Autor Tema: C.E. Sabadell - Cultural leonesa  (Llegit 109251 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Xandri

  • Visitant
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #60 el: 11 de Maig de 2009, 17:33:56 pm »
Per un cop que el Sabadell esta al play off podrien posar preus populars perque la gent vingués al camp. Es que no aprenem!! :wall:
Sempre igual,, que volem un camp amb 6000 persones o amb 12000? Guanyaran el mateix diners ya veureu

Entrades a 10€ socis 15€ no socis --> 2000 socisx10= 20000€ + 2000 no socis= 30000--> 50.000€
Entrades a 5€ socis 10€ no socis(anticipades 5€)--> 2000x5=10000+8000 no socis=45.000= 55.000€

Que no costa tant home!
Mira, tots els número que fas i que fan els altres companys són perfectes i estic 100% d'acord, però en aquest aspecte, després de tant de temps la directiva farà el que li passi pel forro.
Ah, ja fa alguna setmana que era oficial els 10euros per aquest partit cada socio.

Desconnectat PATFACIL

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 817
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #61 el: 11 de Maig de 2009, 17:37:23 pm »
PRIMER
Dir que el Barça juga diumenge a les 19h a Mallorca. I que jo fins i tot no veuria malament jugar dissabte.

SEGON
Si es juga dissabte amb les càmeres de tv3, sí crec que s'hauria de deixar de jornades econòmiques i reservarla per un altre dia. Suposo que les càmeres de tv3 seríen al nostre estadi ja que pagaríen uns diners al CES. Per tant, preus popular per que tot deu vingui a la NCA. 5€? Donc 5€ per a tothom!

TERCER
Si es juga diumenge per què no a les 5? És una manera que facilita que molta gent que és culé, vingui a l'estadi.

QUART
La Cultural és un equipàs i l'hi tenim respecte, igual que ells pensen el mateix de nosaltres i que el nostre grup és el més fort. Podem!

CINQUÈ
La directiva hauria de flotar 3, 4, 5,... o els autocars necessaris per poder anar a Lleó per un preu força raonable. Buscar algun patrocinador que permeti viatge + entrada per 40€.

SISÈ
Els arlequinats ens hem de tornar els millors comercials del club, fent que molts amics i "adormits" vagin a la NCA aquest diumenge.

SETÈ
La nostra millor arma aquest diumenge és que ells no marquin a la NCA. Ténen un equip defensiu i es tirarán enrere, segur.

...
muy buen comentario  estoy contigo punto por punto : emprendedor, conciliador, deportivo, respetuoso, y esperanzado :oooooo: :oooooo:
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #62 el: 11 de Maig de 2009, 17:39:26 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Ara ja s'han complert tots els objectius que teníem prefixats al començar la temporada,be no perque fer el play-off no entraba directa-ment dins dels càlculs, doncs tant si el fan per la tele com si no es podrien possar uns preus similars al de el diumenge,incloent els socis
5€ socis
9€ no socis
 :thumbsup:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat amo al sabadell

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 272
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #63 el: 11 de Maig de 2009, 17:40:07 pm »
decirme nois como pueden jugar a las cuatro y media estan locos como si fueramos de preferente estoy indignado  :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** a por los de tv3 no hay que dejarlos entrar a nuestro estadio

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #64 el: 11 de Maig de 2009, 17:40:52 pm »
Acabo d'obrir un post pel partit de tornada en el que us poso el que haurem de pagar a León...

30 EURACOS per una entrada a un fondo, 40 a tribuna.
I els infantils entre 10€ i 30€


Potser allà no hi ha crisi !
O no hi ha Barça!

