Autor Tema: La Força Arlekinada 08'  (Llegit 3587 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
La Força Arlekinada 08'
« el: 03 de Juny de 2008, 14:01:52 pm »
Hola obro aquest tema per parlar del nostre equip :ok
Esperem que gaudim de un bon torneig tots plegats que és lo més important però espero que fem una actuació molt millor que la del any passat...l'any passat us pensaveu alguns que ens jugarieu així com així però a més d'un li vem deixar amb un pam de nassos.Aquest any més encara 8)
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2008, 14:10:20 pm per Erik_Forçero »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #1 el: 03 de Juny de 2008, 20:46:00 pm »
Doncs jo aquest any, no apostaria pas per vosaltres com ho vaig fer plenament l'any passat. Veig falta de disciplina defensiva, veig excés d'individualitat a l'atac i una alarmant baixa forma d'algun jugador.

Ja veurem a poc del torneig, que us tornaré a espiar.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #2 el: 03 de Juny de 2008, 22:29:48 pm »
Jo aquest any tampoc vec el torneig amb massa optimisme.
Serà complicat igualar el paper de l 'any passat en un 50% gràcies al Birrero tot s'ha de dir.

Entre falta de disponibilitat per parts dels jugadors i técnics, falta de coordinació i les plujes dels caps de setmana encara no em pogut preparar res pel torneig.

Apart, el dia de l'amistós a St.Quirze no vaig voler dir res però vaig veure una desmotivació general i una falta de forma bastant considerable.

Jo la única cosa q demano és q poguem ser competitius i q si un partit es comença perdent no es desanimi ningú ni es perdi el fil del partit ja q no és el mateix perdre 2-0 que 10-1.

En absencia del birrero però tinc la confiança amb el Gerard que té experiencia en sapiguer portar un equip i espero q encara q sigui amb poc temps i només per un dia pugui ajudar al màxim a q les coses surtin mitjanament bé.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #3 el: 03 de Juny de 2008, 22:42:27 pm »
un dels problemes mes greus que tenim, es que quan tenim la pilita marxem corrents cap amunt, i nomes es queda 1 defensa, aquest és el mes greu, em de tocar mes la pilota.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #4 el: 03 de Juny de 2008, 22:46:17 pm »
Doncs deixeu-me que jo sigui l'optimista, i fare tot lo contrari del que acostumem a fer els entrenadors, que es rebaixar les espectatives per després fer un millor paper del que s'esperava.
Com que no vaig poder veure el torneig de l'any passat no sé com va anar, pero pel poc que he vist de l'equip he vist cosetes que m'agraden, tot i la juventut de la majoria...
Es veritat que falta implicació i falta forma física d'alguns. La forma física es treballa... la implicació, doncs es ben facil de dir, qui no la tingui, no cal que vingui... He vist que la majoria us ho preneu molt seriosament el torneig de l'Interpenyes, aixi que jo no seré menys, i en quan puguem començar a treballar sense impediments, crec que la percepció de la majoria canviara molt... m'agrada de totes formes que es parli aixi de nosaltres, amb l'equip que he vist prefereixo anar de 'tapat' que no de 'favorit'

Molt cert Gerard.
Jo tinc el consol de que la lluita, ganes i implicació  que van possar els nanos en el passat torneig es torni a repetir.
Ja et puc ben assegurar q els jugadors canvien moltíssim en un partit amistós q en un partit del torneig.
Com avantatge també sembla ser q l'equip comptarà amb 2-3 jugadors més de refresc cosa q facilita molt més el treball.


PROS

- Major experiencia, confiança  i maduresa de l'equip en el torneig.
- Major nombre de jugadors que faciliten les rotacions en els partits.
- Presencia d'un entrenador veterà i amb experiencia com el Gerard.

CONTRES

- Forma física d'alguns jugadors.
- Curta preparació pel torneig
- La manca de Birrero com a míster motivacional i organitzador de la defensa es pot notar en els partits importants.
- L'ansietat de voler millorar els resultats de l'any passat pot passar factura.

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #5 el: 03 de Juny de 2008, 22:51:48 pm »
ferni diguem quan es finalment el partit que ho he de confirmar a la gent
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat FerniSBD

  • Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3401
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #6 el: 03 de Juny de 2008, 22:56:42 pm »
ferni diguem quan es finalment el partit que ho he de confirmar a la gent


El partit a l'Olimpic els i va bé el diumenge al matí 10-10.30 H més o menys.

Dissabte matí o dissabte tarda impossible ja q la majoria treballen.

Aviseu-me demà o demà passat i els i faré saber.



* Per cert, jo opto per fer el partit una mica més tard, 12 o així, a ells no els va tan bé però no creieu q seria millor?  :yes:
I casi q millor tenir pista demanada, a veure si un cop ens possem d'acord amb l'horari algú pot anar entre setmana allà a l'Ateneu si sabeu on és i es demana pista (tema pagar suposo  q es deu pagar el mateix diumenge no?)
« Darrera modificació: 03 de Juny de 2008, 23:18:52 pm per FerniSBD »

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #7 el: 03 de Juny de 2008, 23:02:03 pm »
ferni diguem quan es finalment el partit que ho he de confirmar a la gent


El partit a l'Olimpic els i va bé el diumenge al matí 10-10.30 H més o menys.

