Autor Tema: Com començar?  (Llegit 12503 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Dervil

  • Visitant
Com començar?
« el: 27 de Juny de 2008, 15:10:30 pm »
Donc acabo de començar i no se ben be que s'ha de fer, ara estic fent om unes tasques per tenir una lliciencia.

Tinc uns juvenils algu sap alguna lliga que em pugui inscriure?
Habiam si algu em pot explicar que s'ha de fer.     :beer2
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2010, 01:14:59 am per WebTeam SBD »

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2075
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: Lligues virtuals de Futbol: Hattrick, Sokker, PCLiga, etc.
« Respondre #1 el: 28 de Juny de 2008, 01:34:03 am »
!Dervil! Lo de los juveniles no tengo ni idea, yo lo hago a la antigua usanza ;D, y por lo de "qué hacer" mírate manualhattrickcatal à.com (pon en google esto y seguro que te sale ;D), te manda a una web guapa guapa que te lo explica bastante bien ;D

!Salud!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Lligues virtuals de Futbol: Hattrick, Sokker, PCLiga, etc.
« Respondre #2 el: 28 de Juny de 2008, 07:45:15 am »
Si, la del manualhattrickcatal à.com, és la millor per començar.

Aquest any, primera jornada a novena. He guanyat 6-0 a l'altre que va ascendir amb mi. Crec que podré aconseguir la permanència.

Segon partit: 0-4 i fins i tot em col-loco líder provisional. Un premi per un equip com el meu, que aspira a mantenir la categoria.
« Darrera modificació: 29 de Juny de 2008, 11:16:58 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Dubtes als experts
« Respondre #3 el: 09 de Desembre de 2008, 20:27:13 pm »
Juvenils, si que pots tenir equip de juvenils, però no és recomanable si estàs per sota de VII o si no tens temps. És costós i necessita dedicació. Filials, per contra, crec que no n'hi han. En tot cas equips que s'ajuden (jo entreno defensa, tu entrenes creativitat, ell entrena anotació i el quart entrena porters, i desprès es fan vendes entre ells, a preus alts, però compensatius). Això últim, és il-legal, però he vist equips que crec que ho fan.

Jo et/us recomanaria la següent plana:

http://www.simontxodice.tk/

És la plana del Simontxo, el propietari de beltxis, l'únic guanyador de 2 hattrick masters i un dels millors jugadors del joc.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1989
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: Dubtes als experts
« Respondre #4 el: 10 de Desembre de 2008, 12:40:46 pm »
totalment d'acord amb tu birrero.
Aquesta pàgina està molt bé.
Pel que he anat llegint en els forums hattrick, tothom diu que facis juvenils quan estiguis a categories altes.
En els forums de hattrick també pots consultar el que vulguis i et responen immediatament, almenys a mi em passa en el forum de dubtes en català.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat JMLL

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1906
  • Gènere: Masculí
Re: Dubtes sobre el joc
« Respondre #5 el: 14 de Abril de 2009, 12:39:20 pm »
Aquí us deixo un enllaç molt útil sobre el joc sobretot pels que tot just començen a jugar-hi.

http://soynovatohattrick.blogspot.com/search/label/1%20ENTRENADOR
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Victor

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: Dubtes, Manuals...
« Respondre #6 el: 15 de Setembre de 2009, 18:05:58 pm »
Varias preguntas tengo:

estoy en X división y quiero saber como me tengo que preparar para aprovechar el entrenemiento al máximo.

1- Entrenador Bueno (porque excenlente vale mucho) y con que liderazgo? con pobre ya vale?
2- Tener o comprar jugadores lo mas jovenes posibles y con las cualidad a entrenar lo mas alta posible?
3- A la hora de entrenar que porcentaje es mejor de intensidad y resistencia, para mejorar el entrenamiento?
4- Jugar relajados o no tambien tiene algo que ver para entrenar o no mejor?
5- (9+1 auxiliares) esta bien?
....

Y si me dejo mas cosas que ahora no caigo os agradeceria me las comentarais.
OTRA PREGUNTA:

Me han pasado la siguiente tabla
pero no pone como afecta la forma, condicion y experiencia. Alguien lo sabe?

Supongo que el balon pardo no afecta a casi ninguna posicion?

Como veis la tabla, bastante veridica o no?

Gracias.
« Darrera modificació: 15 de Setembre de 2009, 18:35:02 pm per Victor »
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Dubtes, Manuals...
« Respondre #7 el: 15 de Setembre de 2009, 23:11:17 pm »
Per començar. La taula, la veig bastant factible de que es compleixi. Hattrick és un conjunt de fórmules matemàtiques, però conté un factor d'aletorietat, que pot sorprendre en qualsevol moment.


El demés...

1- Entrenador Bueno (porque excenlente vale mucho) y con que liderazgo? con pobre ya vale?


Lideratge et recomano també bó, quant més millor també. Quan baixa aquest factor, es nota una miqueta, però primordialment fixa't en que sigui Notable/Bueno. Mira: http://www.3ltech.com.ar/simontxodice/Default.asp?PAGE=eko33.htm

2- Tener o comprar jugadores lo mas jovenes posibles y con las cualidad a entrenar lo mas alta posible?

