Autor Tema: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)  (Llegit 25830 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« el: 19 de Agost de 2009, 23:32:27 pm »

Citar
Historial esportiu del Club:
Fundat el 20-08-2009
Estadi: Nacional de Sol i Padrís. 20.450 Espectadors.
Socis: 1.267 (a 22/03/11)
Rànking "Birrero": 11è (LLiga8)

Lliga Hattrick:
Temporada 27: 7è a XI.2935 (nomes 1 partit jugat)
Temporada 28: 3er a XI.2935 (Ascens per regularitzacio de bots)
Temporada 29: 4rt a X.2256
Temporada 30: 2on a X.2256 (Ascens per regularitzacio de bots)
Temporada 31: 1er a IX.183
Temporada 32: 6è a VIII.433.

Zamoras:
T31 X.183 - M.Dueñas (291009793) - 14 Gols en contra.
Pitxitxis:
---

Copa Hattrick:
T32 - Eliminat I Ronda.

Lliga Fòrum:
V Edicio: 7è a 3a Divisio
VI Edicio: 1er a 3a Divisió grup Blau. Campio Absolut 3a Divisio. (Ascens)
VII Edicio: 3er a 2a Divisió (Guanyador play-off d'ascens per regularitzacio de participants. Ascens)
VIII Edicio: 2on a 1a Divisió
IX Edicio: 4rt a 1a Divisió
X Edicio: 2on a 1a Divisió

Copa Fòrum:
I Edicio: Campio
II Edicio: 4rt classificat.
III Edicio: Eliminat en 8ens de final.

SuperCopa Forum:
I Edicio: Finalista.

Memorial Miguel Quereda:
II Edició: Eliminat 1a ronda.

Reptes "Interfòrums":
Partits Jugats: 3 (Guanyats: 1 / Perduts: 2)



Be, m'heu 'picat'... aixi de clar  :yes:

M'he demanat un equip al Hattrick, per donar-vos una mica de canya i com no, intentar ser el millor...  :hurra

El equip que he demanat es el CE SABADELL POWER CF

Ja us passare la ID quan me la donin... de moment l'unic que tinc son moltes preguntes...  :llegir
-El nom del camp i l'equipacio m'ho demanaran quan m'assignin equip? :mmmm
-Es pot copiar equipacions d'altres usuaris? :ejem
-Tothom comença amb el mateix pressupost? :greedy:

I ja us anire preguntant mes dubtes que em vagin venint...

 :beer2

Citar
EL SOL I PADRIS DAILY NEWS - ULTIMA HORA
Sol i Padrís. Tribulete Reporter. Avui, dia 19 d'agost de 2009, pot ser la data que marqui un abans i un despres en el Hattrick Arlequinat. Segons una nota de premsa arribada a aquesta redaccio, a les 22:00h s'ha fundat l'equip CE SABADELL POWER CF a la ciutat de Sol i Padrís, independitzada recentment del nucli urbà de Sabadell. Amb aquest nou equip, la nova urb s'integra en l'apassionant mon del Hattrick de la mà d'un equp que promet donar moltes alegries a la seva aficio. Segons la mateixa nota de premsa, l'equip neix amb total recolzament de les autoritats locals: El Consell de Savis i d'Avis de Sol i Padrís, juntment amb el Cap de la Comissió per a l'Esport Local qui ha declarat en conversacions telefoniques amb aquest diari que "l'equip neixera amb un llonguet sota el braç, no escatimarem esforços per a que el Club no tingui problemes financers ni logistics".

L'equip neix sota el comandament general d'en Sabadell Power, un expert i habitual usuari del Forum Arlequinat. Des d'aquesta redaccio l'hem intentat contactar telefonicament pero sense exit. Segons ens indiquen amics i familiars seus, en Power com s'el coneix popularment, esta acabant els ultims dies de vacances a bord del seu flamant iot pel carib centroamerica.