Desconnectat amo al sabadell

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 272
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #65 el: 11 de Maig de 2009, 17:44:13 pm »
a mi no me van a saquear lo tendre que ver por la tele yo no pago 60 € que estan locos y no digo nada mejor callarme que opinais

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #66 el: 11 de Maig de 2009, 17:45:16 pm »
1-0 seria buenísimo. Sobre TV3, ¿en que quedamos? Esta mañana abrimos un post cabreados porque la prensa no se hace eco de nosotros como debiera ser. Si TV3 no nos hiciera caso la pondriamos a parir y si nos dan también. El futbol está mandado por las televisiones y ellos ponen los horarios o es que es normal que la final de copa sea a las 22,00 un dia laborable? Para mi y con temperatura alta lo ideal seria fijar el partido el domingo a las 19,00 horas, pero si TV3 elige el partido, lo que tiene que hacer la directiva es buscar iniciativas como las del domingo pasado para llenar el campo, evidentemente una medida que seria un desastre es poner los precios a 20 euros (tal y como apuntaban en la radio que podria ser, sin estar confirmado). Es una pena que después de 8 años nos encontremos un sábado a las 16,30 los 2000 socios, 500 aficionados de Sabadell y el autocar que nos llegue de Leon! Hay que ser inteligentes y ya hemos tenido muestras para saber que con entradas a 10 euros vienen el doble que con entradas a 20 euros y sólo la mitad que si se pusieran a 5 euros. Así que "nosotros" (la directiva) decidimos, ambiente o recaudar (recaudar con los socios y poco más).
Por mi parte dejo el tema de precio de entradas y ya sólo pienso en este fin de semana histórico y ganar el partido de ida! VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat raros

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #67 el: 11 de Maig de 2009, 17:46:58 pm »
Acabo d'obrir un post pel partit de tornada en el que us poso el que haurem de pagar a León...

30 EURACOS per una entrada a un fondo, 40 a tribuna.
I els infantils entre 10€ i 30€


Potser allà no hi ha crisi !
O no hi ha Barça!

el cap d'esports de ràdio lleó a dit que fins demà no es reuneixen la directiva per decidir els preus

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #68 el: 11 de Maig de 2009, 17:51:13 pm »
1-0 seria buenísimo. Sobre TV3, ¿en que quedamos? Esta mañana abrimos un post cabreados porque la prensa no se hace eco de nosotros como debiera ser. Si TV3 no nos hiciera caso la pondriamos a parir y si nos dan también. El futbol está mandado por las televisiones y ellos ponen los horarios o es que es normal que la final de copa sea a las 22,00 un dia laborable? Para mi y con temperatura alta lo ideal seria fijar el partido el domingo a las 19,00 horas, pero si TV3 elige el partido, lo que tiene que hacer la directiva es buscar iniciativas como las del domingo pasado para llenar el campo, evidentemente una medida que seria un desastre es poner los precios a 20 euros (tal y como apuntaban en la radio que podria ser, sin estar confirmado). Es una pena que después de 8 años nos encontremos un sábado a las 16,30 los 2000 socios, 500 aficionados de Sabadell y el autocar que nos llegue de Leon! Hay que ser inteligentes y ya hemos tenido muestras para saber que con entradas a 10 euros vienen el doble que con entradas a 20 euros y sólo la mitad que si se pusieran a 5 euros. Así que "nosotros" (la directiva) decidimos, ambiente o recaudar (recaudar con los socios y poco más).
Por mi parte dejo el tema de precio de entradas y ya sólo pienso en este fin de semana histórico y ganar el partido de ida! VISCA EL SABADELL!!

Una pregunta perque no fan el sant Andreu a 2/4 de cinc de la tarda el dissabte? també juga a casa o ¿potser faran els dos per la tele? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #69 el: 11 de Maig de 2009, 17:53:38 pm »
Acabo d'obrir un post pel partit de tornada en el que us poso el que haurem de pagar a León...

30 EURACOS per una entrada a un fondo, 40 a tribuna.
I els infantils entre 10€ i 30€


Potser allà no hi ha crisi !
O no hi ha Barça!

el cap d'esports de ràdio lleó a dit que fins demà no es reuneixen la directiva per decidir els preus

ELS PREUS DEL
CULTURAL LEONESA - SABADELL  (a la tornada de León)

NO SOCIOS
Tribuna - preferència oest  =>  adultos 40€ - infantil 30€
Tribuna - preferència est  =>  adultos 35€ - infantil 20€
Fondos norte-sur  =>  adultos 30€ - infantil 10€

Els socis adults paguen 15€ menys.