Mira, en això... jo entreno defensa, per exemple. Jugo els amistosos amb un 5-3-2 i els oficials amb un 4-4-2. Sempre venc defenses a bon preu, i compro la resta de jugadors que necessito, però per a fer això, has de tenir paciència en els entrenaments i fer jugar durant la setmana als 4 centrals  i els 3 laterals que tinguis.

3- A la hora de entrenar que porcentaje es mejor de intensidad y resistencia, para mejorar el entrenamiento?

Jo tinc un 40% de resistència, i d'intensitat un 96%. La veritat, és que no he tingut lesions aquest any, però has de vigilar amb la resistència, a la que tens moltes lesions, la baixo. També tinc 2 fifioterapeutes.

4- Jugar relajados o no tambien tiene algo que ver para entrenar o no mejor?


Ostres, mai m'ho he plantejat!

5- (9+1 auxiliares) esta bien?

Si entrenes qualsevol posició de camp, és perfecte. En canvi, amb porteria, hauries de fer el revés, 9 de porters i 1 de camp.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jose_sabadell

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: Dubtes, Manuals...
« Respondre #8 el: 16 de Setembre de 2009, 18:26:53 pm »
Que yo sepa el jugar relajados o motivados hace variar el nivel de medio de tu equipo, y las consequencias se ven reflejadas en el espiritu del equipo.
Osea si juegas relajados tus calficaciones bajarán, pero el estado de animo subirá.

Creo que es eso  :beer2

Desconnectat DeatheR

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1166
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #9 el: 16 de de 2010, 21:53:23 pm »
Buenas compañeros, hace tiempo que me picaba la curiosidad por este juego, y antes de ayer me registré, me dieron equipo y tal... estoy en la división XI o eso creo xD ahora, me he estado leyendo algunas guias asi por encima de simontxo, pero no entiendo nada xDDDD

Que me aconsejais que haga como prioridad? contratar a alguien, hacer X cosa,...?

Gracias ^^

un saludo.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #10 el: 16 de de 2010, 22:54:53 pm »
Buenas compañeros, hace tiempo que me picaba la curiosidad por este juego, y antes de ayer me registré, me dieron equipo y tal... estoy en la división XI o eso creo xD ahora, me he estado leyendo algunas guias asi por encima de simontxo, pero no entiendo nada xDDDD

Que me aconsejais que haga como prioridad? contratar a alguien, hacer X cosa,...?

Gracias ^^

un saludo.

Benvingut al vici Hattrick!

Jo, modestament ja que tampoc em considero cap expert -encara-, et recomanaria 2 programes 'externs' que t'ajudaran a evaluar als teus jugadors i futurs fitxatges.

HATTRICK ORGANIZER
Una pila d'estadistiques i valors dels teus jugadors. Assistent per fer alineacions i un llarg etcetera... jo et diria que imprescindible

PSICO TSI
Complement unica i exclussivament pel Firefox.
T'ajuda a valorar els possibles fitxatges i afegeix 'extres' força utils a les pagines del hattrick... per mi, tambe imprescindible.

El seguent pas, jo diria que hauria de ser fer els fitxatges necessaris per poder tenir un equip equilibrat. Completa tots els 'deures' ("Fites"?) per a que et donin diners vigilant que aquests nous fitxatges no et desequilibrin el pressupost i et portin a la bancarrota. En aquest mateix subforum, trobaras missatges molt interessants d'altres companys molt mes experts que jo... per variar et diria que tambe seria imprescindible una lectura de tots ells ja que t'aportaran dades i consells molt utils.

Benvingut i molta sort... t'esperem a la propera lliga forum ;)

 :beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2214
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #11 el: 16 de de 2010, 22:58:21 pm »
Yo no soy ni principiante , ni experto pero te aconsejo que primero finalizes todos tus retos , es question de un par de horas i luego depense del dinero que seran unos supongo que seran calculo que unos 500.000 - 600.000 mil € i con eso te compras un par de jugadores jovenes si puede ser entre 20-24 años , sobretodo buenos , los entrenas i juegas con ellos i luego cuando sean estrellas vender-los a un precio elevado , no se si me explicado bien

SUERTE i saludos

como te llamas ???? xdxdxdxdxdxdx
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat DeatheR

  • Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1166
  • Gènere: Masculí
  • Siempre fieles
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #12 el: 16 de de 2010, 23:04:59 pm »
como te llamas ???? xdxdxdxdxdxdx

Perdon que no lo dije xD

Mi club es el CE SBD 1903 FC y mi ID es: 772066

Gracias a ambos por los consejos, ahora toca ponerlos en practica xD

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1989
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re:Dubtes, Manuals...
« Respondre #13 el: 17 de de 2010, 00:16:05 am »
Benvingut Deather, espero que la pròxima lliga comptem amb tu.
Si has llegit guies ja deus haver aprés bastant. Sobretot simontxodice o raco català del hattrik.
Com diu sabadell power, per aquí trobaràs fils de discusió interessants. Si tens algun dubte més en concret no dubtis en pregungtar. T'ajudarem en tot el possible.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.