Autor Tema: Reglament Interpenyes 2008  (Llegit 3340 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Reglament Interpenyes 2008
« el: 20 de Juny de 2008, 23:54:08 pm »
Aqui us deixo el reglament del torneig 2008, siusplau llegiu -lo be. A la reunió de penyes del dijous se us donarà una copia a cadascuna de las penyes.


 



IV Torneig InterPenyes
C. E. SABADELL

Sabadell a, 28 de juny de 2008

Organitzat per la penya
   @rlekinats.com
 


REGLAMENT DEL TORNEIG:

PREVI:
- L’organització recorda a tots els participants del “IV Torneig 12 InterPenyes C. E. Sabadell” que es juga amb l’ànim de passar-ho bé, practicant l’esport que ens agrada, evitant entrades fora de to i que puguin repercutir en possibles lesions greus, arribant a originar en algunes ocasions possibles problemes de tipus laboral i que hem d’intentar evitar en tot el possible.
- Els jugadors hauran d’acceptar les decisions de l’àrbitre, entenent que en aquest moment és la persona que intentarà repartir justícia en el terreny de joc sent el més equànime possible i acceptant que fins i tot els àrbitres tenen dret a equivocar-se en les seves decisions. Igualment hem de respectar els contraris i la instal•lació en la què juguem els partits per així poder tenir un bon desenvolupament de la competició.

SOBRE ELS EQUIPS:
- Cada equip podrà tenir com a màxim de dotze (12) jugadors.

- Cada equip ha de tenir un capità. El capità serà la persona responsable de l’equip en tot moment. El capità de cada equip haurà de donar a l’organització abans de l'inici del torneig la relació de jugadors i entrenadors del seu equip (Nom i Cognoms, número de soci i Document d'Identitat).                                                                                             

- Els jugadors hauran de portar el Document d'Identitat i el carnet de soci del C.E. Sabadell a fi que la taula, abans de l’inici de cada partit, pugui comprovar la seva identitat.

- L'organització, s’encarregarà de posar noms i dorsals a l’acta.
- Es jugarà amb cinc (5) jugadors de camp i porter. El mínim de jugadors per jugar un partit es de cinc (5), quatre (4) de camp i porter.
- Si un equip es presenta a jugar amb quatre (4) jugadors o menys perdrà el partit per N.P. (5-0). i serà sancionat amb menys dos (-2) punts a la classificació.
- Els partits es jugaran amb pilota de futbol reglamentària subministrada per l'organització.
- Si dos equips coincideixen amb l’equipament es farà un sorteig per tal de posar-se els plastrons (pitets).
- Un jugador no podrà jugar en més d’un equip.
- Si es detecta una alineació incorrecta, l’equip infractor, serà sancionat amb menys dos (–2) punt a la classificació.
- En cas que per qualsevol circumstància un equip quedés amb tres (3) jugadors, inclòs el porter, durant un partit, l’àrbitre donarà per finalitzat el partit i l'organització decidirà sobre aquest partit un cop estudiat el cas.

ELS PARTITS:
- Els partits constaran de dos temps de X minuts cadascú, amb un descans de X minuts.
- L'organització no disposa de temps per ajornar cap partit, ni en cas de força major.             

EQUIPATGES:
- Tots els equips hauran d’anar ben uniformats (samarreta i pantalons). L’última paraula la tindrà l’àrbitre si considera que un jugador pot jugar o no amb les equipacions.           
- Cada jugador haurà de jugar durant tot el torneig amb el mateix dorsal, no podent-lo canviar amb cap altre company d’equip.
- L’equip que jugui mal uniformat, serà sancionat amb menys un (-1) punt a la classificació.

N. P. (No presentat):
- Un equip farà N.P. si a l'horari de començament del partit no té com a mínim quatre (4) jugadors sobre el camp.
- Per cada N.P. serà sancionat amb menys dos (-2) punts.

