Autor Tema: TV3 es barça  (Llegit 8605 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: TV3 es barça
« Respondre #20 el: 04 de Maig de 2009, 20:17:30 pm »
Al company Kitanovsky li donc tot el meu suport en lo de crear la web antibarcelonista,per cert,al mini van haver-hi uns petits incidents produïts per algún element babaugrana subversiu,peró que no van tenir més trascendéncia.També comentar que em van prohibir exhibir la pancarta de barsa is not catalonia perqué segons ells era un partit "d´alt risc" i la pancarta és subversiva...... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Que els encigalin.....

Què va passar, company?

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6314
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #21 el: 04 de Maig de 2009, 20:53:05 pm »
Jo acostumo a mirar tv3, però els comentaristes em van fer una mica de fàstic.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #22 el: 04 de Maig de 2009, 21:12:40 pm »
Al company Kitanovsky li donc tot el meu suport en lo de crear la web antibarcelonista,per cert,al mini van haver-hi uns petits incidents produïts per algún element babaugrana subversiu,peró que no van tenir més trascendéncia.També comentar que em van prohibir exhibir la pancarta de barsa is not catalonia perqué segons ells era un partit "d´alt risc" i la pancarta és subversiva...... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Que els encigalin.....

Què va passar, company?

Va passar que varis aficionats d'edat avançada del Barça es van assentar pel mig de l'afició del Sabadell i bueno, pel que vaig veure 2 d'ells es van encarar amb aficionats del Sabadell (el motiu no el sé).

La culpa de tot això la tenen els Mossos d'Esquadra, perq una de dos. o s'ens situa a tots els aficionats visitants a un gol i per tan es deixa que l'afició del Mini acostumada a anar al lateral s'hi puguin possar o bé s'ens deixa possar a tots els aficionats del Sabadell al lateral pero s'evita que gent del Barça es fiqui pel mig, simplement separació d'aficions.
Ni ells han de canviar d'ubicació per culpa de q hi hagi més afició visitant que habitualment ni tampoc nosaltres tenim perq soportar q entre el mig d la nostra afició s'hi planti gent amb bufandes i banderes del Barça.

Desconnectat ENCIGALAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1061
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: TV3 es barça
« Respondre #23 el: 04 de Maig de 2009, 23:39:25 pm »
Jó només puc dir que avanç de començar el partit jà hi havia un personatge del bar$a que va passar pel mig de la afició arlequinada renegant i insultant-nos sense cap provocació previa ni sense cap motiu.Els hi devia coure molt el veure tanta gent de sabadell.Que els hi donguin pel ... :borratxo :borratxo :borratxo
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7029
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #24 el: 05 de Maig de 2009, 08:40:45 am »
Jó només puc dir que avanç de començar el partit jà hi havia un personatge del bar$a que va passar pel mig de la afició arlequinada renegant i insultant-nos sense cap provocació previa ni sense cap motiu.Els hi devia coure molt el veure tanta gent de sabadell.Que els hi donguin pel ... :borratxo :borratxo :borratxo

Però que no veieu que estan acostumats a que ells i només ells són els millors i els nens macos de clase?

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: TV3 es barça
« Respondre #25 el: 05 de Maig de 2009, 16:27:51 pm »
Al company Kitanovsky li donc tot el meu suport en lo de crear la web antibarcelonista,per cert,al mini van haver-hi uns petits incidents produïts per algún element babaugrana subversiu,peró que no van tenir més trascendéncia.També comentar que em van prohibir exhibir la pancarta de barsa is not catalonia perqué segons ells era un partit "d´alt risc" i la pancarta és subversiva...... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Que els encigalin.....

Què va passar, company?

Va passar que varis aficionats d'edat avançada del Barça es van assentar pel mig de l'afició del Sabadell i bueno, pel que vaig veure 2 d'ells es van encarar amb aficionats del Sabadell (el motiu no el sé).