Tot i aixo, el Sr. Power, en una auto-entrevista incorporada a la nota de premsa ens comunica les seves intencions:

"He entrat en aquests joc per fer-m'hi un nom... tot i que no tinc experiencia, se tenir paciencia, i aixo, es la mare dels ous... El Consell de Savis i d'Avis m'ha assegurat que el Club naixeria amb un pa de pagès de kilo sota el braç, aixo i la meva petita fortuna personal fara que no patim penunies economiques... Vull que el meu equip sigui el millor i lluiti a les millor competions europees i en la Lliga Forum Arlequinat... Tinc la confiança personal suficient per creure'm que aquest equip pot estar a dalt de tot ben aviat... Nomes demano a la aficio una mica de paciencia al principi i deixar que el cos tecnic agafi confiança i experiencia en aquest joc... Els altres equips? no em fan por i vull trencar el centralisme que ejerceix Sabadell i els seus equips... L'unic que em treu la son es saber quin equip em donaran i en quines condicions animiques em trobare els jugadors... No penso callar-me res: si veig 'pols' a les reunions de presidents de lliga, treure l'escombra i aixecarem les alfombres, crec que fa falta sang nova en els alts estaments de la lliga..." i acaba l'auto-entrevista invitant-nos a tots a una propera roda de premsa, aquest cop ja presencial, on s'informara de la ID de l'equip i composicio de la plantilla adjudicada entre d'altres detalls. Alla estarem per seguir del novetats d'aquest nou equip

« Darrera modificació: 22 de Juny de 2011, 21:42:18 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Nou equip amb sentiment arlekinat: CE SABADELL POWER CF (ID en tràmit)
« Respondre #1 el: 19 de Agost de 2009, 23:38:46 pm »
 :laugh2: :laugh2: :laugh2:

Que les passaràs canutes...!

Citar
-El nom del camp i l'equipacio m'ho demanaran quan m'assignin equip?
-Es pot copiar equipacions d'altres usuaris? Disimulat
-Tothom comença amb el mateix pressupost?

-Si, el nom del camp, quan t'assignen equip, recordo, però l'equipatge vé per defecte.
-Els equipatges només els pots dissenyar quan tens supporter, però hi ha una petita trampa per a fer-les.Ja t'explicarem...
-Si, tothom comença amb el mateix pressupost, però vigila no t'animis a fitxar a tort i dret la primera setmana o en poc seràs un equip amb una economia 'a la egarenca'.  ;D

Benvingut al vici!

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Nou equip amb sentiment arlekinat: CE SABADELL POWER CF (ID en tràmit)
« Respondre #2 el: 20 de Agost de 2009, 00:37:36 am »
Cullo... la primera en la frente:

Citar
Els supervisors del joc han examinat la teva sol·licitud per un equip anomenat CE Sabadell Power CF a Hattrick (www.hattrick.org). Desgraciadament, se t'ha denegat la sol·licitud (és incompleta o incorrecta), per tant t'agrairíem que en facis una de nova. Alguns dels motius més comuns per denegar una sol·licitud són els següents (això no vol dir que el motiu de denegació de la teva sol·licitud hagi estat un d'aquests):

Està prohibit utilitzar àlies o o noms d'equip ofensius. Hattrick és un lloc de trobada per a gent arreu del món, tant si són nens, joves o adults. No es toleren noms racistes, xenòfobs o discriminatoris.

Pel que fa a demanar un equip a un país diferent del que vius: Les regles del Hattrick requereixen que els usuaris demanin l'equip al país on viuen.

Ens sap greu no poder acceptar la teva sol·licitud i et demanem que la tornis a emplenar. Esperem veure't al Hattrick ben aviat!

Ens has proporcionat la següent informació:

Àlies: Nitus67
Equip: CE Sabadell Power CF
Codi postal: 08003 Sabadell

Ja comencen les travetes abans de començar? el projecte fa por a 'gent important'?

Insistirem!  :****

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: Nou equip amb sentiment arlekinat: CE SABADELL POWER CF (ID en tràmit)
« Respondre #3 el: 20 de Agost de 2009, 01:29:12 am »
:laugh2: :laugh2: :laugh2:

Que les passaràs canutes...!

Citar
-El nom del camp i l'equipacio m'ho demanaran quan m'assignin equip?
-Es pot copiar equipacions d'altres usuaris? Disimulat
-Tothom comença amb el mateix pressupost?

-Si, el nom del camp, quan t'assignen equip, recordo, però l'equipatge vé per defecte.
-Els equipatges només els pots dissenyar quan tens supporter, però hi ha una petita trampa per a fer-les.Ja t'explicarem...-Si, tothom comença amb el mateix pressupost, però vigila no t'animis a fitxar a tort i dret la primera setmana o en poc seràs un equip amb una economia 'a la egarenca'.  ;D

Benvingut al vici!



explica explica !!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Nou equip amb sentiment arlekinat: CE SABADELL POWER CF (ID en tràmit)
« Respondre #4 el: 20 de Agost de 2009, 14:08:19 pm »
Explica Birrero perquè em sembla que se a que et refereixes. Es algo del Paypal i el pagament per clicks no?
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2009, 14:17:18 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Nou equip amb sentiment arlekinat: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #5 el: 20 de Agost de 2009, 17:09:14 pm »
Ah, si em foten pagar m'esborro rapidament ehhh??!!

