Autor Tema: Sabadell-Sant Andreu  (Llegit 6331 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Sabadell-Sant Andreu
« Respondre #20 el: 20 de Septembre de 2005, 22:54:54 pm »
No m'enfado no!! A més teniu raó...... i pensar que jo el vaig votar...... :bigcry:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat andreuenc

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #21 el: 21 de Septembre de 2005, 00:32:09 am »
Mai entendré perque en Gaspart cau tan mal a tot arreu.Dieu que si continua en poc temps ens farà despareixer.Us explicaré perque esteu equivocats.
Sabeu on estaria el Sant Andreu sino fos per Gaspart i pel seu suport económic???

Doncs si estiguéssim a Primera Regional ja podriem estar contents.La última temporada que vam estar a Segona B teniem el magnífic pressupost de 18 milions de pessetes i 200 milions de deute acumulat,la desaparició o els descensos per impagament eren les nostres opcions més properes.
Però Gaspart i el seu equip es van tornar a ficar al Sant Andreu i no solament van eixugar tot el deute sino que a sobre a dia d'avui som el tercer pressupost de la categoria i amb un club on s'estan començant a fer bé les coses tan social com esportivament.En Gaspart ha posat aquest any la gespa artificial de la seva butxaca sense cap ajuda de cap administració pública(que ja té nassos) i ha aconseguit absorbir la Fundació Ferran Martorell tenint avui dia una de les millors canteres de Catalunya.Sense Gaspart no estariem diumenge vinent jugant a la NCA  ni a cap camp de Segona B,a lo millor estaríem jugant contra el Sabadell Nord probablement.
Aixó és com un entrenador a uns llocs triomfes i a d'altres no,doncs amb Gaspart passa el mateix.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #22 el: 21 de Septembre de 2005, 18:55:36 pm »
Mai entendré perque en Gaspart cau tan mal a tot arreu.Dieu que si continua en poc temps ens farà despareixer.Us explicaré perque esteu equivocats.
Sabeu on estaria el Sant Andreu sino fos per Gaspart i pel seu suport económic???

Doncs si estiguéssim a Primera Regional ja podriem estar contents.La última temporada que vam estar a Segona B teniem el magnífic pressupost de 18 milions de pessetes i 200 milions de deute acumulat,la desaparició o els descensos per impagament eren les nostres opcions més properes.
Però Gaspart i el seu equip es van tornar a ficar al Sant Andreu i no solament van eixugar tot el deute sino que a sobre a dia d'avui som el tercer pressupost de la categoria i amb un club on s'estan començant a fer bé les coses tan social com esportivament.En Gaspart ha posat aquest any la gespa artificial de la seva butxaca sense cap ajuda de cap administració pública(que ja té nassos) i ha aconseguit absorbir la Fundació Ferran Martorell tenint avui dia una de les millors canteres de Catalunya.Sense Gaspart no estariem diumenge vinent jugant a la NCA  ni a cap camp de Segona B,a lo millor estaríem jugant contra el Sabadell Nord probablement.
Aixó és com un entrenador a uns llocs triomfes i a d'altres no,doncs amb Gaspart passa el mateix.

Bé, imagino que a la majoria de sabadellencs -no tots clar- els és ABSOLUTAMENT IGUAL on estigués ara el St Andreu amb o sense Gaspart. La gent que diu de fer desapàreixer, imagino que es refereix a la seva etapa en el Barça, on per la seva "gran" gestió, que encara estem pagant, per poc no l'acaba de desfer. Em diras que ficant 200 kilos es pot fer un bon equip a 2a B, no pas a 1a.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12604
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 21 de Septembre de 2005, 19:24:41 pm »
Jo trobo que en Gaspart ho va fer molt bé al front del Barça... pena que no va durar 10 anys més... que així tindriem un derby més cada any :icon_exclaim:

A mi em cau molt bé el Sant Andreu. Vaig anar al seu partit d'ascens l'any passat amb la samarreta del  :scut i molta gent em va felicitar i em va donar les gràcies per anar-hi.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #24 el: 22 de Septembre de 2005, 20:25:01 pm »
el tema no és q va fer amb el barça, q sempre el fiqueu allà on no se li esmenta. El tema és què està fent amb el món del futbol i els seus tejemanejes amb la FEF. El ST andreu s'ha aprofitat de la seva posició dins d'aquest estament.Gaspart a los leones! :smoking:
 :scut :bandera :scut.
Als andreuencs li cauen 5. fijo.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!