ALTRES > SERVEI TECNIC

Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?

<< < (2/22) > >>

labtec:

--- Cita de: MUTIO en 28 de Agost de 2007, 00:05:36 am ---Ara mateix he vist que al obrir el foro, posa a dalt que aquet és el foro NO-oficial.
En canvi, em sobta que a l'inici de la web, posa Web Oficial.

Vaja, si el foro no-oficial, està dins la web oficial.... on és el foro oficial  :icon_question:

He d'imaginar que la directiva haurà mogut fils per no sentir-se com a "pròpies" algunes opinions que aquí es puguin llegir.... ja m'enteneu..... Vaja, imagino jo.

Aprofito també per a felicitar pels canvis d'imatge de la portada de la web. M'agraden i queda millor.

Felicitar també i agrair un cop més a qui fa possible aquesta magnífica web  :clap
I per suposat, donar les gràcies perque aquest foro "no"-oficial segueix tan actiu i amb tantíssimes opinions  :reverencia2

--- End quote ---

Bueno, por lo que he podido saber, ya el amigo Ramón lo había comunicado a través de una entrevista que le realizaron para el programa arlekinats, aquí pongo la dirección de dicha entrevista donde se explica el "porque si, pero NO".

http://es.youtube.com/watch?v=KsbZnatJeJw

Erik_Sbd:
Fa uns dies que parlo amb el Ramón sobre aquest tema i em va dir que farà un comunicat en aquest fòrum ;)

Ell ho explicarà tot amb detalls ;)

PANSO:
estic segur que aixo deu venir pel tema del k****** del presi del sant boi, aquell follon va portar molts mal de caps i com van haber misatges forts segur que el m**** es va agafar a que al foro posaba " oficial del sabadell" .
ara mateix estic parlan per parlar pero jo crec que anira per aqui els tiros  :P

kitanovsky:

bona tarda a tots,

mirant el fòrum acabo de veure que a la part superior esquerre, hi ha un "NO" de color vermell que no havia vist abans, diu que el fòrum no és oficial del club.

per una altra banda, hi ha un apartat del fòrum que es diu "atenció al soci" que suposo deu portar aquest club.

per què ja no és fòrum oficial ?   com es menja aixó ?

SbdPrimera-Vitto52:
A l'apartat de servei tecnic hi ha un post que parla d'aixo! :)

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version