Autor Tema: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?  (Llegit 40959 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Platero y yo

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #20 el: 28 de Agost de 2007, 17:50:01 pm »
Pel que es diu a l'entrevista amb el Ramon Tello, NO es oficial perque no tenen personal treballant per actualitzar la web amb noticies fresques, però si el forum ja es viu per si sol.
Ramon, crec que els que no utilitzem gaire aquest forum ens nutrim de les noticies que els "foreros" sovint avancen per aquest mitjà i tots ens mereixem una resposta mes clara de per que NO es oficial aquesta web. I si ho es, per que el forum NO.
Fins aviat. :ko :ejem

Desconnectat jordineng

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • Gènere: Masculí
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #21 el: 28 de Agost de 2007, 19:04:20 pm »
quina cosa mes estranya si la web nostra es OFICIAL perque el forum no ho es?¿... no ho entenc lo de noticies fresuqes no se que te a veure amb lo de oficial o no oficial :blink ???
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 536
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #22 el: 28 de Agost de 2007, 19:11:14 pm »
Lo que está claro es que han querido dejar bien claro que NO es oficial, no sé lo que hay detrás de ese NO, la verdad es que me parece algo exagerado ese título en rojo cantón, solo hacia falta subrayarlo....pero no es difícil de adivinar que han habido problemas, qué problemas? pues pronto lo sabremos parece.  :beer2

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #23 el: 28 de Agost de 2007, 19:14:52 pm »
El que no entenc és perque ha sigut tota la vida l'OFICIAL i ara, d'un dia per l'altre, ha deixat de ser l'oficial... Es que tenen la idea de fer un altre foro? doncs vaja tonteria... Es que no volen llegir segones quines coses? doncs que no les llegeixin... però el que és impepinable que aquest foro ha sigut, és i serà un punt de referencia per tots nosaltres, peti qui peti  :botador
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #24 el: 28 de Agost de 2007, 20:06:45 pm »
Segons he escoltat s'ha encarregat a una empresa externa al Sabadell la creació d'una pàgina web, que aquesta seria l'oficial. Llavors dedueixo que aquesta mateixa empresa també crearia un altre forum que seria l'oficial.
Tot i que sigui així, jo crec que aquest seria el punt de trobada de tots els arlequinats perquè es el que hem aixecat una mica entre tots els usuaris.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #25 el: 28 de Agost de 2007, 20:09:08 pm »
Carai! Ara ho veig jo!
No m'ha sortit fins que no he pitjat 'Actualitza' al navegador!

El que veig que és un 'NO' una mica vermell, amb aires així... egarencs...  :laugh:


corren veus per Terrassa que han fet una suculenta oferta al nostre webteam... se'ns a venut... :ejem

es broma es broma jjajajajajajaja

Doncs possiblement Cudi ells voldran tenir una web del Sabadell neutre, és a dir, que els usuaris no poguin opinar de temes relacionats amb la directiva etc etc
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 536
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #26 el: 28 de Agost de 2007, 20:14:32 pm »
Pues que se vayan olvidando de creer que así cesarán las críticas, NO SERÁ QUE AL FINAL SE ESCUCHA LA VOZ DEL FORO?

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #27 el: 28 de Agost de 2007, 20:18:15 pm »
yo con el foro "NO" oficial hasta la muerte,  :oooooo: :oooooo:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #28 el: 28 de Agost de 2007, 20:23:05 pm »
m'explikeu com es fa això d'actualitzar?
es que sóc bastant ktet1 i a mi no em surt el NO

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #29 el: 28 de Agost de 2007, 20:30:59 pm »
m'explikeu com es fa això d'actualitzar?
es que sóc bastant ktet1 i a mi no em surt el NO
clica al F5 o arriba al lado del dibujo de una casa veras como una hoja con dos flechas verdes (actualizar) o una hoja con una cruz roja (detener) :beer2
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2007, 20:45:46 pm per 100%sabadell »
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #30 el: 28 de Agost de 2007, 20:40:43 pm »
m'explikeu com es fa això d'actualitzar?
es que sóc bastant ktet1 i a mi no em surt el NO
clica al F5 o arriba al lado del dibujo de una casa veras como una oja con dos flechas verdes (actualizar) o una hoja con una cruz roja (detener) :beer2

