Autor Tema: Equip de Socis No Penyistes 2009  (Llegit 18801 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #60 el: 10 de Juliol de 2009, 18:49:47 pm »
El meu objectiu en aquest torneig es que em deixin arribar al tercer partit siusplau  ;D ;D ;D ;D

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #61 el: 10 de Juliol de 2009, 18:51:17 pm »
MOlt bona sort companys! espero que el partit de les 14.50 sigui dels mes emocionants!!
Raros, l'ultim cop et vaig trepitjar el dit...... jo de tu vigilaria.... :laugh2: :whistle:
Ens veiem a la final!?!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #62 el: 10 de Juliol de 2009, 18:53:28 pm »
El meu objectiu en aquest torneig es que em deixin arribar al tercer partit siusplau  ;D ;D ;D ;D
JO que pensaba que dessitjaries  arribar al Quart... :beer2
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5666
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #63 el: 10 de Juliol de 2009, 18:59:49 pm »
El meu objectiu en aquest torneig es que em deixin arribar al tercer partit siusplau  ;D ;D ;D ;D
JO que pensaba que dessitjaries  arribar al Quart... :beer2

Bueno l' any pasat no vaig arribar al tercer i l' any pasat no vaig arribar al cuart... deixem-lo en un entremig xD

Desconnectat raros

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #64 el: 10 de Juliol de 2009, 19:11:19 pm »
MOlt bona sort companys! espero que el partit de les 14.50 sigui dels mes emocionants!!
Raros, l'ultim cop et vaig trepitjar el dit...... jo de tu vigilaria.... :laugh2: :whistle:
Ens veiem a la final!?!

i vaig estar un dia sense poder moure el dit, i això que anaves pel birrero.

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #65 el: 10 de Juliol de 2009, 19:23:28 pm »
MOlt bona sort companys! espero que el partit de les 14.50 sigui dels mes emocionants!!
Raros, l'ultim cop et vaig trepitjar el dit...... jo de tu vigilaria.... :laugh2: :whistle:
Ens veiem a la final!?!

i vaig estar un dia sense poder moure el dit, i això que anaves pel birrero.
per aixo ho dic.... jaja
les dimensions del camp seran mes petites.... per tant mes possibilitats de trobar-te pel camp
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat RRACO

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 665
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #66 el: 11 de Juliol de 2009, 23:50:40 pm »
Felicitar a mis compañeros , gracias por este sabado y espero que nos veamos por la NCA , un saludo majos.

Desconnectat ericvilana92

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 127
  • Gènere: Masculí
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #67 el: 12 de Juliol de 2009, 00:02:52 am »
Bueno tercers no esta malament, ja vam quedar aixi l'any passat, avera si a mesura del temps anem augmentant posicions.

De lo que he asistit felicitar al mayolete, des de la grada era bastan sorprenent les seves parades.

 :beer2


y per cert, havia vist que el militu s'havia lesionat, com a acabat la cosa?
« Darrera modificació: 12 de Juliol de 2009, 00:06:00 am per ericvilana92 »

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #68 el: 12 de Juliol de 2009, 13:30:26 pm »
Felicitar-vos a tots, per el torneig que heu fet!!!
Us mereixieu haver arribat a la final, vist el partit que ens heu plantejat a les  semis

Enhorabona a tots! :beer2
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #69 el: 12 de Juliol de 2009, 13:33:14 pm »
ja vaig dir jo que serian la sorpresa del Torneig...;)
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #70 el: 12 de Juliol de 2009, 14:14:13 pm »
El 1x1 de l'equip de Socis:

 - Mayolete (Determinant): per mi el millor jugador del nostre equip i molt important per assumir el tercer lloc i superar la fase de lligueta. Les seves parades són claus i ens ha salvat més d'un gol "in extremis", llàstima de la lesió d'última hora de cara a les fases finals.
 - Dani (Polivalent): ho ha donat tot sobre el terreny de joc tant en atac com en defensa, ha sigut una de les peçes claus ens les remontades de l'equip i ha marcat gols importants de cara a les fases finals que ens han portat a entrar al partit quan ja ens veiem fora.
 - Rafa (Mur): els pocs minuts que ha estat fora del terreny de joc l'equip ha notat la seva baixa, ja que era molt important a en la defensa pel seu criteri a l'hora de treure la pilota i a l'hora de la recuperació, ha estat un mal de cap per molts davanters rivals.
 - Xavi (Centrat): ha fet el gol a l'últim minut contra els JOGAR que ens ha donat la victòria i en defensa ha tret la pilota en criteria, potser l'únic que li ha faltat és una mica de vocació ofensiva i incorporarse més al atac.
 - Militu (Lesionat): per tercer any consecutiu no ha pogut acabar el torneig, pero els minuts que ha sigut a pista s'ha mostrat lluitador i ha marcat dos gols.
 - Jose (Revolusiu): a estat una de les sorpreses de l'equip i en el partit de consolació, ja que ha jugat de jugador i de porter i ha exhibit un nivell ens dos casos excel·lent, fins que en el partit de consolació i amb resultat en contra de 4 gols ha sortit i ha marcat 2 gols i ha donat 4 assistencies que ens han fet aconseguir el 3er lloc.
 - Miquel (de menys a més): els primers partits s'ha mostrat una mica insegur a l'hora de treure la pilota però a mesura que ha anat avançant el torneig s'ha mostar sòlid i fins hi tot feia assistencies que més d'una ens han donat un gol.
 - Mariano (Atent): ha fet la seva feina. Ha jugat tant de davanter com de defensa i ens els dos casos ha complert amb nota força alta, ha lluitat totes les pilotes fins que s'ha lesionat i hagut d'abandonar el torneig.
 - David (Bàsic): Ha donat seguretat a la linia defensiva i criteri a l'hora de treure la pilota. L'únic que li ha faltat ha sigut un pèl de vocació ofensiva. Però alhora de recuperar la pilota i jugar-la amb la resta de companys no hi ha cap dubte que ha sigut vital per el nostre equip.
 - Marinel·lo (Lluitador): amb les lesions de Mariano i Militu s'ha quedat sol amb punta i lluitava totes les pilotes, ha marcat un golàs de cap i ha donat molta guerra a les defenses rivals amb els seus regats i la seva velocitat.

 - Arnau (-): aquesta valoració la de fer la resta de l'equip!

Gràcies per el torneig fet i per la tercera plaça aconseguida, l'any que ve aveure si per fi ens podem proclamar campions!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #71 el: 12 de Juliol de 2009, 14:21:57 pm »
Felicidades a los no penyistas de verdad hubieron pikes y eso en nuestro partido en semis pero para mi hicisteis un muy buen torneo, dando la sorpresa y ganando a JOGAR con sus dos estrellas! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #72 el: 12 de Juliol de 2009, 14:40:37 pm »
Molt ben jugat per part de tots els integrants. Segurament no erem l'equip més ben dotat tècnicament, però amb ganes i serietat ja portem dos anys al "podium" !! Enhorabona a tots !

pd: algun any magradaria poder jugar els últims partits :rant: :rant: :rant:

pd 2: som els reis de les lesions. 12 jugadors a les 9 del matí----------------- 6 jugadors a les 7 de la tarda :beer2 :beer2
The pride of Catalunya

Desconnectat ARLEKINAT69

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 132
  • Gènere: Masculí
  • SENTIMENT ARLEKINAT
Re: Equip de Socis No Penyistes 2009
« Respondre #73 el: 13 de Juliol de 2009, 11:48:19 am »
HOLA SOC DAVID del equip del socis ,gran analisis del torneig has fet ,he disfrutado mucho jugandolo y aguantando fins l,ultim partit als meus 40 anys,sou una gent fantasttica espero tornar a repetir-ho un altre dia,i aixo que estic destrossat fisicament ,la veritat es emocionant jugar un torneig amb gent del sabadell,amb un ambient fantastic i molta deportivitat, i a sobre en fet un papel dignissim, gracies i enhorabona.