Autor Tema: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)  (Llegit 8275 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« el: 31 de Desembre de 2008, 02:44:33 am »
Bueno yo tambien tengo equipo desde hace un mes mas o menos. Estoy el la división XI.2668. Me lo dieron sin posibilidades de ascender por lo que estoy aprendiendo y preparando un buen equipo para ascender la temporada siguiente. Por cierto esta semana gane al lider 0-2 en su campo, lider que habia ganado todos los partidos disputados (que rapido aprendo eh!!!)
Si quereis un amistoso ya sabeis. Por cierto cuando hagais la proxima liga forum me gustaria participar.

Saludos y suerte.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #1 el: 16 de Gener de 2009, 14:31:37 pm »
Quieres jugar un amistoso esta semana que viene?  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #2 el: 17 de Gener de 2009, 15:58:04 pm »
Ya tengo partido, pero si quieres para la siguiente hechamos un partidillo.
Saludos.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #3 el: 17 de Gener de 2009, 22:37:43 pm »
Ya tengo partido, pero si quieres para la siguiente hechamos un partidillo.
Saludos.

Vale, yo al final jugaré con el Birrero!

Para la próxima ya te retaré, un saludo ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #4 el: 04 de de 2009, 15:01:36 pm »
No hay color
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #5 el: 06 de de 2009, 20:06:35 pm »
Pues no, la verdad es que es una temporada muy placida. A ver que tal la temporada que viene en X.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #6 el: 23 de de 2009, 23:51:25 pm »
¿Alguien quiere un amistos de juveniles para esta semana? Si hay alguien que quiera que me avise. Gracias.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat txisky

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2512
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #7 el: 26 de de 2009, 15:50:57 pm »
¿Alguien quiere un amistos de juveniles para esta semana? Si hay alguien que quiera que me avise. Gracias.

Ja que tenim partit de lliga, si vols rematem amb un amistós juvenil! (Skamot Riereta = 234458)
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #8 el: 26 de de 2009, 22:29:03 pm »
Ja he jugat aquesta setmana un partit, quan pugi un altre cop, d'aqui 2 setmanes, et reto  :xin-xin
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #9 el: 28 de de 2009, 17:42:38 pm »
A si me van las cosas a mi:

División XI.2668, Jornada 11

J1: Tias Buenas F.C. 7-0 -NUMANCIA-
J2: paulao united 0-6 Tias Buenas F.C.
J3: Tias Buenas F.C. 7-0 malagana c.f.
J4: Fellowes c.f. 0-3 Tias Buenas F.C.
J5: Tias Buenas F.C. 6-0 darkkman
J6: JordiJC team 1-5 Tias Buenas F.C.
J7: Tias Buenas F.C. 7-0 papiruspaporrus
J8: papiruspaporrus 1-5 Tias Buenas F.C.
J9: Tias Buenas F.C. 4-0 JordiJC team
J10: darkkman 0-4 Tias Buenas F.C.
J11: Tias Buenas F.C. 4-0 Fellowes c.f.

Clasificación: http://www93.hattrick.org/World/Series/Default.aspx?LeagueLevelUnitID=198658&TeamID=1590911
« Darrera modificació: 11 de Abril de 2009, 18:21:42 pm per Victor »
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #10 el: 11 de Abril de 2009, 18:19:08 pm »
Pues nada ascenso y primer puesto conseguidos matematicamente. Ahora a por el ascenso en la Liga Forum. :hurra :happy2:


Clasificación: http://www93.hattrick.org/World/Series/Default.aspx?LeagueLevelUnitID=198658&TeamID=1590911
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Ayuda por favor me juego la temporada!!!!!!!
« Respondre #11 el: 12 de Agost de 2009, 22:41:18 pm »
Esta es mi clasificación y próximo partido a falta de dos jornadas:

http://www94.hattrick.org/World/Series/Default.aspx?LeagueLevelUnitID=97085&TeamID=1590911

Como veréis estoy en X, con opciones de subir a IX. Pero estas opciones pasan por ganar al líder, el cual tengo a 3 puntitos, con el cual juego esta penúltima jornada y por los máximos goles posibles, ya que el tiene +50 yo +45 y la próxima jornada el juego con un bot y yo con un buen equipo, el podra meter 8 o 9 goles y yo no más de 3 o 4 y gracias.
Después de toda esta parrafada de introducción, aquí va la gran pregunta que espero los sábios y compañeros de la Lliga Fòrum me ayuden: como le juego???

