Autor Tema: Espanyol B- CE Sabadell  (Llegit 7021 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlekinat_18

  • Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
Espanyol B- CE Sabadell
« el: 14 de Octubre de 2007, 20:32:07 pm »
A veure si a la sisena va la vençuda i guanyem despres de cinc partits sense fer-ho.


Desconnectat Daniel D.L.

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 620
  • Gènere: Masculí
    • horitzons inesperats
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #1 el: 15 de Octubre de 2007, 14:14:52 pm »
Aquesta vegada m'hi acostaré, que em queda a prop.

Com sempre... a guanyar!  :bandera :scut :beer2

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2482
  • Gènere: Masculí
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #2 el: 17 de Octubre de 2007, 13:00:02 pm »
Em diuen, que les Penyes organitzen autocar a la Ciutat Esportiva de Sant Adrià, que sortirà a les 10:45 de diumenge, de davant de Tribuna, preu 7 euros socis penyes organitzadores (Penya la Ceba, Nova Creu Alta, i Roses Arlequinades), 8 euros no socis.

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #3 el: 17 de Octubre de 2007, 13:44:45 pm »
Sabeu el preu de les entrades? d'anticipades res,no?  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

antcarcer

  • Visitant
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #4 el: 17 de Octubre de 2007, 14:56:18 pm »
Em diuen, que les Penyes organitzen autocar a la Ciutat Esportiva de Sant Adrià, que sortirà a les 10:45 de diumenge, de davant de Tribuna, preu 7 euros socis penyes organitzadores (Penya la Ceba, Nova Creu Alta, i Roses Arlequinades), 8 euros no socis.

Yo en la peña renfe 2.6 euros :balla

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #5 el: 17 de Octubre de 2007, 16:08:35 pm »
Em diuen, que les Penyes organitzen autocar a la Ciutat Esportiva de Sant Adrià, que sortirà a les 10:45 de diumenge, de davant de Tribuna, preu 7 euros socis penyes organitzadores (Penya la Ceba, Nova Creu Alta, i Roses Arlequinades), 8 euros no socis.

Yo en la peña renfe 2.6 euros :balla

yo voy a ir en mi coche...que luego se echa encima la hora de comer y a las 19h tengo q estar como un clavo delante la tele...de verdad que domingo!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #6 el: 19 de Octubre de 2007, 08:25:12 am »
Buenas....  No podré conectarme mucho este finde ya, asi que...

-Va a ir gente a Can Pericos B ??
-Ireis con la indumentaria arlekinada, sabiendo como se las gastan en Sant Adrià?
-La gente que va a insultar y a gritar Liverpool liverpool en el Mini, también irá a gritar Sevilla sevilla a casa de los pericos?  Se atreverian?

Decid algo los que pensais iry si este año vais a ir de incógnito o no...  Que me tengo que hacer la bolsa, pues estaré fuera, y si voy a San Adrian, pues no me gustaria encontrarme solo, y mas siendo el unico arlekinado que va con camiseta, bufanda, etc...

Y los mas viejos en los desplazamientos, ya sabeis a lo que me refiero.. Cuidadito, en ese campo, ya no por gente jove, brigadas, etc... Que allí los mismos viejos son muy muy fanáticos, pero naaaada que ver con los que te puedes encontrar en el mini... Los viejos de allí, digamos que son los padres de los brigadas o los brigadas retirados   :laugh: , que muchas veces van a buscar brega...

Espero que no pase nada y encontrarme a toda esa gente habitual en desplazamientos por allí   :ok
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #7 el: 19 de Octubre de 2007, 10:42:15 am »
yo tengo intención de ir  :bandera ...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #8 el: 19 de Octubre de 2007, 13:17:18 pm »
Yo también tengo pensado ir, encuentro penoso que no puedas ir con la indumentaria que quieras solo porque algunos descerebrados vayan a buscar follon...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #9 el: 19 de Octubre de 2007, 13:46:31 pm »
Yo en principio tambien iré, y con la camiseta arlequinada puesta  :ok los viejos que dices son mas fanaticos que en la Rapita? Creo que peor que lo pasamos alli no lo vamos a pasar mas.vamos,espero no equivocarme.  :xin-xin
« Darrera modificació: 19 de Octubre de 2007, 13:59:09 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat melo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 550
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #10 el: 19 de Octubre de 2007, 17:38:02 pm »
alla ens veurem amb samarreta i bufanda, dos no es barallen si un no vol...i sap evitar la confrontacio..
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #11 el: 19 de Octubre de 2007, 18:00:25 pm »
preu de l'entrada?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #12 el: 19 de Octubre de 2007, 18:57:55 pm »
Es pot anar perfectament sense por alla . Si vas com a HHVV es una altre cosa , po de lo contrari no teniu pk tenir problemes encara ke aneu vestits del Sabadell. Fins i tot recordo un any que un grup d'arlekinats s'encaraba amb un grupet jove de pericos  de la Curva i no va passar res. Akell mateix any vaig veure ke haviem fet bé de no anar com a grup pk haguessim sortit mal parats ja ke ens esperaven un nombrós grup de Brigadas al bar de darrera sense veure el partit ni res.