La culpa de tot això la tenen els Mossos d'Esquadra, perq una de dos. o s'ens situa a tots els aficionats visitants a un gol i per tan es deixa que l'afició del Mini acostumada a anar al lateral s'hi puguin possar o bé s'ens deixa possar a tots els aficionats del Sabadell al lateral pero s'evita que gent del Barça es fiqui pel mig, simplement separació d'aficions.
Ni ells han de canviar d'ubicació per culpa de q hi hagi més afició visitant que habitualment ni tampoc nosaltres tenim perq soportar q entre el mig d la nostra afició s'hi planti gent amb bufandes i banderes del Barça.

Però això té fàcil solució, se li foten quatre crits a l'orella com vaig fer jo amb dos nanos imbècils i ja està... És que també són ganes d'anar a provocar, amb lo gran que és el Mini, s'han d'asseure amb naltros, hòstia!

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #26 el: 05 de Maig de 2009, 17:36:23 pm »
Al company Kitanovsky li donc tot el meu suport en lo de crear la web antibarcelonista,per cert,al mini van haver-hi uns petits incidents produïts per algún element babaugrana subversiu,peró que no van tenir més trascendéncia.També comentar que em van prohibir exhibir la pancarta de barsa is not catalonia perqué segons ells era un partit "d´alt risc" i la pancarta és subversiva...... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Que els encigalin.....

Què va passar, company?

Va passar que varis aficionats d'edat avançada del Barça es van assentar pel mig de l'afició del Sabadell i bueno, pel que vaig veure 2 d'ells es van encarar amb aficionats del Sabadell (el motiu no el sé).

La culpa de tot això la tenen els Mossos d'Esquadra, perq una de dos. o s'ens situa a tots els aficionats visitants a un gol i per tan es deixa que l'afició del Mini acostumada a anar al lateral s'hi puguin possar o bé s'ens deixa possar a tots els aficionats del Sabadell al lateral pero s'evita que gent del Barça es fiqui pel mig, simplement separació d'aficions.
Ni ells han de canviar d'ubicació per culpa de q hi hagi més afició visitant que habitualment ni tampoc nosaltres tenim perq soportar q entre el mig d la nostra afició s'hi planti gent amb bufandes i banderes del Barça.

Però això té fàcil solució, se li foten quatre crits a l'orella com vaig fer jo amb dos nanos imbècils i ja està... És que també són ganes d'anar a provocar, amb lo gran que és el Mini, s'han d'asseure amb naltros, hòstia!
Saps què passa? Que es creuen amb dret a tot per ser del Barça, perquè el Barça és el club perfecte i per tant, ens l'hem de tragar per força, perquè ells són els millors en tot i els altres, com que som uns pobres desgraciadets, hem d'aguantar que vinguin a tocar els collons. No veus que representen Catalunya a tots els nivells?????
Que vagin a la m****!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: TV3 es barça
« Respondre #27 el: 05 de Maig de 2009, 17:48:31 pm »
Bó, ja esteu emparanoiats amb la tele i el barça. No fan cada diumenge als periquitos per tv3? A vore, la tele, posa el que le reportarà més audiència i per tant le farà vendre més espai per als anuncis.
I al País Valencià Canal9 no caga amb el València.
I a Aragón TV no ****** amb el Zaragoza.
I supose que a Telemadrid no ****** amb el Real Madrid, a Galicia amb el Depor o a Andalucia amb el Sevilla.
La que m'agrade més en açò, és la de CLM, foten algo del alba, del toledo, del manchego o del cuenca per igual.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat mss

  • President
  • *********
  • Missatges: 8351
  • Gènere: Masculí
Re:TV3 es barça
« Respondre #28 el: 04 de Juliol de 2017, 04:01:02 am »


Quins temps d´amor etern els d´aquest post....

¨Amores que matan¨

http://www.elmundo.es/deportes/futbol/2017/07/03/595a945f22601d89258b45bf.html

Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres