Autor Tema: Lliga de Porres 2008 - 2009!  (Llegit 1446 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

  • Moderador
  • Secretari Tècnic
  • *********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Lliga de Porres 2008 - 2009!
« el: 14 de Juliol de 2008, 02:56:35 am »
Benvinguts/benvingudes tots els usuaris/usuaries del fòrum del CE Sabadell.

Ben aviat comença una nova temporada pel nostre equip, i al mateix temps començarem la que serà la novena edició de la Lliga de Porres arlequinada.
En aquest cas és la segona edició que faig com a moderador de la secció, i des d'aquí em disposo a informar dels canvis i propostes que tinc preparades per aquest nou any.

INSCRIPCIÓ

El dia seguent que l'equip sigui presentat a la NCA s'obrirà el plaç d'inscripció. Les normes i el procés a seguir per a dur a terme l'inscripció serà el seguent:

1.- Aquest any disposarem igual que l'any passat de seixanta (60) places disponibles, més els cinc (5) reserves. (El número de places es podría ampliar si hi hagués una demanda molt gran).
2.- Els usuaris que van acabar la lliga de porres de l'any passat (42 usuaris) tindran tres (3) setmanes plaça reservada.
3.- Els usuaris que hagin estat eliminats de la porra d'aquest any abans de la jornada deu (10) participarien única i exclusivament si abans de l'inici de la primera jornada de lliga hi hagués alguna plaça lliure.
4.- Com es pot veure al punt anterior, es demana seriositat i compromís com a únics requisits per tal de poder participar a la lliga de porres, a més de ser usuaris del forum.
5.- S'obrirà un post al subforum de consultes, on s'obriran dues (2) llistes on cada usuari que vulgui participar hi haurà d'afegir el seu nom. A la primera s'inscriuran els usuaris amb plaça reservada de l'any passat i a la segona la resta de participants. Quan hagin passat les tres (3) setmanes en que es reserven places, s'ajuntaran les llistes per tal de començar a cuadrar a tots els participants.

Pel que fa a l'inscripció en un principi això es tot.

Podeu trobar les llistes al subforum de consultes

NOVETATS

Per tal d'agilitzar el procés d'actualització del resultats i de la classificació estic desarrollant una petita aplicació informàtica que m'ajudaria a reduir el temps necessari per dur a terme totes les tasques necessàries.
Com a punt positiu, la velocitat amb la que tindriem els resultats i les classificacions, ajudant a que siguin puntuals encara que tingui poc temps si tingués cap mena de problema com m'ha passat aquest any.
La part negativa, farà falta l'ajuda i concentració per part de tots per tal de seguir uns passos concrets a l'hora de fer els pronòstics. Tot això ho exposaré de manera definitiva al llarg del mes de Juliol per tal de que tothom estigui ben assabentat amb temps per arribar a la lliga ben preparats.
S'ampliarà el número de jornades en les que es pot quedar sense pronòsticar abans de ser "expulsat" del joc, però a canvi aquesta "expulsió" serà definitiva, o sigui que no hi haurà opció de tornar al joc com hi ha hagut aquest any.

I de moment ja està també el tema de les novetats, en cas de que hi hagi alguna més s'informarà per aquí.
Recordar que aquesta part està restringida als que serem usuaris de la lliga de porres, o sigui que no es pot escriure. Per tal de fer-me arribar dubtes, comentaris o propostes, utilitzeu el subforum de consultes que tenim destinat per tots aquests afers.

Sense més, un salut a tots!!
« Darrera modificació: 25 de Juliol de 2008, 20:17:42 pm per sabadellfreak »
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!