Autor Tema: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL  (Llegit 8812 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5729
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« el: 27 de Maig de 2008, 18:45:59 pm »
Simplement és un avís:
Per tal de que el nou moderador, pugui començar activament i plenament informat al joc, hi haurà un mes de descans entre la 2a i la 3a edició. Així doncs, aquesta edició començarà al mes de juliol en comptes del de juny.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat enric13

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 759
  • Gènere: Masculí
Re: 3a Edició
« Respondre #1 el: 14 de Juny de 2008, 16:00:42 pm »
Doncs penso que durant el Juny podriem obriir un apartat per que es puguessin fer suggerencies de cara a la nova edició del trivial. Aviam quines idees te la gent i haviam si en podem treure profit. Que en penseu??
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: 3a Edició
« Respondre #2 el: 17 de Juny de 2008, 20:49:39 pm »

 Jo ho trobo molt bona idea.  Anem-hi pensant....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: 3a Edició
« Respondre #3 el: 20 de Juny de 2008, 14:04:09 pm »
Lo que s'ha de fer, és deixar de criticar a altres participants per equivocar-se al principi, que els administradors no permeten clons participant i mirant de que els concursants no es xivin les respostes.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: 3a Edició
« Respondre #4 el: 20 de Juny de 2008, 23:00:23 pm »
Lo que s'ha de fer, és deixar de criticar a altres participants per equivocar-se al principi, que els administradors no permeten clons participant i mirant de que els concursants no es xivin les respostes.


Anem per parts;

Jo no et podré convèncer de que els concursants no es xiven les resposta, com tu em podràs convèncer de que ho fan. Això ja és un tema de confiança. Ara bé, si tenim en compte que s´ha criticat a aquest Trivial per massa competitivitat, això no "casa" massa amb que es diguin les respostes els que estan competint entre sí.

Clons?  Jo crec que tots els que participem regularment som gent sobradament
             coneguda, sinó només cal preguntar....

El que no puc acceptar és l´afirmació de que "es critiquen els participants al principi quan s´equivoquen".  Això no ha passat mai, al menys que jo sàpiga, i si es així, m´agradaria que m´indiquéssis alguna pregunta d´aquesta edició on s´hagi mostrat aquest comportament.... Porto participant regularment des de l´Octubre i això no ho vist MAI, MAI, MAI.


El joc ha tingut MOLTS encerts i també ALGUNA errada (corregible), doncs tots som humans i ens podem equivocar.  El que tampoc es pot fer és desacreditar el joc de "bones a primeres" perquè "diuen que"....  perquè "deu ser així"....  Les coses s´han de conèixer "per dintre" per fer-se un criteri objectiu i ajustat a la realitat.


Prova de participar en la III Edició i veuràs com la teva opinió canvia radicalment....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2214
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: 3a Edició
« Respondre #5 el: 21 de Juny de 2008, 21:09:15 pm »
Lo que s'ha de fer, és deixar de criticar a altres participants per equivocar-se al principi, que els administradors no permeten clons participant i mirant de que els concursants no es xivin les respostes.


Anem per parts;

Jo no et podré convèncer de que els concursants no es xiven les resposta, com tu em podràs convèncer de que ho fan. Això ja és un tema de confiança. Ara bé, si tenim en compte que s´ha criticat a aquest Trivial per massa competitivitat, això no "casa" massa amb que es diguin les respostes els que estan competint entre sí.

Clons?  Jo crec que tots els que participem regularment som gent sobradament
             coneguda, sinó només cal preguntar....

            BLANC-I-BLAU l'any que ve es podria dir Trivial Arlekinat del 5 "taurons" BLANC-I-BLAU - Labtec - Umbria - Jo -Fum Fum Fum perque sembla que sou gent que va molt sobradissima i que las claveu totes.Els altres participans som de la " edat moderna " i es clar no en clavem tantes.
« Darrera modificació: 21 de Juny de 2008, 21:13:06 pm per NCA »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: 3a Edició
« Respondre #6 el: 22 de Juny de 2008, 00:38:49 am »
El que penso, és que a vegades hi ha gent que té més competitivitat del compte i de seguida un a l'altre ens saltem al coll. Per culpa d'aquest fet, més d'un (i de dos i de tres, ...) participants han deixat el joc (inclòs jo mateix últimament).

Per cert, per millorar el joc, crec que hauria de ser més trívial, a veure si m'explico... Fer preguntes tipus:

Citar
Penultima jornada temporada 46/47
Sabadell 3 - Sevilla 1
Quins jugadors van marcar els gols del CE Sabadell?

A: Vázquez, Pallàs i Vázquez.
B: Vázquez, Mòdol i Pallàs.
C: Mòdol, Pallàs i Mòdol.

