Autor Tema: IRÚN...  (Llegit 60006 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: IRÚN...
« Respondre #300 el: 07 de Juny de 2009, 13:08:37 pm »
Jo només vull destacar la IMMENSA amabilitat amb que ens van rebre a Irún, sobretot als bars :happy2:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat RRACO

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 665
Re: IRÚN...
« Respondre #301 el: 07 de Juny de 2009, 13:21:34 pm »
Vaya verguenza de autocares , y la culpa no es de las peñas , sino de la empresa en cuestion. Deberia llevar dos conductores por vehiculo que es lo que marca las normas , por eso tuvimos que esperar a las 12,30 de la noche para marchar ya que el autocar Nº1 tenia solo un conductor y para no caer en una infraccion devia descansar 9h. , cosa que los otros 2 transportes si trajeron una pareja . Cuando bajamos de los autocares nadie nos informava de cuanto tiempo era la parada ....etc,etc :****

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: IRÚN...
« Respondre #302 el: 07 de Juny de 2009, 17:10:01 pm »
Pitjor el bus de HHVV , ke era vell i s'ha quedat clavat a la tornada a l'area de servei de la porta de Barcelona , hem hagut d'esperar dos mini buses per poder tornar del tot .

antcarcer

  • Visitant
Re: IRÚN...
« Respondre #303 el: 07 de Juny de 2009, 18:33:04 pm »
Pitjor el bus de HHVV , ke era vell i s'ha quedat clavat a la tornada a l'area de servei de la porta de Barcelona , hem hagut d'esperar dos mini buses per poder tornar del tot .

Doncs tot i això heu arribat molt abans que nosaltres, perquè quan hem arribat estaveu esmorzant vostres cervesetas.  :xin-xin

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: IRÚN...
« Respondre #304 el: 08 de Juny de 2009, 00:19:36 am »
Si , kuan heu arribat, jo ja no i era po ja m'han dit que encara no havieu vingut , cosa que no he entés pk pensava que pitjor que lo nostre era impossible.

antcarcer

  • Visitant
Re: IRÚN...
« Respondre #305 el: 08 de Juny de 2009, 10:07:51 am »
Doncs no se si hem tingut pitjor l'anada o la tornada   :paret

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: IRÚN...
« Respondre #306 el: 08 de Juny de 2009, 10:23:18 am »
Des d'aqui vull donar les gràcies a LA PENYA SABADELL pel desplaçament

Primer un autocar del Bardet amb uns seients molt comodes(pel que m'han dit el Bardet es mes car la diferencia ho va afegir la penya)
i Segon vam sortir a les 5 del mati perque el xofer pogues descansar les 9 hores i aixi quan va acabar el paritit vam poder tornar i a les 6.20 ja estava a casa dormint


antcarcer

  • Visitant
Re: IRÚN...
« Respondre #307 el: 08 de Juny de 2009, 10:53:57 am »
Des d'aqui vull donar les gràcies a LA PENYA SABADELL pel desplaçament

Primer un autocar del Bardet amb uns seients molt comodes(pel que m'han dit el Bardet es mes car la diferencia ho va afegir la penya)
i Segon vam sortir a les 5 del mati perque el xofer pogues descansar les 9 hores i aixi quan va acabar el paritit vam poder tornar i a les 6.20 ja estava a casa dormint


Ahi l'has clavat, la millor penya per fer desplaçaments, ho tenen tot ben lligat des de la sortida, no com altres  :**** :paret

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: IRÚN...
« Respondre #308 el: 08 de Juny de 2009, 13:58:31 pm »
Des d'aqui vull donar les gràcies a LA PENYA SABADELL pel desplaçament

Primer un autocar del Bardet amb uns seients molt comodes(pel que m'han dit el Bardet es mes car la diferencia ho va afegir la penya)
i Segon vam sortir a les 5 del mati perque el xofer pogues descansar les 9 hores i aixi quan va acabar el paritit vam poder tornar i a les 6.20 ja estava a casa dormint


Ahi l'has clavat, la millor penya per fer desplaçaments, ho tenen tot ben lligat des de la sortida, no com altres  :**** :paret

yo tmb fuy con la penya Sabadell y la verdad siempre que he viajado con ellos he ido genial y el sabado nu fue una excepcion, el viaje se hace pesado en cualquier autocar pero en el del sabado se hizo bastante ameno, los asientos eran bastante comodos y espaciosos, y lo llevan todo muy controlado las paradas y todo muy bien, y luego nada mas acabar y salir del campo rapido nos metimos en el autocar y para Sabadell  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1139
  • Gènere: Masculí
Re: IRÚN...
« Respondre #309 el: 09 de Juny de 2009, 02:13:04 am »
yo fui con la de las rosas, y en el numero 1   :rolleyes2: :rolleyes2:   pasó de todo, se pasaba los peajes o no le funcionaba el teletac, maniobras raras de cambio de sentido para llegar a Irún (vimos el hotel y autocar del Sabadell 3 veces!)  una rotonda donde hicimos una mini noria, un paseo por francia, y casi perdemos la comida ya que casi todas las tabernas y restaurantes cerraban la cocina!! y al volver.. más!!!! se salia tarde porque habia que esperar los tiempos de conduccion por no llevar un segundo chofer, parada en pamplona, parada en huesca ya que se fastidió algo de los conductos de aire caliente y nos ibamos a asar como pollos fritos ya que no iba ni para abrir las puertas y no arrancaba el autocar, y luego parada de 40 min en Zaragoza, ...