Desconnectat Arlekinado

  • CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
  • Gènere: Masculí
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #13 el: 20 de Octubre de 2007, 16:03:17 pm »
Pues yo voy con mi camiseta!!! como siempre!!!
Millor Seguidor

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #14 el: 20 de Octubre de 2007, 19:13:37 pm »
Es pot anar perfectament sense por alla . Si vas com a HHVV es una altre cosa , po de lo contrari no teniu pk tenir problemes encara ke aneu vestits del Sabadell. Fins i tot recordo un any que un grup d'arlekinats s'encaraba amb un grupet jove de pericos  de la Curva i no va passar res. Akell mateix any vaig veure ke haviem fet bé de no anar com a grup pk haguessim sortit mal parats ja ke ens esperaven un nombrós grup de Brigadas al bar de darrera sense veure el partit ni res.
Doncs discrepo amb tu. Un dels anys que he anat, concretament un que es va jugar un divendres i el feien per la 2, que cuyami va xutar un penal i tot, jo anava vestit del sabadell i un aficionat de l'espanyol em va intentar pegar a l'hora de marxar, fins i tot em va arribar a agafar per la part del coll de la jaketa i me zarandeó (no se com es diu en català, jeje). La gent que va allà es bastant ultra i hi ha molt familiar amb ganes de tocar la pera, i sempre he pensat que akell home era un familiar del crusat pq era clavat a ell. Això si, la poli allà es va comportar molt bé, van veure com em feien allò i no li van dir res a akell home, fins i tot van fer que no ho van veure els molt f.... d p...  Una altra dada d'akell partit... era just el partit de després que se li donés la baixa al txiki i que ens va pillar a molts de nosaltres per sorpresa...

I ei, no vull generalitzar amb tota l'afició de l'espanyol, pq va ser un personatge en concret, pero l'afició perica que va a la ciutat esportiva no es pot dir que sigui una afició trankila eh... a més, ara per ara no es pot anar trankil enlloc pq sempre pot haver-hi algun personatge d'akests! ;) I melo, 2 no es barallen si un no vol, però si un vol pots sortir escaldadet ;)
« Darrera modificació: 20 de Octubre de 2007, 19:17:52 pm per BIRRI »

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #15 el: 20 de Octubre de 2007, 19:59:51 pm »
Yo un año tambien, uno que jugamos y perdimos en el campo "de la Caixa", en la Verneda, vi volar (literalmente) al chino de los Hooligans, cuando se acercaba al bar a tomarse algo, y bueno, nosotros porque ibamos "de incognito", sin camiseta bufanda ni nada, porque otros Brigadas que habian en el bar nos estuvieron mirando continuamente, imaginandose que no eramos del Español, y yo creo que suerte que no ibamos con camiseta, si no podriamos haber corrido la misma suerte.... Pero bueno, era otro campo y demasiada mala suerte de que hubieran la cupula de los Brigadas allí....   Pero fijaros tambien una cosa, que casualmente en el campo de los pericos, siendo uno de los desplazamientos mas cercanos, es precisamente donde menos arlekinados vemos de por aqui... O es que tambien van de incógnito por si acaso...?    :mmmm

Por eso me hace gracia también cuando vamos al mini, las ganas de provocar de algunos, y como precisamente esos ni se les ve por San Adrián, pero ese ya es otro tema.....      :consol
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #16 el: 21 de Octubre de 2007, 03:51:40 am »
que salida es de l'autopista concretamente?
la de la Verneda? y luego que? es que no he ido nunca...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #17 el: 21 de Octubre de 2007, 09:53:03 am »
Me voy para alli, esperemos que reine la paz  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #18 el: 21 de Octubre de 2007, 14:58:07 pm »
al final no hubo ningun tipo de problema con nadie, solo decir que el portero que estaba en la entrada de lateral es un S*******L !
« Darrera modificació: 21 de Octubre de 2007, 15:00:46 pm per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Espanyol B- CE Sabadell
« Respondre #19 el: 21 de Octubre de 2007, 16:10:01 pm »
vaja lio s'han montat amb les entrades els pavos aquests.
jo les he anat a cambiar...haviam si pel mateix preu estare de peu!!!
i quan he anat al bar a tot el que coneixia li he dit que anes a cambiar-les o a seure, et venien les de lateral i no et deien que eren per seure. El porter per on he entrat jo a la grada era un senyor gran i molt, molt amable.
Millor Moderadora Forera Novell