Autor Tema: Ha mort MIGUEL QUEREDA  (Llegit 19269 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #20 el: 21 de Abril de 2009, 11:20:45 am »
Estic consternat.

Quan he vist la notícia aquí al foro no me'n sabia avenir. És una notícia tristíssima, perque es perd una gran persona, un arlequinat, un amic dels seus amics i sempre tan afable amb tothom..... Faltarien qualificatius.

Em costa pensar que escriure. M'és realment impossible posar alguna cosa amb sentit en aquests moments.

Una fortíssima abraçada als seus familiars més directes, en especial a Pirri, i també als seus amics més íntims a més de tot arlequinat que avui hagi conegut aquesta tristíssima noticia.

GRÀCIES MIGUEL. Descansa en pau
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #21 el: 21 de Abril de 2009, 11:32:37 am »
Tengo una sensación rara. Por desgracia no conocia a Miguel Quereda en persona y es mas pocas veces lo he visto en persona, pero cuando me enterado de esta triste noticia, me ha afectado como si fuera un amigo de toda la vida. Era una persona que se le queria y apreciaba aún sin conocerla. En fina un abrazo para todos lsus familiares y amigos. Otra vez mas se demuestra que la vida es injusta con la buena gente...
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #22 el: 21 de Abril de 2009, 11:39:03 am »
pfff m'acabo d'enterar ara mateix, m'he quedat de pedra i sincerament no sé que dir. només donar-li moltissims anims al seu germà Pirri en aquests moments tan durs i a tota la seva familia i amics, la vida és molt injusta.

Descansi en Pau.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat renkosbd

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1745
  • Gènere: Masculí
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #23 el: 21 de Abril de 2009, 11:40:35 am »
cuando te falta una persona es triste pero cuando esa persona era amigo mas te duele estes donde estes miquel tu sigue con tu camara a este nuestro equipo.
 que en paz descanses miguel  dar el pesame a la familia y a pirri que decir animo
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2289
  • Gènere: Masculí
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #24 el: 21 de Abril de 2009, 11:52:39 am »
un altre gran arlekinat i millor persona q perdem. De veritat que portem una tan mala ratxa.
i tan jove.  i es que hi ha dies q les noticies et superen
gràcies per la teva feina però sobretot per la teva bonhomia i amabilitat q sempre em vas mostrar

Desconnectat futbol

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 161
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #25 el: 21 de Abril de 2009, 11:54:08 am »
Un gran Arlequinado y una gran persona.Hoy el sabadellB existe gracias a su generosidad de ceder la plaza del can llong.

PIRRI no hay palabras que puedan expresar en estos momentos este sentimiento de tristeza y dolor.

MIGUEL, descansa en paz.

futsal_90

  • Visitant
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #26 el: 21 de Abril de 2009, 11:59:43 am »
Descansi en pau miquel  per cert algu sap que li ha passat????  :plora

Desconnectat 101%ARLEQUINAT

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 36
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #27 el: 21 de Abril de 2009, 12:16:50 pm »
INCREIBLE ES INCREIBLE.
DESDE ESTE MENSAJE DAR TODAS LAS CONDOLENCIAS Y APOYO A TODA SU FAMILIA.
EN NOMBRE DE LA PENYA ARLEQUINADA HOOLIGANS VALLES DAMOS NUESTRO PESAME..D.E.P. MIGUEL
MUCHOS ANIMOS PIRRI

Desconnectat davi19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #28 el: 21 de Abril de 2009, 12:28:55 pm »
descansi en pau miguel  :wavecry: aquest any a 2ºA en homenatge teu..consol per a tota la seva familia, si algu sap el que ha passat si us plau que ho digi :bigcry:

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #29 el: 21 de Abril de 2009, 12:32:10 pm »
Ha mort d'un infart.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #30 el: 21 de Abril de 2009, 12:42:28 pm »
La desgraciada noticia a Ràdio Sabadell:

Esports / El càmera i productor audiovisual sabadellenc Miguel Quereda, de 44 anys, ha mort aquesta passada matinada a causa d'un infart  per sorpresa i després de fer una de les coses que més li agradava en aquesta vida: una nova edició del seu L'Arlequinat, el programa dedicat a la informació del Centre d'Esports Sabadell que coprodueixen Ràdio Sabadell 94.6 i el Canal Català Vallès. Estimat i respectat, el gerent de la productora Magnetic 2 serà recordat per la seva dedicació al club arlequinat, però també a l'esport sabadellenc i de més enllà de la ciutat. De fet, Quereda ha estat els últims mesos el càmera oficial de la Selecció Espanyola de futbol.

Amb el combinat ara dirigit per Vicente del Bosque, va viure aquest estiu passat en primera persona un dels èxits més importants de la 'roja', l'Eurocopa del 2008.  Una gran competició que és una de les moltes cites on ha estat la càmara de Quereda. Reconegut a la seva ciutat, la seva qualitat professional no va passar desapercebuda per grans esdeveniments. La Copa d'Àfrica, Mundial d'Alemanya, curses de Fórmula 1, o altres tasques gens relacionades amb l'esport. L'exemple més clar i més mediàtic va ser la seva presència al casament dels Prínceps d'Astúries.

Preparant el viatge a Sudàfrica
Però quan un se'n va als 44 anys li queden moltes coses a fer, massa coses. Quereda estava a punt de rebre el premi del Memorial Joaquim Gorgori a la Festa de l'Esport Sabadellenc que es celebrarà el proper mes de maig al Teatre Principal. Malauradament, rebrà la distinció a títol pòstum. I entre altres coses que se li han quedat a mig fer, sempre es recordarà el 'carinyo' amb el qual es trobava planificant els seus propers reptes amb la selecció espanyola. Quereda havia d'estar aquest estiu a la Copa Confederacions de Sudàfrica i l'any que ve tenia bitllet garantit per cobrir el Mundial d'aquest mateix país. 
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #31 el: 21 de Abril de 2009, 12:47:05 pm »
a titol personal ja he manifestat el meu dolor però ara i com a representant de la Penya Sabadell vull fer arribar a tota la Familia Quereda i a tota la Familia Arlequinada el nostre més sentit pesam.

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Jordi S.

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 76
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #32 el: 21 de Abril de 2009, 12:52:59 pm »
A tots els que fem el FutbolCat ens costa trobar paraules per expressar el nostre sentiment després d'aquesta notícia. El Miguel, un tio senzill i amable, ens havia donat un cop de mà en més d'una ocasió i, en el fons, sempre per amor al Sabadell. Ara se'm van reproduint les imatges d'aquella tarda d'estiu a Mieres; ell portant la càmera i jo el micròfon, perquè aquell dia tots treballàvem per a tothom. I el Miguel era feliç. Però tampoc ens agradaria recordar-lo només per qüestions professionals; en una persona com ell no seria just.

Descansi en pau i una forta abraçada a tota la seva família.

Desconnectat iván martín núñez

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 3
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #33 el: 21 de Abril de 2009, 13:04:24 pm »
Tinc la sensació que avui han acabat moltes coses. Puc sentirme feliç per conèixer al Miguel i després de compartir bons i mals moments no hi ha dubte que la pèrdua és irreparable. Desitjo que sempre el recordem en un racó de la Nova Creu Alta, la seva segona casa. I sobretot una abraçada enorme a tots els amics propers i molt especialment a la seva família. Com sempre, pel que vulgueu...fins ben aviat.

d.e.p 

antcarcer

  • Visitant
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #34 el: 21 de Abril de 2009, 13:06:41 pm »
Des que em assabentat de la tragèdia per un SMS fa una estona, estic desfet ... DEP, i Pirri, una forta abraçada.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8011
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #35 el: 21 de Abril de 2009, 13:13:14 pm »
Una tristíssima notícia.... I sobretot a una edat tant jove....  Un gran profesional, dels millors dels país en el sector i una persona amable, tranquil.la i sempre disposada a fer un favor, com demostra el tema comentat de la plaça del Campllong.  Sempre el recordaré de quan anava a la productora a demanar còpies de partits o de programa de l´Arlequinat.   E.P.D. i el meu condol a tota la seva família, en especial al seu germà
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

  • Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 608
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #36 el: 21 de Abril de 2009, 13:26:58 pm »
El més sentit condol de part de tota la família del Creu Alta Sabadell Bàsquet, una gran pèrdua per l´esport de la ciutat.
Descansi en pau.

Desconnectat Ruben_cesbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1287
  • Gènere: Masculí
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #37 el: 21 de Abril de 2009, 13:43:43 pm »
 DEP MIGUEL!

un abrazo para toda su familia y animos a Pirri!  :bigcry:
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #38 el: 21 de Abril de 2009, 13:59:24 pm »
massa tristesa com per poder expresar res
només puc expressar el meu condol

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: Ha mort MIGUEL QUEREDA
« Respondre #39 el: 21 de Abril de 2009, 14:00:14 pm »
me acabo de enterar al mirar la web oficial que palo, vaya noticia mas triste D.E.P, y animos a todos los suyos, familia, amigos etc
visca el sabadell