molt important. No se com esta en la resta de clubs pq en el forum no s'en ha parlat gaire pero, si que vull comentar a tots els seguidors i aficionats del CE Sabadell Power que aquesta directiva confia, i molt, amb el futbol base del Club. Les fortes inversions que ha fet aquesta directiva per dignificar i fer competitiva a la pedrera arlequinada comença a donar els seus fruits. Ens volem convertir en la pedrera principal de porters de Catalunya i alguns d'aquests joves jugadors de la pedrera arlequinada ja estan jugant amb els seus respectius clubs repartits per tota la geografia hattrick. La pedrera ha de ser clau per mantenir els numeros economics del Club en superavit.

 :beer2
« Darrera modificació: 26 de Abril de 2010, 23:35:05 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #37 el: 02 de Maig de 2010, 20:42:18 pm »
Comecem com l'any passat: 2 de 2... amb la diferencia que en la primera jornada ja vaig guanyar a casa d'un dels favorits. Si els algoritmes del Hattrick no em fan cap trastada, crec que tindre molts numeros de quedar entre els 2 primers. A veure si podem aguantar el ritme!

I a la Copa Forum aquesta setmana juguem les semifinals. Crec que, amb respecte a la resta de companys semi-finalistes, la eliminatoria que m'ha tocat es la mes dificil i per mi, un altre final anticipada. Veurem si podem seguir mantenint donat la sorpresa i es juga com en els quarts de final, on tambde ens vem enfrontar a un equip de superior categoria i es va poder guanyar. Tot i aixo, no ens enganyem: Tias Buenas es un equip molt mes fort que nosaltres i al qui nomes podrem guanyar donant-ho tot i esperar que ells es relaxin una mica... Esta clar que si juguen a tope no hi tenim res a pelar.

Salut i Hattrick!

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #38 el: 24 de Maig de 2010, 22:02:26 pm »
Amb el recentment aconseguit titol de Campio de la  "I Copa Forum by Uri50" a les vitrines, l'equip s'enfrontava a la Lliga Hattrick amb 2 dels rivals a tenir en compte per a l'ascens final. Lamentablement, l'equip no va respondre a les expectatives i va perdre, amb mes o menys justicia, ambdos partits.

No cal dir que el cop ha estat molt dur per a la directiva, pels jugadors i tambe molt especialment els aficionats que dia rera dia feien cua per treure's els abonaments anuals. Aquests darrers dies, les cues a guixetes brillen per la seva absencia i entre aquests mateixos aficionats son moltes les veus que donen per perduda la temporada.

Hem intentat entrevistar algun dels protagonistes, a jugadors, tecnics o directius pero no hi ha hagut manera d'aconseguir una entrevista a micro obert....

Recordem que el tecnic Mateu Verdaguer va estar fulminantment destituit la setmana passada al perdre inexplicablement contra un dels gallets que es creia que fins a les hores havia tingut mes sort que qualitat real a la plantilla... Lamentablement, la derrota posa en questio aquesta teoria...

Seguirem a l'espera d'un comunicat oficial per part del Club pero de moment, podem avançar que s'ha començat un pla per potenciar els beneficis economics amb la venda d'alguns jugadors i que per aquest motiu, podem avançar en exclussiva que durant els propers mesos veurem canvis importants en els sistemes d'entrenament per a la primera plantilla, on es buscara potenciar els nivells de varis jugadors a fi de revaloritzar-los de cara a una futura venda. L'objectiu d'aquest pla, que aviat es fara public de manera oficial, no es cap altre, segons ens han indicat membres de la directiva en 'petit comite' i a micro tancat, que fitxar un parell de cracks, a un preu mai vist fins a dia d'avui per assegurar, a la tercera, l'ascens a IX. Sembla que aquesta temporada es dona quasi per perduda des de la directiva.

Seguirem informant...

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #39 el: 07 de Juny de 2010, 18:02:44 pm »
Doncs tot i que encara no hi ha hagut cap comunicat oficial, aquest reporter a aconseguit parlar amb Albeiro Copete, 36 anys i escaig. Va ser un dels primers fitxatges del President a l'arribar al Club i que recentment ha estat reconvertit a entrenador de la primera plantilla.

Amb ell vem aconseguir parlar i fer-li aquestes preguntes, pocs dies abans de l'inici de la Lliga Forum i on, recordem-ho, l'equip de Sol i Padris debutara en una complicadissima 2a Divisio.

(P): Mister, ja fa alguns dies que comanda la nau arlequinada... quines son les seves primeres impressions?
(R): Molt bones totes elles... tal i com m'esperava. No us oblideu que vaig ser durant 2 temporades llargues, el 2on Capita de l'equip... Sabia perfectament el que em trobaria al vestidor i la veritat es que, els que van ser companys meus de vestidor fins fa poc, ara m'han acceptat perfectament com a entrenador. No hi ha hagut cap sorpresa en aquest sentit i tal i com m'esperava, les primeres impressions han estat molt bones.

