Autor Tema: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"  (Llegit 6412 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #20 el: 16 de Febrer de 2009, 12:55:32 pm »
esa esta mejor, creo

o sea, que esta semana que era de descanso, jugaremos prácticamente todos, no?  A ver si la web de la federation ayuda un poco....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #21 el: 16 de Febrer de 2009, 13:34:03 pm »
esa esta mejor, creo

o sea, que esta semana que era de descanso, jugaremos prácticamente todos, no?  A ver si la web de la federation ayuda un poco....

Acuerdate que la mayoria de equipos que suspendieron el partido de la jornada 19 por culpa de la lluvia no lo han recuperado y aprobecharan este fin de semana que en teoria es festivo para ponerse al dia, nosotros esa jornada la recuperamos el jueves pasado y este domingo aprovecharemos para acabar el partido aplazado contra la Roma  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat maximo7

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #22 el: 16 de Febrer de 2009, 16:57:27 pm »
yo creo que trendiais que de dejar de hablar de los demas equipos y seguir pasito a pasito nos mientan a los demas equipos como el badia y nos ponemos nerviosos ojito con el juventud , pienso que es el gran candidato.

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #23 el: 16 de Febrer de 2009, 21:34:03 pm »
Sóc soci i encara accionista del Sabadell...i ho sento...però no m'agraden determinades formes.

He llegit i rellegit els últims missatges i encara no entenc com un treballador del nostre club pot dir tot el que ha dit davant de l'afirmació certa d'un aficionat que esmentava que s'havia perdut contra un determinat equip...

I tot el que s'ha dit i encara es diu del nostre primer entrenador...Accept aríem respostes seves com les que s'han donat per dir simplemet que s'ha perdut contra un determinat equip.?

No conec a l'entrenador del nostre filial i potser per això m'atraveixo a opinar lliurament...

Donc respectuosament el meu humil punt de vista en un fórum que s'ha de caracteritzar per la llibertat d'expressió vingui d'on vingui i de qui vingui...sempre i quan siguin educadament i sense faltar a ningú.

Qualsevol falta de respecte a un soci o afeccionat del Sabadell feta per algun empleat hauría de ser sancionada per la nostra directiva...no crec que aquest sigui el cas......"pero por si acaso"...

Desitjar i donar el màxim de suport a l'equip tècnic del nostra filial...tal com també ho faig amb el del primer equip.

Ha treballar i a donar-nos la satisfacció d'un ascens...El Sabadell sigui l'A o el B està per sobre de qualsevol personalisme.

VISCA EL SABADELL  :bandera

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #24 el: 16 de Febrer de 2009, 21:35:59 pm »
Can Rull 0-3 Badia.

El Badia no punxa on si va fer-ho el sabadell b.

Recordar que aquesta afirmació ha sigut el motiu de la polèmica...

 :bandera :bandera

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #25 el: 16 de Febrer de 2009, 22:58:07 pm »
Can Rull 0-3 Badia.

El Badia no punxa on si va fer-ho el sabadell b.

Recordar que aquesta afirmació ha sigut el motiu de la polèmica...

 :bandera :bandera
Aquesta afirmació no és el motiu de la polèmica. La polèmica amb akest "amic" ja ve d'abans, el que passa és que ell l'ha volgut tornar a obrir i ja sabia el tipus de comentari que havia de fer per punxar una mica a ki ell ja sabia. Jo no parlo amb el pirri des de diumenge, així que entre nosaltres no hem comentat res sobre akest missatge, però jo ja l'havia llegit abans d q ell contestés i tb em va sonar a "recochineo" cap a ell degut a les seves diferencies "personals" per dir-ho d'alguna manera.

