Autor Tema: Garcia Llamas destituït.  (Llegit 29232 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #180 el: 24 de Abril de 2009, 21:35:23 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
Això no s'hauria de permetre.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.
Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:

No va contra ti Inda, va a título de comentario, parece que aquí renace la democracia cuando interesa, ¿cuántos egarenses le han cerrado la boca en este Forum, por menos? por ejemplo los Pajarillos, el amigo Enric aquel del Lleida, etc., cuando realmente se expresaban dando su opinión, ¿cuántos de nosotros le han buscado la lengua para que escriban fácil y echarlos del Forum? se ha hecho y aquí no pasa nada, aquí ponen nombre y luego le llaman “absurdos ignorantes”  y rápidamente entra el juego la democracia y hay que permitirlo y tolerarlo.

Hay que ser consecuentes, no puede ser que hayan entrado gente para desestabilizar, no lo digo yo, lo dice el Sr. M Arroyo en RS., y aquí ahora salga lo de la democracia, en verdad que hace gracia.
 

Totalmente de acuerdo amigo Labtec...lo que pasa es que lo que dijo el Sr. Arroyos en R.S. mejor no menearlo puesto que él se refirió al forum, supongo que por desconocimiento de la realidad, como elemento desestabilizador... por lo tanto sus opiniones fueron aunque con toda la buena intención y por su estima al   :scut..no lo dudo...fuera de lugar...

VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bandera

« Darrera modificació: 24 de Abril de 2009, 21:40:45 pm per jo »

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #181 el: 24 de Abril de 2009, 21:36:34 pm »


No va contra ti Inda, va a título de comentario, parece que aquí renace la democracia cuando interesa, ¿cuántos egarenses le han cerrado la boca en este Forum, por menos? por ejemplo los Pajarillos, el amigo Enric aquel del Lleida, etc., cuando realmente se expresaban dando su opinión, ¿cuántos de nosotros le han buscado la lengua para que escriban fácil y echarlos del Forum? se ha hecho y aquí no pasa nada, aquí ponen nombre y luego le llaman “absurdos ignorantes”  y rápidamente entra el juego la democracia y hay que permitirlo y tolerarlo.

Hay que ser consecuentes, no puede ser que hayan entrado gente para desestabilizar, no lo digo yo, lo dice el Sr. M Arroyo en RS., y aquí ahora salga lo de la democracia, en verdad que hace gracia.
 

 No si ja ho entenc que segons quins post ja veus que van ha tocar lo que no sona i la primera reacció es de... be ja m'entens,en quant els que dius que els han tancat la boca,¿que no els deixant escriure al fòrum? això seria molt greu ara que un s'emprenyi i no vulgui escriure mes doncs es una decisió personal.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #182 el: 24 de Abril de 2009, 21:41:02 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
Això no s'hauria de permetre.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.
Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:

No va contra ti Inda, va a título de comentario, parece que aquí renace la democracia cuando interesa, ¿cuántos egarenses le han cerrado la boca en este Forum, por menos? por ejemplo los Pajarillos, el amigo Enric aquel del Lleida, etc., cuando realmente se expresaban dando su opinión, ¿cuántos de nosotros le han buscado la lengua para que escriban fácil y echarlos del Forum? se ha hecho y aquí no pasa nada, aquí ponen nombre y luego le llaman “absurdos ignorantes”  y rápidamente entra el juego la democracia y hay que permitirlo y tolerarlo.

Hay que ser consecuentes, no puede ser que hayan entrado gente para desestabilizar, no lo digo yo, lo dice el Sr. M Arroyo en RS., y aquí ahora salga lo de la democracia, en verdad que hace gracia.
 

Totalmente de acuerdo amigo Labtec...lo que pasa es que lo que diji el Sr. Arroyos en R.S. mejor no menearlo puesto que él serefirió al forum, supongo que por desconocimiento de la realidad, como elemento desestabilizador... por lo tanto sus opiniones fueron aunque con toda la buena intención...no lo dudo...fuera de lugar...



