Autor Tema: premis porra temporada 06/07  (Llegit 4008 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat albert

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 41
premis porra temporada 06/07
« el: 19 de Gener de 2008, 22:18:21 pm »
hola,
avui en dia (ja a mitja temporada 07/08), no he vist o rebut cap  intent de  contactar amb mi ni per missatge de fòrum ni email pels premis de la porra de l'any passat.

Desconnectat WebTeam SBD

  • Administrador
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1424
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Re: premis porra temporada 06/07
« Respondre #1 el: 20 de Gener de 2008, 12:33:49 pm »
Benvolgut company,

Com suposo sabras i per una serie de motius que ara no venen al cas, aquesta web va deixar de ser oficial a principis de temporada.

Lamentablement i molt al meu pesar, les comunicacions amb el Club des d'aquell moment han estat nules i inexistents i per aquest motiu, m'he vist en l'obligacio d'anular tots els premis que ens oferia el Club.

Sento les molesties.

 :bandera


Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: premis porra temporada 06/07
« Respondre #2 el: 21 de Gener de 2008, 11:53:46 am »
Que trist la poca col.laboració que te el club amb els seus socis.

Per cert i per aquest any hi ha alguna cosa?

« Darrera modificació: 21 de Gener de 2008, 12:41:32 pm per SABADELL »

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: premis porra temporada 06/07
« Respondre #3 el: 21 de Gener de 2008, 15:36:14 pm »
He de posar-ho al post d'aquest any, però per la mateixa causa, aquest any tampoc hi ha premi  :(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: premis porra temporada 06/07
« Respondre #4 el: 21 de Gener de 2008, 15:42:34 pm »
si posem 1 euro tots els participants encara podrieu regalar encara que fos una samarreta del Sabadell, i us ho diu un que es impossible que guanyi ja que porto 0 encerts en 22 jornades xDD pero es que sino te premi no te gracia.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat albert

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 41
Re: premis porra temporada 06/07
« Respondre #5 el: 30 de Gener de 2008, 17:20:03 pm »
A mi em sembla que els compromisos estan per complir o, com a mínim, s'ha de donar una explicació personal al interessat en cas que no pugui ser.

 

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: premis porra temporada 06/07
« Respondre #6 el: 28 de Febrer de 2008, 12:12:19 pm »
Home, jo no crec que s'hagi de mosquejar ningú. Quan vaig guanyar jo, tampoc vaig rebre tot el que es deia i no passa res, potser hem pagat una quota d'entrada a la porra??
És una participació gratuita i si les condicions que web team tenia pactades amb qualsevol empresa es canvien a gust de la empresa doncs ells no poden fer gaire cosa. Ja sabem els ajuts que ens donen les empreses per ajudar al sabadell i a la seva afició.

Per tant per la propera lliga proposo posar una modica quantitat ( 1, 2 o 3 euros per participant) i amb el que es recull es fa el premi, així no hi haurà problemes de no entregues de premis, doncs ja tindrem els fons per pagar-ho.
Qui no s'ha gastat això per fer la porra d'un Barça - Madrid  o ha fet una quiniela, que és només un pronòstic. Nosaltres pagariem i podriem fer 38 pronòstics. És molt més econòmic.

Anims al webteam i felicitats per la feina.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat felix

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1723
  • Gènere: Masculí
Re: premis porra temporada 06/07
« Respondre #7 el: 02 de Abril de 2008, 14:00:54 pm »
jo krek ke sauria de fer premi, sino no te gaire gracia la porra.
prenem exemple dels veins, els 3 primees de cda joprnada tenen entrades gratis a tribuna, i el ke guaña diria ke te mol material i algun carnet de soci.
jo i vg partitcipa i vg guaña 4 o 5 entrades x guaña jornades, no i vg ana, pro em de prendre exemple.
VISCA EL SABADELL