Ja tinc ID... 1339257

+DUBTES...

*Remenant pel joc he trobat una Federacio de Sabadell... com m'hi puc afegir??
*El que realment val d'un jugador es el TSI, no? a mes TSI millor jugador... o no?
*Els jugadors no tenen posicio fitxe, no? si tenen bona defensa els poso a la defensa i els que tenen bon pase, per exemple, poden anar a la mitja, no?

 :beer2
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2009, 22:34:08 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Nou equip amb sentiment arlekinat: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #6 el: 20 de Agost de 2009, 23:36:18 pm »
Ah, si em foten pagar m'esborro rapidament ehhh??!!

Ja tinc ID... 1339257

+DUBTES...

*Remenant pel joc he trobat una Federacio de Sabadell... com m'hi puc afegir??
*El que realment val d'un jugador es el TSI, no? a mes TSI millor jugador... o no?
*Els jugadors no tenen posicio fitxe, no? si tenen bona defensa els poso a la defensa i els que tenen bon pase, per exemple, poden anar a la mitja, no?

 :beer2

Res, pagues només si et fas supporter (amb el que pots veure estadístiques, fer escut, equipaments, tenir un jugador al saló de la fama i alguna coseta més.

-Per fer-te d'una Federació, has de ser supporter.
-No, el TSI, és la suma de totes les virtuts del jugador, i compte molt la forma física dels jugadors.
-Jo et recomano el següent:
* Porter (mínim acceptable porteria)
* 4 defenses, 2 laterals (mínim acceptable defensa i acceptable extrem) i 2 centrals (mínim acceptable defensa).
* 4 mitjos, 2 extrems (mínim acceptable extrem) i 2 mitjos purs (mínim acceptable creativitat).
* 2 davanters (mínim acceptable anotació, però un d'ells mínim acceptable passades també).

Els que no tinguin res acceptable, al carrer!
*
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #7 el: 21 de Agost de 2009, 13:33:06 pm »
VEig o m'ha semblat entendre que els canvis que fagi en l'entrenament es noten en una setmana...

Si ahir vaig canviar-ho i avui ho torno ha canviar, he guanyat algo? o he perdut un dia?

Mes dubtes sobre l'entrenament... tinc un patata d'entrenador pero he fitxat un 2on assistent i un entrenador de porters. L'entreno l'he especialitzat en porters... faig be o al tenir el assistent de porters ja entreno aquesta faceta?

 :mmmm
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #8 el: 21 de Agost de 2009, 13:42:48 pm »
Els canvis en els jugadors, se noten ràpid si estos tenen entre 17 i 21 anys. A partir dels 21, milloren molt poc a poc, i a partir de los 28, se van a dida.
Els canvis, en una parell o tres de semanes no varien. Lo voràs amb el temps. Açò té a vore amb algo de decimals i sub-nivells que no sé com explicar-te. Els canvis millor fer-los cada molt temps, ja que aprofites més els entrenos.
Si entrenes qualsevol cosa de camp, tingues 9 entrenadors assistents i 1 de porter. si entrenes porteria, al revès, me sembla. Però ja te dic, si el porter té més de 21 anys, l'entreno no le serveig de gaire.
Hi havien unes guies por ahi, una en català i una altre en castellà. Algú les sap?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2516
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #9 el: 21 de Agost de 2009, 13:49:46 pm »
Els canvis en els jugadors, se noten ràpid si estos tenen entre 17 i 21 anys. A partir dels 21, milloren molt poc a poc, i a partir de los 28, se van a dida.
Els canvis, en una parell o tres de semanes no varien. Lo voràs amb el temps. Açò té a vore amb algo de decimals i sub-nivells que no sé com explicar-te. Els canvis millor fer-los cada molt temps, ja que aprofites més els entrenos.
Si entrenes qualsevol cosa de camp, tingues 9 entrenadors assistents i 1 de porter. si entrenes porteria, al revès, me sembla. Però ja te dic, si el porter té més de 21 anys, l'entreno no le serveig de gaire.
Hi havien unes guies por ahi, una en català i una altre en castellà. Algú les sap?
El simontxo de tota la vida!!!
http://www.3ltech.com.ar/simontxodice/Default.asp?PAGE=eko11.htm&OPT=sub1
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #11 el: 21 de Agost de 2009, 14:20:16 pm »
El simontxo de tota la vida!!!
http://www.3ltech.com.ar/simontxodice/Default.asp?PAGE=eko11.htm&OPT=sub1

Ese era!

