Autor Tema: Racó Cinematogràfic  (Llegit 16522 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GARNI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
Re: PEL·LÍCULES
« Respondre #20 el: 18 de de 2006, 10:01:18 am »
SAW impresionant :o :o :o :o :o , es una de les millor pelicules, molt bona :ok,
tambe LOS PIRATAS DEL CARIBE, per SAW es INCREIBLE, sobretot els ultims 30 min pelicula...

Has vist Saw 2?
Sí q està bé, sí. és força impactant. :ok.

Tb recomano Steamboy, q abans no l'he posat... però n'hi ha tantes...

 :tongue3:

No la tinc veure, pero el final de la 1 em va impresionar :smart: mai a la vida o aves jurat jajajajaja, ja et dire k tal la 2 :ok


Ara no expliqueu el final com fa algú per aqui, i no miro a ningú eh resistencia  :****

Jejejejeje no pasa res home  :yes: d´aqui a uns anys quan ja no me´n recordi me la miraré  :smart:

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: PEL·LÍCULES
« Respondre #21 el: 18 de de 2006, 15:08:16 pm »
SAW impresionant :o :o :o :o :o , es una de les millor pelicules, molt bona :ok,
tambe LOS PIRATAS DEL CARIBE, per SAW es INCREIBLE, sobretot els ultims 30 min pelicula...

Has vist Saw 2?
Sí q està bé, sí. és força impactant. :ok.

Tb recomano Steamboy, q abans no l'he posat... però n'hi ha tantes...

 :tongue3:

No la tinc veure, pero el final de la 1 em va impresionar :smart: mai a la vida o aves jurat jajajajaja, ja et dire k tal la 2 :ok


Ara no expliqueu el final com fa algú per aqui, i no miro a ningú eh resistencia :****

Jejejejeje no pasa res home :yes: d´aqui a uns anys quan ja no me´n recordi me la miraré :smart:

 :-[ :-[ :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: PEL·LÍCULES
« Respondre #22 el: 21 de de 2006, 18:13:38 pm »
SAW impresionant  :o :o :o :o :o , es una de les millor pelicules,  molt bona  :ok,
tambe LOS PIRATAS DEL CARIBE, per SAW es INCREIBLE, sobretot els ultims 30 min pelicula...

Has vist Saw 2?
Sí q està bé, sí. és força impactant.  :ok.

Tb recomano Steamboy, q abans no l'he posat... però n'hi ha tantes...

 :tongue3:

No la tinc veure, pero el final de la 1 em va impresionar  :smart: mai a la vida o aves jurat jajajajaja, ja et dire k tal la 2  :ok

Ja e vist saw 2, tmb esta força be, pero estas mes atent i mes o menys to speras,pero tmb te un final força impactant  :ok :ok :beer2

Desconnectat fenicaro

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 784
Re: PEL·LÍCULES
« Respondre #23 el: 21 de de 2006, 18:31:50 pm »
Sí, la primera és la novetat, amb la 2º ja saps de què va la història, però no deixa d'estar bé, encara q tot estigui com encaixat a cops de martell. I ara què? :ejem  :ok

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6321
  • Gènere: Masculí
Re: PEL·LÍCULES
« Respondre #24 el: 21 de de 2006, 19:21:28 pm »
La naranja mecánica
La lista de Schindler
La gran evasion
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5732
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: PEL·LÍCULES
« Respondre #25 el: 03 de Abril de 2006, 20:43:52 pm »
A mi m'encanten la saga d'Star Wars i la triolofia del senyor dels anells!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2174
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Saw IV
« Respondre #26 el: 10 de Octubre de 2007, 12:37:02 pm »
Per els amants de les pelicules de Por i de Saw, que sapigueu que aquest Halloween estrenen la 4 entrega, exctament la estrena és el dia 26 d'octubre.

