Autor Tema: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?  (Llegit 11367 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« el: 13 de Juliol de 2009, 16:52:48 pm »
ara em mirava un post que va publicar el Mutio farà 3 anys que preguntava als més joves del foro per què éren del Sabadell i se m'ha ocorregut aquesta pregunta, quin és el vostre primer partit del Sabadell? ja sigui per la tele, ràdio o en el camp.

començaré jo dient que el meu primer partit del Sabadell és el del C.E Sabadell - Mataró, que va acabar amb 6-2, l'any del play off amb almunia, jordi, sala, molist, diego torres... i el primer gol que recordo del Sabadell, és d'aquest partit i el va marcar Sala de penalt a la porteria del marcador. D'això ara en farà 9 anys, i demà aniré a renovar el carnet per nové any consecutiu.

com anècdota diré que al final d'aquest partit el meu germà ( fenicaro ) em va convidar a un gelat i jo li vaig dir: siempre que gane el Sabadell me comprarás un helado. I ell em va dir: si hombre, con este equipo me arruino xD

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Xandri

  • Visitant
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #1 el: 13 de Juliol de 2009, 17:06:59 pm »
Crec que el meu primer partit del Sabadell que vaig veure, va ser el del centenari contra el Barça. Llavors quan em vaig fer "fiel" seguidor del Sabadell, va ser en la temporada del descens a 3a, en que recordo el golàs de falta de Cañadas en el últim minut contra l'Alfaro.
« Darrera modificació: 13 de Juliol de 2009, 17:12:43 pm per Xandri »

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #2 el: 13 de Juliol de 2009, 17:57:28 pm »
Suposu que en vaig veure altres pero que m'en recordi, va ser el play-off contra el Burgos de fa 8 anys, el camp estaba a vessar i jo encara era un nano de 11 anyets....
Inolvidable! :trebol
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5729
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #3 el: 13 de Juliol de 2009, 18:36:53 pm »
Els primers rècords (una mica difusos) deuen ser de l'any 97 o 98 quan em vaig fer una foto amb l'equip. Abans ja havia anat al camp i l'únic nom que recordo segur és el de Jordi, el porter i em sonen molt els noms de Leo i Antonio Carnero. També recordo que s'editava una revista petita del Sabadell, de la qual només recordo una que posava ben gran en portada LÍDERS (segurament era al començament d'alguna temporada). Els primers partits clars són en els que vam guanyar la Copa Federació.
El partit que recordo amb més clarament d'aquells anys és el que diu Pedrito (tot i que diria que vam quedar 6-1). D'aquell any també recordo el partit contra el Gandia amb la Nova Creu Alta a rebentar on vam guanyar 1-0 i evidentment el partit de Novelda amb el gol de Genís.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #4 el: 13 de Juliol de 2009, 19:03:57 pm »
El meu primer partit que jo recordi va ser un Sabadell-Múrcia de la temporada 98-99 -si no vaig errat- que vaig anar a veure amb el meu avi i el meu pare .
M'enrecordo que el partit va acabar en empat i que era sobre el Desembre.
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #5 el: 13 de Juliol de 2009, 19:47:24 pm »
El primer partit que recordo es un Sabadell  València del any que varem pujar a primera a la creu alta vella, vaig anar a altres abans pero no tinc constància de quins equips eren.
I el recordo per un comentari de dos senyors (jo era un crio amb tretze anys) que deien encara no tenim negatius  :bola :ejem
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #6 el: 13 de Juliol de 2009, 20:12:09 pm »
No ho recordo... segurament quan tenia 3 anys van donar algun partit per TV (per dir alguna cosa) i seria el meu primer partit vist del CES...
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #7 el: 13 de Juliol de 2009, 22:34:10 pm »
Jo del que me'n recordo és un partit al camp contra l'Hercules crec, no ho se segur, el que si que se es que el Sabadell va guanyar 2-1, el primer i  amb victòria jajaj :botador
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #8 el: 13 de Juliol de 2009, 22:48:13 pm »
tendria unos 3/4 años y creo que fue un Sabadell 2 Recre 3( aunque no estoy seguro del resultado), uno de los primeros tmb fue un Sabadell 1 Castellon 1  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #9 el: 13 de Juliol de 2009, 22:53:04 pm »
El meu primer record arlequinat, si mal no recordo, diria que son les 'mitiques' i historiques retransmisions del 'Carrusel Deportivo'. Recordo que tenia una pissarra i hi anava apuntant i canviant els resultats... tit, tit, tit, goooooool del castillaaaaaaaaa... tit, tit...

En plan ja mes fisic, recordo partits de copa amb el Bilbao i amb el Reial Pudrit en una NCA plena a rebentar... Tambe un empat a zero -crec- al Nou Camp amb schuster d'estrelleta mediatica i el desplaçament a Binefar... la majoria de tot aixo amb la ja desapareguda Penya Sota el Marcador  :thumbsup:

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #10 el: 13 de Juliol de 2009, 23:22:45 pm »
Jo no me'n recordo del partit. Sí que sé que el meu pare m'hi portava de petit algun cop i que m'hi avorria perquè no aguantava tanta estona assegut. :xupet
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #11 el: 14 de Juliol de 2009, 00:00:34 am »
Jo de petit anava alguns cops quan obrien les portes que m'hi portava el meu pare però no m'enrecordo dels partits que eren. Jo m'enrecordo d'un partit amb el Castelló crec que era, que vam perdre 0-6 (m'enrecordo perque tothom estava enfadada i el meu pare em deia que l'equip jugava malament) i ja més tard, un Sabadell - Palamos que em vaig comprar la meva primera bandera i la bufanda i em vaig colocar sota el marcador, tampoc recordo el resultat.  :beer2 Quins recordsssss   :)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #12 el: 14 de Juliol de 2009, 00:10:05 am »
Jo de petit anava alguns cops quan obrien les portes que m'hi portava el meu pare però no m'enrecordo dels partits que eren. Jo m'enrecordo d'un partit amb el Castelló crec que era, que vam perdre 0-6 (m'enrecordo perque tothom estava enfadada i el meu pare em deia que l'equip jugava malament) i ja més tard, un Sabadell - Palamos que em vaig comprar la meva primera bandera i la bufanda i em vaig colocar sota el marcador, tampoc recordo el resultat.  :beer2 Quins recordsssss   :)

crec que va ser 0-4 perquè jo també me'n recordo del partit...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #13 el: 14 de Juliol de 2009, 00:24:07 am »
Doncs el meu primer partit, deuria tenir uns 6 anys i mi va portar el meu avi (que en pau descansi). Varem jugar contra el filial culé un dia de molta pluja i crec que varem guanyar 2-0...
 :beer2
« Darrera modificació: 14 de Juliol de 2009, 00:41:41 am per BERNISABADELL »
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2291
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #14 el: 14 de Juliol de 2009, 00:24:24 am »
Ostres! Bona pregunta! A la meva ment em vé un partit a la Nova Creu Alta, acompanyat únicament pel meu pare, era de nit, potser entre setmana, jo tindria uns cinc o sis anyets (1985-1986) i juraria que era contra un equip amb ratlles vermelles i blanques, que sempre he cregut que havia estat l'Athletic de Bilbao, perque diria que els pantalons eren negres.

Partits contra el Betis també m'en recordo i un altre de no sé quina copa, contra un equip de tercera o potser regional de Catalunya que vàrem quedar com 8 a 1, més o menys...

Leonderubi

  • Visitant
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #15 el: 14 de Juliol de 2009, 09:28:58 am »
El primer partido que recuerdo fue el del último ascenso a 1ª contra el Atletico Madrileño. Mi padre conocía a Merayo (pichichi aquella temporada) y así fue como empezamos a visitar la Nova Creu Alta.
Por cierto, J.R.G. el partido que comentas sí que fue contra el ATHLETIC CLUB y es más, recuerdas que llovía? Fue un auténtico tostón de partido.

Salut y suerte

Fum fum fum

  • Visitant
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #16 el: 14 de Juliol de 2009, 10:50:08 am »
ara em mirava un post que va publicar el Mutio farà 3 anys que preguntava als més joves del foro per què éren del Sabadell i se m'ha ocorregut aquesta pregunta, quin és el vostre primer partit del Sabadell? ja sigui per la tele, ràdio o en el camp.

començaré jo dient que el meu primer partit del Sabadell és el del C.E Sabadell - Mataró, que va acabar amb 6-2, l'any del play off amb almunia, jordi, sala, molist, diego torres... i el primer gol que recordo del Sabadell, és d'aquest partit i el va marcar Sala de penalt a la porteria del marcador. D'això ara en farà 9 anys, i demà aniré a renovar el carnet per nové any consecutiu.

com anècdota diré que al final d'aquest partit el meu germà ( fenicaro ) em va convidar a un gelat i jo li vaig dir: siempre que gane el Sabadell me comprarás un helado. I ell em va dir: si hombre, con este equipo me arruino xD

Va ser un 6-0 el Sabadell-Mataró d'aquella segona jornada de lliga, jo vaig vaticinar aquell resultat durant la setmana i veient l'1-4 que vam conseguir a Castalia a la primera jornada.


El meu primer partit va ser a Segona A contra el Figueres a casa. Vam empatar i tinc més records de la grada que del camp xD.

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #17 el: 14 de Juliol de 2009, 10:56:58 am »
Doncs el meu primer record a la NCA, data d'un CE. SABADELL - SEVILLA, crec que de la temporada 74-75, en el que a les files del Sevilla jugava en BIRI-BIRI.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #18 el: 14 de Juliol de 2009, 12:21:12 pm »
Jo no recordo exactament el primer partit que vaig veure pero eren de 1a divisió, recordo un Sabadell 2 Real Societat 2 amb Arconada de porter realista, un Sabadell 0 Barça 1 amb gol de falta de Schuster a la porteria del marcador que es on em posava en les primeres epoques amb el meu pare i un Sabadell Celta on el brasiler Baltazar va caure al fosso que teniem abans davant de tribuna i casi es mata xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2291
  • Gènere: Masculí
Re: Quin és el vostre primer partit del Sabadell?
« Respondre #19 el: 14 de Juliol de 2009, 13:32:48 pm »
El primer partido que recuerdo fue el del último ascenso a 1ª contra el Atletico Madrileño. Mi padre conocía a Merayo (pichichi aquella temporada) y así fue como empezamos a visitar la Nova Creu Alta.
Por cierto, J.R.G. el partido que comentas sí que fue contra el ATHLETIC CLUB y es más, recuerdas que llovía? Fue un auténtico tostón de partido.

Salut y suerte

Pues no sé si hablamos del mismo partido contra el Athletic de Bilbao (que es posible que ni fuera el Bilbao al que vi) porque mis recuerdos son muy difusos y mis fechas muy orientativas. Pero estoy convencido de que debía ser partido de Primera División, creo que no había demasiada gente (diría que estábamos en el gol norte), lo recuerdo de noche y no te sabría decir si llovía o no. Al tener tan vago recuerdo del partido lo sitúo sobre el 85-86 (cinco o seis años para mí) porque en el 86-87 creo que se bajó a Segunda A y de partidos de Segunda A sí que me acuerdo de uno contra el Betis, que en el fondo norte había mucho Bético y en el fondo sur éramos menos del Sabadell, creo que el resultado contra el Betis fue 1-3, aunque podría ser 3-1.

También me acuerdo de unas viñetas que se publicaban en el Diari de Sabadell y que hacían referencia al partido que había disputado aquella jornada el Sabadell. Eran de un estilo peculiar pero me atraían y yo me las leía cuando podía, normalmente eran un tanto pesimistas porque solían explicar el mal resultado sufrido el domingo anterior...