Mercis companys...

Mes cosetes... veig que hi han fitxes de jugadors que inclouen un 20% en el sou i altres no... que vol dir aixo?

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #12 el: 21 de Agost de 2009, 14:22:36 pm »
El simontxo de tota la vida!!!
http://www.3ltech.com.ar/simontxodice/Default.asp?PAGE=eko11.htm&OPT=sub1

Ese era!

Mercis companys...

Mes cosetes... veig que hi han fitxes de jugadors que inclouen un 20% en el sou i altres no... que vol dir aixo?

 :beer2

Que son extrangers. Als extrangers els has de pagar un 20% més, per vivenda, juergues, etc.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #13 el: 21 de Agost de 2009, 14:38:30 pm »
Mercis companys...
Mes cosetes... veig que hi han fitxes de jugadors que inclouen un 20% en el sou i altres no... que vol dir aixo?

 :beer2

Que son extrangers. Als extrangers els has de pagar un 20% més, per vivenda, juergues, etc.

 :ok mercès!
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #14 el: 22 de Agost de 2009, 11:23:08 am »
Mercis companys...
Mes cosetes... veig que hi han fitxes de jugadors que inclouen un 20% en el sou i altres no... que vol dir aixo?

 :beer2

Que son extrangers. Als extrangers els has de pagar un 20% més, per vivenda, juergues, etc.

 :ok mercès!

Eps! En aixo que em dius del 20% mes pels extrangers... crec que no es aixo eh...

M'he trobat guiris sense el 20% i ejjjpaññols amb el 20%... podria ser que sigui si la PROCEDENCIA es des d'un club extranger?  :mmmm

I ja posats... mes dubtes: M'he trobat jugadors on nomes se'ls hi veu els ulls o els ulls i el nas a la foto d'un jugador, sembla trossejada com un puzle... que significa aixo?  :mmmm2

Puc fer mes d'un amistos entre setmana? Puc 'reservar' amistosos a mes d'una setmana vista? :mmmm3

 :beer2

PD.: D'aqui poques horetes jugo el meu primer partit (225997922) i estic dels nervis. Al falta de programes d'ajuda que t'ho ensenyin tot a un cop d'ull, crec que he 'treballat' força l'alineacio i el parell o tres de reforços d'ultima hora que he fitxat em fan ser força optimista... a veure que passa...
« Darrera modificació: 22 de Agost de 2009, 13:11:51 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #15 el: 22 de Agost de 2009, 13:20:34 pm »
Aquest 'espanyol' que dius amb un 20% més de sou, em sembla que és un mexicà que tens a l'equip. Per cert, increïble, tens un tio que es diu Antonio Tío Bueno...   :laugh2:

Del tema jugadors estranys, si no tens supporter no els veuràs amb els cabells, ulls, llavis, etc...

Els amistosos, només es pot jugar 1 per setmana, els dimecres, i no en pots reservar a dos-tres setmanes vista. És una pena, si no, la Lliga fòrum aniria com una seda.

Et pronostico una derrota per 5-0. Ho sento.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #16 el: 22 de Agost de 2009, 13:39:13 pm »
Del tema jugadors estranys, si no tens supporter no els veuràs amb els cabells, ulls, llavis, etc...

No, no... em sembla que no m'entens. A la fitxa del jugador, la 'silueta' esta com marcada amb peces de puzle... a vegades ni'hi falta una, o tres, o a vegades nomes en te una o dues...

Et pronostico una derrota per 5-0. Ho sento.

5-0??!! K·bron!! porto 2 dies fitxant i fent i desfen la plantilla i l'altre paio fa una setmana que no es conecta i em guanyara?? No seria just...  :****

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #17 el: 22 de Agost de 2009, 17:18:36 pm »
Be, a pesar dels mals auguris de l'amic Birrero, em plau informar al Respectable que he guanyat el primer partit per 3-0.

Citar
Una bona jornada va fer que el Estadi Nacional Sol i Padrís presentés una entrada de 1905 espectadors. El Sabadell va saltar al terreny de joc amb un 4-4-2 com a sistema tàctic. Els següents jugadors van saltar al terreny de joc: Terzić - Moliné, Valdecañas, Milán, Urdiales - Onko, Nicewicz, Ybarra Benjumea, Quiroga - Delclòs, Montero Escobar.

