Autor Tema: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008  (Llegit 23135 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #60 el: 28 de de 2009, 23:39:18 pm »
ENHORABONA A TOTS ....i birrero demano perdó per no ser de l'organització i/o anticipar-me, si el resum no ha estat prou curt un altre any que es donin menys premis, juaaaaasssss :visca

Gràcies vic!

Ja que el Fum no informa, tu m'has fet un bon resum de la nit!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #61 el: 29 de de 2009, 20:40:43 pm »
bé, crec que arriva el moment dels agraïments per part meva:

gràcies:

- a tots els que em vareu votar, molts, en fá crear-me l'il.lussió de que encara que molts no hi participeu, seguiu el joc del trívial i l'història del CES

- als nanos de la Força, creadors d'aquest joc (en especial a l'Erik, ell ja sap xq)

- al Mendo, qui em va donar el testimoni i que va ser un exel.lent moderador

- al Web Team que va apostar x mi

- a l 'Antcarcer, que em cobreix l'esquenes sempre que ho necessito

- al Tanko i a les seves fonts documentals, una biblioteca

- a l'X-Men Aigua, sempre disposat a ajudar-me tecnicament, donant-me consells, i recolzant-me en totes les iniciatives

- i per acabar als jugadors actius del Trívial, sense ells el joc no existiria.

i si em permeteu una dedicatoria, dins de la modestia d'aquests joc i d'aquesta, la que modera, dedicar-lo a un dels pares de l'història del CES i que vaig tenir la gran sort de conèixer i que ens ha deixa't aquests any, en Joan Barberàn

 mentres tingui forces lluitaré xq aquest gran senyor rebi el reconeixament que és mereix i de la manera que és mereix.

gràcies a tots i Visca el CES!!!

Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #62 el: 29 de de 2009, 20:44:45 pm »
Bueno despues de 2 dias sin hablar sobre los premios forum tengo que decir que me lo pase de miedo en la cena, es super genial conocer foreros nuevos cada año, ojala podamos repetirlo muchos mas.
Felicitar al FUM, por la currada de los premios y al Resis por la currada de la cena, es magnifico el ambiente que se respira cada vez que nos juntamos los foreros para alguna cosa, felicidades a todos.  :xin-xin

Por cierto PANSO a vuelto a romper otro record en el foro, 3 nominaciones y ningun premio !!!!!   :wall:  ni mejor avatar, ni mejor enquesta, ni mejor iniciativa....   :ko  tendre que esforzarme mas el año que viene,  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat belenix

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #63 el: 30 de de 2009, 10:07:39 am »
Buenos, me lo pasé genial...fue estupendo y sorprendente ver como la gente sigue y anima a su equipo además de organizar cenas y eventos como este...espero que se repita!!

Felicidades a los organizadores y ganadores de los premios que bien se lo merecen...y ánimo para los que quedaron nominados y no pudieron ganar...seguro que el próximo año les toca a ellos.

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #64 el: 30 de de 2009, 13:45:44 pm »
Un apunt de la gala que em va semblar molt emotiu almenys en la gran carrega de sentiment que van demostrar els aplaudiments i els rostres dels assistents, va ser el premi al millor forero, que va ser triat per la organització i que va recaure a titol postum en un forero que ens va deixar, l'Urko. Va ser un moment memorable, un encert la seva elecció.

Jo també voldria agraïr públicament a tots els que em vau votar com la millor enquesta, ja que ho vaig agraïr el la gala, però clar, no hi havia tots els votants.
També comentar una cosa que no vaig dir al recollir el premi, que és el fet que els altres candidats per aconseguir el galardó eren d'un gran nivell, sobretot en Panso, que jo estava convençut que s'enduria el gat a l'aigua.

Estic intentant penjar les fotos, però estic tenint problemes, no es carreguen. Miraré si és que tenen una mida molt gran i per això no les puc penjar. Accepto consells si us heu trobat amb aquest problema.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat ENCIGALAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1058
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #65 el: 30 de de 2009, 14:32:55 pm »
Felicitats a tothom qui ho va fer possible,ens ho vàrem passar tots d´alló més bé,em va sorpendre gratament conéixer companys arlequinats a qui només coneixia pel seus nicks en el fórum.Ah!!! el sopar,la sangria i el San Ballantines de conya.Menció especial pels companys fum i resis per la part que els hi toca i agraïr-los que tot sortis millor que la nit dels oscars de hollywood,je,je,je :beer2 :beer2 :mml:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #66 el: 31 de de 2009, 18:09:00 pm »
Gràcies a tots per els complidos i per els premis.


Com ja el amic Fum va fer públic en directe, done les gràcies per el premi a la millor discussió, però este premi lo dec a la prensa nazionalista española que cada dia infla el cap a la gent, com el Inmundo, Intermentirologia, Veo el inmundo, La sazón, Telahinco, etc, de que hi ha crisi i que la culpa és només de Zapatero. A el govern actual, i als seus correveidiles de Cuatrogatos, El País? I El Pirriòdico, també se lo dedico, per inoperants, ineptes e inútils. Ells son els que mos fan moure més per intentar sortir cap dalt. També, faig un apart amb Aznar, Zaplana, Camps, Barberà i sobretot mon mestre, Fabra. Forrarse es posible, y más aprendiendo de ellos.


