Autor Tema: POSSIBLES MILLORES DE L'ESTADI  (Llegit 15353 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

VALDERRAMA

  • Visitant
Re: POSSIBLES MILLORES DE L'ESTADI
« Respondre #20 el: 27 de Novembre de 2007, 16:09:50 pm »
Otro aspecto que me llamó la atención las veces que he ido al estadio fue el aspecto bastante ruin que tiene el campo por fuera. Por dentro tiene algunos aspectos que se pueden salvar pero por fuera parece un misero estadio.
« Darrera modificació: 27 de Novembre de 2007, 16:13:15 pm per VALDERRAMA »

Desconnectat arlekinat juridic

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 71
Re: POSSIBLES MILLORES DE L'ESTADI
« Respondre #21 el: 29 de Novembre de 2007, 14:59:23 pm »
 :scut Tenim un camp força arregladet per la categoria en que estem. Hi ha camps de segona divisió i alguns de primera que no tenen la bona aparença que té la nova creu alta. Que podria estar millor?, això sempre, però falten diners, inversions, i ajudes de les institucions locals. Ho sigui, oblidem-nos.
VISCA SABADELL

antcarcer

  • Visitant
Re: POSSIBLES MILLORES DE L'ESTADI
« Respondre #22 el: 02 de Desembre de 2007, 20:37:22 pm »
En el descanso y en el final del partido no se ve nada en los lavabos, por favor que pongan una bombilla :icon_idea:

Desconnectat yaico

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 46
Re: POSSIBLES MILLORES DE L'ESTADI
« Respondre #23 el: 04 de Desembre de 2007, 14:26:40 pm »
Estimat amic,

les llums dels lavabos en lo que portem de lliga sempre han estat engegades, excepte aquest diumenge que suposo que es van descuidar.

Ferni

  • Visitant
Re: POSSIBLES MILLORES DE L'ESTADI
« Respondre #24 el: 04 de Desembre de 2007, 15:08:07 pm »
Estimat amic,

les llums dels lavabos en lo que portem de lliga sempre han estat engegades, excepte aquest diumenge que suposo que es van descuidar.

ah, i tu creus que és normal descuidar-se la llum en un lloc que hi van 1.500 persones?
No estem parlant de deixar-se d'obrir un llumet de casa teva, estem parlant de deixar-nos la llum d'un lloc on podrien anar-hi milers de persones, entre les quals s'hi troben avis o avies, nens o nenes.
I ja no és això, resulta ser que tampoc hi ha paper de vàter als lavabos ( també s'ho han deixat?) caram i segons el que vaig sentir tampoc hi havia aigua....

T'has trobat mai en un cinema, teatre o en cap estadi que no hi hagi llum,ni agua ni paper de vàter als lavabos? perquè jo no....
La Nova Creu Alta no és un bar de barri, la NCA és un estadi de fútbol on s'hi juga cada 2 setmanes i que menys que tenir les coses en unes mínimes condicions.

Ja he dit que vull pensar q a sigut un accident puntual ( almenys el tema de l'aigua i el llum), però espero que no torni a passar mai més perq jo no penso "anar de ventre" a un lloc on no hi ha llum, no em puc netejar el cul ni puc rentar-me les mans posteriorment... ho sento, potser sóc molt finolis però no estic acostumat a fer les meves necessitats sense llum ni paper ni aigua, potser si visqués a la selva em netejaria amb fulles o pedres com es fa al bosc i em rentaria les mans amb fang.

Desconnectat La ceba mecànika

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #25 el: 17 de Agost de 2008, 18:58:53 pm »
El problema es que aquestes coses es solen fer aprofitant el bon moment d'una entitat. Tan a Lleida en el seu moment com a tarragona per posar dos exemples s'ha deixat notar el seu pas per superiors categories, nosaltres fa molts d'anys que estem esperant aquest bon moment, es per aixó que es tant important assolir l'ascens a segona A no tant sol per l'exit esportiu que suposa sino també per podernos treure tantes teranyines com portem acumulades de tants anys com portem vegetant per aquestes categoríes inferiors.

