Autor Tema: AFICIÓ AL DERBI  (Llegit 4033 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Ferni

  • Visitant
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #20 el: 25 de Gener de 2008, 22:38:02 pm »
mi sensacion es que parece un partido como qualquier otro  :ejem    he visto los mismos cartelitos de siempre en los mismos sitios de siempre, espero que venga mucha gente al partido, yo ya estoy de los nerviooooooooss    :wacky: :wacky: :wacky:     :xin-xin

exacto, no se han molestado ni a poner "derbi".....
Yo para este partido hubiera cambiado un poco la tipología del cartel, ni q fuera poner colores mas llamativos y poner bién grande EL DERBI DEL VALLÉS!!!!, q se matan aquí Adry and company a montar cartelitos originales y dsp por las calles vemos los 4 d mala muerte d cada semana colgados por las calles...  :ko

Desconnectat xavier

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #21 el: 25 de Gener de 2008, 22:58:51 pm »
No us enganyeu, els qui segueixen al Sabadell ja saben que ve el Terrassa, i els qui no el segueixen, s´enteraran que el fan per TV, per tant no hi aniran. Jo crec que al menys 5000 persones tindrien que anar, que no es digui que tenim la mateixa "mini" aficio dels egarencs.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Vicenç

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #22 el: 26 de Gener de 2008, 20:12:14 pm »
Sincerament crec que si arribem als 3500 o 4000 ja ens podem donar "con un canto contra los dientes"... La punyetera TV, per mi, un autèntic càncer a Segona B, que deixa els estadis tremolant donant una imatge patètica del futbol de la nostra categoria. Home, segur que qualsevol directiu em dirà que els calerons que ingressen són un bé de Déu per quadrar comptes, però crec que amb partits com el d'aquest diumenge els fot més mal que bé.
Al llarg d'aquesta setmana, m'he afartat de sentir la següent pregunta: "Aquest diumenge hi ha derbi, no?. La meva resposta: si, serà un partidàs s'hi ha d'anar... "Però el televisen, no?" Si... "Òstia, llavors em sembla que...". "Quan valen les entrades?" 15 euros la general, 12 euros si es compren anticipadament. "15 euros??? I 12, anticipadament???" Si, hi ha un sèrie de bars que les vénen, però hi has d'anar entre setamana, etc. "j****! Quin rotllo?, no?" "En fi, ja ho veurem...".
Nanos, tristament aquesta conversa tinc la sensació de que s'ha sentit un munt de vegades a la nostra ciutat i fora d'ella. Evidentment, als fidels aquests aspectes ens semblen autèntiques collonades, però als no habituals.... Aquests senyors directius, a veure si s'enteren d'una punyetera vegada, són als que hem d'anar a buscar. Amb entrades a 15 euros i TV en directe, a Segona B faràs una entrada per posar-se a plorar. Acabaran responent els de sempre i quatre més, clar estar, atrets per aquests de sempre. Una parella que vulgui veure el derbi amb els seus fills li pot costar la broma a prop de 50 euros... No ens enganyem, estem al mes de gener, finals de mes, TV en directe, i no deixa de ser un partit de segona B.
Jo no dic en absolut, que es regalessin entrades, però no veig en absolut normal que s'hagin pres les mateixes mesures a nivell social pel partit del Miapuesta que pel del Terrassa... Bé, si, la visista al col.legi "Nostra Llar". Amb això està tot dit... Preus una mica més populars, no massa més tampoc, entrades repartides entre TOTS els col.legis i socis del Club Natació, en definitiva moltíssima més publicitat d'un partit, que això si, si no hagués estat televisat, també s'ha de dir, SEGUR hagués estat declarat de jornada econòmica, para más inri!
En fi, tant de bo siguem moltíssims més a l'estadi, però una cosa la tinc clara si acaba sent un èxit de públic, serà sense dubte, "a pesar de nuestro consejo de administración". Ho tinc claríssim.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Ferni