bufff ya veis que pasó de todo, menos mal del compañero Luis con el que nos hechamos grandes risas con su sentido del humor  :Paletas:
@javi_gt86

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: IRÚN...
« Respondre #310 el: 09 de Juny de 2009, 12:50:09 pm »
En el de la  :oooooo:Peña Sabadell nos pasaron un vídeo en la ida, con los goles del Sabadell la temporada de 3ª y imágenes del ascenso que motivaban y mucho!  :grin2:
Además, hicimos una porra todo el autocar! (yo aposté que perdíamos 2-1  :whistle:) A ver, mi razonamiento fue el siguiente: si ganamos me va a dar igual perder la porra porque voy a estar eufórico, y si perdemos, pues al menos algo me llevo  :shifty:. Por otra parte, los resultados de victoria nuestra como 1-2 o 0-1 estaban repetidos 6 veces, que no ganas nada si aciertas  :wink2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat eap40

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 7
Re: IRÚN...
« Respondre #311 el: 09 de Juny de 2009, 17:42:55 pm »
por cierto hace buen tiempo  y calor en irun,eso es bueno tmb!

Asi es, a las tres de la tarde el autocar 1, dando vueltas a una rotonda y la guia aplaudiendo al chofer viendole la gracia (solo le faltó hacerle la hola) a consecuencia de eso, la visita a Francia, la busqueda del parking y del retraso en la salida de 25 minutos, la salida para Sabadell se hizo a las 12.25 de la noche por las nueve horas que tienen que estar los autocares parados.
me gustaria que me contaras exactamente lo que paso con este autocar,yo soy miembro de una de las penyas que organizan estos autocares,y por motivos familiares no pude ir al desplazamiento,pero si que estuve a la salida y tienes razon en que salimos tarde casi 30 minutos,pero fue por que nos faltaba una persona en otro de los autocares.

antcarcer

  • Visitant
Re: IRÚN...
« Respondre #312 el: 09 de Juny de 2009, 19:49:57 pm »
por cierto hace buen tiempo  y calor en irun,eso es bueno tmb!

Asi es, a las tres de la tarde el autocar 1, dando vueltas a una rotonda y la guia aplaudiendo al chofer viendole la gracia (solo le faltó hacerle la hola) a consecuencia de eso, la visita a Francia, la busqueda del parking y del retraso en la salida de 25 minutos, la salida para Sabadell se hizo a las 12.25 de la noche por las nueve horas que tienen que estar los autocares parados.
me gustaria que me contaras exactamente lo que paso con este autocar,yo soy miembro de una de las penyas que organizan estos autocares,y por motivos familiares no pude ir al desplazamiento,pero si que estuve a la salida y tienes razon en que salimos tarde casi 30 minutos,pero fue por que nos faltaba una persona en otro de los autocares.

Tu mismo puedes resumir como fue el viaje  :xin-xin


Vaya verguenza de autocares , y la culpa no es de las peñas , sino de la empresa en cuestion. Deberia llevar dos conductores por vehiculo que es lo que marca las normas , por eso tuvimos que esperar a las 12,30 de la noche para marchar ya que el autocar Nº1 tenia solo un conductor y para no caer en una infraccion devia descansar 9h. , cosa que los otros 2 transportes si trajeron una pareja . Cuando bajamos de los autocares nadie nos informava de cuanto tiempo era la parada ....etc,etc :****


yo fui con la de las rosas, y en el numero 1   :rolleyes2: :rolleyes2:   pasó de todo, se pasaba los peajes o no le funcionaba el teletac, maniobras raras de cambio de sentido para llegar a Irún (vimos el hotel y autocar del Sabadell 3 veces!)  una rotonda donde hicimos una mini noria, un paseo por francia, y casi perdemos la comida ya que casi todas las tabernas y restaurantes cerraban la cocina!! y al volver.. más!!!! se salia tarde porque habia que esperar los tiempos de conduccion por no llevar un segundo chofer, parada en pamplona, parada en huesca ya que se fastidió algo de los conductos de aire caliente y nos ibamos a asar como pollos fritos ya que no iba ni para abrir las puertas y no arrancaba el autocar, y luego parada de 40 min en Zaragoza, ...

bufff ya veis que pasó de todo, menos mal del compañero Luis con el que nos hechamos grandes risas con su sentido del humor  :Paletas:

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: IRÚN...
« Respondre #313 el: 09 de Juny de 2009, 23:24:37 pm »
me gustaria que me contaras exactamente lo que paso con este autocar,yo soy miembro de una de las penyas que organizan estos autocares,y por motivos familiares no pude ir al desplazamiento,pero si que estuve a la salida y tienes razon en que salimos tarde casi 30 minutos,pero fue por que nos faltaba una persona en otro de los autocares.

A l'autocar número 3, una senyora va arribar tard, mitja hora, per que va auxiliar un accident abans d'arribar a l'estadi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat RRACO

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 665
Re: IRÚN...
« Respondre #314 el: 10 de Juny de 2009, 20:56:19 pm »
Cuando paramos en Alfajaril para almorzar una "parejita" se quedo pelando la perdiz y tuvimos que esperarles 15 minutos mas ... :rant:

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: IRÚN...
« Respondre #315 el: 10 de Juny de 2009, 23:28:59 pm »
A "Alfajarín" vau veure totes les banderoles d'equips?? 
Que guay!
Hi havia el Terrassa  :malament
I la grama, i el badalona... pero no estaba el Sabadell, només el CNS  :ostres
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.