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2215
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #26 el: 17 de Agost de 2008, 19:04:30 pm »
Aprofito el tema per comentar-ho, i si voleu ho tracteu en un altre post i tal... ja sé que l'estadi es de titularitat municipal... pero amb la de terreny que ocupa i amb lo que ha arribat a ser i és el Sabadell... no creieu que el nostre Estadi està molt desaprofitat pels temps que corren? Estem al segle XXI... fins i tot els equips de regional es venen millor que nosaltres. No tenim botiga oficial (a l'estadi hi cabria), no tenim museu (a l'estadi hi cabria), no tenim bars en condicions, no tenim oficines, no tenim sala de premsa, no tenim una llotja en condicions, els vestuaris encara gràcies... totes aquestes millores, a part de millor imatge, donarien ingressos extres al club... jo em dedico al món de la publicitat i el marketing... però no cal ser gaire llest per veure que el Sabadell tot just acaba de despertar fent campanyes de soci atractives i demés... però que no aprofitem ni l'1% de les possibilitats que tenim...

     El camp esta bastant desaprofitat es veritat. Tindriem de fer un bar en que hi hagues turnos per numeros . En el lavabo algunes persones es pixen fora de la tapa i es una guarrada.
Una tenda que sigues almenos com les dimencions del Joan Sports del C/ Sant antoni .  El marcador de l'estadi per mi es tindria que fer com el del Terrassa. El camp per exemple del Montcada esta molt mes nou i bastant dissenyat.

        P.D. Este de reformar el camp
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #27 el: 17 de Agost de 2008, 19:15:17 pm »
El tema samarretes, doncs teniu tota la raó. Ahir vaig estar al camp, amb dos amics meus. Un d'ells em va preguntar quan valia la samarreta aquest any, que en volia comprar una per a les vacances, que va a Costa Rica i es volia emportar la samarreta nova. Res.

I si, no costa tant tenir una tenda decent en el camp, no un barracó de llauna que diu la llegenda negra que ja l'han obert algun cop.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Trivi VLR

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2077
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #28 el: 17 de Agost de 2008, 23:22:29 pm »
- Bars decents

- Entrades/carnets de gols

- Tenda oficial y bona logística (bàsic i fonamental)

- Carnet familiar. Crec que amb això es donaria una empenta molt gran als carnets :ejem

Salut!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #29 el: 18 de Agost de 2008, 12:07:04 pm »
- Bars decents

- Entrades/carnets de gols


- Tenda oficial y bona logística (bàsic i fonamental)

- Carnet familiar. Crec que amb això es donaria una empenta molt gran als carnets :ejem

Salut!

Això si que estaria bé la veritat. Hi ha molts equips que fan preus pels Gols, és a dir, els separen de la resta de general i és d'una de les maneres amb les que aconseguiriem ser més gent als Gols :borratxo
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #30 el: 18 de Agost de 2008, 14:36:17 pm »
el campo necesita un buen arreglo y es muy complicado,

creo que estaria bien cambiar tribuna en general, la sala de premsa que tenemos arriba, la de futbol base, el tenderete ese feo que tenemos, en general todo arreglarlo un poco y que se aga mas vistoso des de fuera tambien, en eso tenemos que envidiar "por lo menos yo" al campo del terrassa que entras en tribuna i des de fuera ya ves una tienda "aunke aga años este cerrada" propaganda que tambien lo hace mas vistoso, luego dentro la zona en medio del campo que tienen como un cristal i todo de madera por dentro!

no se son muxisimas cosas que o empiezan arreglar de nuestro estadio aunke cueste billetes o nos costara caro, cualquier dia se cae el tejado ese roñoso de tribuna :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #31 el: 18 de Agost de 2008, 15:26:30 pm »
I fer tot això a 2a B perque serveix  :icon_question:

Absolutament per res.

