Enquesta

Doncs això, baixaràn els veins a tercera ?

Pots comptar que si, estàn en caiguda lliure.
5 (8.8%)
Que dius beneit, això és impossible
5 (8.8%)
Home, jo preferiria veure el derbi cada any.
9 (15.8%)
Ojalà, deu t'escolti.
31 (54.4%)
Qui son aquests del Terrassa ?
7 (12.3%)

Total de vots: 55

Autor Tema: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?  (Llegit 15534 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #20 el: 25 de de 2008, 21:30:01 pm »
M'han dit que el directius del Terrassa tenen pensat fer baixar l'equip a tercera (no se si aquesta temporada) per liquidar comptes.
 :scut :bandera
:o :o :o suena raro :-\
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Xandri

  • Visitant
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #21 el: 25 de de 2008, 22:40:52 pm »
M'han dit que el directius del Terrassa tenen pensat fer baixar l'equip a tercera (no se si aquesta temporada) per liquidar comptes.
 :scut :bandera
:o :o :o suena raro :-\
M'han dit que només són rumors, però jo ja li he dit al meu "cunyat" i m'ha dit que li dirà al seu germà que ho investigui, ja que es mou per la federació catalana de futbol. Però pel que m'han dit, tal com he dit, podria ser que fos veritat perquè tenen que liquidar comptes.

Fum fum fum

  • Visitant
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #22 el: 25 de de 2008, 23:48:57 pm »
no bajaran pero ojala bajaran y desaparecieran nuestro derby no es con esta gente siempre a sido espanyol y figueres ojala bajen y desaparezcan  :beer2 :beer2

Per fi algu ho diu... els nostres derbys no son contra aquesta gent... els nostres derbys sempre han sigut amb altres equips...

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #23 el: 26 de de 2008, 12:17:52 pm »
ojala dios te escuche   :cor
SOM DE 2a A!!

Xandri

  • Visitant
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #24 el: 30 de de 2008, 22:40:00 pm »
M'han dit que avui ha hagut reunio del consell d'administració del Terrassa, encara que soni estrany, m'han dit que s'ha parlat com ja havia dit, fer descindir l'equip a tercera depenent del Terrassa-Girona, i a més, a part de baixar, es dissoldria l'equip i s'ha comentat en també dissoldre el club. I també s'ha parlat de fer fora al Rojo.
Tot això pel que m'han dit, es perquè hi ha molt mal rotllo entre el consell d'administració i la directiva.
 :scut :bandera

Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #25 el: 30 de de 2008, 22:57:00 pm »
Jo com egararlekinat que sóc perquè ambdós equips em cauen bé i de fet tot el futbol català.
Puc afirmar que aquest equip com no reaccioni aviat anirem de capa caida a 3ª tot dependrà del Terrassa - Girona i puc assegurar que lo que acaba de dir el company Xandri es cert.
Avui al finalitzar el partit, el consell d'administració del club s'ha reunit amb caràcter urgent per parlar de diversos temes.
Un d'ells es el que a comentat i el més important es el del tema Rojo.
El Segon és la situació actual del club que és patètica.
El tercer és la possible incorporació de dos entrenadors candidats que són Miguel Alvarez, Jordi Vinyals o Enrique Martín tots tres amb experiència Egarenca.
El quart tema és si és disoldrà o no el club que jo espero i desitjo de que això ultim no és faci mai però bueno.

I bé dir també que aquest consell d'administració i junta directiva estan molt dividides sobretot en el tema d'entrenadors de si Rojo si o Rojo no etc...
De si fer tornar a un d'aquests 3 entrenadors anomenats a dalt o no.

En fi...

Que com se sol dir aquest club és Can Pixa i espero que diumenge guanyem al Girona si no ja serà oficial lo del descens espero no equivocar-me. 