(P): Com veus l'equip? Tot i que no hi ha cap comunicat oficial de la directiva, molts col.legues periodistes o molts dels mateixos aficionats, van donar per perduda la temporada... Que ens pot dir voste Mister?
(R): L'equip esta molt implicat en aquesta temporada i jo hi veig moltes ganes en les 2 competicions en que encara estem vius. Estic d'acord que despres de les 2 derrotes inesperades contra els gallets de la lliga, es va veure tot molt fosc i a un pas de perdre la temporada, com voste diu... La veritat pero es que despres de 2 o 3 dies de la 'debacle', i ja amb el cap mes fred, es va veure que la situacio no era en cap cas tant tragica com en un primer moment va semblar.. La lliga Hattrick no esta, ni de bon troç, perduda... Hi han 4 equips a 3 punts i nosaltres estem entre ells... Que mes voleu? Recordeu que hem de jugar encara contra els 3 equips que en aquests moments ens superen i, si a la primera volta es van endur una sorprenent victoria en el nostre camp, pq no els hi podem pagar amb la mateixa moneda i guanyar en aquesta 2a volta en el seu camp? He parlat amb els jugadors i crec que estan convençuts de poder recuperar aquests 3 punts que ens separen del lider. Tambe, i deixant de banda la Lliga Hattrick, ens queda encara una apassionant Lliga Forum on, recordeu, debutem en una exigent 2a divisio. Qui dius que va donar per perduda la temporada? Res, res... ni de bon troç! El president, el dia que va comentar-me per primera vegada que comptava amb mi com a mister, em va deixar molt clar que els origens fundacionals d'aquest equip era precissament la Lliga Forum i aquesta encara no ha començat. Crec que qui va dir que la temporada estava perduda es va equivocar de totes totes.

(P): Mister, parlant de la lliga Forum... Sembla ser que no sera pas un 'bufar i fer ampolles' com potser va semblar amb la 3a Divisio, no?
(R): No, no, de cap manera. A veure, precisem primer que la 3a Divisio del Forum no es en cap cas un 'bufar i fer ampolles' com voste diu... si que es cert que potser esta un pel 'adulterada' pels equips que s'apunten i que finalment decideixen no jugar-la, pero cal aclarir que els equips restants, els que juguen dimecres si i dimecres tambe, tenen unes excel·lents qualitats i on moltes vegades, els resultats, venen donats per qüestions molt precises... no recordo pas haver guanyat pas cap partit sense baixar de l'autocar... els partits, tal i com els hi dic als meus jugadors, s'han de suar dins del camp.

(P): ... pero que ens en diu de la 2a que trobara?
(R): Bufff... la veritat es que els equips que hi han fan molt de respecte. Equips que ja existien quan jo encara no sabia ni que era el Hattrick i que he coleccionat els seus cromos fan una mica de respecte i no s'em cauen els anells per reconeixer-ho... Ho tindrem dificil, esta clar... La avantatge que jo veig, potser, es que no sortirem com a 'gallets' i aixo ens pot donar alguna sorpresa a favor... veurem... encara no tinc clar l'equip que debutara en aquesta categoria i no us negare pas que, al estar encara jugant-nos el ser o no ser en la Lliga Hattrick, pot fer que reservi alguns dels titulars... Dema, despres de l'ultim entrenament, parlare amb els jugadors i decidire l'onze inicial. Tal i com li he dita, a hores d'ara encara no ho tinc clar.

(P): Per acabar Mister... Hem vist que en les ultimes hores ha posat varis jugadors en la llista de transferibles... que ha passat?
(R): Res d'especial... Els 4 seran excel·lents jugadors quan es confii amb ells i juguin amb regularitat. Amb nosaltres potser no han tingut l'oportunitat que els hi fet falta. Per be o per malament, tenim una plantilla força llarga i aixo fa que molts dels jugadors fitxats per l'anterior equip tecnic, no puguin tenir mes oportunitats en el nou plantejament estrategic del CLub i se'ls hi esta buscant una sortida on el Club pugui recuperar la inversio i ells podran seguir forjant-se un nom en el complicat mon del futbol... La veritat es han estat excelents companys de vestidor i amb un futur molt bo. Tots ells son molt joves i no tindran cap problema per trobar un nou Club, n'estic convençut.

Moltes gracies Mister i molt bona sort.

I a l'espera de l'esperat comunicat oficial, aquestes declaracions del nou mister Sol-i-Padrissenc ens dona algunes pistes del futur mes immediat del Club. Seguirem informant.

 :llegir
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005