També m'enorgulleix el premi de forero més polèmic, sabia que este guardó me l’emportaria ‘de calle’, a pesar de lo durs que eren els meus rivals. Vull agraïr este premi, al Webteam primer, ja que sense ells no se podria fer res d’este foro, segon, a amics com Ferni o Arrrrrrlekinat, que saben traure el millor de mi, i que vore que els tenia de competència m’ha motivat. També a la meua Ex, Leticia, amb c, que a vegades mira açò, encara que no entén ni papa de català ni castellà, però sap un ou de futbol, ja que és brasileira (Beijos Leti). També a Mendo, Erik, Sac_Drummer, Mayolette, Fum, Kita, Umbria, Birrero, i sobretot als directius del club i altres que me descuido per devorar els meus escrits. I sobretot als meus votants, admiradors i detractors. Gràcies. Per açò, espero que tant el foro, com els premis, com els espies de la directiva que treuen de tant en tant el cap per el foro, durin molts anys!. Per cert, una curiositat, que la va començar un amic meu, i que ací la pose sobre la taula: dels quatre nominats, jo i Arrrrrrlekinat coincidim en quatre lletres del nostre vertader nom. I Kita i Ferni, coincideixen en quatre lletres del seu vertader nom, però ni jo ni Arrr, per una banda, ni Kita i Ferni, no coincidim en cap d’estes quatre lletres. Ho haveu vist, açò? Treu-me el güiski de la mà, que som ja tard i m’estic fent la pixa un lio.


Sobre el gran premi fòrum al millor post, per el de 'No hi ha crisis', pues, òsti nen, que este no me l’esperava! Com que no me queda molta artilleria que disparar, gràcies, gràcies i bona nit a tothom, tot el camp és un clam i Visca el País Valencià!


Per altri banda, me conmou i per altre banda trobo molt acerta el gran premi fòrum al millor forero: Urko_4ever. És un reconeixemen a un company que mos va deixar desgraciadament, en la flor de la vida, i que espere que estiga on estiga, algun dia li poguem dedicar algo més que un play-off.


Per últim, felicitar primer, al Kita per la currada anual dels premis. Desprès al Webteam, per a fer possible tot açò, i per últim, el reconeixement al forero _Resis_, que va negociar un preu ajustat ara en temps de recessions, i que va fer possible este sopar, on per el que veig més d'un va arribar content a casa i més d'un s'ha posat content al vore tot el cotarro.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #67 el: 31 de de 2009, 18:36:04 pm »
Per últim, felicitar primer, al Kita per la currada anual dels premis. Desprès al Webteam, per a fer possible tot açò, i per últim, el reconeixement al forero _Resis_, que va negociar un preu ajustat ara en temps de recessions, i que va fer possible este sopar, on per el que veig més d'un va arribar content a casa i més d'un s'ha posat content al vore tot el cotarro.

Ai, que es comença a descobrir el pastel, jejeje. El sexeibirra en realitat és el fum fum fum i el fum fum fum en realitat és el Kita. I el Kita ? qui és ara el Kita?  aaahhh siiii, el Kita és el webteam. Ara tot lliga. :laugh2:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #68 el: 03 de Abril de 2009, 18:32:14 pm »


estic provant de posar fotos.

Veig que queden molt petites.

Intentaré reduir el tamany d'arxiu a veure si les puc posar adjuntant arxius.

« Darrera modificació: 03 de Abril de 2009, 21:53:06 pm per Roma »
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #70 el: 18 de Abril de 2009, 18:16:03 pm »
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #71 el: 18 de Abril de 2009, 22:12:55 pm »
Apali un altre fotu
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #72 el: 18 de Abril de 2009, 22:13:16 pm »
I una segona
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #73 el: 01 de Maig de 2009, 22:10:20 pm »


Brindis Murciano
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #74 el: 01 de Maig de 2009, 22:37:58 pm »


Obsequi conmemoratiu pels assistents.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #75 el: 22 de Octubre de 2009, 21:30:54 pm »


L'organitzador fent la presentació

[img=http://img12.imageshack.us/img12/3198/mar09217.th.jpg]http://

Roma, guanyador premi millor enquesta


Més fotos del sopar
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Xandri

  • Visitant
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #76 el: 22 de Octubre de 2009, 21:32:07 pm »
Que el Fum salta a corda?xD :icon_mrgreen:

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: GRAN GALA D'ENTREGA DELS PREMIS FÒRUM 2008
« Respondre #78 el: 23 de Octubre de 2009, 08:37:24 am »
hombreeee, POR FINNNNNNN

Merci Roma!  ya tocaba ver esas fotillos, buen recuerdo de una GRAN noche, que esperamos repetir dentro de poco!    :xin-xin
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma