Autor Tema: TV3 es barça  (Llegit 8542 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sbdll

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 566
TV3 es barça
« el: 03 de Maig de 2009, 18:29:13 pm »
Al marge de l'actuacio de l'equip la qual prefereixo no parlarne en aquests moments, ja que n'hi ha per.....; he trobat indignant els comentaristes de tv3 que son clarament del barça, penso que una cosa es que siguin del barça i l'altre que no hagin de respectar l'altre equip català, en aquest cas el sabadell. En molts moments, semblava que juguessin el barça contra un equip d'un altre pais perque es quexaven de les accions arbitrals quan eren totalment encertades. Les decissions com les expulsions, el penal i les mans involuntaries de pelegri, l'arbitre ha fet el que tenia de fer, utilitzar el reglament, que per alguna cosa hi és, i els comentaristes de TV3 s'han mostrat clarament barcelonistes. Primer, dient que no hi havia penal a pradas, despres amb les mans involuntaries de Pelegri demanant penal i expulsio, quan les mans a part de ser involuntaries les tenia enganxades al cos. I les expulsions, si un jugador se'n va i per parar-lo li dones una patada al tormell es targeta i si ja en tens una expulsio, i la segona expulsio, si tens una targeta i protestes com un desesperat, doncs si l'arbitre utilitza el cap et treu la segona.

Finalment, recordar que TV3 es una televisio pública i que la paguem TOTS els catalans no nomes els del barça

Desconnectat raros

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: TV3 es barça
« Respondre #1 el: 03 de Maig de 2009, 19:49:29 pm »
a part de ser del barça o no, tenen que fer la pilota ja que tenen (o la tenien)una demanda amb el barça per uns drets televisius, " a sobre de cabr. apallissat", com sempre que continuin afavorint al gran

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: TV3 es barça
« Respondre #2 el: 03 de Maig de 2009, 21:27:16 pm »
Al marge de l'actuacio de l'equip la qual prefereixo no parlarne en aquests moments, ja que n'hi ha per.....; he trobat indignant els comentaristes de tv3 que son clarament del barça, penso que una cosa es que siguin del barça i l'altre que no hagin de respectar l'altre equip català, en aquest cas el sabadell. En molts moments, semblava que juguessin el barça contra un equip d'un altre pais perque es quexaven de les accions arbitrals quan eren totalment encertades. Les decissions com les expulsions, el penal i les mans involuntaries de pelegri, l'arbitre ha fet el que tenia de fer, utilitzar el reglament, que per alguna cosa hi és, i els comentaristes de TV3 s'han mostrat clarament barcelonistes. Primer, dient que no hi havia penal a pradas, despres amb les mans involuntaries de Pelegri demanant penal i expulsio, quan les mans a part de ser involuntaries les tenia enganxades al cos. I les expulsions, si un jugador se'n va i per parar-lo li dones una patada al tormell es targeta i si ja en tens una expulsio, i la segona expulsio, si tens una targeta i protestes com un desesperat, doncs si l'arbitre utilitza el cap et treu la segona.

Finalment, recordar que TV3 es una televisio pública i que la paguem TOTS els catalans no nomes els del barça


Un d'ells era el Gonzalvo? Perqué si ho era, no m'estranya gens... Aquest tio té al·lèrgia a tot lo que es :bandera

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14613
  • CHIARA
Re: TV3 es barça
« Respondre #3 el: 03 de Maig de 2009, 21:44:30 pm »
Al marge de l'actuacio de l'equip la qual prefereixo no parlarne en aquests moments, ja que n'hi ha per.....; he trobat indignant els comentaristes de tv3 que son clarament del barça, penso que una cosa es que siguin del barça i l'altre que no hagin de respectar l'altre equip català, en aquest cas el sabadell. En molts moments, semblava que juguessin el barça contra un equip d'un altre pais perque es quexaven de les accions arbitrals quan eren totalment encertades. Les decissions com les expulsions, el penal i les mans involuntaries de pelegri, l'arbitre ha fet el que tenia de fer, utilitzar el reglament, que per alguna cosa hi és, i els comentaristes de TV3 s'han mostrat clarament barcelonistes. Primer, dient que no hi havia penal a pradas, despres amb les mans involuntaries de Pelegri demanant penal i expulsio, quan les mans a part de ser involuntaries les tenia enganxades al cos. I les expulsions, si un jugador se'n va i per parar-lo li dones una patada al tormell es targeta i si ja en tens una expulsio, i la segona expulsio, si tens una targeta i protestes com un desesperat, doncs si l'arbitre utilitza el cap et treu la segona.