  • Visitant
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #23 el: 26 de Gener de 2008, 20:59:43 pm »
Sincerament crec que si arribem als 3500 o 4000 ja ens podem donar "con un canto contra los dientes"... La punyetera TV, per mi, un autèntic ****** a Segona B, que deixa els estadis tremolant donant una imatge patètica del futbol de la nostra categoria. Home, segur que qualsevol directiu em dirà que els calerons que ingressen són un bé de Déu per quadrar comptes, però crec que amb partits com el d'aquest diumenge els fot més mal que bé.
Al llarg d'aquesta setmana, m'he afartat de sentir la següent pregunta: "Aquest diumenge hi ha derbi, no?. La meva resposta: si, serà un partidàs s'hi ha d'anar... "Però el televisen, no?" Si... "Òstia, llavors em sembla que...". "Quan valen les entrades?" 15 euros la general, 12 euros si es compren anticipadament. "15 euros??? I 12, anticipadament???" Si, hi ha un sèrie de bars que les vénen, però hi has d'anar entre setamana, etc. "j****! Quin rotllo?, no?" "En fi, ja ho veurem...".
Nanos, tristament aquesta conversa tinc la sensació de que s'ha sentit un munt de vegades a la nostra ciutat i fora d'ella. Evidentment, als fidels aquests aspectes ens semblen autèntiques collonades, però als no habituals.... Aquests senyors directius, a veure si s'enteren d'una punyetera vegada, són als que hem d'anar a buscar. Amb entrades a 15 euros i TV en directe, a Segona B faràs una entrada per posar-se a plorar. Acabaran responent els de sempre i quatre més, clar estar, atrets per aquests de sempre. Una parella que vulgui veure el derbi amb els seus fills li pot costar la broma a prop de 50 euros... No ens enganyem, estem al mes de gener, finals de mes, TV en directe, i no deixa de ser un partit de segona B.
Jo no dic en absolut, que es regalessin entrades, però no veig en absolut normal que s'hagin pres les mateixes mesures a nivell social pel partit del Miapuesta que pel del Terrassa... Bé, si, la visista al col.legi "Nostra Llar". Amb això està tot dit... Preus una mica més populars, no massa més tampoc, entrades repartides entre TOTS els col.legis i socis del Club Natació, en definitiva moltíssima més publicitat d'un partit, que això si, si no hagués estat televisat, també s'ha de dir, SEGUR hagués estat declarat de jornada econòmica, para más inri!
En fi, tant de bo siguem moltíssims més a l'estadi, però una cosa la tinc clara si acaba sent un èxit de públic, serà sense dubte, "a pesar de nuestro consejo de administración". Ho tinc claríssim.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No hi ha més a dir Vicenç  :clap :clap :clap
Això és una cosa q costa molt de fer entendre a alguns arlequinats. Alguns es pensen q a Sabadell només existeixen els q anirien a veure el derbi encara q nevés i el donguessin per TV i els q no anirien al derbi ni q fos gratis i els regalessin un bocata.
A Sabadell està ple de gent q si es fes una publicitat com Déu mana del derbi  i es possessin entrades a un preu més assequible demà s'acostarien ni q fos per curiositat a la NCA, però no, això no ho sabem aprofitar, nosaltres dsp d veure el fracàs d'entrada del dia del Lleida demà i tornarem, d fet ningú s'ha queixat més sobre aquest tema perq al final la idea d q fos jornada económica va desapareixer ( MENYS MAL!!!).

Està clar q demà serem bastants més q sempre, jo tinc confiança d'arrivar a ser 5.000 persones, però és q si les coses es fessin bé, venint d'una victoria, fent 2 anys q no hi ha derbi i aprofitant q no fa tan fred demà podríem tenir una entrada digne de fer fotos i gravar en video i superar els 7500 q van anar al derbi l'any del descens. Això no ho sabem aprofitar, nosaltres demà ja estarem contents de veure q la NCA presenta un aspecte més viu q les últimes jornades ( espero), només amb  això estarem contents, tan bonic q seria q els egarencs s'acollonissin veient una NCA amb quasi el doble d gent q va anar a l'Olímpic de Terrassa, però no, nosaltres ens conformarem millorant l'entrada de l'Olímpic amb unes 1000 persones com a molt de més.

En fi... alguns tmb diuen q el derbi no cal anunciar-lo perq la gent ja ho sap q hi ha derbi...q voleu q us digui... no tothom compra diaris ni volta per l'Eix Macià ni molt menys es fixa amb els cartells dels partits, perq no feien un cartell una mica més especial? ni q fos cambiant els colors i possant en gros DERBI!!!!   molta gent no haurà vist el cartell i alguns potser l'han vist però ni s'hi han fixat en q possa, pensaran mira el Sabadell juga aquest diumenge però sense ni fixar-se contra qui.
Jo per exemple tinc forces familiars i amics q els agrada el futbol i q si haguessin sigut informats del partit i d'un preu més assequible potser els veuria demà pel camp, però clar si no es mou ni un dit, demà fent zàping per Tv veuran el Sabadell i diran ostres el derbi, SI HO ARRIVO A SAPIGUER HI HAURIA POGUT ANAR...
En fi, q no s'en sap i no escarmenten.

15 € un partit de Segona B televisat és una bogeria sigui el derbi del Vallès sigui el partit q sigui. I jo tmb m'he trobat amb gent q em diu quan val el Sabadell? 15 €? deus anar tu sól al camp no? Si valgués 10-12 euros encara m'hi acostaria pero costant 15...