El probablemente juege con un 4-5-1 el cual ya uso en el partido de la primera vuelta, no creo que use el 3-5-2, porque con un empate o perder de 1 o 2 ya le va sobrado para subir.
Nose si jugarle con el típico 3-5-2 o meter mejor un 3-4-3 o incluso un 2-5-3, ya que necesito ganar y por los máximos goles posibles. Yo paostaría por un 3-4-3 o 2-5-3. Que me aconsejáis???
« Darrera modificació: 12 de Agost de 2009, 23:12:08 pm per X-Men Aigua »
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Ayuda por favor me juego la temporada!!!!!!!
« Respondre #12 el: 12 de Agost de 2009, 23:34:29 pm »
Per el que he estat veient el tio aquest fa servir un 4-5-1 als amistosos, i sens dubte, que el posarà contra teu en el vostre partit.

Afortunadament té lesionat un dels seus mig-centres que fa servir més, per tant, no tindrà la mitja tant potent com sempre. Contra ell, jo posaria partit de temporada, i posaria un 3-5-2, que a més, és l'alineació que tens amb més nivell.

Per últim, sobretot, un central que sigui mínim excel·lent, si no, l'alemany que posa en punta te la clavarà quan pugui.

Per el demés... sort.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Ayuda por favor me juego la temporada!!!!!!!
« Respondre #13 el: 13 de Agost de 2009, 12:41:54 pm »
No tinc defenses excel·lentes, només bons... Suposo que posare el extrems ofensius, atacare per les bandes, el dos puntes normals (no defensius tot i que aixi treuen millor rendiment) y sobre tot partit de la temporada.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4260
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Ayuda por favor me juego la temporada!!!!!!!
« Respondre #14 el: 14 de Agost de 2009, 14:52:56 pm »
Victor, lo veo muy negro. Reza si eres creyente, ya que creo que lo tienes casi imposible.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4260
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: Ayuda por favor me juego la temporada!!!!!!!
« Respondre #15 el: 17 de Agost de 2009, 18:02:18 pm »
Lo que te dije. Una pena, ya que la posesión del balón era tuya. Quizá no contamos en el 4-4-2.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Ayuda por favor me juego la temporada!!!!!!!
« Respondre #16 el: 18 de Agost de 2009, 13:47:17 pm »
I això que vaig fitxar dos davanters per l'ocasió. Una pena perque anava 3-2 a 4 minuts del final, però un penalt molt dubtos y un contraatac van possar el 3-4 i l'ascens matematic per ell.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Ayuda por favor me juego la temporada!!!!!!!
« Respondre #17 el: 18 de Agost de 2009, 13:56:09 pm »
I això que vaig fitxar dos davanters per l'ocasió. Una pena perque anava 3-2 a 4 minuts del final, però un penalt molt dubtos y un contraatac van possar el 3-4 i l'ascens matematic per ell.

Tranquil a mi m'ha passat algunes vegades xD
Ja pujarem la pròxima temporada
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re:Els equips dels foreros i les seves divisions
« Respondre #18 el: 14 de Octubre de 2010, 20:06:37 pm »
El meu jugador Luca Imartino va marcar dos gols i tinc un altre que ha marcat un gol Dimitri Talan  :tongue3: (Tias Buenas)
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re:Tias Buenas F.C. (ID: 1590911)
« Respondre #19 el: 09 de de 2011, 14:34:33 pm »
Ascens a VII i guanyat el partit del Repte Interforums  :happy2:
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!