Autor Tema: Molt bé, però...  (Llegit 2635 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Molt bé, però...
« el: 03 de Abril de 2005, 21:03:53 pm »
Avui si que estic content! s'ha guanyat, s'ha lluitat i, jo crec, que s'ha aconseguit ficar a la butxaca a tots aquells aficionats que venen per les entrades d'un euro (a veure si continuen).
Però, igual que diem quan perdem, hem de començar a pensar en el pròxim partit de saragossa, perque fixant-nos bé, del penultima l'onzé només hi ha 6 punts, per lo tant, més val no descuidar-se.
Això si, JUANMA impresionant, igual que tot l'equip.
Un últim comentari, els anti-rubi no critiquen el cambi "extrany" d'en Tariq, però bueno, hem guanyat i a disfrutar.

VISCA EL SABADELL
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Molt bé, però...
« Respondre #1 el: 03 de Abril de 2005, 21:52:22 pm »
Jo no sóc anti-rubi i m'ha costat entendre akest canvi, però quan he sentit per la ràdio la roda de premsa del Mora i ha donat una explicació sobre akesta he trobat que ha estat un canvi molt inteligent.

Desconnectat Andreu

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 167
Re: Molt bé, però...
« Respondre #2 el: 03 de Abril de 2005, 22:18:12 pm »
Quina explicacio ha donat ?? m´ho podeu aclarir ??

Aixi potser ho aconseguim entendre tots...

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: Molt bé, però...
« Respondre #3 el: 03 de Abril de 2005, 22:58:29 pm »
Si, si us plau, si algu pot dir el que ha dit el mister que ho digui, pot ser tingui sentit i tot.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Molt bé, però...
« Respondre #4 el: 03 de Abril de 2005, 23:21:24 pm »
Bueno resumint ha dit que el Tariq és un jugador dels que es baralla molt amb els defenses i que juga a prop de l'area i en akell moment necessitavem tenir un punta que jugués més retrassat per tal d'atraure els dos centrals més cap endevant i deixar més espais pel mig. Bé, jo crec que és una molt bona pensada akesta per part del Mora i del Sala (no ens oblidem d'ell). Al final ha funcionat i hem guanyat que és el q compta. Per cert, quan hem fet l'ultim canvi jo em pensava q el farien pel juanma cruz que se'l veia molt cansat i al final és com si s'hagués despertat de cop! És un crack ;)

oscarjx

  • Visitant
Re: Molt bé, però...
« Respondre #5 el: 03 de Abril de 2005, 23:24:09 pm »
Doncs jo en principi tampoc he entés el canvi, pero he volgut confiar amb el Mora, i realment ho ha encertat. Ha sigut molt valent pero ho ha fet a la perfecció! pocs entrenadors haguesin tret el davanter centre.. pero les raons semblen clares, el tariq estava "sol" a dalt, no arribava cap pilota, ni semblava que poguesin arribar-ne gaires, i era un jugador perdut, necesitavem més força al mig del camp, perque sino l'espanyol estava en superioritat en totes les pilotes jugades a mig camp, amb el canvi, hem guanyat més control al mig del camp, i posibilitat de fer jugades al contra-atac.. bé s''havia de canviar el plantejament despres de la injusta expulsió!!,no???

MORA molt bé!!!!!

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Re: Molt bé, però...
« Respondre #6 el: 03 de Abril de 2005, 23:45:40 pm »
Jo no l´he entès, però ela arguments tàctics que ha donat a la roda de premsa m´han sembalt raonables. Tot i així si arribem a perdre o empatar, imagino uqe molts estarieu demanant el seu cap, ja si guanyamy us qeixeu.

Jo vaig criticar nombroses vegades al Rubi, però per bè de l´equip vaig pasar de fer-ho, ja que l´entitat està per sobre de tot.
Demano la mateixa posició cap en Mora ( que molts de vosaltres ja heu fet d´altra banda), de moment ens ha tret dels descens, i preocupem-nos d´anar a Zaragoza el dissabte...

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4261
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Té molt mèrit
« Respondre #7 el: 04 de Abril de 2005, 18:41:14 pm »
Jo primer m'he cagat en ell, però en Birrero, m'ha explicat la possible raó del canvi, i encara que no hi confiava, i pensava que volia aguantar el 0-0.

Al final, tenia raó en PV Mora, ha arriscat, i a sobre hem guanyat.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: Molt bé, però...
« Respondre #8 el: 04 de Abril de 2005, 21:15:32 pm »
Molt bona explicació, i, molt ben pensat per la seva part.
Una cosa, que quedi clar que jo no he volgut criticar en cap moment al mora, sino remarcar que si  akest canvi l'hagués fet en Rubi, deu meu el que li hagues caigut a sobre, res mes
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!