L'entrenador del Toda col·locà els seus homes formant un 4-4-2. Onze inicial: Guadalajara - Beltrán, Romeral, Yanguas Benito, Embún - Borreiro, Calvino, Iturrista, Relinque - Arellano, Moreno Capitán.

Sabadell ho seguia intentant pel mig, però la defensa visitant va aconseguir aturar totes les seves ocasions de gol. Mentrestant, l'entrenador es desesperava a la banqueta local. Una falta a favor de Sabadell a l'esquerra de l'atac va ser centrada al punt de penal. Segons abans, la defensa va sortir corrents cap al mig del camp en grup per deixar en fora de joc als rivals. Per això, tot i que en Artur Moliné va rematar prou bé, la jugada ja estava invalidada. Sabadell va desaprofitar l'oportunitat de posar-se per davant al marcador quan al minut 32 la defensa visitant va aconseguir enviar la pilota a córner un cop Àlex Delclòs ja havia driblat el porter venint des de l'esquerra i es disposava a marcar. Quan l'àrbitre va xiular falta a uns metres del pic dret de l'àrea, els aficionats de Sabadell que havien seguit els partits anteriors sabien que els jugadors posarien en pràctica una jugada d'estratègia. Van penjar la pilota al segon pal, el jugador més alt la va enviar al punt de penal i en Witold Nicewicz la va empènyer a gol. El 1 - 0 arribava al minut 40. 1 - 0 era el resultat a la mitja part. Sabadell portava la batuta del partit, amb un 80 per cent de possessió de l'esfèrica.

El 2 - 0 va pujar al marcador quan Sabadell va aconseguir marcar per la dreta gràcies a un bon xut de Witold Nicewicz des de dins de l'àrea. Amb el partit dat i beneït, els jugadors de Sabadell aguantaven el resultat concentrant-se en defensar i fent un rondo al mig del camp mentre els aficionats cridaven a cada passada. El partit empitjorava per als visitants. Àlex Delclòs es va introduir dins la defensa central al minut 72, i va aconseguir el 3 - 0 davant la cridòria del públic. De sobte es va sentir una gran cridòria. En Juan Moreno Capitán, jugador de Toda, va caure com un sac de patates per culpa del cop que li donà un rival al minut 79. Ignacio Sanmatías, mentre saltava al camp, es mostrà visiblement preocupat per l'estat del seu company. Una fantàstica aturada de Alejandro Guadalajara al minut 83 va mantenir els visitants amb vida quan Witold Nicewicz va fer un impressionant xut des de l'esquerra de la frontal de l'àrea gran. Passats 85 minuts de joc, en Alfredo Ybarra Benjumea de Sabadell va patir una lleugera lesió. La intervenció del massatgista li va permetre continuar el partit. Jörg Onko una mica més i incrementa el compte de gols del seu equip al minut 86, però una magnífica aturada de Alejandro Guadalajara va mantenir l'equip visitant dins del partit. Aquesta part tenia els colors de Sabadell, que va portar la veu cantant un 79 per cent del temps.

El jugador més determinant de Sabadell va ser sens dubte Witold Nicewicz. En canvi, Sebastià Montero Escobar va fer el paper de la trista figura. El millor rendiment a les files de Toda el tingué clarament en Nacho Arellano. Tanmateix, Christian Iturrista va fer baixar el nivell de l'equip. Resultat final: 3 - 0.

Aquest resultat, amb nomes 2 dies de portar l'equip, em dona anims per seguir creient que la fita per a la propera temporada es i ha de ser, l'ascens.

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #18 el: 25 de Agost de 2009, 20:58:50 pm »
Vas guanyar 3-0, però és que l'altre equip era més dolent que l'aigua de bacallà!

Et recomano, això si, que els primers partits els prenguis com a aprenentatge, i si vols fer calés, si entrenes per exemple defensa, tingues alguns joves defenses, per anar posant en els amistosos i que vagin millorant. Les arques del club ho agrairan.

Fot-los canya i visca els equips arlequinats!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: CE SABADELL POWER CF (ID 1339257)
« Respondre #19 el: 26 de Agost de 2009, 00:45:24 am »
I si sabies que eren molt dolents per quina rao vas i em dius que perdre 5-0??  :rant:

Per cert, dema al migdia quedo lliure d'amistosos i m'agradaria jugar contra algun altre equip arlequinat... si hi han voluntaris que em reptin plis ;)

 :beer2

PD.: Algu sap quan comença la propera temporada de HT?
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005