Publicats a la seva web!
http://www.culturalydeportivaleonesa.es/html/files/PRECIOS~~FASE~DE~ASCENSO_27633.html

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #70 el: 11 de Maig de 2009, 17:55:55 pm »
1-0 seria buenísimo. Sobre TV3, ¿en que quedamos? Esta mañana abrimos un post cabreados porque la prensa no se hace eco de nosotros como debiera ser. Si TV3 no nos hiciera caso la pondriamos a parir y si nos dan también. El futbol está mandado por las televisiones y ellos ponen los horarios o es que es normal que la final de copa sea a las 22,00 un dia laborable? Para mi y con temperatura alta lo ideal seria fijar el partido el domingo a las 19,00 horas, pero si TV3 elige el partido, lo que tiene que hacer la directiva es buscar iniciativas como las del domingo pasado para llenar el campo, evidentemente una medida que seria un desastre es poner los precios a 20 euros (tal y como apuntaban en la radio que podria ser, sin estar confirmado). Es una pena que después de 8 años nos encontremos un sábado a las 16,30 los 2000 socios, 500 aficionados de Sabadell y el autocar que nos llegue de Leon! Hay que ser inteligentes y ya hemos tenido muestras para saber que con entradas a 10 euros vienen el doble que con entradas a 20 euros y sólo la mitad que si se pusieran a 5 euros. Así que "nosotros" (la directiva) decidimos, ambiente o recaudar (recaudar con los socios y poco más).
Por mi parte dejo el tema de precio de entradas y ya sólo pienso en este fin de semana histórico y ganar el partido de ida! VISCA EL SABADELL!!

Una pregunta perque no fan el sant Andreu a 2/4 de cinc de la tarda el dissabte? també juga a casa o ¿potser faran els dos per la tele? :mmmm
Demà sortirem de dubtes!

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #71 el: 11 de Maig de 2009, 17:58:14 pm »
Acabo d'obrir un post pel partit de tornada en el que us poso el que haurem de pagar a León...

30 EURACOS per una entrada a un fondo, 40 a tribuna.
I els infantils entre 10€ i 30€


Potser allà no hi ha crisi !
O no hi ha Barça!

el cap d'esports de ràdio lleó a dit que fins demà no es reuneixen la directiva per decidir els preus

ELS PREUS DEL
CULTURAL LEONESA - SABADELL  (a la tornada de León)

NO SOCIOS
Tribuna - preferència oest  =>  adultos 40€ - infantil 30€
Tribuna - preferència est  =>  adultos 35€ - infantil 20€
Fondos norte-sur  =>  adultos 30€ - infantil 10€

Els socis adults paguen 15€ menys.

Publicats a la seva web!
http://www.culturalydeportivaleonesa.es/html/files/PRECIOS~~FASE~DE~ASCENSO_27633.html

Pues si está publicado en la web un poco "jeta" el presidente de la cultural ya que ha desmentido al periodista que ha dicho que habia malestar por los precios altos en Leon

Desconnectat PATFACIL

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 817
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #72 el: 11 de Maig de 2009, 18:01:35 pm »
Acabo d'obrir un post pel partit de tornada en el que us poso el que haurem de pagar a León...

30 EURACOS per una entrada a un fondo, 40 a tribuna.
I els infantils entre 10€ i 30€


Potser allà no hi ha crisi !
O no hi ha Barça!

el cap d'esports de ràdio lleó a dit que fins demà no es reuneixen la directiva per decidir els preus

ELS PREUS DEL
CULTURAL LEONESA - SABADELL  (a la tornada de León)

NO SOCIOS
Tribuna - preferència oest  =>  adultos 40€ - infantil 30€
Tribuna - preferència est  =>  adultos 35€ - infantil 20€
Fondos norte-sur  =>  adultos 30€ - infantil 10€

Els socis adults paguen 15€ menys.

Publicats a la seva web!
http://www.culturalydeportivaleonesa.es/html/files/PRECIOS~~FASE~DE~ASCENSO_27633.html

Pues si está publicado en la web un poco "jeta" el presidente de la cultural ya que ha desmentido al periodista que ha dicho que habia malestar por los precios altos en Leon
no ha sido el presidente de la cultural ha sido el jefe de deportes de la ser en León.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat davi19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #73 el: 11 de Maig de 2009, 18:03:46 pm »
estoi buscando el foro del cultural pero no lo veo si alguien sabe kual es aver si me lo podria decir-gracias

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #74 el: 11 de Maig de 2009, 18:04:37 pm »
Acabo d'obrir un post pel partit de tornada en el que us poso el que haurem de pagar a León...