Si estoy de acuerdo contigo jo, por eso hay que evitar estos temas, tú sabes que nos han culpado desde la directiva que por nuestra culpa "El Forum" se dejó de fichar a algunos jugadores por los comentarios, no hay que dar pie a que diga o dejen de decir gratuitamente algo contra el Forum y sus miembros por culpa de no se quién, o ya se sabe quienes son estos dos. Pero aquí de que parte está la democracia.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #183 el: 24 de Abril de 2009, 21:49:27 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
Això no s'hauria de permetre.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.
Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:

No va contra ti Inda, va a título de comentario, parece que aquí renace la democracia cuando interesa, ¿cuántos egarenses le han cerrado la boca en este Forum, por menos? por ejemplo los Pajarillos, el amigo Enric aquel del Lleida, etc., cuando realmente se expresaban dando su opinión, ¿cuántos de nosotros le han buscado la lengua para que escriban fácil y echarlos del Forum? se ha hecho y aquí no pasa nada, aquí ponen nombre y luego le llaman “absurdos ignorantes”  y rápidamente entra el juego la democracia y hay que permitirlo y tolerarlo.

Hay que ser consecuentes, no puede ser que hayan entrado gente para desestabilizar, no lo digo yo, lo dice el Sr. M Arroyo en RS., y aquí ahora salga lo de la democracia, en verdad que hace gracia.
 

Totalmente de acuerdo amigo Labtec...lo que pasa es que lo que diji el Sr. Arroyos en R.S. mejor no menearlo puesto que él serefirió al forum, supongo que por desconocimiento de la realidad, como elemento desestabilizador... por lo tanto sus opiniones fueron aunque con toda la buena intención...no lo dudo...fuera de lugar...



Si estoy de acuerdo contigo jo, por eso hay que evitar estos temas, tú sabes que nos han culpado desde la directiva que por nuestra culpa "El Forum" se dejó de fichar a algunos jugadores por los comentarios, no hay que dar pie a que diga o dejen de decir gratuitamente algo contra el Forum y sus miembros por culpa de no se quién, o ya se sabe quienes son estos dos. Pero aquí de que parte está la democracia.

Siento corregirte de nuevo Labtec, creo recordar que desde la Directiva  nadie nos culpabilizó...quien si lo hizo en los medios de comunicación fué el cesado Secretario tècnico...persona nada propícia a aceptar ninguna crítica...ni ahora ni cuando era entrenador...

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #184 el: 24 de Abril de 2009, 21:55:06 pm »
La verdad que fuera quien fuera se le echo la culpa al Forum y por eso hay que evitar estas situaciones.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #185 el: 24 de Abril de 2009, 21:56:02 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Quan vaig escoltar al sr Arroyos fer les declaracions a RS,no vaig notar cap declaracio fora de lloc nomes una mica preocupat per les declaracions d'algunes web's,natural-ment vaig pensar amb el forum, de fet jo particular-ment no en va molestar
 :cool
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #186 el: 24 de Abril de 2009, 22:14:20 pm »
:bandera :bandera :bandera

Quan vaig escoltar al sr Arroyos fer les declaracions a RS,no vaig notar cap declaracio fora de lloc nomes una mica preocupat per les declaracions d'algunes web's,natural-ment vaig pensar amb el forum, de fet jo particular-ment no en va molestar
 :cool

Repeteixo...és de sobres coneguda l'estima i dedicació que ha esmerçat el Miquel amb aquest Club que tant estimem...però em reitero...crec que estava mal informat...es va precipitar i això ens va molestar a varis usuaris d'aquest fòrum...però és evident que no cal donar més importància  a les seves declaracions...pers onalment no les comparteixo...i res més...no les criminalitzo....exp reso el meu parer i prou...