La resposta correcta seria la A. Crec que el joc guanyaria en adeptes, ja que seria més fàcil per a la gent mirar una mica alguna dada per a saber els golejadors d'aquell any i jugar-se-la.

Una altre de les propostes que us faig, és que no es puguin modificar les respostes un cop penjades. I a part, si és possible (que no ho sé, eh!), que tampoc es poguessin esborrar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2214
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: 3a Edició
« Respondre #7 el: 22 de Juny de 2008, 08:46:28 am »
El que penso, és que a vegades hi ha gent que té més competitivitat del compte i de seguida un a l'altre ens saltem al coll. Per culpa d'aquest fet, més d'un (i de dos i de tres, ...) participants han deixat el joc (inclòs jo mateix últimament).

Per cert, per millorar el joc, crec que hauria de ser més trívial, a veure si m'explico... Fer preguntes tipus:

Citar
Penultima jornada temporada 46/47
Sabadell 3 - Sevilla 1
Quins jugadors van marcar els gols del CE Sabadell?

A: Vázquez, Pallàs i Vázquez.
B: Vázquez, Mòdol i Pallàs.
C: Mòdol, Pallàs i Mòdol.

La resposta correcta seria la A. Crec que el joc guanyaria en adeptes, ja que seria més fàcil per a la gent mirar una mica alguna dada per a saber els golejadors d'aquell any i jugar-se-la.

Una altre de les propostes que us faig, és que no es puguin modificar les respostes un cop penjades. I a part, si és possible (que no ho sé, eh!), que tampoc es poguessin esborrar.


1)  aquest tipus de pregunta podria estar be. el joc guanyaria
     agilitat i podria participar mes gent

2)  jo sí que deixaria esborrar perque no vec que perjudiqui el joc
     pero clar sempre k no hagi contestat algun jugador mes
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Fum fum fum

  • Visitant
Re: 3a Edició
« Respondre #8 el: 23 de Juny de 2008, 18:04:56 pm »
Lo que s'ha de fer, és deixar de criticar a altres participants per equivocar-se al principi, que els administradors no permeten clons participant i mirant de que els concursants no es xivin les respostes.


Anem per parts;

Jo no et podré convèncer de que els concursants no es xiven les resposta, com tu em podràs convèncer de que ho fan. Això ja és un tema de confiança. Ara bé, si tenim en compte que s´ha criticat a aquest Trivial per massa competitivitat, això no "casa" massa amb que es diguin les respostes els que estan competint entre sí.

Clons?  Jo crec que tots els que participem regularment som gent sobradament
             coneguda, sinó només cal preguntar....

            BLANC-I-BLAU l'any que ve es podria dir Trivial Arlekinat del 5 "taurons" BLANC-I-BLAU - Labtec - Umbria - Jo -Fum Fum Fum perque sembla que sou gent que va molt sobradissima i que las claveu totes.Els altres participans som de la " edat moderna " i es clar no en clavem tantes.

Ei ei ei... no em fotis amb els de la vella guàrdia, que jo en tinc 22 eh? xD

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: 3a Edició
« Respondre #9 el: 23 de Juny de 2008, 20:37:44 pm »
Lo que s'ha de fer, és deixar de criticar a altres participants per equivocar-se al principi, que els administradors no permeten clons participant i mirant de que els concursants no es xivin les respostes.


Anem per parts;

Jo no et podré convèncer de que els concursants no es xiven les resposta, com tu em podràs convèncer de que ho fan. Això ja és un tema de confiança. Ara bé, si tenim en compte que s´ha criticat a aquest Trivial per massa competitivitat, això no "casa" massa amb que es diguin les respostes els que estan competint entre sí.

Clons?  Jo crec que tots els que participem regularment som gent sobradament
             coneguda, sinó només cal preguntar....

            BLANC-I-BLAU l'any que ve es podria dir Trivial Arlekinat del 5 "taurons" BLANC-I-BLAU - Labtec - Umbria - Jo -Fum Fum Fum perque sembla que sou gent que va molt sobradissima i que las claveu totes.Els altres participans som de la " edat moderna " i es clar no en clavem tantes.

Ei ei ei... no em fotis amb els de la vella guàrdia, que jo en tinc 22 eh? xD


Però si estem iguals, Fum,Fum,Fum.  Tú téns 22 anys i jo fa 22 anys que tinc 22 anys.   ;) ;D
« Darrera modificació: 23 de Juny de 2008, 23:00:01 pm per BLANC-I-BLAU »
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
NOVETATS 3ª EDICIÓ
« Respondre #10 el: 30 de Juny de 2008, 20:54:16 pm »
Hola a tots,

com podeu comprovar, una de les principals novetats del trivial d'aquesta temporada es el moderador, moderadora millor dit, o sigui jo.
He tingut la gran fortuna de que els organitzadors del Trivial m'escollisssin com a moderadora per aquesta propera Edició, degut com tots sabeu que el que ha estat moderador fins ara, en Mendo, decidís deixar la tasca i passar el testimoni a una altra persona, en aquest cas a mi.
Abans no continui, agrair-li amb en Mendo la seva dedicació, el seu temps i els seus coneixements que el fan, a pesar de la seva joventut, un gran forero, un gran arlequinat i una millor persona. Gràcies.