Finalment, recordar que TV3 es una televisio pública i que la paguem TOTS els catalans no nomes els del barça



De verdad que aquí no deberíamos perder tiempo ni fuerza en comentar una cosa que ya sabemos desde hace mucho tiempo, seguro que una vez tengamos la clasificiación para los Play off, querrán televisar las eliminatorias.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: TV3 es barça
« Respondre #4 el: 03 de Maig de 2009, 21:56:50 pm »
Un comentarista que hi havia era egarenc. Ho ha dit que era aficionat al Club Egara de Hockey. I amb això de les decissions àrbitrals no us podeu fiar gens. Els comentaristes de televisió el nivell de coneixement que tenen de reglament, exepcions d'ell, psicologia arbitral i coses per l'estil es del nivell que té un àrbitre aspirant, es a dir, dels que piten partits de pre-benjamins a juvenils de 2a divisió... Ja no ho dic nomes per tv3, perque al territorio champions d'antena3 també s'hi llueixen, pero a tv3, dels que pitjor ho fa, es el Grau.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: TV3 es barça
« Respondre #5 el: 03 de Maig de 2009, 22:01:54 pm »
I després la gent es queixava del comentarista de audiovisual sport que era merengon. I lo d'avui? vaja una culerada de locutors.
Com diu un company, TV3 la paguem tots.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat ENCIGALAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1058
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: TV3 es barça
« Respondre #6 el: 03 de Maig de 2009, 22:16:48 pm »
Donç aixó no és rés comparat al pixapins del Carles Escolàn,el qual s´omple la boca dient que és arlequinat,i si l´heu escoltat per Ràdio Marca com cantava el segon gol del far$a.....un altre infiltrat. :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat xavier

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: TV3 es barça
« Respondre #7 el: 03 de Maig de 2009, 22:27:04 pm »
Teniu rao, semblava que jugues el Barça contra un equip de Badajoz. Volien que marques el Barça, sense tenir en compte que el altre equip també era catalá. I Carlos Escolán... en fi. Cantava el gol com si fos el de la Copa D´europa...
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #8 el: 03 de Maig de 2009, 22:54:49 pm »
No sé de que us extranyeu....
A mi no em sorprén ni TV-3, ni l'actitud d'alguns jugadors del Barça quan juguen contra nosaltres, ni el comportament de noi de barri baix del Luís Enrique... ni res de res.
Ja sabem tots de fa anys quin peu calcen tota aquesta gent.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #9 el: 04 de Maig de 2009, 11:20:07 am »

Donc jo estic mirant de crear una web antibarcelonista, ja que ens queixem molt de Madrid peró a Catalunya la cosa cou molt més.

És idignant que mitja Catalunya desitji que l'Espanyol baixi a 2a. És indignant el tracte que s'ofereix a molts clubs catalans de molts esports vers el barcelonisme. És indignant que tots els recursos econòmics de Catalunya vagin a can Barça. És indignant que Barça sigui Catalunya. És indignant veure que quan algú té un mínim recurs, venen a expol·liar-lo els blaugranes.

I es que avui passen moltes coses a Catalunya indignants, impensables arreu de l'estat.

Peró tv3 -la teva-, segurament el canal més manipulat de l'estat espanyol i de carrer, ens ho amaga tot i ens ven la moto.


Només a Catalunya ens poden enganyar d'aquesta manera i fer-nos veure que els enganyats són els altres: amb l'esport, peró també amb el pagament de taxes i impostos abusius, d'inspeccions per a tot, de...  i després plorar pel finançament.

I es que no us enganyeu, tot va lligat. QÜESTIÓ DE MENTALITAT...?

I la web la farem, serà un fòrum d'opinió obert a tothom.


antcarcer

  • Visitant
Re: TV3 es barça
« Respondre #10 el: 04 de Maig de 2009, 12:04:38 pm »

Donc jo estic mirant de crear una web antibarcelonista, ja que ens queixem molt de Madrid peró a Catalunya la cosa cou molt més.

És idignant que mitja Catalunya desitji que l'Espanyol baixi a 2a. És indignant el tracte que s'ofereix a molts clubs catalans de molts esports vers el barcelonisme. És indignant que tots els recursos econòmics de Catalunya vagin a can Barça. És indignant que Barça sigui Catalunya. És indignant veure que quan algú té un mínim recurs, venen a expol·liar-lo els blaugranes.

I es que avui passen moltes coses a Catalunya indignants, impensables arreu de l'estat.

Peró tv3 -la teva-, segurament el canal més manipulat de l'estat espanyol i de carrer, ens ho amaga tot i ens ven la moto.


Només a Catalunya ens poden enganyar d'aquesta manera i fer-nos veure que els enganyats són els altres: amb l'esport, peró també amb el pagament de taxes i impostos abusius, d'inspeccions per a tot, de...  i després plorar pel finançament.

I es que no us enganyeu, tot va lligat. QÜESTIÓ DE MENTALITAT...?

I la web la farem, serà un fòrum d'opinió obert a tothom.



Tu creus que el nostre problema, a dia d'avui és la TV3!!!

portem un mes caminant sobre el camp, però el que et preocupa a tu, és que la TV3, vulgui que l'Espanyol baixi a segona, i de fer un web antibarcelonista.

Manda Trillo  :ostres :ostres

Desconnectat SabaBrugge

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 193
Re: TV3 es barça
« Respondre #11 el: 04 de Maig de 2009, 12:43:01 pm »
Què tindrà a veure una cosa amb l'altra. Què tindrà a veure. Quan perdem, sempre surt algú dient que els jugadors no corren. Si haguéssim fotut l'1-2 a la jugada anterior, ningú es queixaria de cap actitud. Però en fi... El que diu Kita és real i és veritat. Lamentable ahir al Mini l'actitud d'uns quants aficionats culés cap al Sabadell. Lamentable. D'una prepotència indignant. I sí, s'ha de denunciar. Perquè hi ha molta gent que creu que si no ets del Barça no ets català. N'estic fins els ous de la seva apropiació i monopolització del catalanisme. Fins als ous.

antcarcer

  • Visitant
Re: TV3 es barça
« Respondre #12 el: 04 de Maig de 2009, 13:29:48 pm »
Què tindrà a veure una cosa amb l'altra. Què tindrà a veure. Quan perdem, sempre surt algú dient que els jugadors no corren. Si haguéssim fotut l'1-2 a la jugada anterior, ningú es queixaria de cap actitud. Però en fi... El que diu Kita és real i és veritat. Lamentable ahir al Mini l'actitud d'uns quants aficionats culés cap al Sabadell. Lamentable. D'una prepotència indignant. I sí, s'ha de denunciar. Perquè hi ha molta gent que creu que si no ets del Barça no ets català. N'estic fins els ous de la seva apropiació i monopolització del catalanisme. Fins als ous.

Si que té a veure si... a més crec que no has de fartar el respecte a l'afició, si insinues que l'equip va tenir actitud.

Desconnectat SabaBrugge

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 193
Re: TV3 es barça
« Respondre #13 el: 04 de Maig de 2009, 13:55:52 pm »
Jo també sóc part de l'afició i a mi no em va semblar que a l'equip li faltés actitud. Estic faltant el respecte a algú? És la meva opinió i tu tens la contrària. I el tema TV3 no és tan senzill com deixar-la de veure. És una televisió pública, no pas privada, per tant és lògic que els ciutadans puguin dir-hi la seva sobre els seus continguts i el seu to.

antcarcer

  • Visitant
Re: TV3 es barça
« Respondre #14 el: 04 de Maig de 2009, 14:16:54 pm »
Estic molt cremat del partit, i no tinc ganes d'històries!!! per exemple tu creus que és normal com ens marquen el primer gol, haver com dius a això.

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #15 el: 04 de Maig de 2009, 15:03:06 pm »
Estic molt cremat del partit, i no tinc ganes d'històries!!! per exemple tu creus que és normal com ens marquen el primer gol, haver com dius a això.

El primer gol i el segon...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re: TV3 es barça
« Respondre #16 el: 04 de Maig de 2009, 15:55:43 pm »
Estic molt cremat del partit, i no tinc ganes d'històries!!! per exemple tu creus que és normal com ens marquen el primer gol, haver com dius a això.

El primer gol i el segon...


Mira antcarcer, ara no hi ha res a fer.
Mire-m'ho d'una altre manera: hi han uns incentius importants que només cobraran si es fan les eliminatòries.

El segon, si fa falta, es dona una patadeta al qui centra la pilota. Llàstima que després de tantes parades De Navas no encertés aquesta.
El primer, una mica més i deixen l'estadi

Ara bé...

Van jugar amb por, i és el que a mi em fa por de cara la darrera jornada. Malament no es juga quan es comença guanyant i no es perd fins al minut 92, quan al Barça B hi han jugadors que demà passat podrien jugar la Champions. I qui ens el va marcar -el segon- n'és un.

Per una latra banda, el penal ho va ser. O es que només són penals els dels grans equips? I no es va pitar un segon penal encara més clar que el primer, que segurament ens hagués donat els tres punts.

L'àrbitre dolent? no ho sé, peró era un penal de llibre. Claríssim i clamoròs.

Ara, no és possible posar-se tant nerviosos amb tot tant a favor.

antcarcer

  • Visitant
Re: TV3 es barça
« Respondre #17 el: 04 de Maig de 2009, 16:24:58 pm »

Mire-m'ho d'una altre manera: hi han uns incentius importants que només cobraran si es fan les eliminatòries.


Estàs segur d'això !!!!!! t'ho ha dit el Joan?

Desconnectat mariokey

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1018
Re: TV3 es barça
« Respondre #18 el: 04 de Maig de 2009, 17:57:22 pm »
Bochornoso lo del s*******l del comentarista. Asi se quede sin playoff y le entren cagaleras.  :veryangry:
« Darrera modificació: 04 de Maig de 2009, 17:59:37 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat ENCIGALAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1058
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: TV3 es barça
« Respondre #19 el: 04 de Maig de 2009, 19:49:42 pm »
Al company Kitanovsky li donc tot el meu suport en lo de crear la web antibarcelonista,per cert,al mini van haver-hi uns petits incidents produïts per algún element babaugrana subversiu,peró que no van tenir més trascendéncia.També comentar que em van prohibir exhibir la pancarta de barsa is not catalonia perqué segons ells era un partit "d´alt risc" i la pancarta és subversiva...... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Que els encigalin.....
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...