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #26 el: 16 de Febrer de 2009, 23:05:42 pm »
Hola JO. Soy Jose Quereda "Pirri", entenador del amater, y me dirijo a ti personalmente.

aquí no ha habido ni hay ninguna polémica. simplemente una persona hace un comentario y yo, pirri persona y no entrenador, hago otro comentario y ya está.

cuando el club me prohiba escribir lo haré. lo acataré sin ningún tipo de problema, por que al club me debo y es un honor, un orgullo y me siento un privilegiado de trabajar para el equipo que llevo en el corazón, es el equipo que adoro y es el equipo por el que daría la vida.

por lo tanto JO de polémica nada. y si alomejor estuvieras dentro de lo que forma parte del entorno del sabadell amater alomejor entenderías cosas que ahora posiblemente no veas con tanta claridad como las podamos ver nosotros, mas en concreto hablo yo en primera persona.

hay un comentario que a mi me molesta y punto. no se trata de que esto sea un toma y daca, un ping pong. a veces las palabras se interpretan mal, y es posible que yo el mensaje del forero FRIEND lo interpretara mal. yo siempre pido disculpas si ofendo a alguien y en este caso si tengo que zanjar una "polémica" lo hago. pero como te digo, lo hago pero no creo que este sea el caso, por que para mi no la ha habido.

si tus consejos creen que son buenos JO deja un mensaje al club.

puedes venir a ver al Sabadell B cuando quieras, verás como vuestro filial está representado por un buen grupo de jugadores que a la vez son excelentes personas humanas y muy buenos futbolistas, al igual que la gente que compone el Sabadell B.

un saludo y espero que no se mal interpreten mis palabras. solo queremos trabajar trankilos, de la misma manera que lo estamos haciendo, y con el mismo apoyo que nos da la directiva, así como las peñas del Sabadell que tambien nos acompañan cuando pueden, y otros foreros, familiares y amigos relacionados con gente del B.

endavant Sabadell.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #27 el: 16 de Febrer de 2009, 23:10:42 pm »
Si és així ho respecto...ja m'extranyava que per l'afirmació feta es pogués contestar tal i com s'ha contestat...si la història ve de lluny...no hi vull entrar

En tot cas aquests temes s'hauríen de resoldre de forma privada i mai, penso, en un fórum d'opinió pública, ja que això no va en benefici de ningú...i molt menys del nostre estimat Centre d'Esports Sabadell.

Endavant amb la tasca que porteu a terme  i reitero cal sempre UNIÓ per assolir les màximes cotes pel Sabadell sia l'A o el B.

Anims i endavant..

VISCA EL SABADELL  :bandera

 :xin-xin

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #28 el: 16 de Febrer de 2009, 23:20:48 pm »
gràcies JO i disculpa que abans no t'hagi contestat en català. ho sento.

agraeixo el teu misstaje JO i molt, e intentarem  continuar treballant com et deía amb la mateixa ilusió, fè i forza per intentar que el filial estigui lo mès a dalt possible.

una salutaciò i visca el nostre i estimat Sabadell  :bandera  :anims
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #29 el: 16 de Febrer de 2009, 23:34:11 pm »
He dit abans que no et coneixia de res...se que ets l'entrenador del nostre filial...i res més...us segueixo en la distància, perquè tot el que sigui Sabadell m'apasiona....Segur que et doblo l'edat....i et diré que sóc soci del Sabadell..des de quasi la prehistòria.. :icon_mrgreen:

No havia entés el teu posicionament davant d'una afirmació...tan simplista feta per un seguidor,...però entenc per algun privat rebut que les teves aseveracions venen per fets anteriors...

T'agraeixo enormement la teva sinceritat...i et reitero les gràcies ...

Endavant...i VISCA EL SABADELL

 :bandera :xin-xin


Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: 21a Jornada Maurina - Sabadell "B"
« Respondre #30 el: 17 de Febrer de 2009, 08:38:58 am »
Vist que el tema esta acabat i que el partit contra la Maurina ha pasat prefereixo bloqueijar el tema per deixar-lo aqui i començar a centrar-nos al proxim partit que es el de la Romanica el proxim diumenge. Gracies a tots per la vostra ajuda a intentar no "calentar" el foro.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/