Autor Tema: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL  (Llegit 8856 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #20 el: 29 de Agost de 2008, 00:32:44 am »
Enhorabona Umbria per la feina i dedicació al trivial d'estiu  :clap :clap i pel que ens has apuntat, aquest que comença també serà molt interessant i dinàmic.  :ok


Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #21 el: 01 de Setembre de 2008, 18:01:16 pm »
Tinc una qüestió a fer-te, moderadora:
Jo per qüestions de faena, miro molt el foro, però no me conecto molt. En el meu cas, si contesto una pregunta correcte i aclaro que en un dia no me conectaré, ja que estaré de viatge, se pot validar la meua resposta i que tu proposes alguna pregunta?
Ho dic per que vull participar però no vos vull ralentitzar i donar problemes ala resta d'usuaris.
Felicitats per com ho portes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #22 el: 01 de Setembre de 2008, 21:02:25 pm »
Tinc una qüestió a fer-te, moderadora:
Jo per qüestions de faena, miro molt el foro, però no me conecto molt. En el meu cas, si contesto una pregunta correcte i aclaro que en un dia no me conectaré, ja que estaré de viatge, se pot validar la meua resposta i que tu proposes alguna pregunta?
Ho dic per que vull participar però no vos vull ralentitzar i donar problemes ala resta d'usuaris.
Felicitats per com ho portes.
no t'amuïnis, en el cas de que tu no puguis formular, ja ho faré jo. També tens l'opció d'enviar-me per privat una pregunta amb la seua resposta i jo formular en el teu nom  :beer2
Millor Moderadora Forera Novell