Autor Tema: Joan Francesc Ferrer "Rubi"  (Llegit 19542 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12483
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: rubi
« Respondre #20 el: 31 de Juliol de 2005, 21:32:48 pm »
per cert ke va pasar fa one any
???????????
 :P :veryangry:

3-4 :icon_question:
Jugadors pericos jugant la 'final de la copa d'europa :icon_question:
Golàs d'Hugo Soares :icon_question:

Perico que vola, perico a la caçola :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: rubi
« Respondre #21 el: 31 de Juliol de 2005, 22:16:27 pm »
osti tu aquesta pregunta casi em posa vermell :-[
per cert ke va pasar fa one any
???????????
 :P :veryangry:
no t´enracordes del partit que casi ens costa baixar?
els mamons dels pericos venien primats pel valencia i pel mallorca i celebraben els gols com si haguessin guanyat la copa d´europa els molt fills de p......  >:D   
com em vaig alegrar que baixesin  ;D
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: rubi
« Respondre #22 el: 31 de Juliol de 2005, 22:55:56 pm »
Que es podrieixin l'espanyol b i el Rubi(entrenador)

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: rubi
« Respondre #23 el: 01 de Agost de 2005, 00:59:30 am »
Doncs no entenc l'odi rotund a el Rubi (ho respecto, però no ho entenc.)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: rubi
« Respondre #24 el: 01 de Agost de 2005, 01:20:54 am »
entenc que fa 2 temporades aquell 3-4 ens va fotre molt,pero les coses s'han de dir totes,i el 2-0 d'aquesta temporada amb mes d'un jugador del juvenil de titular i les declaracions del pedraza al acabar el partit?

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: rubi
« Respondre #25 el: 01 de Agost de 2005, 15:12:54 pm »
com be dieu, va fotre molt el 3-4, pero va ser un bonic gest les declaracions d'angel pedraza despres del 2-0, on va dir que estava fotut per aver perdut, pero k s'alegrava pq aixi podria ajudar a salvar-se a 1 ekip katala. el k ell no es pensava es k akabarien baixant ells :P

Desconnectat seballut

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 31
Re: rubi
« Respondre #26 el: 01 de Agost de 2005, 17:58:14 pm »
Jo en tinc uns quants a la llista com el barça b i els meus "amics" de Badalona que espero que aquesta temporada els rebem amb molt de "carinyo" :veryangry: al nostre estadi i amb una mica de sort baixen a tercera.Visca el Sabadell !!! Aquest any a 2A!!! :laugh:

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: rubi
« Respondre #27 el: 01 de Agost de 2005, 23:00:28 pm »
aquests dos si  ;D

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: rubi
« Respondre #28 el: 02 de Agost de 2005, 18:45:30 pm »
BUAH!!!!!!
AL BARÇA_B I AL BADALONA akets si k els tenim gana! ojala surtin golejats de la creu alta!!! al mini estadi segur k i vaig! bah! venganza...encara recordo el 6-2 de fa 3 anys >:D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Leonderubi

  • Visitant
Re: rubi
« Respondre #29 el: 02 de Agost de 2005, 18:51:03 pm »
Para el Rubi os pediría respeto por que creo que siempre intentó lo mjor para el equipo. Que se dedicó a experimentar como si estuviera jugando al PC Futbol, verdad. Que jugó con fuego y se acabó quemando y casi nos vamos a 3ª, verdad. Pero creo que se merece el mayor de los respetos.

En cuanto a ganas... yo estoy esperando al Badalona, y en especial al "fracasao" del Serrano. Pues no va y se encara con la afición del Sabadell en el campo de regional del Badalona dedicándose además a burlarse de nosotros cuando nos estábamos jugando la vida!!! Que ganas te tengo Serrano...

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: rubi
« Respondre #30 el: 02 de Agost de 2005, 19:06:05 pm »
sino vaik errat el serrano ia no juga al badalona...al menys lan donat de baixa... http://www.futbolcatalunya.com/20052006/merca2B_nou.html
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: rubi
« Respondre #31 el: 07 de Agost de 2005, 21:08:04 pm »
dons kel fagin fotre el jamo serra aket  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: >:D
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat BERNISABADELL

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1590
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: rubi
« Respondre #32 el: 07 de Agost de 2005, 21:09:58 pm »
pobra granada atletico tot el nostre ferro cap alla
 :laugh: :laugh:
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat Baltasar