Quan estiguem més amunt, si és que algún dia hi som, ja es faran les obres pertinents. Ara com ara jo ho veig força bé, evidentment sempre vigiliant que tota l'obra estigui segura i no hi hagi perill per a res.

Potser pintar algunes coses si, però fer les obres que esteu dient.............. . seria tirar els diners d'una forma absurda si hagués de pagar-ho el club.

Si prou feina hi ha per a que poguem mantenir i aconseguir nous anunciants per a la zona de valles metàliques......... ....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2215
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #32 el: 18 de Agost de 2008, 15:33:21 pm »
I fer tot això a 2a B perque serveix  :icon_question:

Absolutament per res.

Quan estiguem més amunt, si és que algún dia hi som, ja es faran les obres pertinents. Ara com ara jo ho veig força bé, evidentment sempre vigiliant que tota l'obra estigui segura i no hi hagi perill per a res.

Potser pintar algunes coses si, però fer les obres que esteu dient.............. . seria tirar els diners d'una forma absurda si hagués de pagar-ho el club.

Si prou feina hi ha per a que poguem mantenir i aconseguir nous anunciants per a la zona de valles metàliques......... ....

           Apreciat company MUTIO, i la imatge del camp.......... el segon missatge que ha escrit el Fum Fum Fum esta perfecte
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #33 el: 18 de Agost de 2008, 15:39:50 pm »
I fer tot això a 2a B perque serveix  :icon_question:

Absolutament per res.

Quan estiguem més amunt, si és que algún dia hi som, ja es faran les obres pertinents. Ara com ara jo ho veig força bé, evidentment sempre vigiliant que tota l'obra estigui segura i no hi hagi perill per a res.

Potser pintar algunes coses si, però fer les obres que esteu dient.............. . seria tirar els diners d'una forma absurda si hagués de pagar-ho el club.

Si prou feina hi ha per a que poguem mantenir i aconseguir nous anunciants per a la zona de valles metàliques......... ....

           Apreciat company MUTIO, i la imatge del camp.......... el segon missatge que ha escrit el Fum Fum Fum esta perfecte

Avui en dia tot és imatge, ja ho sé............... però en moltes decisions els calers encara són més importants.

Però a nosaltres realment ens sortiria rentable gastar-nos una pasta en arreglar al camp ??  Per a fer que ?? Per arribar a qui ?? I a on ?? Vindria més gent al camp perque fos més bonic ?  Evidentment que NO.

Si totes les obres les pagués l'ajuntament doncs com més coses es féssin, molt millor  :ok
I que consti que a mi m'encantaria que tingés cristaleres i una sala de premsa més xula..... i no sé quantes més coses he llegit.

En quan al tema preus jo ja he dit moltes vegades que en penso, crec que s'haurien de millor bastantes coses. De moment la directiva aposta per no arriscar-se i anar sobre segur amb els qui es fan socis cada any.

I estic molt d'acord amb vosaltres també pel tema samarretes. És una llàstima que no tinguem les noves a aquestes alçades. Però discrepo una mica amb el Fum quan diu "si fem play-off se'n vendran més"....... Però, i si no el fem ? Ens hauriem de menjar totes les samarretes de més que s'hauran fet. Que es podrien vendre l'any següent ? Potser si........ o potser no. Ningú sap quin serà el disseny de la temporada vinent.
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2008, 15:44:01 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat DimonietSBD

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2215
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #34 el: 18 de Agost de 2008, 15:46:14 pm »
I fer tot això a 2a B perque serveix  :icon_question:

Absolutament per res.

Quan estiguem més amunt, si és que algún dia hi som, ja es faran les obres pertinents. Ara com ara jo ho veig força bé, evidentment sempre vigiliant que tota l'obra estigui segura i no hi hagi perill per a res.

Potser pintar algunes coses si, però fer les obres que esteu dient.............. . seria tirar els diners d'una forma absurda si hagués de pagar-ho el club.

Si prou feina hi ha per a que poguem mantenir i aconseguir nous anunciants per a la zona de valles metàliques......... ....

           Apreciat company MUTIO, i la imatge del camp.......... el segon missatge que ha escrit el Fum Fum Fum esta perfecte

Avui en dia tot és imatge, ja ho sé............... però també ho són els calers

Però a nosaltres realment ens sortiria rentable gastar-nos una pasta en arreglar al camp ??  Per a fer que ?? Per arribar a qui ?? I a on ?? Vindria més gent al camp perque fos més bonic. Potser el 1r partit si, després ja no.

Si totes les obres les pagués l'ajuntament doncs com més coses es féssin, molt millor  :ok

En quan al tema preus jo ja he dit moltes vegades que en penso, crec que s'haurien de millor bastantes coses. De moment la directiva aposta per no arriscar-se i anar sobre segur amb els qui es fan socis cada any.

I estic molt d'acord amb vosaltres també pel tema samarretes. És una llàstima que no tinguem les noves. Però discrepo una mica amb el Fum quan diu "si fem play-off se'n vendran més"....... Però, i si no el fem ? Ens hauriem de menjar totes les samarretes de més que s'hauran fet. Que es podrien vendre l'any següent ? Potser si........ o potser no. Ningú sap quin serà el disseny de la temporada vinent.

  De l'ajuntament no t'esperis gaire cosa. L'unic que et pots esperar d'algu es el Bustos aporta cosas i el del PP el Soriano. Aquets son arlekinats i aquests dos estarien disposts a ajudar al club. Tambe ho podrien fer amb el diners que han recaudat aquest any del socis no ¿?
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2008, 15:50:16 pm per NCA »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Vicenç

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #35 el: 18 de Agost de 2008, 20:04:58 pm »
La "Nova" Creu Alta se'ns esta quedant velleta, la veritat és que si. Efectivament, estic d'acord amb el company "fum, fum, fum" quan diu que les dimensions del nostre estadi estan totalment desaprofitades, doncs presenta gairebé el mateix aspecte que fa uns 20 o 30 anys, quan aspectes com el del merchandaising no tenia ni de llarg, la relevància que té actualment.
Una botiga digna seria important tenir-la a l'estadi, així com una sala de premsa adecuada als nostres temps, i unes oficines que han estat millorades, però que sense dubte, necessita alguna cosa més que una capeta de pintura...
Si algún dia tornessim a Segona A, crec que l'Ajuntament s'haurà de gastar força calerons en millores a l'estadi, doncs, pregunto, en categoria professional no és obligatori que tot el públic a l'estadi tingui cadira? En cas afirmatiu, caldria poblar de cadires els dos gols, els accessos a l'estadi suposo que haurien de tenir barreres, amb detectors magnètics per les entrades i carnets, com també que suposo que caldria habilitar una sala de premsa amb cara i ulls, etc, etc, etc. És més, crec que serien tantes les millores que caldria fer que dubto que en ple estiu trobessim algú que les pogúes fer amb tant poc temps, i que permetés poder iniciar la lliga a casa, cumplint les normes exigides a l'estadi per la LFP o la RFEF.
Segur que no faltaran aquells, que davant d'aquest panorama demandin la construcció d'un nou estadi, però jo he estat, sóc i seré partidari de mantenir-nos en aquest camp, que repeteixo, amb reformes com les esmentades i les comentades pel company "fum, fum, fum", tronaria a lluir i ser dels millors estadis de la categoria. I això ho diu algú, que com bé també s'ha comentat en aquest fòrum, seu en una trbuna on qualsevol dia el sostre ens caurà al damunt, quedant enterrats sota tonelades d'uralita prehistòrica...
Són obres, és clar, que el club dubto moltíssim que el club pugui afrontar, de manera que potser si fora bo que l'Ajuntament paulatinament anés acometent aquestes reformes, per d'aquesta manera, si algún dia tornem a Segona A, no ens agafin amb els pixats al ventre. Ara bé, si aquestes obres han d'anar al ritme de les de l'Olimpia... "Apañaos" estamos!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2309
  • Gènere: Masculí
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #36 el: 18 de Agost de 2008, 21:06:57 pm »
I si som una mica llestos i ens sabem moure una mica bé, trobariem ingressos a manera de subvenció de molts llocs... i ja no dic res, posteriorment amb temes de publicitat... ***** que no som el BUYUYOS DEL CONDAO CF... que som el CENTRE D'ESPORTS SABADELL!