Continuem endevant:
no vull estendre'm massa.
Aquesta propera Edició vindrà plena de novetats i entreteniments pensats i ideats per que cada dia siguem més els que ens decidim a jugar al Trivial pel motiu fonamental pel  qual te raó de ser: Conèixer i apendre l'història del C E Sabadell.

- preguntes amagades amb punts extres per resposta correcta.
- preguntes antigues amb tres respostes per facilitar la contestació  (una idea sorgida d'un forero la qual adoptem encantats!)
- memòria fotogràfica...

de tot això ja us faré cinc céntims...l'ultima setmana d'agost que és quan començarem el joc...
i per què, us demanereu?
molts dels jugadors habituals del Trivial marxen de vacances, d'altres que s'incorporarien també i aquesta mateixa moderadora te ganes de fotre el camp!!!
Així que la convocatòria per la 3a Edició del Trivial ès a finals del mes d'Agost, el mateix dia que el nostre C E Sabadell jugui el seu primer partit nosaltres començarem la nostra lliga particular que acabarà el mateix dia que el CES jugui l'últim partit oficial que esperem sigui el d'ascens a 2A.
La primera pregunta la realitzarà en Blanc-i-Blau, brillant guanyador de l'última edició.

Però no us penseu que us deixo sense joc...que es juga abans de la lliga? els Torneijos d'Estiu, doncs demà al mati començarà el Primer Torneig d'Estiu del Trivial i jo seré l'encarregada de fer la primera pregunta.
Puntuació: suma 0,50 pregunta encertada i resta 0,25 pregunta errada, durarà els dos mesos estiuencs i la puntuació serà seguida, es a dir, guanyarà qui el día 30 d'agost (si no vaig equivocada el 31 juga el Sabadell el primer partit) tingui més punts.
Espero que us apunteu molts!!!
Explicat tot aixó us diré que com a moderadora no toleraré:
- faltes de respecte cap els contraris (mai!!!)
- les presions a l'hora de formular (cadascú te el seu ritme i el seu temps) passades les 24h de rigor, formularé jo.
- que ningú prengui decisions, les pendré jo i quan algú no estigui d'acord, el privat de rigor si us plau i faré les consultes necessàries.
- mals rotllos
- males paraules...
en definitiva tot alló que desvirtui el joc i el seu sentit:

Apendre, disfrutar i compartir alló únic que ens uneix El Centre d'Esports Sabadell!!!

gràcies i us espero demá!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: NOVETATS 3ª EDICIÓ
« Respondre #11 el: 30 de Juny de 2008, 22:52:44 pm »
Doncs em sembla un formula excel.lent umbria i el joc té molt bona pinta.

Enhorabona i segur que entre tots ens ho passarem bé  :clap
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NOVETATS 3ª EDICIÓ
« Respondre #12 el: 30 de Juny de 2008, 23:18:23 pm »
Tinc ganes de participar aquesta nova temporada!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: NOVETATS 3ª EDICIÓ
« Respondre #13 el: 13 de Juliol de 2008, 18:42:06 pm »
Una pregunta, els punts que s'aconsegueixen en el torneig d'estiu, després no tindrà res a veure amb la nova temporada? Vull dir, es comensarà de zero?  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: NOVETATS 3ª EDICIÓ
« Respondre #14 el: 13 de Juliol de 2008, 23:56:48 pm »
els punts aconseguits al torneig no serán valits pel joc del trivial

 :xin-xin
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #15 el: 27 de Agost de 2008, 18:15:22 pm »
bé, s'acosta el moment d'iniciar una nova temporada del Joc del Trivial del Sabadell.

com tots els inicis,comença amb canvis, la qual cosa no impedirà que si al llarg de les jornades es precisa fer qualsevol variació, modificació o ampliar els mateixos, es realitzin. Tot és millorable!!!

-Normativa:

La base de la normativa del joc seguirà essent l'inicial, només us comunico tres variacions

 *Formació d'equips*
els equips estaran formats única i exclusivament per els jugadors que comparteixen el mateix número de IP, és a dir, si dos o tres jugadors treballen o viuen junts comparteixen aquest número, si volen participar ho hauran de fer sota un mateix nom, poso un exemple:

     nom equip: superCES format pels jugadors : caracas/ punts/ xumet (tot inventat, eh!!!)

aquests jugadors només podran participar al trivial sota el nom de l'equip, mai individualment, com crearan un nick nou, a sota del seu   
avatar (sota la foto o dibuix,lloc habitual on escrivim una frase) hauran de posar el nom dels jugadors que componen aquest equip i
així poder ser sempre identificats per la resta de jugadors. La participació a la resta del Foro podrà ser amb el seu nick habitual

*temps de formulació*

tema complicat per el qual us demano ajuda. El joc es ralentisa molt per part d'alguns jugadors. De vegades massa. És normal que de vegades ens oblidem de formular o de que ens toca fer-ho. És comprensible. Però si detecto un jugador que asiduament "dorm" el joc, el sancionaré restant-li un punt, el joc ha de ser àgil i participatiu, qui no ho compleixi que no jugui.

