Autor Tema: Espanyol B- CE Sabadell  (Llegit 7061 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #20 el: 21 de Octubre de 2007, 16:19:04 pm »
Incluso si los socios se querian sentar tenian que pagar.  :o
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #21 el: 21 de Octubre de 2007, 16:22:01 pm »
Nosaltres hem anat a la taquilla on posava General 10 euros, Lateral 10 euros, li hem preguntat a la dona de la taquilla quina era la diferencia, ens ha dit que l'afició del Sabadell havia d'estar al Lateral i les hem comprat ... com que encara era d'hora hem anat a esmorzar al bar del camp on el meu germà ha llençat l'entrada i hem estat una estona veient un partit del Espanyol amb la Damm al camp del costat ... total que arribem a la zona de lateral passem tots uns 5 o 6 persones i li diuen al meu germà que no pot accedir al lateral sense l'entrada ... li expliquem educadament durant mes de 10 minuts el que ha passat i l'unica resposta que te el tiu es que tornem anar a la taquilla i en comprem un altre (igual es pensa que caguem billets de 10 euros) si val exactament lo mateix general que lateral li costava molt deixar-lo entrar no? en fi que es deuria aborrir i ha volgut donar la nota ... el meu germà ha tornat al bar , per sort ha trobat l'entrada que havia deixat alla i quan finalment aconseguit entrar al lateral (al minut 10 de partit) li ha tirat l'entrada als peus pk es foti un canuto si vol  :laugh: :laugh: en fi lamentable.

28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #22 el: 21 de Octubre de 2007, 16:35:31 pm »
Nosaltres hem anat a la taquilla on posava General 10 euros, Lateral 10 euros, li hem preguntat a la dona de la taquilla quina era la diferencia, ens ha dit que l'afició del Sabadell havia d'estar al Lateral i les hem comprat ... com que encara era d'hora hem anat a esmorzar al bar del camp on el meu germà ha llençat l'entrada i hem estat una estona veient un partit del Espanyol amb la Damm al camp del costat ... total que arribem a la zona de lateral passem tots uns 5 o 6 persones i li diuen al meu germà que no pot accedir al lateral sense l'entrada ... li expliquem educadament durant mes de 10 minuts el que ha passat i l'unica resposta que te el tiu es que tornem anar a la taquilla i en comprem un altre (igual es pensa que caguem billets de 10 euros) si val exactament lo mateix general que lateral li costava molt deixar-lo entrar no? en fi que es deuria aborrir i ha volgut donar la nota ... el meu germà ha tornat al bar , per sort ha trobat l'entrada que havia deixat alla i quan finalment aconseguit entrar al lateral (al minut 10 de partit) li ha tirat l'entrada als peus pk es foti un canuto si vol  :laugh: :laugh: en fi lamentable.




ja,ja,ja...aixi fen amics!!!

si que s'han fet la pixa un lio, si...es una pena que us hagi passsat aixo, jo he entrat per l'altra banda, la contraria dels camps i ja et dic que el porter era super amable, m'ha explicat que necessitaven tenir la gent controlada pero no tenien prou lloc i q les ordres de reagrupar-nos eran dels mossos
Millor Moderadora Forera Novell