Dissabte matí o dissabte tarda impossible ja q la majoria treballen.

Aviseu-me demà o demà passat i els i faré saber.
si os ace falta uno mas ya sabeis podeis contar conmigo! ;D
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #8 el: 03 de Juny de 2008, 23:51:55 pm »
domingo por la mañana, a la hora que querais. por favor pedimos pista!!  :beer2

pd. sobre el equipo prefiero opinar en persona, que no aqui ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #9 el: 22 de Juny de 2008, 13:22:33 pm »
bueno partido jugado y partido ganado!
muy bien xavales me gustais mucho como jugais veo mucha mejora al año pasado :clap
bajo mi punto de vista los que fallan, bueno el que falla es el segundo/primer mister ferni con su libretita magica en vez de hacer alineaciones se dedica a dibujar :Paletas:

partido de hoy contra un equipo que juega en la liga del ayuntamiento.

bueno la cronica se la dejo a los misters!

resultado: 7-2

goles por parte la força:
100%sabadell 4 goles
iniesta 1 gol
pedro 1 gol
pau 1 gol

 :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #10 el: 22 de Juny de 2008, 13:36:57 pm »
yo personalmente he visto un buen partido, con buenas conexiones entre Pau y Sergio arriba.

En algunos momentos en las contras que nos han hecho nos han matado, porque abajo se encontraban Mendo ( un partido soberbio ) y Pau o yo cuando he jugado abajo y Sergio que llegaba en algunos casos.

No me ha gustado la actitud de un jugador de La Força porque no ha bajado ni una vez, y tampoco se dedicaba a cubrir a la gente cuando tocaba, sólo corria y no miraba a los compañeros, supongo que sabra quien es.
Ante todo esto es una opinion personal  y entiendo que pueda desagradar, pero te has de acostumbrar a las criticas, sean buenas o malas.


las notas del partido desde MI punto de vista son las siguientes:

Erik: Partidazo en la primera parte, aunque en la segunda no has bajado el nivel para nada, los goles han sido culpa en parte de los jugadores que te hemos dejado solo.

Mendo: Simplemente genial en defensa, aunque no te has de poner tan nercvioso y sacar el balón con mas tranquilidad.

Pau: Delante muy bien y detrás igual, en tu linia.

Iniesta: Como ha dicho Sergio: "" Cambia el chip al de Futbol Sala. "" . Te comes el campo en muy poco y hay que tocar, aunque sea a los defensas. Hay que mejorar eso.

Sergio: Igual que pau, muy bien delante Y detrás Pichichi ;)

Ferni y Fum: Bien desde la banda animando y corrigiendo errores.



Ahora espero vuestro comentario ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #11 el: 22 de Juny de 2008, 13:43:01 pm »
***** pedro yo kreo ke tanto con pau como contigo emos conectado bastante bien,
no me gusta poner nota ni criticar a nadie, para mi pedro muy bien tu tambien as marcado tu golito as bajado a defender como el que mas kizas te falta mas confianza al xutar i xutar con mas ganas! pero para mi hoy perfecto todos! dareis guerra en el torneo cabronceteees! :clap :beer2 ;D
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: La Força Arlekinada 08'
« Respondre #12 el: 28 de Juny de 2008, 22:19:32 pm »
Jo voldria demanar disculpes al meu equip publicament, per que encara amb motiu desconegut (a l'espera de si demà m'envaig a urgencies) no he pogut disputar tots els partits menys dos, i un en molt baixa forma. He començat el primer partit bé, pero en un moment donat m'han començat a vindre marejos, he intentat aguantar pero no he pogut i he demanat el canvi. A partir d'aquí mes o menys bé pero amb el pas dels minuts he començat a notar un lleu dolor a la panxa que poc a poc s'ha anat incrementant i acompanyat pels marejos. En el segon partit, contra els .com, també he decidit sortir pero un cop al camp tampoc podia per que els marejos i les molesties intestinals sem feien inaguantables ja que em costava molt correr, això acompanyat de l'elevada temperatura del pavelló. Ja al 3er partit, contra els No Penyistes he explicat la meva situació als dos entrenadors i m'han dit que si no podia que no jugues, tot i això a la segona part m'he posat a disposició d'ells per sortir a jugar. D'aquí cap a casa i els dolors anaven creixent, un cop arribat a casa no em podia aguantar dret pels forts marejos i molt mal de panxa que m'ha inpedit fins ara menjar qualsevol cosa solida. He passat la tarda amb vomits i altres problemes intestinals i no he pogut ajudar al meu equip en la resta de partits. Això em sap molt greu, per que crec que no ens mereixem quedar en tan baixa posició, i una part de culpa la tinc jo, ja que per poc que sembli, amb la meva baixa ha sigut un jugador menys de recanvi. M'ha fotut molt per que aquest any m'estava trobant molt comode en els dos partits que he jugat creant divereses accions de perill, pero ara ja només queda oblidar aquest any i pensar en l'any que ve en que de ben segur tornarem a estar allà adalt.

1,2,3 LFA!


 :scut :bandera
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL