ALTRES > SERVEI TECNIC

Si aquest és el foro no oficial? On és l'oficial?

(1/22) > >>

MUTIO:
Ara mateix he vist que al obrir el foro, posa a dalt que aquet és el foro NO-oficial.
En canvi, em sobta que a l'inici de la web, posa Web Oficial.

Vaja, si el foro no-oficial, està dins la web oficial.... on és el foro oficial  :icon_question:

He d'imaginar que la directiva haurà mogut fils per no sentir-se com a "pròpies" algunes opinions que aquí es puguin llegir.... ja m'enteneu..... Vaja, imagino jo.

Aprofito també per a felicitar pels canvis d'imatge de la portada de la web. M'agraden i queda millor.

Felicitar també i agrair un cop més a qui fa possible aquesta magnífica web  :clap
I per suposat, donar les gràcies perque aquest foro "no"-oficial segueix tan actiu i amb tantíssimes opinions  :reverencia2

BIRRI:
Bueno bueno tu mira això... www.cesabadell.cat... ho vaig posar per casualitat i mira...

PD: Vaja, ara ho he posat i no se m'obre... pero us juro que hi era! xD

*jabo*:

--- Cita de: BIRRI en 28 de Agost de 2007, 00:07:00 am ---Bueno bueno tu mira això... www.cesabadell.cat... ho vaig posar per casualitat i mira...

PD: Vaja, ara ho he posat i no se m'obre... pero us juro que hi era! xD

--- End quote ---
q beberias para ver que funcionaba  :ejem jaja

PS:  :surprised: ami tmb me a ido  :surprised: , pone web en construccio de momento es un poco cutre  :Paletas:

BeTo:

--- Cita de: BIRRI en 28 de Agost de 2007, 00:07:00 am ---Bueno bueno tu mira això... www.cesabadell.cat... ho vaig posar per casualitat i mira...

PD: Vaja, ara ho he posat i no se m'obre... pero us juro que hi era! xD

--- End quote ---
Pues para flipar!! A mi me funciona... Y la verdad que me ha sorprendido y muucho  ::)

hervi:
a mi tabe em posava foro NO oficial!!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

Go to full version