Autor Tema: Birrero Sabadell (ID: 1434421)  (Llegit 15246 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12496
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #40 el: 20 de Octubre de 2010, 11:40:14 am »
Vallès Nord Esportiu

Previ convocatòria, en un bar davant l'Estadi Birrero de Sabadell.

Setmana decisiva?

Ens trobem davant una setmana decisiva per aquesta temporada i que marcarà potser un abans i un desprès de la història del club. Per això, hem volgut publicar una entrevista que s'ha fet prèviament al partit de Segona Divisió de la Lliga Fòrum, entre F.C NIKE FOOTBALL i Birrero Sabadell.

Hem volgut parlar amb Jordi J Romagosa (133431508), un dels mites del club, i que té plaça al saló de la fama del club. Posteriorment ha sigut empresari, manegant la marca esportiva RZ, que vesteix actualment al club.
Citar
Segons els seguidors de l'equip, aquesta setmana sembla molt decisiva. Ho veus així?

Bé, és molt decisiva en l'aspecte esportiu. Molt. Avui ens juguem les garrofes a la Segona Categoria de la Lliga Fòrum, on s'hi va baixar la temporada passada sacrificant l'aspiració als títols en pos del treball per la cantera. Vèncer és aconseguir el 50% de l'ascens. Una derrota ens acosta a Tercera.

I a la Lliga HT, influirà el que passi avui?

Evidentment. L'entrenador ens ha donat les alineacions als directius, als membres del saló de la fama i als jugadors. Ens ha sorprès, a uns gratament, a altres no tant.

Vols dir que prioritzarà clarament una competició per de l'altre?

Bé, vull dir que arriscarà avui amb certs jugadors que potser seria bó que els reservéssim per a la Lliga HT. Per les explicacions que hem rebut, ell vol posar en forma a tots els titulars de Lliga HT, que no estiguin com a mínim notablement en forma, però jo soc dels que crec que això fa setmanes que s'havia d'haver fet.

Esperem així doncs una alineació de gala?

De sortida hi hauran 5 titulars, però n'ha convocat 4 més. Veurem els canvis que signifiquen.

Prefereixes ascens a la Lliga Fòrum o permanència a la Lliga HT?

Està clar que econòmicament, i encara que sembli una incongruència, ens beneficia un ascens a la lliga fòrum, ja que la propera temporada a Primera, pots jugar amb jugadors no tant habituals per fer-los créixer i vendre'ls posteriorment. A més, un descens a VIII, significaria que la propera temporada estiguéssim sempre a dalt i omplíssim també les arques del club.

I esportivament?

Sempre costa pujar de VIII a VII. Puja només el campió, mentre que a VII, pugen dos a VI. Un cop de sort et pot portar a dalt. A més, els canterans adquireixen més experiència en partits oficials, per el que és interessant també.

Com estan els números al club?

Aquesta temporada estem perdent 34.000€, actualment. Acabarem, una temporada més, en beneficis. El petit desajust ha sigut sobrevingut per l'adquisició d'un porter suplent per la lesió de Cristiano. És solventable.

Avui es rumoreja amb una novetat important...

Si. L'equipatge que farem servir avui, és especial. Hem volgut que avui els jugadors regalin les samarretes a una ONG per vestir a un equip Cubà la propera temporada i avui les estrenaran. Al final del partit les firmaran i seran enviades a Cuba.

Com serà l'equipatge?

Senzill. Volem estendre l'arlequinadisme arreu, i hem decidit fer quelcom una mica especial: http://res.hattrick.org/kits/12/113/1127/1126871/matchKitLarge.png . Arlequinada, blanc i negre, 100% cotó per al destí on s'usarà i amb la nostre publicitat per sufragar la operació. Cost econòmic per al club, zero. Cost econòmic per a RZ, baix, en comparació amb les comandes que podem rebre en un futur des de Cuba. 22 samarretes i 2 de porter no son la mort de ningú.

Anima't... Resultat per avui?

0-2. Roi da Devesa i Jordi Romagosa, el que porta el 2, clar. Som un club molt familiar i sempre alegra que els cosins marquin algun gol.

L'alineació d'avui, es preveu que sigui: Mareque - Miqui Romagosa, Jordi Romagosa (22), Santandreu, Marino - Del Cordel, Carpiteiro, Teixidó, Jordi Romagosa (2), Yepes - da Devesa. A la banqueta per descart veurem a: Nisshall, Couceiro, De Martínez, Morgan i Mamica.

Esperem un gran partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat xaviró

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3877
  • Gènere: Masculí
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #41 el: 13 de Novembre de 2010, 16:55:07 pm »
FELICITATS PER LA PERMANÈNCIA!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Uri50

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3280
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #42 el: 13 de Novembre de 2010, 16:57:00 pm »
Felicitats!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat F.C.Wolves

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 181
  • Gènere: Masculí
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #43 el: 14 de Novembre de 2010, 08:03:03 am »
Felicitats!!!

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1993
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #44 el: 15 de Novembre de 2010, 00:32:17 am »
Felicitats birrero
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2077
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #45 el: 10 de Gener de 2011, 13:56:04 pm »
Ja veig que tot va molt bé, felicitats crack ;)

Mono no, deixa, deixa, que amb l'Ikariam ja vaig sobrat xD

Salut!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12496
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #46 el: 21 de Gener de 2011, 15:19:00 pm »
Acabo de guanyar la meva tercera Copa Catalunya de juvenils consecutiva. Quin nivell més lamentable!

Per cert, que el meu primer equip, en 7 partits ha aconseguit ja 14 punts i tinc la permanència quasi assegurada.  :happy2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re:Birrero Sabadell (ID: 1434421)
« Respondre #47 el: 21 de Gener de 2011, 16:06:51 pm »
Acabo de guanyar la meva tercera Copa Catalunya de juvenils consecutiva. Quin nivell més lamentable!

Per cert, que el meu primer equip, en 7 partits ha aconseguit ja 14 punts i tinc la permanència quasi assegurada.  :happy2:

Copa catalunya? com es juga i on?
en 2 setmanes acabo la meva lliga...podria jugar-la?
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!