TARGETES I SANCIONS:
- Groga: Una (1) groga representa dos (2) minuts d'exclusió.
- Si s'ha rebut  dues (2) grogues, equivaldrà a una blava i serà expulsió del partit sense poder ingressar un altre jugador per l’expulsa’t.
- Vermella directa: EXCLUSIÓ DEL TORNEIG.


ALTRES SANCIONS:
AGRESSIONS: Exclusió del Torneig per als infractors.
DESCONSIDERACIÓ o INSULTS ENTRE JUGADORS i/o ÀRBITRE: un (1) a cinc (5) partits.
Les sancions s’apliquen a partir del proper partit en el qual el jugador ha estat expulsat.
En cas d’expulsió per un partit (targeta blava), la sanció serà durant el partit següent que jugui el seu equip.
La sanció que s’apliqui a un jugador, serà comunicada al entrenador/capità/delegat.


BANQUETES:

- Només les persones inscrites per la organització podran estar a la pista durant el torneig.

- Només els equips que estiguin en joc podran ocupar les banquetes.

- Els demés assistents al torneig disposaran d'una grada còmode.


REGLES DE JOC:

- A l’inici del partit es podrà fer sorteig per centrar al començament del partit i triar porteria sí un dels equips ho demana.

- Els fores de banda es tiraran amb 2 mans i amb els 2 peus tocant el terra. La pilota s’haurà de posar sobre la línia per tal de ser jugada.

- Si el llançament de banda s’efectua contra la porteria contrària i la pilota entra a la porteria sense que cap jugador la toqui es donarà com a sac de porta i per tant no és gol, si la pilota és tocada per qualsevol jugador abans d’entrar a la porteria es considerarà gol.

- Si el llançament de banda s’efectua contra la seva pròpia porteria i la pilota entra a la porteria sense que cap altre jugador la toqui, es donarà com a còrner, si la pilota és tocada per qualsevol jugador de camp abans d’entrar a la porteria es considerarà gol.

- El còrner es realitzarà amb el peu i amb la pilota parada. La pilota s'haurà de treure des de l'angle del còrner.

- El llançament de porta el realitzarà el porter, sempre amb la mà. Si la pilota entra directament a la porteria contrària sense tocar-la cap altre jugador, es considerarà fora de porta i sacarà l’equip contrari de porta. Si la pilota entrés directament en la pròpia porteria sense que la toqui cap altre jugador es considerarà còrner.

- Si el porter rep la pilota d’un company o un contrari i per tant la pilota ja està en joc i en el cas d’introduir la pilota en la seva pròpia porteria es considerarà com a gol de l’equip contrari.

- Si la pilota està en joc (la pilota la rep el porter d’un jugador de camp) i la llança a la porteria contrària i la pilota entra encara que no hagi estat tocada per cap altre jugador es considerarà com a gol.

- Es podrà jugar la pilota des del terra, excepte en la disputa d’una pilota a un contrari, que es considerarà falta tècnica.


PORTERS:
- El porter només podrà jugar la pilota dins la seva àrea.
- Si el porter toca la pilota fora de l’àrea, serà falta acumulativa.
- Cessió al porter. Si la pilota es troba en joc i és cedida al porter, aquest no podrà agafar la pilota amb les mans, ja que serà considerat falta lliure indirecte.

CANVIS:

- Els canvis es podran realitzar previ avís de l’entrenador, delegat o capità a la taula i es farà quan el joc estigui aturat, sempre amb el consentiment de la taula i per la línia de mig camp. El jugador entrant només podrà entrar en el rectangle de joc quan el jugador sortint l'hagi abandonat.

FALTES ACUMULATIVES:
- Tota falta que impliqui parada del joc per part de l'àrbitre.                                                               
- Si el porter toca la pilota fora l’àrea. L'equip contrari servirà un lliure indirecte.
- No es pot posar la pilota en joc fins que xiuli l’àrbitre.

FALTES TÈCNIQUES:
Les faltes tècniques no son acumulatives.
Es considera falta tècnica:
a)- Demanar la pilota al contrari. Es considerarà falta lliure indirecte.
b)- Tirar malament un fora de banda. Es repetirà el servei de banda.
c)- Trigar mes de 5 segons en tirar les faltes. L'equip contrari servirà un lliure indirecte.

EXECUCIONS DE LES FALTES:
- No es pot posar la pilota en joc fins que xiuli l’àrbitre. Si un jugador posa la pilota en joc abans de que xiuli l’àrbitre podrà ser sancionat amb targeta groga.
- Si un equip arriba a la cinquena falta en un període del partit, serà sancionat amb doble penal (falta directe des del punt de doble penal). Només el porter i el xutador podran ser en camp on s'executi la falta. Els jugadors que no intervenen directament a la jugada es situaran darrera la línia de mig camp fins que no hi hagi contacte del xutador amb la pilota.
- En els penals, tota la resta de jugadors hauran d'estar a 5 metres darrera la pilota.
- Totes les demés faltes en consideraran directes i en cas d’entrar a porteria es donarà gol. La tanca defensiva es situarà a 5 metres.

- PUNTUALITZACIÓ: Per qualsevol esdeveniment que succeeixi durant un partit i no estigui degudament contemplat en el present reglament, quedarà a l’estricte enteniment i ordres de l’àrbitre o àrbitres del partit.

Per qualsevol esdeveniment que succeeixo durant el torneig, que no sigui exclusivament en un partit i no estigui degudament contemplat en el present reglament, quedarà a l’estricte enteniment i ordres de l’organització.


PUNTUACIONS I CLASSIFICACIONS:

- Per cada victòria s’obtindrà 3 punts. Per empat s’obtindrà 1 punt. Per una derrota no s’obtindrà cap punt.

- En cas d’empat a punts entre 2 equips, es comptarà el gol-average particular per desfer l’empat.

- En cas de persistir l’empat, es passaria a comptar el gol-average general.

- En cas de persistir l’empat, es premiaria a l'equip amb més gols aconseguits.

- En cas de persistir l'empat, es tindria en compte el joc net dels equips.

- En cas d’empat a més de 2 equips, es comptarà el gol-average global. Si tot i així persistís l’empat, quedaria millor classificat l’equip que hagi marcat més gols.

- Si aquests empats persistissin, quedarà classificat per damunt aquell equip que hagi marcat més gols.

- Si aquests empats persistissin, quedarà classificat per damunt es tindria en compte el joc net dels equips.
« Darrera modificació: 22 de Juny de 2008, 09:19:13 am per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat dasilva_10

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
  • Gènere: Masculí
Re: Reglament Interpenyes 2008
« Respondre #1 el: 21 de Juny de 2008, 13:01:37 pm »
quins trofeus hi hauran?

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Reglament Interpenyes 2008
« Respondre #2 el: 21 de Juny de 2008, 18:20:18 pm »
Avis important. S´ha corregit un error al reglament important, si us heu baixat l´artxiu .DOC esta malament, ja esta corregit aqui.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Reglament Interpenyes 2008
« Respondre #3 el: 22 de Juny de 2008, 10:23:02 am »

TARGETES I SANCIONS:

- Si s'ha rebut  dues (2) grogues, equivaldrà a una blava i serà expulsió del partit sense poder ingressar un altre jugador per l’expulsa’t.


CANVIS:

- Els canvis es podran realitzar previ avís de l’entrenador, delegat o capità a la taula i es farà quan el joc estigui aturat, sempre amb el consentiment de la taula i per la línia de mig camp. El jugador entrant només podrà entrar en el rectangle de joc quan el jugador sortint l'hagi abandonat.

FALTES TÈCNIQUES:
Les faltes tècniques no son acumulatives.
Es considera falta tècnica:
a)- Demanar la pilota al contrari. Es considerarà falta lliure indirecte.