En aquesta pagina trobareu 4 minuts de la película.

http://elesconditefriki.com/2007/08/10/4-minutos-de-saw-4/

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Frannistelrooy

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1688
  • Gènere: Masculí
  • SOM DE 2ªA!!!
Re: Saw IV
« Respondre #27 el: 10 de Octubre de 2007, 13:34:37 pm »
La primera va ser boníssima, la segona va estar bé i la tercera no va valdre per res... esperem que no segueixi amb aquesta escala
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Saw IV
« Respondre #28 el: 10 de Octubre de 2007, 13:40:32 pm »
Pues a mi las 3 me encantan me las e mirado mas de una vez, y ahora al ver el post ya estoy deseando ver la saw 4, kien sera el que programa todos los asesinatos? la tia esa que se salva y se alia con el viejete que murio en la ultima? :boig
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2174
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re: Saw IV
« Respondre #29 el: 02 de Novembre de 2007, 15:37:19 pm »
Pues yo ya la he visto y para mi Saw IV es mejor que la III.
No es un poco mas sadica que las demas!!

La recomiendo para aquellos q han visto todo la saga, y quien no la haya visto pues tambien le recomiendo q vea la saga entera.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
La vostra millor pel·lícula
« Respondre #30 el: 06 de Febrer de 2008, 22:27:55 pm »
Hola a tots!

el meu títol preferit es Braveheart juntament amb el Patriota ;)
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2008, 22:28:07 pm per WebTeam SBD »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: La vostra millor pel·lícula
« Respondre #31 el: 06 de Febrer de 2008, 22:57:47 pm »
Uns de les meves és Psicosis
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re: La vostra millor pel·lícula
« Respondre #32 el: 06 de Febrer de 2008, 23:01:38 pm »
blow y crank 
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: La vostra millor pel·lícula
« Respondre #33 el: 09 de Febrer de 2008, 21:26:59 pm »
Aquesta de fa poc, Rec esta molt bé! :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6321
  • Gènere: Masculí
Re: La vostra millor pel·lícula
« Respondre #34 el: 13 de Febrer de 2008, 21:43:48 pm »
La gran evasion ( la he vist més de 10 vegades, perqué quan anava a la mili, al autocar sempre posaven la mateixa).
La lista de schindler.
Conan el Barbaro.
Espartaco.
La Máscara.
Aterriza como puedas.
Ghost.
El guardaespaldas.
I moltes altres......
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: La vostra millor pel·lícula
« Respondre #35 el: 13 de Febrer de 2008, 22:34:42 pm »
300

Em va agradar molt el comic i la pel.licula sembla que el calqui. FX molt bons.  :ok

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat WTEE

  • Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
  • Gènere: Masculí
Racó Cinematogràfic
« Respondre #36 el: 11 de Agost de 2008, 17:14:53 pm »
L'altra dia vaig anar a veure la peli del Superagente 86 i m'ho vaig passar bomba. Ets fas un tip de riure durant tota la peli. Menció apart mereix la Anne Hathaway, que està com un tren............... jejejejejejejeje.  :reverencia2

« Darrera modificació: 24 de Juliol de 2011, 12:41:37 pm per WebTeam SBD »
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: Estrenes cinema Estiu 2008
« Respondre #37 el: 11 de Agost de 2008, 18:05:09 pm »
Una pelicula maquissima i que podeu anar a veure amb la vostra parella es la de Posdata: Te quiero , es molt maca i si aneu amb la parella es la ideal per a passar una bona tarda, doncs això, que els que pogeu aprofiteu..
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2296
  • Gènere: Masculí
Racó Cinematogràfic
« Respondre #38 el: 14 de Agost de 2008, 17:30:24 pm »
Hi ha un tema ja creat per les estrenes de cinema d'aquest estiu però crec que donada la repercusió aconseguida per la nova pel·lícula de Batman, es mereix que s'obri un nou tema per comentar les impressions generades en els espectadors. A mi personalment m'interessa l'opinió de la gent que ja la ha vist i que pot comentar si li ha agradat, o no; i si mereix aquest títol de "millor pel·lícula de l'any" que molts crítics d'arreu del món sembla ser que ja li han donat. També m'interessa l'opinió de possibles experts en el tema còmic, i en especial de Batman, per tal de saber si la troben ben ambientada i ajustada a la imatge que es dona en el còmic. Per no parlar de l'actor que fa de Joker, Heath Ledger, que desprès de la seva mort sembla que molts li demanen l'Oscar pòstum per aquesta interpretació...

