Autor Tema: El nostre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros  (Llegit 37922 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

  • Visitant
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #20 el: 16 de Maig de 2008, 20:03:02 pm »
Buena idea, otra forma de conseguir un dinero extra, la pena es que este siempre saldrá de los bolsillos de los mismos, pero vale la pena.

                                                         :ok

Desgraciadamene asi es, pero supongo que será lo normal, despues del resultado de la consulta que hubo el domingo :badall

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #21 el: 16 de Maig de 2008, 20:03:24 pm »
si, tothom diu ke es molt bona idea pero, pagareu els 50€ per ke surti el vostre nom o no?

JO SI!

pq apart del nom, ajudem amb un extra al club!

Desconnectat GUTI

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #22 el: 16 de Maig de 2008, 20:51:03 pm »

JO TAMBÉ !!!

El dubte que tinc és si posar-me a mí o al meu nano o a la dona o posar-nos els tres.

M'agradaria haver vist un exemple de com queda en altres equips que s'hagi fet.

 :beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #23 el: 16 de Maig de 2008, 21:05:39 pm »
espero que com a mínim hi hagi 249 arlekinats disposats a col.laborar amb la iniciativa, jo com que ho faig des de Vic, això de portar els 50€ a la secretaria no pot haver-hi la possibilitat de fer l'ingrés en un compte?
Va faciliteu les coses que com a mínim serem dos més (el meu nebot) els que ens hi sumem

Desconnectat GUTI

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #24 el: 16 de Maig de 2008, 21:11:53 pm »
espero que com a mínim hi hagi 249 arlekinats disposats a col.laborar amb la iniciativa, jo com que ho faig des de Vic, això de portar els 50€ a la secretaria no pot haver-hi la possibilitat de fer l'ingrés en un compte?
Va faciliteu les coses que com a mínim serem dos més (el meu nebot) els que ens hi sumem

Jo es que estic tot el p-u-t-o dia a Barcelona, des de les 7 del matí fins les 10 de la nit, sino m'oferiria a fer-te la gestió, ja ho saps.

De tota manera si vols que ho faci, m'ho dius i ja m'espavilaré.

Crec que als que sou de fora us hem de fer un cop de mà collons, que teniu mèrit !!!

 :beer2

Forero Més Catxondo

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #25 el: 16 de Maig de 2008, 21:14:10 pm »
espero que com a mínim hi hagi 249 arlekinats disposats a col.laborar amb la iniciativa, jo com que ho faig des de Vic, això de portar els 50€ a la secretaria no pot haver-hi la possibilitat de fer l'ingrés en un compte?
Va faciliteu les coses que com a mínim serem dos més (el meu nebot) els que ens hi sumem

Si trukes a les oficines, estic segur ke no tindran cap problema en 1) donarte un nº de compte per ingresaro, o 2) dir tu el teu nº de compte pq et fagin el carrec.

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #26 el: 16 de Maig de 2008, 21:15:54 pm »
SI
però el tema és que EL CLUB s'ha d'obrir a totes les possibilitats, segurament que potser trobarien 50 "firmes" o no creieu que som més de 50 "forasters" que empaitem el CES allà on sigui?

gràcies per l'interés, faré el que sigui per fer arribar els 100 €uros.

Desconnectat xavier

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #27 el: 16 de Maig de 2008, 21:21:08 pm »
Doncs jo tambe m´apunto, em faria gràcia, es clar, que tambe vuldria tenir una camiseta. Igual posaria el nom de les meves filles, que son de Sabadell i els hi faria gràcia :ok
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat oscar_16

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 7
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #28 el: 16 de Maig de 2008, 23:10:39 pm »
pero pagas los 50 € y luego te dan una camiseta o solo es para colaboraR?

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #29 el: 16 de Maig de 2008, 23:26:27 pm »
pero pagas los 50 € y luego te dan una camiseta o solo es para colaboraR?

Creo que solo es por colaborar, cosa que me parece un poco excesivo esto de 50 euracos...  :wacky:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #30 el: 16 de Maig de 2008, 23:29:36 pm »
a mi ja em perdonareu, però el CES no és una ONG
només sabeu queixar-vos per qualsevolcosa que superi els 3 €uros
per una vegada que han tingut una iniciativa interessant, preteneu que us regalin la samarreta, crec que haurieu de demanar si us poden regalar també el "cangur" ara que són dies de pluja

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #31 el: 16 de Maig de 2008, 23:31:13 pm »
a mi ja em perdonareu, però el CES no és una ONG
només sabeu queixar-vos per qualsevolcosa que superi els 3 €uros
per una vegada que han tingut una iniciativa interessant, preteneu que us regalin la samarreta, crec que haurieu de demanar si us poden regalar també el "cangur" ara que són dies de pluja

home no és això vic,
però 50 euros no es excessiu?  :boig
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #32 el: 16 de Maig de 2008, 23:36:58 pm »
doncs NO , no és excessiu,  podem dir que no està a l'abast  de segons quines economies, també hi ha prioritats, qui no esvoldrà gastar 50 Euros per una sammarreta i es gastarà 15 o 10 amb xorradetes que sumades superen amb escreix una aportació que pot fer que el teu club  tingui  uns diners  ( diguem 15000 euros)  per poder aspirar a fites millors

Aquestes sammarretes una vegada existeixin són un producgte de merchandising que pot inflar una mica la caixa i això pot ajudar a emprendre altres iniciatives i que en un futur algú mésimportant i capacitat (empreses) si impliquin

