Autor Tema: XAVI ROCA (2006-08)  (Llegit 15420 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mendruski

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 151
Re: XAVI ROCA
« Respondre #40 el: 18 de Juny de 2009, 13:05:42 pm »
Avui al mundo deportivo hi ha una entrevista amb Xavi roca,encara diu que vol jugar.
http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090614/53723543770/noticia/fijense-en-el-chaval-wood-a-sus-17-anos.html
Es podria portar al Sabadell un estranger com el que diu en Xavi  :look:

pro xavi roca, no esta en nueva zelanda de jugador. A que viene ahora? yo confio mas con benavente y podria venir roberto camacho del mollet ya puestos...
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat enric13

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 759
  • Gènere: Masculí
Re: XAVI ROCA
« Respondre #41 el: 18 de Juny de 2009, 13:10:49 pm »
Avui al mundo deportivo hi ha una entrevista amb Xavi roca,encara diu que vol jugar.
http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090614/53723543770/noticia/fijense-en-el-chaval-wood-a-sus-17-anos.html
Es podria portar al Sabadell un estranger com el que diu en Xavi  :look:

pro xavi roca, no esta en nueva zelanda de jugador. A que viene ahora? yo confio mas con benavente y podria venir roberto camacho del mollet ya puestos...

evidentemente si esta aqui no esta en Nueva Zelanda, sera el ojeador d Tercera Primera Catalana y liga Juvenil y creo q es una buen incorporacion ya que es un entendido en futbol y ademas quiere al Sabadell!

 :beer2
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat mendruski

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 151
Re: XAVI ROCA
« Respondre #42 el: 18 de Juny de 2009, 13:13:40 pm »
Avui al mundo deportivo hi ha una entrevista amb Xavi roca,encara diu que vol jugar.
http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090614/53723543770/noticia/fijense-en-el-chaval-wood-a-sus-17-anos.html
Es podria portar al Sabadell un estranger com el que diu en Xavi  :look:

pro xavi roca, no esta en nueva zelanda de jugador. A que viene ahora? yo confio mas con benavente y podria venir roberto camacho del mollet ya puestos...

evidentemente si esta aqui no esta en Nueva Zelanda, sera el ojeador d Tercera Primera Catalana y liga Juvenil y creo q es una buen incorporacion ya que es un entendido en futbol y ademas quiere al Sabadell!

 :beer2

pues quien vea los videos de como jugaba el, mas de alguno diria que no a sus opciones o intenciones de fichar algun jugador...
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat enric13

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 759
  • Gènere: Masculí
Re: XAVI ROCA
« Respondre #43 el: 18 de Juny de 2009, 13:16:46 pm »
Avui al mundo deportivo hi ha una entrevista amb Xavi roca,encara diu que vol jugar.
http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090614/53723543770/noticia/fijense-en-el-chaval-wood-a-sus-17-anos.html
Es podria portar al Sabadell un estranger com el que diu en Xavi  :look:

pro xavi roca, no esta en nueva zelanda de jugador. A que viene ahora? yo confio mas con benavente y podria venir roberto camacho del mollet ya puestos...

evidentemente si esta aqui no esta en Nueva Zelanda, sera el ojeador d Tercera Primera Catalana y liga Juvenil y creo q es una buen incorporacion ya que es un entendido en futbol y ademas quiere al Sabadell!

 :beer2

pues quien vea los videos de como jugaba el, mas de alguno diria que no a sus opciones o intenciones de fichar algun jugador...
pude ser q jugando no fuese un crack pero eso no quiere decir que no entienda de futbol. Hay mucha gente en todos los deportes que saben muchisimo y sin embargo jugando son muy limitados, esto va como va...
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat mendruski

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 151
Re: XAVI ROCA
« Respondre #44 el: 18 de Juny de 2009, 13:19:17 pm »
Avui al mundo deportivo hi ha una entrevista amb Xavi roca,encara diu que vol jugar.
http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090614/53723543770/noticia/fijense-en-el-chaval-wood-a-sus-17-anos.html
Es podria portar al Sabadell un estranger com el que diu en Xavi  :look:

pro xavi roca, no esta en nueva zelanda de jugador. A que viene ahora? yo confio mas con benavente y podria venir roberto camacho del mollet ya puestos...

evidentemente si esta aqui no esta en Nueva Zelanda, sera el ojeador d Tercera Primera Catalana y liga Juvenil y creo q es una buen incorporacion ya que es un entendido en futbol y ademas quiere al Sabadell!

 :beer2

pues quien vea los videos de como jugaba el, mas de alguno diria que no a sus opciones o intenciones de fichar algun jugador...
pude ser q jugando no fuese un crack pero eso no quiere decir que no entienda de futbol. Hay mucha gente en todos los deportes que saben muchisimo y sin embargo jugando son muy limitados, esto va como va...
la de roca era un sin vivr de una gran avenida o autopista
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat speaker

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 109
Re: XAVI ROCA
« Respondre #45 el: 18 de Juny de 2009, 16:42:48 pm »
Entonces... Logroñés, Villarreal, Espanyol, Rayo Vallecano.. lo ficharon por malo, no es eso? Qué ganas de buscar polémica, la verdad. Por qué en vez de criticar tanto, sin tón ni són... nos dedicamos a apoyar más al equipo? A lo mejor, otro gallo nos cantara... Antes de empezar la liga y ya estamos tirando tierra sobre nuestro tejado. Increible!!!!!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: XAVI ROCA
« Respondre #46 el: 23 de Juny de 2009, 09:24:40 am »
Ya dijo Xavi Roca que quería compaginar el trabajo de scouting (el clásico ojeador, vaya) con seguir jugando en un equipo de Tercera. Pues bien, se ha confirmado que el bueno de Xavi Roca jugará el año que viene en el EUROPA!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: XAVI ROCA
« Respondre #47 el: 23 de Juny de 2009, 10:31:00 am »
buen fichaje del Europa, mucha suerte Xavi  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Leonderubi

  • Visitant
Re: XAVI ROCA
« Respondre #48 el: 23 de Juny de 2009, 11:19:41 am »
Pues a ver si aprovechamos la presencia de Xavi Roca en el CE EUROPA para estrechar lazos con este club y sobretodo con su cantera de la que de vez en cuando sale alguna perla.

Salud y suerte Xavi.

Desconnectat ENCIGALAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1058
  • Gènere: Masculí
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
Re: XAVI ROCA (2006-08)
« Respondre #49 el: 23 de Juny de 2009, 14:07:19 pm »
Donç molta sort al Xavi en la seva doble faceta,de jugador i de scouting. :beer2 :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:XAVI ROCA (2006-08)
« Respondre #50 el: 22 de Febrer de 2014, 15:20:14 pm »
Doncs Xavi Roca sona com a secretari tècnic de l'AEK Larnaka: http://www.ant1iwo.com/athlitika/2014/02/18/aek-xavi-roca-enas-ek-twn-ypochfiwn/

Veurem si l'acaben fitxant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:XAVI ROCA (2006-08)
« Respondre #51 el: 23 de Febrer de 2014, 09:41:33 am »
Una autèntica mitjania com tantes en trobaríem.
Sens dubte, no hi ha com haver estat ex-futbolista...
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat uri1981

  • President
  • *********
  • Missatges: 5058
  • Gènere: Masculí
Re:XAVI ROCA (2006-08)
« Respondre #52 el: 23 de Febrer de 2014, 09:49:01 am »
Ahir al migdia ja ho donava per fet ell mateix via Twitter, però no deia quina funció tindria dins l'equip.
Sort Xavi.