Autor Tema: INICIATIVES PEL DERBY  (Llegit 13736 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #20 el: 12 de Gener de 2008, 01:34:25 am »
Si no recordo malament, fa 2 anys veu ser unes 7.000 persones. No crec que sigueu 4.000 persones Ferni. Estic segur que sereu les 7.000 de fa 2 anys. Jo m'apunto per aquest partit.  ;D

 No portaré la samarreta del Lleida eh!!! Aniré vestit normal.  ;D :icon_mrgreen:

   :beer2

No nos podemos kejar k venga uno k es del Lleida asi hacemos caja y en teoría no es de ninguno de los 2 equipos ojalá todos los k les gusta el buen fútbol catalán se animasen a venir y se vería un campo bien llenito a rebosar :laugh::beer2

La pregunta del millón:

¿ Animarás al Sabadell o al Terrassa ? O a ninguno de los 2, o serás neutral.


Yo ya sé la respuesta éste se ha hecho arlekinado jojojo otro más al saco toma  :yes: :laugh:

y tu? a quien animaras?  :mmmm
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat pajarillo

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1062
  • Gènere: Masculí
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #21 el: 12 de Gener de 2008, 03:08:21 am »
Si no recordo malament, fa 2 anys veu ser unes 7.000 persones. No crec que sigueu 4.000 persones Ferni. Estic segur que sereu les 7.000 de fa 2 anys. Jo m'apunto per aquest partit.  ;D

 No portaré la samarreta del Lleida eh!!! Aniré vestit normal.  ;D :icon_mrgreen:

   :beer2

No nos podemos kejar k venga uno k es del Lleida asi hacemos caja y en teoría no es de ninguno de los 2 equipos ojalá todos los k les gusta el buen fútbol catalán se animasen a venir y se vería un campo bien llenito a rebosar :laugh::beer2

La pregunta del millón:

¿ Animarás al Sabadell o al Terrassa ? O a ninguno de los 2, o serás neutral.


Yo ya sé la respuesta éste se ha hecho arlekinado jojojo otro más al saco toma  :yes: :laugh:

y tu? a quien animaras?  :mmmm

Animaré a los 2 si po  :anims
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

enric_bcn

  • Visitant
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #22 el: 12 de Gener de 2008, 12:06:03 pm »
Evidentemente seré neutral.  ;D ;D

 Pero me parece que tendré que animar al Sabadell, sinó me pegarán.  ;D :icon_mrgreen:

  :beer2

Desconnectat mariokey

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1018
SABADELL - TERRASSA
« Respondre #23 el: 14 de Gener de 2008, 20:45:23 pm »
Abro este post para que la directiva haga algo para que este partido este el campo lleno. Precios mas asequibles, regalar entrada en colegios, regalar una entrada a cada socio, etc.  :yes:

POr cierto espero que sea el partido del despegue definitivo del sabadell y sea contra los egarenses.  :cheer

antcarcer

  • Visitant
Re: SABADELL - TERRASSA
« Respondre #24 el: 14 de Gener de 2008, 20:51:39 pm »
Si acaso no lo televisan prepara el bolsillo para la jornada economica :ok

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: SABADELL - TERRASSA
« Respondre #25 el: 14 de Gener de 2008, 21:31:30 pm »
Pel meu equip  :bandera :scut, què son 5 €.?

enric_bcn

  • Visitant
Re: SABADELL - TERRASSA
« Respondre #26 el: 14 de Gener de 2008, 21:38:06 pm »
Que guanyi el millor! Pero pel Lleida millor que guanyi el Sabadell. Així els i treiem distancia si el Lleida guanya al Camp del Gavà.  ;D :icon_mrgreen:

   :beer2
« Darrera modificació: 14 de Gener de 2008, 22:06:58 pm per enric_bcn »

Ferni

  • Visitant
Re: SABADELL - TERRASSA
« Respondre #27 el: 14 de Gener de 2008, 21:52:03 pm »
Ostres anava a obrir un post per a parlar d'això precisament.. molt bé MARIOKEY.

No volia parlar d'això sense haber jugat abans l'últim partit d lliga a casa abans del derbi. Ara ja crec q podem començar a parlar mica en mica d'aquest partit i possibles coses q es podrien fer per atraure gent ( tot i q tots sabem per on es passaran els nostres consells, com sempre).

A veure, corren rumors de q el partit serà televisat. Jo automàticament descartaria la jornada económica ja q ni en la situació q estem ni donant-lo per TV no crec q sigui el més adient.

Aquesta temporada en cap partit em tingut una entrada a destacar, en el passat derbi de l'any del descens vam ser unes 7500 persones al camp si malament no recordo, per aquest jo em marco l'objectiu d'arrivar als 5.000, provablement estiguem en descens aquell dia, vulguis o no encara estem en ple hivern i per postres potser el donen per TV, arrivar a 5000 realment seria un èxit.

Maneres per a arrivar als 5000 aficionats:

- Repartir entrades per les escoles
- Que cada soci pugui entrar a una persona
- En cas d q el donguin per TV, possar les entrades a 12 € i anticipades a 8-9 €.
- El mateix dilluns que ve possar cartells q puguin atraure a la gent per la ciutat, q no s'esperin al dimecres a penjar el cartellet del partit, com abans millor...

I bueno, poca cosa més, penso q tot això ja estaria bé, tampoc cal possar entrades a 5 € per un derbi, no deixa d ser un partit més d lliga. Total qui no vingui pel fred no vindria ni costant 20 euros ni costant 5.


Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: SABADELL - TERRASSA
« Respondre #28 el: 14 de Gener de 2008, 22:05:49 pm »
Jo ho veig be que posin entrades de lo més barat possible per atraure a més gent i això està molt bé.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: SABADELL - TERRASSA
« Respondre #29 el: 14 de Gener de 2008, 22:07:59 pm »
Pel que han dit a l'arlequinat el partit serà televisat pel Canal 33.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - TERRASSA
« Respondre #30 el: 14 de Gener de 2008, 23:11:39 pm »
Jo ho veig be que posin entrades de lo més barat possible per atraure a més gent i això està molt bé.
asi os sale mas barato a los egarenses eh.... :Paletas:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

  • Visitant
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #31 el: 14 de Gener de 2008, 23:25:08 pm »
Jo ho veig be que posin entrades de lo més barat possible per atraure a més gent i això està molt bé.
asi os sale mas barato a los egarenses eh.... :Paletas:

  Ya vés!  ;D

Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #32 el: 14 de Gener de 2008, 23:31:49 pm »
Y no solo para los egarenses si no que también para los no egarenses ni arlequinados.
Visca el Futbol Català!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #33 el: 14 de Gener de 2008, 23:32:53 pm »
Y no solo para los egarenses si no que también para los no egarenses ni arlequinados.
digalo tambien lleidetacule! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

  • Visitant
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #34 el: 14 de Gener de 2008, 23:34:29 pm »
La verdad sea dicha 100%sabadell. Si para el Sabadell - Terrassa he de pagar menos que lo que pagué para el Sabadell - Lleida, ya os vale.  ;D

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #35 el: 15 de Gener de 2008, 08:57:26 am »
a ver no empeceis a especular, el dia del derbi será retransmitido por tv y ademas tendremos jornada economica el socio pagará 5€ y seguro que la entrada serán de 15 € asi que no le deis mas vueltas al tema de las entradas. ahora si creo que el club tendria que hacer buena publicidad y mover el tema para intentar atraer al maximo publico posible  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2175
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #36 el: 15 de Gener de 2008, 11:26:32 am »
Es molt important treure un bon resultat a Ontinyent pq la gent s'animi a veure el Derby!!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Ferni

  • Visitant
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #37 el: 15 de Gener de 2008, 13:09:19 pm »
a ver no empeceis a especular, el dia del derbi será retransmitido por tv y ademas tendremos jornada economica el socio pagará 5€ y seguro que la entrada serán de 15 € asi que no le deis mas vueltas al tema de las entradas. ahora si creo que el club tendria que hacer buena publicidad y mover el tema para intentar atraer al maximo publico posible  :xin-xin

Ya, seguramente harán esto pero la verdad es q vista la experiencia del día del Lleida, no creo q sea muy acertado poner jornada económica al darlo por TV.
Pero bueno, no me meteré mas, a mi me da lo mismo que haya 2000 personas que 5000, total no me da de comer a mi el Sabadell, si quieren q vayan 4 gatos allá ellos, q yo lo único q quiero es q mi equipo gane. :ok.

Y si llueve aún seremos menos, q pase lo q tenga q pasar, yo chubasquero 5 euros y rumbo NCA y tan contento, los que llorarán dsp será la Directiva diciendo que la ciudad da la espalda al CES.. q penita me  dan. :mmmm

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #38 el: 15 de Gener de 2008, 13:39:10 pm »
he leído en el diario hoy, que de momento la directiva no ha dicho nada de JORNADA ECONÓMICA, y que por lo tanto será una jornada más a 15€ y 7€ los menores...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dicvgl

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Vallès Occidental!
    • Penya Tribuna
Re: INICIATIVES PEL DERBY
« Respondre #39 el: 15 de Gener de 2008, 14:17:30 pm »
El cas es que s'ompli com deu mana la NCA i tots animin als equips corresponents.
Visca el Futbol Català!