Autor Tema: "SE PUEDE LIAR PARDA..."  (Llegit 7259 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
"SE PUEDE LIAR PARDA..."
« el: 02 de de 2009, 10:51:38 am »

No vull pecar d'excès d'optimisme peró... llets! ja ens toca coll!

Jornada 27: 42 punts. si, si, 42!  Ens en queden 11 per jugar i només 10 derrotes ens podríen fer descendre a 3a. Per tant, és hora de sommiar que ja toca, coll!

Avui m'estic mirant la classificació i estic que em pujo per les parets, amb ànsies 'guarres' de veure com acabem aquest any en el que la cosa promet. Tmbé amb ganes de veure -i realitzar- desplaçaments MOLT DIFERENTS als que estavem acostumats tals com al camp del saragossa b o del mataró, salvant els mobles a darrera hora.

I es que en els 11 partits que queden només pot passar aixó...:

PJ - PG - PE - PP - PTS

opció 1
11 - 03 - 02 - 06 - 53
opció crec que poc probable, ja que s'hauríen de perdre casi els mateixos punts en 11 partits que en 27. i lògicament, poc convenient...

opció 2
11 - 04 - 03 - 04 - 57
opció en la que perdem pistonada, peró que ens pot dur a participar la propera edició de la copa del rei que vist els darrers anys, ja és...

opció 3
11 - 05 - 03 - 03 - 60
opció que vista la lliga que estem fent seria la més factible i que ens podria donar una de les dessitjades quatre places

opció 4
11 - 07 - 02 - 02 - 65
opció de gran final de lliga, arribant en gran forma


PER TANT, les opcions més factibles ens porten a sommiar!

COM AQUESTA SECCIÓ ÉS LA DELS DESPLAÇAMENTS I AQUI VOLIA ANAR A PARAR JO, anem a analitzar-los...:

15 de març
BENIDORM - 508km

25 de març (dimecres, segurament 20h)
GRAMENET - 18 km

5 d'abril (segurament migdia)
AT. BALEARS - vaixell o avió

19 d'abril
DENIA - 474 km

3 de maig
BARCELONA B - 26 km

Crec que venen desplaçaments 'catxondos' ja que si be Benidorm és una mica aviat, es presenta un dimecres a Sta Coloma bastant intens, amb una probable caravana d'afeccionats amb ganes de revenja.

Presuposo un desplaçament important al camp del balears, aprofitant que es juga al matí i que es tindrà temps per anar i tornar.

Depenent de com arribem, a Denia hi podria haver una autèntica caravana arlequinada, amb varis autocars inclossos i molts particulars. És una autèntica pallissa de viatge peró que segurament molts voldran fer. Quatre hores de cotxe que valdran molt la pena. Serà un 'miniNovenda'?

I el desplaçament que, si arribem be, serà la rellet serà al mini, a sobre amb un possible rival directe. Si ens hi juguem alguna cosa segurament serem més de 1000 arlequinats deixant-nos la veu al Mini. I potser 2000, per que és justament el tipus de desplaçament que estem esperant fa anyets.

Espero, aixó si, que si ens em de jugar la classificació la darrera jornada a casa amb l'Alcoyano sigui depenent de nossaltres, i amb l'Alcoyano ja classificat.

Un final d'infart amb grans excursions si no fallem, si senyor.

Si la cosa va be, aposto per uns 100 a Benidorm, 700 al camp de la Grama, 250 a Mallorca, 500 a Denia i més de 2000 al Mini. I vossaltres?

I més tenint en compte que hem viscut desplaçaments massius anant malament -i sense ser partits decissius- tant a prop, com lluny (ex. Osca, any del descens erem més de 300).
Peró el que es cert es que quan els nostres s'ho han cregut, han sumat!

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #1 el: 02 de de 2009, 11:50:17 am »
Llàstima de la crisi, pq sinó sería per anar a tots!!!

El de Sta Coloma aniré segur. Si arribem al mini amb opcions de classificar-nos pel play-off de debò que pot ser la reostia en patinet...
The pride of Catalunya

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #2 el: 02 de de 2009, 13:17:22 pm »
Pensant ja en el barça b - Sabadell... Algú sap si s'ha de pagar entrada o entres gratis? L'últim cop que vaig veure el Sabadell allà em sembla que no vaig pagar.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #3 el: 02 de de 2009, 13:19:11 pm »
Pensant ja en el barça b - Sabadell... Algú sap si s'ha de pagar entrada o entres gratis? L'últim cop que vaig veure el Sabadell allà em sembla que no vaig pagar.

En el Barça C - Sabadell de 3a divisio, sino recordo malament, vaig pagar 6 euros.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Connectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2513
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #4 el: 02 de de 2009, 13:37:26 pm »
Pensant ja en el barça b - Sabadell... Algú sap si s'ha de pagar entrada o entres gratis? L'últim cop que vaig veure el Sabadell allà em sembla que no vaig pagar.

S'ha de pagar, però sempre hi han els de sempre al voltant de les guixetes oferint entrades a preu de soci del Barça....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Ruben_cesbd

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1281
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #5 el: 02 de de 2009, 13:47:49 pm »
Pues yo tengo pensado ir a Benidorm... :mmmm



 :bandera :scut :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #6 el: 02 de de 2009, 14:29:27 pm »

donc jo, m'estic mirant avió per anar a mallorca. M'agradaria bastant anar-hi a passar el cap de setmana.

benidorm és massa i massa aviat per no tenir festa el dia posterior
grama impossible, tinc dentista. a no ser que es jugui mínim 20.30h i justet.

denia em faria 'ilu' i sobretot no faltaré al mini. ni mort, vaja.



antcarcer

  • Visitant
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #7 el: 02 de de 2009, 15:31:38 pm »

donc jo, m'estic mirant avió per anar a mallorca. M'agradaria bastant anar-hi a passar el cap de setmana.

benidorm és massa i massa aviat per no tenir festa el dia posterior
grama impossible, tinc dentista. a no ser que es jugui mínim 20.30h i justet.

denia em faria 'ilu' i sobretot no faltaré al mini. ni mort, vaja.




Otia nen, ia la NCA, quantes vegades has anat aquesta temporada? que es juga en diumenge.

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3354
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #8 el: 02 de de 2009, 15:58:50 pm »
Gramenet i Barça B no m'ho perdre.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #9 el: 02 de de 2009, 18:21:37 pm »
Espero poder anar al Mini i em faria gràcia anar a Denia...  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #10 el: 02 de de 2009, 18:33:40 pm »
Suposo que al barça b hi aniré, i depèn dels preus dels autocars i de la gent que hi vagi, potser també em plantejo anar a Denia, com diu el company kitanovsky, el de Denia, pot ser la caña :happy2: :mml:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #11 el: 02 de de 2009, 19:04:24 pm »
Pensant ja en el barça b - Sabadell... Algú sap si s'ha de pagar entrada o entres gratis? L'últim cop que vaig veure el Sabadell allà em sembla que no vaig pagar.

S'ha de pagar, però sempre hi han els de sempre al voltant de les guixetes oferint entrades a preu de soci del Barça....
I quant costa una entrada a preu de soci del barça?
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #12 el: 02 de de 2009, 19:24:29 pm »

No vull pecar d'excès d'optimisme peró... llets! ja ens toca coll!

Jornada 27: 42 punts. si, si, 42!  Ens en queden 11 per jugar i només 10 derrotes ens podríen fer descendre a 3a. Per tant, és hora de sommiar que ja toca, coll!

Avui m'estic mirant la classificació i estic que em pujo per les parets, amb ànsies 'guarres' de veure com acabem aquest any en el que la cosa promet. Tmbé amb ganes de veure -i realitzar- desplaçaments MOLT DIFERENTS als que estavem acostumats tals com al camp del saragossa b o del mataró, salvant els mobles a darrera hora.

I es que en els 11 partits que queden només pot passar aixó...:

PJ - PG - PE - PP - PTS

opció 1
11 - 03 - 02 - 06 - 53
opció crec que poc probable, ja que s'hauríen de perdre casi els mateixos punts en 11 partits que en 27. i lògicament, poc convenient...

opció 2
11 - 04 - 03 - 04 - 57
opció en la que perdem pistonada, peró que ens pot dur a participar la propera edició de la copa del rei que vist els darrers anys, ja és...

opció 3
11 - 05 - 03 - 03 - 60
opció que vista la lliga que estem fent seria la més factible i que ens podria donar una de les dessitjades quatre places

opció 4
11 - 07 - 02 - 02 - 65
opció de gran final de lliga, arribant en gran forma


PER TANT, les opcions més factibles ens porten a sommiar!

COM AQUESTA SECCIÓ ÉS LA DELS DESPLAÇAMENTS I AQUI VOLIA ANAR A PARAR JO, anem a analitzar-los...:

15 de març
BENIDORM - 508km

25 de març (dimecres, segurament 20h)
GRAMENET - 18 km

5 d'abril (segurament migdia)
AT. BALEARS - vaixell o avió

19 d'abril
DENIA - 474 km

3 de maig
BARCELONA B - 26 km

Crec que venen desplaçaments 'catxondos' ja que si be Benidorm és una mica aviat, es presenta un dimecres a Sta Coloma bastant intens, amb una probable caravana d'afeccionats amb ganes de revenja.

Presuposo un desplaçament important al camp del balears, aprofitant que es juga al matí i que es tindrà temps per anar i tornar.

Depenent de com arribem, a Denia hi podria haver una autèntica caravana arlequinada, amb varis autocars inclossos i molts particulars. És una autèntica pallissa de viatge peró que segurament molts voldran fer. Quatre hores de cotxe que valdran molt la pena. Serà un 'miniNovenda'?

I el desplaçament que, si arribem be, serà la rellet serà al mini, a sobre amb un possible rival directe. Si ens hi juguem alguna cosa segurament serem més de 1000 arlequinats deixant-nos la veu al Mini. I potser 2000, per que és justament el tipus de desplaçament que estem esperant fa anyets.

Espero, aixó si, que si ens em de jugar la classificació la darrera jornada a casa amb l'Alcoyano sigui depenent de nossaltres, i amb l'Alcoyano ja classificat.

Un final d'infart amb grans excursions si no fallem, si senyor.

Si la cosa va be, aposto per uns 100 a Benidorm, 700 al camp de la Grama, 250 a Mallorca, 500 a Denia i més de 2000 al Mini. I vossaltres?

I més tenint en compte que hem viscut desplaçaments massius anant malament -i sense ser partits decissius- tant a prop, com lluny (ex. Osca, any del descens erem més de 300).
Peró el que es cert es que quan els nostres s'ho han cregut, han sumat!

Crec que 2000 es una xifra un tant precipitada... tot depén de la plaça que ocupem a la taula  :beer2
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7024
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #13 el: 02 de de 2009, 20:01:00 pm »

No vull pecar d'excès d'optimisme peró... llets! ja ens toca coll!

Jornada 27: 42 punts. si, si, 42!  Ens en queden 11 per jugar i només 10 derrotes ens podríen fer descendre a 3a. Per tant, és hora de sommiar que ja toca, coll!

Avui m'estic mirant la classificació i estic que em pujo per les parets, amb ànsies 'guarres' de veure com acabem aquest any en el que la cosa promet. Tmbé amb ganes de veure -i realitzar- desplaçaments MOLT DIFERENTS als que estavem acostumats tals com al camp del saragossa b o del mataró, salvant els mobles a darrera hora.

I es que en els 11 partits que queden només pot passar aixó...:

PJ - PG - PE - PP - PTS

opció 1
11 - 03 - 02 - 06 - 53
opció crec que poc probable, ja que s'hauríen de perdre casi els mateixos punts en 11 partits que en 27. i lògicament, poc convenient...

opció 2
11 - 04 - 03 - 04 - 57
opció en la que perdem pistonada, peró que ens pot dur a participar la propera edició de la copa del rei que vist els darrers anys, ja és...

opció 3
11 - 05 - 03 - 03 - 60
opció que vista la lliga que estem fent seria la més factible i que ens podria donar una de les dessitjades quatre places

opció 4
11 - 07 - 02 - 02 - 65
opció de gran final de lliga, arribant en gran forma


PER TANT, les opcions més factibles ens porten a sommiar!