*errada de resposta enviada a la moderadora*
donada la circumstància que de vegades s'envia la resposta erronia al moderador/a i això crea conflictes entre jugadors (tothom vol tenir la raó...), si dubteu no feu la pregunta.Si teniu dades escrites, retalls de diaris, llibres, pàgines web i podeu demostrar el que pregunteu i la seva resposta, endevant, si no, si demostra qui impugna que les dades no són correctes, es penalitzarà amb 0,25 punts.

 

-Preguntes


afegirem a les preguntes escrites habituals del joc una nova dinàmica de preguntes i una nova forma de fer-les.

*preguntes abans 1970*
 recollint el suggeriment per part d'alguns foreros, aquestes preguntes les formularan els jugadors amb tota normalitat en el transcurs del joc.
 Obligatoriament hauran de donar tres possibles respostes per facilitar als jugadors que no tenen accés a fonts històriques la possibilitat
 d'encertar. Evidenment si fallen es descontaran els 0,25 punts reglamentaris.

*preguntes bonus*
  va ser la primera novetat introduïda al "torneig d'estiu", formulo jo independentment de la pregunta que fa qui li toca. Val 1 punt.A partir
  de l'inici del joc  del trivial passará a penalitzar 0,25 punts.

*preguntes fotogràfiques*
  recupera una mica una part dels inicis del joc. Durant el partit jo faré fotos de les jugades més rellevants (faltes, expulsions, lesions, corners...)
  i penjaré una d'aquestes fotos, qui s'acosti més al minut en el qual es produeix aquesta jugada (marge de +/- cinc minuts) guanyarà 0,50
  punts, l'errada com sempre  penalitza 0,25 punts.
 
*preguntes amagades*

  crec que pot ser una part divertida i dinàmica del joc del trivial. En qualsevol moment i a qualsevol forero que no participi en el joc del
  trivial li solicitaré que publiqui una pregunta en qualsevol dels post que estiguin oberts en aquell moment exceptuant evidentment el del
  propi trivial.  Qui la trobi i respongui correctament guanyarà 1 punt. Penalitza 0,25 l'errada. La resposta es publicarà a un tema que s'obrirà 
  específicament per això el dia 30/08 sota el nom de Pregunta Amagada. Només formularé jo, així que la resposta només la tindré jo.
  Els punts obtinguts sumaran igualment pel campionat del Trivial.



Puntuacions

 *pregunta escrita encertada 0,50
   errada 0,25*
 *pregunta bonus encertada 1 punt
   errada 0,25*
 *pregunta fotogràfica encertada 0,50
   errada 0,25*
 *pregunta amagada encertada 1 punt
  errada 0,25*
 *resposta de la formulació enviada al moderador errada 0,25*
 *guanyador mensual 3 punts*



i de moment això és tot.

Espero que us agradin les novetats.

El "torneig d'estiu" acabarà el dia 29/08 a les 24h i la nova edició, la 3ª del Trivial, començarà el 30/08 a les 00h. coincidint amb el mateix dia que el CES juga el primer partit de lliga d'aquesta temporada

la primera pregunta la formularà en Blanc-i-Blau tant si juga sol o forma part d'algun equip com crec que es donarà el cas.


 :bandera
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #16 el: 27 de Agost de 2008, 18:33:22 pm »
Una currada umbria i em semblen molt bé algunes de les noves normes!!!

Té molt bona pinta aquest Trivial  :clap

Enhorabona  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 7997
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #17 el: 27 de Agost de 2008, 22:18:58 pm »

 Aquesta IIIª edicíó es presenta també molt interessant....
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Xandri

  • Visitant
Re: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #18 el: 28 de Agost de 2008, 00:36:48 am »
Tal com han dit, aquesta nova edició del Trivial te molt bona pinta, i sembla que serà molt més dinàmica amb diferents estils de pregunta. Felicitats Umbria per aquest gran treball! :oooooo:

antcarcer

  • Visitant
Re: NOVETATS i NORMATIVA 3ª EDICIÓ TRIVIAL
« Respondre #19 el: 28 de Agost de 2008, 09:17:58 am »
Chapeau per las normes novas Umbria, i en la segona l'has clavat, felicitats  :ok