El que realment importa és el que volem TOTS certificar aquest diumenge les eliminatòries d'ascens...sommiar...i perquè NO veure el Sabadell la propera temporada a Segona A... mirant de reüll la Primera Divisió...defet la nostra història ens avala... :bandera :bandera

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8972
  • Gènere: Masculí
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #187 el: 24 de Abril de 2009, 22:22:05 pm »


Repeteixo...és de sobres coneguda l'estima i dedicació que ha esmerçat el Miquel amb aquest Club que tant estimem...però em reitero...crec que estava mal informat...es va precipitar i això ens va molestar a varis usuaris d'aquest fòrum...però és evident que no cal donar més importància  a les seves declaracions...pers onalment no les comparteixo...i res més...no les criminalitzo....exp reso el meu parer i prou...

El que realment importa és el que volem TOTS certificar aquest diumenge les eliminatòries d'ascens...sommiar...i perquè NO veure el Sabadell la propera temporada a Segona A... mirant de reüll la Primera Divisió...defet la nostra història ens avala... :bandera :bandera

 :ok
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #188 el: 24 de Abril de 2009, 22:42:51 pm »
Jo tant per el tema de prescindir d'en Llamas o per el tema de les paraules d'Arroyos, m'esperaré a final de temporada per opinar. Això si, em quedaré més ample que una autopista.

 :angel:

aquí ponen nombre y luego le llaman “absurdos ignorantes”  y rápidamente entra el juego la democracia y hay que permitirlo y tolerarlo.

Home, aquí, ja entra més la valoració pròpia de les opinions, segons de qui les escriu. Evidentment, valoraré més la teva opinió, o la de molts altres participants, que no la d'un que només entrar va a criticar directament les opinions d'un altre membre del fòrum. I sobre les paraules 'absurdos ignorantes', com ha dit algú, el temps ja donarà o treurà raons...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8008
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #189 el: 25 de Abril de 2009, 11:42:38 am »

  La meva opinó és senzillament que s´està donant massa importància a temes que no la tenen.   No s´entèn que es dongui tantes voltes a assumptes extra-esportius i en canvi, el "post" dedicat a un partit que pot resultar històric com el Sabadell-Osasuna
  B tingui tant poques respostes én relació a les que llògicament hauria de tindre.
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #190 el: 07 de Maig de 2009, 12:21:41 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
Això no s'hauria de permetre.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:

Voltaire. Escriptor i filòsoc francès. :tongue3:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #191 el: 07 de Maig de 2009, 13:03:10 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
Això no s'hauria de permetre.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:

Voltaire. Escriptor i filòsoc francès. :tongue3:
Em sembla molt bé la frase de l'escriptor i pensador francès Voltaire, però el seu contingut s'ha d'aplicar de manera racional, intentant no autodestruïr-nos, a poder ser.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Manelinho

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Garcia Llamas destituït.
« Respondre #192 el: 07 de Maig de 2009, 16:26:43 pm »
No es tracta de restringir la llibertatd'expressió a ningú, es tracta de fer una cosa tant simple com borrar aquells escrits que poden perjudicar la trajectòria de l'equip i, en definitiva, desestabilitzar, i més quan ha estat escrits amb aquest objectiu.
Això no s'hauria de permetre.
M'estic referint als russos aquests que han vingut de St. Petersburg de cop per a, intencionadament, intentar crear una crisi institucional. Em sembla lamentable.

Això que dius ¿no es restringir la llibertat d'opinió? i nosaltres qui som per dir el qui vol o no vol desestabilitzar,una persona (que ara no m'enrecordo qui va ser) va dir:el que vosté diu no m'agrada però donaré la meva vida perquè ho pugui dir.Jo soc el primer emprenyat de tot això pro no es pot tanca la boca a la gent nomès perquè no ens agradi.
 :angry2:

Voltaire. Escriptor i filòsoc francès. :tongue3:
Em sembla molt bé la frase de l'escriptor i pensador francès Voltaire, però el seu contingut s'ha d'aplicar de manera racional, intentant no autodestruïr-nos, a poder ser.

A mi no em miris, jo només he respost un dubte. :whistle:
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!