Un Salut a tots amics i amigues Arlekinats!
Visca el Futbol Català!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #26 el: 30 de de 2008, 23:03:27 pm »
M'han dit que avui ha hagut reunio del consell d'administració del Terrassa, encara que soni estrany, m'han dit que s'ha parlat com ja havia dit, fer descindir l'equip a tercera depenent del Terrassa-Girona, i a més, a part de baixar, es dissoldria l'equip i s'ha comentat en també dissoldre el club. I també s'ha parlat de fer fora al Rojo.
Tot això pel que m'han dit, es perquè hi ha molt mal rotllo entre el consell d'administració i la directiva.
 :scut :bandera

Doncs si que s'ha parlat de coses no...deuen estar encara reunits, per parlar de tants temes les reunions hauran de ser tan llargues com un discurs de Fidel Castro  :laugh:  :laugh:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #27 el: 30 de de 2008, 23:22:58 pm »
Doncs si company Almunia he passat per l'estadi a les 21:30h de camí a casa i encara hi havia gent per l'estadi jo crec que tens tota la raó i ha anat per llarg.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #28 el: 31 de de 2008, 01:12:54 am »
bueno acabo d´arribar de la reunio i em decidit fer baixar el equip a tercera i l´any que be deixar-lo en primera catalana mes que res per que tenim anyorança dels temps bons. volem tornar a trobar-nos en la nostra categoria historica i de pas deixarem al rojo d´entrenador tambe a tercera per que agafi veterania a la banqueta aixi ja tindrá 2 descensos un amb el barsa i un altre amb el terrassa per que ho pugi possar al curriculum  :tongue3:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #29 el: 31 de de 2008, 17:46:51 pm »
Tornarà l'autèntic derbi del Terrassa: Contra el Sant Cristobal!   :cheer :cheer
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #30 el: 31 de de 2008, 17:58:45 pm »
Doncs si senyor perquè al pas que anem ja ho pots ben dir el San Cristóbal es un equip de 3ª i esta optant per aquesta categoria.
Jo espero i desitjo que no baixi a 3ª per a poder disfrutar del derbi de cada any.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #31 el: 31 de de 2008, 18:00:46 pm »
Doncs si senyor perquè al pas que anem ja ho pots ben dir el San Cristóbal es un equip de 3ª i esta optant per aquesta categoria.
Jo espero i desitjo que no baixi a 3ª per a poder disfrutar del derbi de cada any.

Ni **** idea de on està ara el San Cristobal, però m'encantari que se trobessin els dos equips de Terrassa a tercera. És el derbi del Terrassa.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Fum fum fum

  • Visitant
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #32 el: 31 de de 2008, 20:23:46 pm »
Doncs si senyor perquè al pas que anem ja ho pots ben dir el San Cristóbal es un equip de 3ª i esta optant per aquesta categoria.
Jo espero i desitjo que no baixi a 3ª per a poder disfrutar del derbi de cada any.

Ni p*** idea de on està ara el San Cristobal, però m'encantari que se trobessin els dos equips de Terrassa a tercera. És el derbi del Terrassa.

Derby del Terrassa: San Cristóbal

Derby del Sabadell: Espanyol

Espero que aviat estigui tot al seu lloc...

Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #33 el: 01 de Abril de 2008, 15:46:39 pm »
Cadascú te la seva opinió però jo aquesta no la comparteixo per mi el gran derbi que té el Sabadell i el Terrassa es aquest: Terrassa F.C. - C.E. Sabadell o C.E. Sabadell - Terrassa F.C. el derbi del vallès occidental i el millor.
I com a segon millor derbi que té el Terrassa es el San Cristóbal.
Igual passa amb el Sabadell que com a segon millor derbi que pot tenir és el Can Rull o Sabadell Nord o el propi espanyol que has dit a dalt fum fum.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #34 el: 01 de Abril de 2008, 15:56:15 pm »
Cadascú te la seva opinió però jo aquesta no la comparteixo per mi el gran derbi que té el Sabadell i el Terrassa es aquest: Terrassa F.C. - C.E. Sabadell o C.E. Sabadell - Terrassa F.C. el derbi del vallès occidental i el millor.
I com a segon millor derbi que té el Terrassa es el San Cristóbal.
Igual passa amb el Sabadell que com a segon millor derbi que pot tenir és el Can Rull o Sabadell Nord o el propi espanyol que has dit a dalt fum fum.
estas comparant el can-rull amb l´espanyol?  :o 
nanu no saps ni que dius  :Hecho_polvo:  nosaltres mai em jugat a la categoria del can rull o el sabadell nord vosaltres si que heu estat molts anys jugant amb el sant cristobal i alla es on acabareu tornant  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #35 el: 01 de Abril de 2008, 16:03:38 pm »
Això ja és veurà i ja et dic jo que de ben segur que el Sabadell s'ha enfrentat algun cop amb algun equip local de la ciutat.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #36 el: 01 de Abril de 2008, 16:22:15 pm »
estas comparant el can-rull amb l´espanyol?  :o 
nanu no saps ni que dius  :Hecho_polvo:  nosaltres mai em jugat a la categoria del can rull o el sabadell nord vosaltres si que heu estat molts anys jugant amb el sant cristobal i alla es on acabareu tornant  :ko

Panso, perdona'ls pq no saben el que es diuen... Pensa que hi ha poca cultura futbolistica a Cibitoke i que fan el que poden. D'on no n'hi ha, no en pot rajar...  :icon_mrgreen:

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum fum fum

  • Visitant
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #37 el: 01 de Abril de 2008, 17:05:46 pm »
Això ja és veurà i ja et dic jo que de ben segur que el Sabadell s'ha enfrentat algun cop amb algun equip local de la ciutat.

El Sabadell no ha compartit mai divisió amb un altre equip de la ciutat, ni de lluny... bueno si, ha estat només una categoria per sota el filial, el Sabadell B... pero tot i aixo una per sota.

El Sabadell s'ha enfrontat en Lliga, 21 vegades amb el Terrassa, 10 de les quals en els ultims 11 anys (9 a 2ªB i 1 a Tercera). És a dir, tantes vegades amb 90 anys que amb 10. Amb lo que denota la situacio actual de cada club i la historica.
Amb l'Espanyol, 15 temporades, 14 a Primera i 1 a Segona A. Espero que aquestes dades t'ajudin a veure la realitat.

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #38 el: 01 de Abril de 2008, 18:26:55 pm »
Això ja és veurà i ja et dic jo que de ben segur que el Sabadell s'ha enfrentat algun cop amb algun equip local de la ciutat.

i sort que tu  segons dius NO T'EKIVOKES MAI   :laugh: :laugh:  ETS EL MEU ÌDOL  et votaré per catxondo :Hecho_polvo: 

Fum fum fum

  • Visitant
Re: No me'n puc estar, baixarà el Terrassa a tercera ?
« Respondre #39 el: 01 de Abril de 2008, 18:32:02 pm »
Això ja és veurà i ja et dic jo que de ben segur que el Sabadell s'ha enfrentat algun cop amb algun equip local de la ciutat.

i sort que tu  segons dius NO T'EKIVOKES MAI   :laugh: :laugh:  ETS EL MEU ÌDOL  et votaré per catxondo :Hecho_polvo: 

Saps que passa vic? (I aixo no es questio de voler buscar brega), que aquests del Terrassa son gent jove... i els hi deu agradar el futbol des que el poden veure a Segona B/Segona A aquesta ultima epoca del Terrassa, i només han vist el Sabadell com un equip mediocre enfonsat en la misèria. Fot 15 anys que no ens aixequem, però abans d'aquests 15 anys, el Sabadell havia sigut dels gallets de 2ª A (crec que som el segon equip que més temporades ha militat a Segona A de tota Espanya). L'any que el Sabadell jugava amb el Terrassa es perquè aquests s'havien equivocat i havien pujat, o nosaltres ens haviem equivocat i haviem baixat... si no, de què?