30 EURACOS per una entrada a un fondo, 40 a tribuna.
I els infantils entre 10€ i 30€


Potser allà no hi ha crisi !
O no hi ha Barça!

el cap d'esports de ràdio lleó a dit que fins demà no es reuneixen la directiva per decidir els preus

ELS PREUS DEL
CULTURAL LEONESA - SABADELL  (a la tornada de León)

NO SOCIOS
Tribuna - preferència oest  =>  adultos 40€ - infantil 30€
Tribuna - preferència est  =>  adultos 35€ - infantil 20€
Fondos norte-sur  =>  adultos 30€ - infantil 10€

Els socis adults paguen 15€ menys.

Publicats a la seva web!
http://www.culturalydeportivaleonesa.es/html/files/PRECIOS~~FASE~DE~ASCENSO_27633.html

Pues si está publicado en la web un poco "jeta" el presidente de la cultural ya que ha desmentido al periodista que ha dicho que habia malestar por los precios altos en Leon
no ha sido el presidente de la cultural ha sido el jefe de deportes de la ser en León.
Es verdad! Que me perdone el presidente por este lapsus!! El ha dicho que seguramente no podrá estar en el partido de vuelta, pero el tema precios ha sido este periodista. Que por cierto si no nos ha confirmado ni esto que aparece en la web, pocos secretos nos va a contar del equipo!

Desconnectat andres

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #75 el: 11 de Maig de 2009, 18:06:38 pm »
vamos sabadell a por todas!!

apuesto por un 2-0!!!

sea sabado o domingo lo den por la tele o no, cueste lo que cueste, TODOS A LA NCA!!! son muchos años esperando un partido asi... que nada nos retenga.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat barrankusfogonerus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 178
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #76 el: 11 de Maig de 2009, 18:13:09 pm »
buen rival me conformo con 1 0 en la ida lo importante es no encajar,lo que no me gusta tanto es que si pasamos nos toca el perdedpr del cadiz real union ahi es nada eso me ha parecido entender en el grafico que pone el diario marca, visca el sabadell y ningu mes

Xandri

  • Visitant
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #77 el: 11 de Maig de 2009, 18:15:55 pm »
buen rival me conformo con 1 0 en la ida lo importante es no encajar,lo que no me gusta tanto es que si pasamos nos toca el perdedpr del cadiz real union ahi es nada eso me ha parecido entender en el grafico que pone el diario marca, visca el sabadell y ningu mes
Si es así, piensa que el que salga perdedor puede quedar tocado anímicamente, lo dudo pero puede ser.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #78 el: 11 de Maig de 2009, 18:20:55 pm »
buen rival me conformo con 1 0 en la ida lo importante es no encajar,lo que no me gusta tanto es que si pasamos nos toca el perdedpr del cadiz real union ahi es nada eso me ha parecido entender en el grafico que pone el diario marca, visca el sabadell y ningu mes

pero para este diario hay mas equipos que no sea el madrid y el que juegue contra el barça?

el lunes que viene vuelve a haber sorteo!
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Gol del Sabadell

  • Visitant
Re: C.E. Sabadell - Cultural leonesa
« Respondre #79 el: 11 de Maig de 2009, 18:21:15 pm »
buen rival me conformo con 1 0 en la ida lo importante es no encajar,lo que no me gusta tanto es que si pasamos nos toca el perdedpr del cadiz real union ahi es nada eso me ha parecido entender en el grafico que pone el diario marca, visca el sabadell y ningu mes
Si es así, piensa que el que salga perdedor puede quedar tocado anímicamente, lo dudo pero puede ser.
Eso es así? En la radio no han comentado nada. Es raro que no se haya comentado que caso de pasar la eliminatoria nos tocaría el perdedor del Union- Cádiz. El periodista que estaba presente ha dicho que la semana que viene volvia a haber sorteo.