Autor Tema: Qui són aquests X-Men?  (Llegit 19368 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

  • Visitant
Re: Qui són aquests X-Men?
« Respondre #40 el: 24 de Juny de 2008, 21:59:09 pm »
Estimats companys,

Està bé que opineu sobre qui podem ser o qui no, que hi hagi tot tipus d'opinions sobre si som els adequats o no per moderar el fòrum i estem permetent fins i tot que s'escriguin coses que no són gens agradables per a nosaltres i tot això per respectar les vostres opinions, però penseu que hi ha un límit que no el deixarem sobrepassar. El que no permetrem és que es donin noms (com ha fet un usuari al qual ja li he retirat un missatge) delatant qui pot ser un usuari o un altre perquè per això fem servir nicks i no els nostres noms i cognoms. Així que permeteu-me que us repeteixi que no reveleu les identitats dels altres usuaris sense el seu permís. Gràcies.
Salut!

Està molt bé el que dius, però com em puc defensar d'un atac d'un Moderador? A mí m'ha passat. Si m'ataca un moderador, a qui em queixo? Al moderador?

Desconnectat X-Men Aigua

  • Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 265
Re: Qui són aquests X-Men?
« Respondre #41 el: 24 de Juny de 2008, 22:02:33 pm »
Apreciat company forero:

Per això som 7 X-Mens i el WebTeam. En cas de tenir problemes amb un moderador, pots dirigir-te a un dels altres per defensar-te. Aquí ningú té la veritat absoluta.

Gràcies per consultar.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat WebTeam SBD

  • Administrador
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1424
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re:Qui són aquests X-Men?
« Respondre #42 el: 30 de Abril de 2011, 23:56:55 pm »
Benvolguts usuaris i usuaries,

Em plau informar-vos que en data d'avui, s'han "jubilat" 4 dels companys X-Men que fins ara ens ajudaven en les tasques de moderacio d'aquest forum.

Els companys que deixen la moderacio son:

  • X-Men Foc
  • X-Men Terra
  • X-Men Aire
  • X-Men Tempesta

En aquests quasibe 5 anys en que m'han estat ajudant en la moderacio del forum i amb savis consells alhora de pendre decisions, han canviat moltes coses i tots plegats ens hem fet una mica mes grans, amb noves obligacions i responsabilitats personals i/o profesionals, fets que no permeten disposar del temps necessari per col.laborar de la manera inicialment prevista. Es per aquest motiu que, d'acord amb tots ells, s'ha decidit aquesta 'jubilacio' per poder donar entrada a nous moderadors amb mes temps i nous aires.

Tal i com us vaig comentar en la seva presentacio, tots ells son foreros reconeguts i experimentats que seguiran amb les seves opinios, ara pero, nomes a titol personal.

Tambe, i per substituir aquestes baixes, em plau comunicar-vos que en properes dates us presentare els 3 nous substituts i que entre ells, hi haura la primera X-Woman de la historia del forum, que s'afegiran als X-Men que segueixen actius:

  • X-Men Aigua
  • X-Men Gel
  • X-Men Sol
  • X-Men ¿?
  • X-Men ¿?
  • X-Woman ¿?

Gracies X-Mens per fer-me la feina mes facil i per ajudar-me en la moderacio d'un forum no sempre 'placi'.

Moltes gracies per aquests 5 anys de dedicacio al Forum Arlequinat  :clap  :reverencia2  :ok

Ramon Tello
WebTeam SBD

Desconnectat WebTeam SBD

  • Administrador
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1424
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re:Qui són aquests X-Men?
« Respondre #43 el: 31 de Maig de 2011, 23:17:02 pm »
Doncs ja la tenim aqui...

Em plau informar-vos que ja esta activa la primera moderadora global del Forum:

X-Woman Centella

Com la resta de companys que m'ajuden en la tasca de moderacio, els X-Mens, us puc assegurar que la X-Woman Centella es una veterana d'aquest forum i que de ben segur fara una tasca excelent. Porta temps participant en aquest forum amb un nick 'neutre' (no cal que busqueu entre les femines pq no la localitzareu :smile2: ) i sempre ha demostrat ser molt correcte amb tots els usuaris i no se li coneixen 'piques' amb ningu.

Pel vostre be, espero que la respecteu com a la resta d'X-Mens.

Agraeixo a AntiEgarense el retoc de l'avatar. Gracies company!

Gracies!

Ramon
WebTeam SBD
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2011, 23:36:20 pm per WebTeam SBD »