No és el mateix per una empresa recolzar l'actual CES, que no a una entitat on els nens anessin a escola amb orgull i la samarreta posada reivindicant l'equip
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2008, 23:42:40 pm per vic@rlekinat »

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2077
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #33 el: 17 de Maig de 2008, 02:30:56 am »
Pues yo lo siento, pero a mí me parece excesivo. 30 euros y una buena publicidad, con tiempo y de información junto a la papeleta para que te hagas socio hubiera sido lo suyo. Mira, yo soy estudiante, por lo que ingresos no tengo, más bien lo contrario XD, y estoy dudando entre poner 2 nombres, o el de mi tío, que me hizo querer al Sabadell, o el de mi primo, mi ojito derecho y tabién que me preocupo por su educación XD. Si hubieran sido 30, hubiera hecho un esfuerzo y pagaría 60 poniendo los 2, pero ahora con 50 sólo me decidiré por uno y a espaldas de mi padre porque sino me mata. Y creo que si se hubieran puesto a 30 unos cuantos hubieran hecho como yo ;D
Pero bueno, es lo que hay...

!Salud!

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #34 el: 17 de Maig de 2008, 12:26:29 pm »
Aquí lo que está claro es que nadie obliga a nadie a poner su nombre y si alguien no puede poner su nombre no pasa nada tp, nunca se había podido antes y mira, menos conflictos. Si finalmente se hace no solo se harían los ingresos de los nombres, sino q la mayoría de gente que ha puesto su nombre seguro que se compraría la camiseta de recuerdo y ahí supongo q el sabadell se llevaría tb un porcentaje como dice vic.

Desconnectat jose_sabadell

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #35 el: 17 de Maig de 2008, 15:16:57 pm »
La idea esta muy bien, son ideas de equipos grandes...
Y quien lo vea bien que page los 50 € y y kien no, que claro puede haber gente que no pueda permitirse tal lujo, en donde me incluyo xD
quiza lo k estaria bien es que se pagaran pues nose 60 € y que te dieran la camiseta una vez echa... pero bueno igualmente, grandiosa idea! y haber si se llega a las 250 personas  :beer2

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #36 el: 17 de Maig de 2008, 16:14:28 pm »
on ens hem d'adressar ?
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat tronador

  • Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2470
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #37 el: 17 de Maig de 2008, 16:26:59 pm »
on ens hem d'adressar ?

Posa el teu nom a la samarreta del CE Sabadell
16/05/2008
El Centre d´Esports Sabadell t´ofereix la possibilitat d´inserir el teu nom i primer cognom a la samarreta del primer equip.
De cara a la propera temporada, el disseny de la samarreta podrà tenir tots els noms que la gent vulgui inserits en els colors arlequinats.
Tota persona que vulgui veure el seu nom escrit a la nostra samarreta haurà de portar 50€ a la secretaria del club abans del dia 26 de maig.

De totes maners si no s´arribés a un mínim de 250 noms hauríem de cancel·lar la iniciativa i es tornarien els diners.
la meva sang és arlequinada

Desconnectat tanko

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 111
  • Gènere: Masculí
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #38 el: 17 de Maig de 2008, 17:04:47 pm »
Per fí es desperten els responsables de merchandasing. Ja era hora. La idea és molt bona, deixant a banda si el preu és l'apropiat o no, però si calen ingressos extres, ens tocarà als de sempre rascar-nos la butxaca i engrescar a que ho faci gent nova més endevant amb altres iniciatives.

 :clap2

Des d'aquí proposo una iniciativa que ja s'ha fet a algún camp (em sembla que al de l'Osasuna) i consisteix a donar l'oportunitat a un espectador o soci escollit per sorteig que a la mitja part del partit llenci un penal contra el porter suplent del nostre equip o contra un altre espectador/soci també per sorteig que l'intenti parar i donar un premi segons l'encert (o un premi de consolació per participar). D'aquesta manera hi hauria un alicient afegit (sobretot pels joves) per portar públic als partits i fer més entrtingut el temps de descans.
Una altre possibiltat, en lloc de tirar un penal, podria ser intentar fer gol des del mig del camp (sense porter és clar).

Convido als foreros a madurar aquesta iniciativa o proposar-hi coses noves.



 

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2077
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: El nsotre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #39 el: 17 de Maig de 2008, 17:43:45 pm »
Aquí lo que está claro es que nadie obliga a nadie a poner su nombre y si alguien no puede poner su nombre no pasa nada tp, nunca se había podido antes y mira, menos conflictos. Si finalmente se hace no solo se harían los ingresos de los nombres, sino q la mayoría de gente que ha puesto su nombre seguro que se compraría la camiseta de recuerdo y ahí supongo q el sabadell se llevaría tb un porcentaje como dice vic.

Sí, sí, sí, si una cosa no quita la otra. Oye, que a mí la propuesta me parece genial eh, oséase, muy buena, pero ya que se hace pues considero que se puede mejorar, y por eso he hecho el comentario anterior.

Por otra banda, lo que dices de que todo el que ponga el nombre se comprará la camiseta pues muy seguramente sí, y eso serán otros ingresos extra :botador

Por cierto, yo vi la camiseta famosa del Alavés, de vino tinto (color) y los nombres en azul y estaba muy pero que muy pura, era un puntazo de camiseta...

!Salud!