No és per tocar el q no sona pero jo fa 2 setmanes per 5 euros més vaig poder veure a la 1ª graderia del gol sud del Nou Camp un BARÇA-SEVILLA, partit entre dos equips de Champions League, ja us dic només 20 € i si anava a dalt d tot per 10 € el veia el partit, ja se q era Copa del Rey, però q  més barat q un partit de Segona B!! Alguna cosa no quadra.
« Darrera modificació: 26 de Gener de 2008, 21:04:15 pm per Ferni »

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #24 el: 26 de Gener de 2008, 23:34:13 pm »
Doncs jo estic segur que si que serem molta gent, al menys, triplicarem la gent que som normalment... jo conto com a minim 7 o 8 mil persones, o igual més...

trobo un GRAN encert de la directiva, el fet de no fer jornada economica. Els preus son els de sempre, a més cada soci tenim les 2 entrades gratis (si encara no les hem fet servir), nosaltres en fem servir 3, i quan les vam anar a buscar van comentar que molta gent les havia tret aquesta setmana. Com ja dic, un gran encert de la directiva, el fet de no fer jornada economica i que valguin les invitacions que té cada soci.

Segur que serà tot un èxit, i serem molts!

La tele no hi fa res, encara millor que hi sigui, aixi la gent que no pot venir, ho pot seguir encara millor! :D i la gent que realment vol veure futbol, anirà al camp... per favor, no és el mateix veure un partit, un derbi, en directe al camp, que per la tele...

I està clar que tothom que li interessa minimament el futbol s'ha enterat de que hi ha derbi!

Ara només toca anar tots a una, i animar com mai!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #25 el: 27 de Gener de 2008, 02:43:33 am »
Espero que sea un derbi LIMPIO y sin incidentes..... Y que, aunque haya rivalidad, y comprensiblemente insultos, que lo que mas se oiga sea gritos de ánimo... SABADELL, SABADELL !!!   No me gustaria que pasase como en el campo del Espanyol cuando va el Barça, por ejemplo.. que deja de jugar el Español para jugar el "p*** Barça".. Pues aqui lo mismo, JUGAMOS NOSOTROS, EL   :scut  !!!   

Que nervios tengo ya!!!!      :roll
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #26 el: 27 de Gener de 2008, 02:49:26 am »
No me gustaria que pasase como en el campo del Espanyol cuando va el Barça, por ejemplo.. que deja de jugar el Español para jugar el "p*** Barça".. Pues aqui lo mismo, JUGAMOS NOSOTROS, EL   :scut  !!!   

100% d'acord. És un exemple claríssim del que no s'ha de fer per a demostrar que som una afició que sap animar a l'equip, passant de l'equip que ens vé a fer la visita de torn.

Home, que algun Can Palet Independent, també accepto :icon_exclaim:    ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #27 el: 27 de Gener de 2008, 03:03:55 am »
Aunque será dificil, ya que mucha gente de la que vendrá ni si quiera viene ni por el futbol ni por el Sabadell, ya que no lo hace el resto del año....    :no:   Y si no es mucho pedir, que no se grite la tonteria de "Sabadell, capital del Vallés Occidental".... Lo veo una tontería enorme, y pondria en el fuego que quien lo grita no viene a ningun partido del equipo y solo viene a este....     Es como si vamos fuera de Catalunya y nos gritan lo de "... que viva España, lalalala..."  ... lo veo igual de estúpido...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #28 el: 27 de Gener de 2008, 08:28:39 am »
Aunque será dificil, ya que mucha gente de la que vendrá ni si quiera viene ni por el futbol ni por el Sabadell, ya que no lo hace el resto del año....    :no:   Y si no es mucho pedir, que no se grite la tonteria de "Sabadell, capital del Vallés Occidental".... Lo veo una tontería enorme, y pondria en el fuego que quien lo grita no viene a ningun partido del equipo y solo viene a este....     Es como si vamos fuera de Catalunya y nos gritan lo de "... que viva España, lalalala..."  ... lo veo igual de estúpido...

No es bien bien lo mismo, Murciano. Una cosa es que en un Sabadell-Terrassa se lleven senyeres, que puede llevarla todo el mundo que quiera, pero es igual de identificativo de un y otro equipo, y otra distinta es ese cántico. Lo de "Sabadell capital del Vallès Occidental" tiene algo de reivindicativo y también su punto de provocación, dando a entender que Sabadell es la única capital del Vallès Occidental, y por lo tanto Terrassa no lo es.

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: AFICIÓ AL DERBI
« Respondre #29 el: 27 de Gener de 2008, 10:06:13 am »
Espero que sea un derbi LIMPIO y sin incidentes..... Y que, aunque haya rivalidad, y comprensiblemente insultos, que lo que mas se oiga sea gritos de ánimo... SABADELL, SABADELL !!!   No me gustaria que pasase como en el campo del Espanyol cuando va el Barça, por ejemplo.. que deja de jugar el Español para jugar el "p*** Barça".. Pues aqui lo mismo, JUGAMOS NOSOTROS, EL   :scut  !!!   

Que nervios tengo ya!!!!      :roll

 :clap2 100% dacord!

Visca el Sabadell!
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!