Tinc uns quants dubtes:

Sobre la targeta blava: Si et treuen una Targeta Blava (TB) la sanció només persistirà en el partit que li han tret (és a dir, que no podrà continuar jugant el partit que li han tret la blava però el següent partit sí) o la TB serà per el partit que li han tret i pel següent?

Sobre els canvis: en el cas del meu equip jo sóc el capità i entrenador, si jo estic sobre el terreny de joc, podràn ser els propis jugadors, amb el meu consentiment clar està, qui demanin el canvi a la taula?

Sobre les faltes tècniques: No se a què us referiu en això de demanar la pilota al contrari. És a dir, si li dius a contrari: "Em pots donar la pilota siusplau?" et pitaràn falta indirecta?

Gràcies!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Reglament Interpenyes 2008
« Respondre #4 el: 22 de Juny de 2008, 13:47:30 pm »
Una falta tècnica d'aquestes que comentes es considera quan vols enganyar al contrari, per exemple, cridant 'deixa-la' o 'meva!' o coses semblants... aixo es falta tècnica. Però la pilota no es pot demanar ni al rival ni al propi company...
no entiendoo.... si por ejemplo mi portero xilllaaa miaaaaaaa!! eso es falta tecnica??
 :beer2
lo siento por preguntar tanto pero kiero ir con un poco savidas las normas estas ya que no juego a futbol sala i no me las se, i asi despues cuando me exen alguna amarilla o alguna cosa sepa el porque :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Reglament Interpenyes 2008
« Respondre #5 el: 22 de Juny de 2008, 23:55:19 pm »

TARGETES I SANCIONS:

- Si s'ha rebut  dues (2) grogues, equivaldrà a una blava i serà expulsió del partit sense poder ingressar un altre jugador per l’expulsa’t.


CANVIS:

- Els canvis es podran realitzar previ avís de l’entrenador, delegat o capità a la taula i es farà quan el joc estigui aturat, sempre amb el consentiment de la taula i per la línia de mig camp. El jugador entrant només podrà entrar en el rectangle de joc quan el jugador sortint l'hagi abandonat.

FALTES TÈCNIQUES:
Les faltes tècniques no son acumulatives.
Es considera falta tècnica:
a)- Demanar la pilota al contrari. Es considerarà falta lliure indirecte.


Tinc uns quants dubtes:

Sobre la targeta blava: Si et treuen una Targeta Blava (TB) la sanció només persistirà en el partit que li han tret (és a dir, que no podrà continuar jugant el partit que li han tret la blava però el següent partit sí) o la TB serà per el partit que li han tret i pel següent?

Sobre els canvis: en el cas del meu equip jo sóc el capità i entrenador, si jo estic sobre el terreny de joc, podràn ser els propis jugadors, amb el meu consentiment clar està, qui demanin el canvi a la taula?

Sobre les faltes tècniques: No se a què us referiu en això de demanar la pilota al contrari. És a dir, si li dius a contrari: "Em pots donar la pilota siusplau?" et pitaràn falta indirecta?

Gràcies!

la tarjeta blava expulsa al jugador del partit pero no el sanciona per cap partit mes.
El tema de la falta tecnica ja t´ha explicat (molt be) el fum com funciona la cosa i sobre el tema del canvi dons.... esta clar que si tu estas al camp ha de demanar els canvis un altre jugador.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Reglament Interpenyes 2008
« Respondre #6 el: 24 de Juny de 2008, 23:16:03 pm »
Sobre els canvis: en el cas del meu equip jo sóc el capità i entrenador, si jo estic sobre el terreny de joc, podràn ser els propis jugadors, amb el meu consentiment clar està, qui demanin el canvi a la taula?

Jo estaré a la taula. En aquest cas, el vostre, m'ho comenteu abans de cada partit i us explicaré el procediment que aplicarem.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...