GRÀCIES !!!!  ja estic actualitzat

Ara dir-vos que serà o NO serà oficial, però per mi és el nostre forum, on he pogut parlar del meu ekip desde "l'exili" de VIC, cosa que fa tres anys enrera no podia fer, espero que no deser-ti cap del forerus   :xin-xin

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #31 el: 28 de Agost de 2007, 20:49:43 pm »
En senyal de protesta proposo posar crear a cada apart del fórum un post posant que aquest es el forum oficial, que no volem que ens el canviin!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #32 el: 28 de Agost de 2007, 20:51:45 pm »
En senyal de protesta proposo posar crear a cada apart del fórum un post posant que aquest es el forum oficial, que no volem que ens el canviin!

Vytto no el canviaran simplement que no faran cap per part del C.E Sabadell i això vol dir que els altres no són oficials.
Malgrat això s'ha de dir que a la directiva mai l'ha agradat que opinessim d'alguns temes però la llibertat d'expressió existeix i és un dret
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #33 el: 28 de Agost de 2007, 21:03:22 pm »
Sempre ens roben el bo que té aquest club!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat WebTeam SBD

  • Administrador
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1424
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #34 el: 28 de Agost de 2007, 23:13:10 pm »
Doncs si... el forum arlequinat ha deixat de ser oficial i la web en breu tambe ho deixara de ser.

Ja fa algun temps, crec que devia ser el Juny, quan ens vem reunir amb representants de la directiva per parlar sobre la web i com es podia millorar. La reunio va ser molt cordial i rapidament ambdues parts vem mostrar les cartes: Jo els hi vaig comentar que despres de  quasi 10 anys de web arlequinada havia acumulat un cert cansament psicologic i ells ens van comentar que creien que ja era hora que el Club tinguis realment una web oficial-oficial portada i gestionada directament per ells. Com podeu veure, la coincidencia d'idees va fer que rapidament ens possesim d'acord:

El Club faria, per fi, una web oficial-oficial amb domini propi (no en tinc confirmacio oficial que sigui el '.cat' tot i que diria que si) i jo continuare exactament igual que ara, nomes que ara em descarrego de les 'obligacions' que exigeix una web oficial: actualitzacions quasi en directe o maxim dilluns dels resultats, classificacions... La veritat es que despres d'aquests quasi 10 anys ja ho veia mes com a una 'cadena perpetua' que una obligacio.
Sabent que em quedava d'oficial menys del que dura un xupa-xups a la porta d'un cole, vaig decidir esperar per a fer-ho oficial i donar-lis aixi als responsables del nou projecte, el temps necessari per a poder-la estrenar. Vaig coneixer personalment al xicot que sembla ser portara la web i estic convençut que s'esforçara i fara el possible per fer una web arlequinada digna i complerta i de la qual enss en poguem sentir orgullosos. No en tinc cap dubte.

Pero, davant la situacio creada per un nombre indeterminat de forerus i el clima que estan intentant crear en el forum, vaig decidir avançar aquesta nova situacio de 'no oficial' per poder actuar amb les mans lliures i sense que les meves desicions afectessin a la Directiva ni al Club. No m'implico en cap de les parts i no mirare bandols alhora d'actuar.

Aquesta situacio, em recorda exactament la que ja vem patir tambe a la primera jornada de la temporada que vem baixar. En aquell moment, amb nomes 2 persones controlant el forum, no vem saber evitar una guerra bruta d'interessos i el forum es va acabar convertint en un aparador on alguns forerus s'hi van explaiar alhora de mostrar els seus instints mes baixos. Tinc molt clar que en aquell moment, el forum es va convertir en un factor mes que va ajudar i molt a la desastabilitzacio que va patir el Club i el seu posterior descens. Tot el contrari del que jo pretenia per al meu Club i vaig decidir tancar el forum. Vaig compendre mes tard que aquest acte deixava sense enllaços ni informacions a molts seguidors arlequinats que viuen i ens segueixen des de llocs molt llunyans a sabadell: el tancament del forum perjudicava als arlequinats i aixo no era el que jo tampoc pretenia. Davant aquestes circumstancies i intentant apredre dels error, vaig decidir rodejar-me dels 6 companys x-mens per a intentar que aquesta situacio no es tornes a produir.

Tot i l'ajuda dels companys (amics!) x-mens + Concor, l'obligacio d'un forum 'oficial' de tenir que deixar que tothom opini i no fer fora a segons qui per a que no et tatxin de fascista (com m'han dit mes d'un i mes de 10) ni a mi ni a la directiva, ens lligava les mans a l'hora d'actuar. Tal i com vaig dir en el moment dels descens, no permetre mai mes que el MEU forum (permeteu-me que li digui aixi) sigui un motiu de desastibilitzacio de l'equip, un factor negatiu cap el Club ni un camp de batalla on diferents faccions utilitzen tecniques vils i cobardes per 'camelar' i 'enganyar' a un major nombre d'usuaris per fer-los congregar amb els seus interessos. No ho permetre i ara, tant els x-men com jo mateix, ja tenim les mans lliures per actuar. Ara ja no podran dir que la directiva censura, es fascista i altres animalades. Si abans ja no hi havia motiu per aquests comentaris, ara menys. Els censuradors, ens cas de que s'ens obligui a actuar, serem nosaltres: Jo mateix i/o l' x-men que l'ha censurat. No hi han mes responsables i no busqueu fantasmes on no n'hi han.

L'exit total del forum, en visites, en nombre d'usuaris, en nombre de missatges i temes, ens va convertir en un dels primers assalts a guanyar en pasades carreres 'pel poder' i una plaça que calia guanyar a qualsevol preu... i el clima del forum, logicament, s'en va resentir. Intentarem evitar que aixo no torni a passar.

Podria explaiar-me mes pero no crec que sigui el moment.

Nomes em permetre un suggeriment a tots els forer@s i es que desconfieu, en moments de 'crisis' especialment, dels nicks que apareixen i desapareixen en moments determinats... fan 'pudoreta' a tenir-hi part en algun dels bandols i/o interessos... Dels veteranos, ja heu pogut veure de quin peu calça cada un i confiar-hi o no.

PD.: El NO en vermell i ben gros del banner esta aixi pq realment volia remarcar-ho... i veig que ho he aconseguit ;)

Be, si cal ja seguire un altre dia... de moment crec que ja es una amplia i detallada informacio. per tenir-la de publicar aixi a corre-cuita.

Salutacions.

Ramon
WebTeam SBD  :scut
« Darrera modificació: 28 de Agost de 2007, 23:30:02 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #35 el: 28 de Agost de 2007, 23:25:22 pm »
***** has pensat algun cop a dedicarte a la politica. Aixo de fer discurso se't dona bastant bé... :laugh:
Crec que l'opinió ha quedat bastant clara :allloro
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #36 el: 28 de Agost de 2007, 23:28:15 pm »
Jo ja sabia alguna cosa, ja que vas comentar-m'ho.
De fet, és el que pretenies i la directiva també. Desfer-te tu d'aquesta "obligació". Si és el millor, estic amb tu.

A més, canvia poc la cosa. El foro seguirà funcionant, i això és el més important.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

antcarcer

  • Visitant
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #37 el: 28 de Agost de 2007, 23:39:41 pm »
Gracias Ramon por todo, solo te voy hacer una pregunta....
Cual es el nombre del nuevo encargado,muchas gracias.

                                            :beer2

Ferni

  • Visitant
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #38 el: 28 de Agost de 2007, 23:59:01 pm »
total, q ara el fòrum es queda sense moderadors i no es podrà fer fora a ningú ni avisar a ningú encara q es cagui en la mare q ens va parir a tots no? jeje. Bueno a veure com acaba això.

Llavors, es farà un nou fòrum a la pàgina oficial del Sabadell?

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?
« Respondre #39 el: 29 de Agost de 2007, 00:00:10 am »
total, q ara el fòrum es queda sense moderadors i no es podrà fer fora a ningú ni avisar a ningú encara q es cagui en la mare q ens va parir a tots no? jeje. Bueno a veure com acaba això.

Llavors, es farà un nou fòrum a la pàgina oficial del Sabadell?
Crec que t'hauries de tornar a llegir tota la parrafada del webteam pq em sembla que no has pillat gaire eh... xD