Autor Tema: The Beatles: rock band!  (Llegit 15156 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: The Beatles: rock band!
« Respondre #40 el: 10 de Setembre de 2009, 13:09:22 pm »
Pedrito, company, prepara bé la butxaca perquè es veu que els instruments "beatle" costaran 100€ cadascun... I això si la bateria d'Starr no en resulta més cara! :look:

 :beer2

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: The Beatles: rock band!
« Respondre #41 el: 10 de Setembre de 2009, 13:22:46 pm »
Pedrito, company, prepara bé la butxaca perquè es veu que els instruments "beatle" costaran 100€ cadascun... I això si la bateria d'Starr no en resulta més cara! :look:

 :beer2

jeje sisi, ja tinc preparats 200€, perquè em compraré el pack que és bateria + baix hofner + micro + pedal bateria + peu de micro + joc per 199,90 €

a El Corte Inglés de Sabadell està el Pack Guitarra + joc, el preu no el sé.

Per cert, ahir vaig apropar-me per la nit allà a les 9 i encara ho tenien ficat en caixes de cartró...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: The Beatles: rock band!
« Respondre #42 el: 18 de Setembre de 2009, 21:48:36 pm »
companys beatlemaniacs,si no voleu o podeu comprar el bundle que puja quasi els 200 "eurets" ara esta d'oferta el pack d'instruments del rock band 1(porta el mateix,micro bateria guitarra...) per 49,90€...comprant aquest lot i el joc rock band the beatles "suelto" pots fer-te un pack amb els instruments per uns 100€

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: The Beatles: rock band!
« Respondre #43 el: 19 de Setembre de 2009, 11:29:39 am »
companys beatlemaniacs,si no voleu o podeu comprar el bundle que puja quasi els 200 "eurets" ara esta d'oferta el pack d'instruments del rock band 1(porta el mateix,micro bateria guitarra...) per 49,90€...comprant aquest lot i el joc rock band the beatles "suelto" pots fer-te un pack amb els instruments per uns 100€

Ja company, està molt bé... Però vaja, jo em compraré més que res els instruments beatle per allò de que són rèpliques dels originals, rotllo coleccionista... Hauré d'estalviar bastnat durant molt temps :tongue3:

 :beer2

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: The Beatles: rock band!
« Respondre #44 el: 01 de Octubre de 2009, 21:53:55 pm »
avui a Afers Exteriors estaran a Londres i com no, visitaran Abbey Road i parlaran sobre The Beatles!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!