El camp és municipal, i totes aquestes raons que es donen de que les reformes estarien gairebé subvencionades per possible publicitat se li han de donar a l'Ajuntament, perque el CES no pot fer res a l'estadi.
De totes maneres penso que l'estadi, tot i ser molt vell, és un estadi que encara es deixa veure per Segona B. I en quant a les reformes que parleu si es puja a Segona A, no patiu que en un estiu amb calers i amb l'il·lusió d'estrenar la categoria es poden realitzar totes les reformes mínimes per començar a jugar al nostre estadi. Els seients als gols i els torns a les portes es poden posar en qüestió de setmanes, i d'altres reformes que podrien tocar com acondicionament d'espais per a mitjans de comunicació, lavabos, sala de premsa i demés no crec que triguessim més de dos mesos en tenir-los en condicions mínimes per poder disputar partits. Un cop fetes aquestes millores mínimes, ja es podría pensar en altres, però sempre un cop aconseguit l'ascens.
Us puc ben assegurar que hi ha autèntiques porqueries de camps per aquests grups de segona B que són absolutament indignes fins i tot per tercera. Un exemple, l'Aldehuela de Fuenlabrada, que he tingut el "plaer" de visitar aquest estiu (l'únic que té de bò són els dos camps anexos de gespa artificial).
En quant a l'actual ubicació del nostre estadi trobo que és inmillorable, dins de la ciutat, en un lloc cèntric, i amb espai suficient als voltants per ampliar la graderia si fos necessari.
« Darrera modificació: 18 de Agost de 2008, 21:15:14 pm per J.R.G. »

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #37 el: 18 de Agost de 2008, 23:55:35 pm »
Es evident ke el tema de les cadires als gols arribaria de forma obligada si pujessim. Si ho fem sense pujar , doncs mira , la veritat es ke això ja dona un salt evident d0imatge , po potser no es imprescindible.
Un tema ke segurament costaria lo seu i no s'ha comentat massa seria lo de ficar  , encara ke fos en plan cutre , un toldo ke rodejes tot l'estadi , encara ke només tapés la part de dalt serviria d'emergencia kuan plou i menys gent tindria la temptació akella d'anar a tribuna , ke això si ke keda de l'any de la picó.
I ja entrant en temes ke serien més facils de fer i no es fan per mandra es lo de ficar la botiga encara ke fos una barraca  , i lo d'habilitar una sala en plan museo , exibint fotos historikes i demes...

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2309
  • Gènere: Masculí
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #38 el: 19 de Agost de 2008, 08:56:26 am »
Es evident ke el tema de les cadires als gols arribaria de forma obligada si pujessim. Si ho fem sense pujar , doncs mira , la veritat es ke això ja dona un salt evident d0imatge , po potser no es imprescindible.
Un tema ke segurament costaria lo seu i no s'ha comentat massa seria lo de ficar  , encara ke fos en plan cutre , un toldo ke rodejes tot l'estadi , encara ke només tapés la part de dalt serviria d'emergencia kuan plou i menys gent tindria la temptació akella d'anar a tribuna , ke això si ke keda de l'any de la picó.
I ja entrant en temes ke serien més facils de fer i no es fan per mandra es lo de ficar la botiga encara ke fos una barraca  , i lo d'habilitar una sala en plan museo , exibint fotos historikes i demes...

Un toldo? :blink :blink Quants camps has vist amb un toldo per cobrir la graderia?

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: PROPOSTES PER AL NOSTRE ESTADI
« Respondre #39 el: 19 de Agost de 2008, 12:07:56 pm »
I jugariem a les foskes no? O els jugadors portarien llanterna? xDD