COM AQUESTA SECCIÓ ÉS LA DELS DESPLAÇAMENTS I AQUI VOLIA ANAR A PARAR JO, anem a analitzar-los...:

15 de març
BENIDORM - 508km

25 de març (dimecres, segurament 20h)
GRAMENET - 18 km

5 d'abril (segurament migdia)
AT. BALEARS - vaixell o avió

19 d'abril
DENIA - 474 km

3 de maig
BARCELONA B - 26 km

Crec que venen desplaçaments 'catxondos' ja que si be Benidorm és una mica aviat, es presenta un dimecres a Sta Coloma bastant intens, amb una probable caravana d'afeccionats amb ganes de revenja.

Presuposo un desplaçament important al camp del balears, aprofitant que es juga al matí i que es tindrà temps per anar i tornar.

Depenent de com arribem, a Denia hi podria haver una autèntica caravana arlequinada, amb varis autocars inclossos i molts particulars. És una autèntica pallissa de viatge peró que segurament molts voldran fer. Quatre hores de cotxe que valdran molt la pena. Serà un 'miniNovenda'?

I el desplaçament que, si arribem be, serà la rellet serà al mini, a sobre amb un possible rival directe. Si ens hi juguem alguna cosa segurament serem més de 1000 arlequinats deixant-nos la veu al Mini. I potser 2000, per que és justament el tipus de desplaçament que estem esperant fa anyets.

Espero, aixó si, que si ens em de jugar la classificació la darrera jornada a casa amb l'Alcoyano sigui depenent de nossaltres, i amb l'Alcoyano ja classificat.

Un final d'infart amb grans excursions si no fallem, si senyor.

Si la cosa va be, aposto per uns 100 a Benidorm, 700 al camp de la Grama, 250 a Mallorca, 500 a Denia i més de 2000 al Mini. I vossaltres?

I més tenint en compte que hem viscut desplaçaments massius anant malament -i sense ser partits decissius- tant a prop, com lluny (ex. Osca, any del descens erem més de 300).
Peró el que es cert es que quan els nostres s'ho han cregut, han sumat!

Crec que 2000 es una xifra un tant precipitada... tot depén de la plaça que ocupem a la taula  :beer2

ja ho dic, si la cosa bé...

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #14 el: 02 de de 2009, 20:27:44 pm »
Si el playoff està en joc no crec que sigui agossarat 2.000 eh!! la veritat es que no podem tenir referencies pk mai hem estat en la situació de jugar-nos entrar en playoff en un camp proper a casa com es el Mini Estadi . Però si a Novelda erem 800 en un partit televisat , no se eh.. El que sta clar es ke seriem més de 1.000 pk si a Gramenet  , Mataró o Figueres per jugar-nos no baixar erem 800..

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #15 el: 02 de de 2009, 22:24:20 pm »
No sé per què, potser és la il.lusió, o potser un presentiment, però crec que a Denia ens jugarem clasificar-nos pel play off...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #16 el: 02 de de 2009, 22:51:42 pm »
No sé per què, potser és la il.lusió, o potser un presentiment, però crec que a Denia ens jugarem clasificar-nos pel play off...

Doncs guanyarem i ho viurem allà, oi pedrito  ;D ??
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #17 el: 02 de de 2009, 22:53:30 pm »
yo de lo que queda al mini seguro que ire y a grama no me gusta ese campo pero depende lo que nos jugemos fijo que voy y 2000 en el mini no es esajerado ni mucho menos  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #18 el: 05 de de 2009, 22:00:40 pm »
Li tinc unes ganes als cules impressionants...no us enrecordeu dels càntics que ens cantaven al Mini tipo "No són catalans, son fills de ****"?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: "SE PUEDE LIAR PARDA..."
« Respondre #19 el: 05 de de 2009, 22:17:16 pm »
Li tinc unes ganes als cules impressionants...no us enrecordeu dels càntics que ens cantaven al Mini tipo "No són catalans, son fills de ****"?

Som VALLESANS! VISCA EL VALLES (no em va la tecla d'accents) INDEPENDENT!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.