A mi personalment la trobo una pel·lícula interessant, entretinguda i amb alguns efectes especials molt bons, molt apta per ser vista en una sala amb un bon sò; però no arriba més enllà. La trama de l'argument la vaig trobar difícil de seguir en alguns moments, quedant-me sense explicació algun dels esdeveniments de la pel·lícula. Desprès he pogut comprovar com algún crític de cinema comparteix amb mi aquesta opinió, fet que em consola. En quant a la interpretació dels actors entenc que tots ho fan a un bon nivell però ni molt menys em sembla que Heath Ledger mereixi l'Oscar per la seva interpretació en especial.

De fet, trobo que la millor pel·lícula de Batman va ser la primera de l'any 1989 per tot l'ambient obscur i sinistre de la ciutat de Gotham que va saber donar-li Tim Barton i per l'estètica gairebè esquizofrènica de tot el que envoltava al Joker de Jack Nicholson. Aquesta versió actual realitzada per Cristopher Nolan trobo que la situaría a un nivell molt similar a les dos primeres (Batman i Batman Returns) i sense dubte molt per sobre de Batman Forever i Batman i Robin, les quals personalment les trobo una mica infantils.  Curiosament de Batman Begins (2005) no recordo si em va agradar, o no. Molt probablement, l'actual versió de Batman intenta seguir amb el caire més adult i obscur que crec que es va iniciar amb Batman Begins.

En definitiva, em sembla una película recomanable a tots aquells amants de les películes d'acció, amants dels efectes especials (recordo que es té previst també la seva estrena en Cinemes IMAX) però que pot deixar ni freds ni calents a tots aquells que busquen una bona pel·lícula en el seu argument o en la interpretació dels actors.

¿Qué en penseu vosaltres?

Desconnectat fenicaro

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 784
Re:Racó Cinematogràfic
« Respondre #39 el: 18 de Agost de 2008, 06:32:46 am »
Yo salí con una sonrisa del cine, y hacía tiempo que no lo hacía.
El final es perfecto, nada de superhéroes: Batman es un ser humano podrido de pasta que decide limpiar Gotham de criminales, al margen de la ley.
Yo no sé si le daría el Oscar a la caracterización de Jocker, pero tampoco me importa que se lo den, porque el circo mediático de los premios es algo que no me interesa lo más mínimo. Heath Ledge hace una interpretación magnífica, un papelón, vaya.

Sobre el argumento y su dificultad de entendimiento pues nada, yo siempre digo que las buenas películas son como los buenos libros, que no tienes que quedarte sólo con la primera impresión, tienes que verla otra vez para poder fijarte en los detalles que se te han escapado en la primera. Supongo que no estamos acostumbrados a ver adapataciones de cómics tan "intelectuales", y eso nos desconcierta porque esperamos ver más fuegos artificiales y vuelos pixelados por el bien del espectá**** visual. Algo parecido ocurrió con la primera versión de Hulk, que la gente no la entendía porque era demasiado intelectual, siempre según la crítica. Al igual que los premios, la opinión de la crítica especializada me la suda bastante, primero porque no creo necesario ser especializado en un tema para opinar sobre él, y segundo porque detrás de una crítica mediática suelen esconderse intereses más comerciales que de otro tipo.

Yo sólo sé que disfruté con la película. Eso sí, como bien dices, Tim Burton puso el listón muy alto, pero es lo que tienen los genios, que aparecen cada mucho y, si bien Nolan es un buen director, no puede compararse con el dios del cine fantástico.