ALTRES > SERVEI TECNIC

Qui són aquests X-Men?

<< < (8/9) > >>

Arrrrrrlekinat:

--- Cita de: Fum fum fum en 24 de Juny de 2008, 20:55:38 pm ---
--- Cita de: Arrrrrrlekinat en 24 de Juny de 2008, 20:49:31 pm ---
--- Cita de: Fum fum fum en 24 de Juny de 2008, 20:05:18 pm ---
--- Cita de: enric_bcn en 24 de Juny de 2008, 19:49:00 pm ---Per mi que tots aquests x-men són usuaris que opinen en aquest forum que no sé qui són.   ???

--- End quote ---

Clar que son foreros... ho posa en el primer missatge.. a veure si llegim millor...

--- End quote ---

Llavors, si tens un "pique" amb un forero que és X-Men, tens totes les de perdre...  :ostres

Això no ho veig bé  :no:  :ko

--- End quote ---

Se suposa que aquests x-men han estat elegits pel seu bon curriculum en el forum, amb lo qual saben distingir aquestes situacions... dic jo eh? Ho posa en el primer missatge... com a minim es el que entenc jo.

--- End quote ---

Jo conec foreros que han tingut discussions amb segons quins foreros i aquests primers han estat sancionats mentre els altres se n'anaven "de rositas"...

Fum, et dic jo que hi han X-Men que com a usuaris es dediquen a provocar als altres, i quan aquests salten, els sancionen... Conec un cas de primera mà.

I per això dic que no veig bé que siguin els propis foreros els que hagin de "vigilar" el Foro, perquè tens plens poders per fotre al carrer a aquell que no et cau bé... I conec unc as de primera mà, repeteixo.

Salut!  :beer2

Arrrrrrlekinat:

--- Cita de: Fum fum fum en 24 de Juny de 2008, 21:08:49 pm ---Denuncia-ho al Webteam... jo crec en els X-MEN i crec que fan una gran feina.

--- End quote ---

Jo ho faria, company, si no fos pel fet de que el Web-Team també és un altre forero... No hi ha res a fer. Tenen la paella pel mànec...  :snore:

Salut company!  :beer2

birrero:

--- Cita de: Fum fum fum en 24 de Juny de 2008, 21:16:04 pm ---Tu has vist qualsevol altre forum? La gent s'insulta i diu unes barbaritats esgarrifoses impunement...

--- End quote ---

Tipus futbolplús? Jo estic acostumat a diversos fòrums en els que hi participo, i la veritat, és que aquest és dels millors moderats de tots.

Qui no li agradi aquest fòrum, ja sap el que pot fer, fer-ne un a mesura seva.

BeTo:
Segurament s'hauran equivocat en alguna decisió, però aqui a dalt s'han fet algunes acusacions fora de lloc. A més, com sempre, llençant la pedra i amagant la mà...

X-Men Foc:
Estimats companys,

Està bé que opineu sobre qui podem ser o qui no, que hi hagi tot tipus d'opinions sobre si som els adequats o no per moderar el fòrum i estem permetent fins i tot que s'escriguin coses que no són gens agradables per a nosaltres i tot això per respectar les vostres opinions, però penseu que hi ha un límit que no el deixarem sobrepassar. El que no permetrem és que es donin noms (com ha fet un usuari al qual ja li he retirat un missatge) delatant qui pot ser un usuari o un altre perquè per això fem servir nicks i no els nostres noms i cognoms. Així que permeteu-me que us repeteixi que no reveleu les identitats dels altres usuaris sense el seu permís. Gràcies.
Salut!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version