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 53
A PROPOSITO DE RUBI EX ENTRENADOR DEL SABADELL
« Respondre #33 el: 29 de Juny de 2006, 19:33:41 pm »
El entrenador del Español B, Rubi, ex entrenador de ntro. club ha sido el unico que ha conseguido el ascenso de categoria de un club catalán , ni Girona ni Vilanova ni Gava han cumplido el objetivo previsto al iniciar la temporada 
  ¡felicidades Rubi !
Ya bién es verdad  la máxima de que solo el tiempo dá y quita la razón . Yo alucino viendo como en el post de hace unos días bajo el titulo de MISTER , antes de fichar a Moya , se pedia por un buen numero de foreros , el retorno de Rubi . Solo queria recordar como aqui en el FORO  se machaco con saña  e insistencia a Rubi al que se sumaba el listo de Pere FIgueras hasta que lo sacaron , no dejándole desarrollar un proyecto nuevo e ilusionante . Por suerte muchas veces prevalece la razón , ¿ que hubiese ocurrido si hubiese continuado Rubi ? , pués como minimo continuariamos estando en  Segunda B. no hubieran metido mano en nuevos fichajes un par de directivos ineptos y asi el resto de directivos no hubieran tenido que rascarse el bolsillo porque el equipo hubiera costado la mitad y la afición estaria más contenta que ahora .
Hay ciertos foreros que parece que vayan en un tobogan, con criterios en constante vaivén , a ver si por lo menos aprendemos  que con opiniones tan cambiantes , ¿ que ocurre? que estamos en 3ª.....
En el unico equipo que no se ha dejado trabajar a RUBI ha sido en ntro. querido club y asi nos va................. ....
Quizá reflexionemos -
VISCA EL SABADELL

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: A PROPOSITO DE RUBI EX ENTRENADOR DEL SABADELL
« Respondre #34 el: 29 de Juny de 2006, 22:57:02 pm »
Yo lo apoye de principio a fin. NO GENERALIZES
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re: A PROPOSITO DE RUBI EX ENTRENADOR DEL SABADELL
« Respondre #35 el: 30 de Juny de 2006, 02:04:41 am »
Hola compañero Baltasar, sobre el tobogan que mencionas te puedo decir que hay momentos en que nos podemos dar cuenta que algunos comentarios de otros compañeros se contradicen cuando se está tratando un tema específico, yo por curiosidad me informo y veo que hay mucha juventud dentro del forum, que en un momento  y si las cosas van mal pueden cambiar de opinión pero siempre sin querer hacer el daño que pudieran causar, esto pienso es debido al sentimiento, cariño y estimación que tenemos por nuestro SABADELL. Lo ocurrido la temporada pasada todos tenemos una parte de culpa pero el socio y la afición siempre han querido lo mejor para el Club y nunca abandonó en su empeño de apoyar. Rubi no es el primer ascenso que consigue, pues creo que también subió al Hospitalet, ahora le deseo lo mejor. SALUDOS


       :beer2       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: A PROPOSITO DE RUBI EX ENTRENADOR DEL SABADELL
« Respondre #36 el: 30 de Juny de 2006, 10:01:40 am »
Hola compañero Baltasar, sobre el tobogan que mencionas te puedo decir que hay momentos en que nos podemos dar cuenta que algunos comentarios de otros compañeros se contradicen cuando se está tratando un tema específico, yo por curiosidad me informo y veo que hay mucha juventud dentro del forum, que en un momento  y si las cosas van mal pueden cambiar de opinión pero siempre sin querer hacer el daño que pudieran causar, esto pienso es debido al sentimiento, cariño y estimación que tenemos por nuestro SABADELL. Lo ocurrido la temporada pasada todos tenemos una parte de culpa pero el socio y la afición siempre han querido lo mejor para el Club y nunca abandonó en su empeño de apoyar. Rubi no es el primer ascenso que consigue, pues creo que también subió al Hospitalet, ahora le deseo lo mejor. SALUDOS


       :beer2       :beer2


Con el Hospitalet se quedó a las puertas....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1989
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: A PROPOSITO DE RUBI EX ENTRENADOR DEL SABADELL
« Respondre #37 el: 30 de Juny de 2006, 20:25:59 pm »
Yo creo que en este foro la gente lo unico que hace es aportar sus opiniones sobre un tema, con eso no quiere decir que lo que diga uno sea un DOGMA verdad absoluta e irrefutable, sinó que unos pensaran así y otros asá. No por opinar aquí se echa fuera anadie o se ficha, y ademas si alguien que es criticado visita el foro, debe saber que como en cualquier parte habrá gante a favor y gente en contra y si no lo acepta así que se retire.
He dicho 8)
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re: A PROPOSITO DE RUBI EX ENTRENADOR DEL SABADELL
« Respondre #38 el: 30 de Juny de 2006, 20:50:52 pm »
MurcianoSBD, gracias por sacarme de la duda. SALUDOS

      :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat sangui

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1035
  • Gènere: Masculí
Re: A PROPOSITO DE RUBI EX ENTRENADOR DEL SABADELL
« Respondre #39 el: 03 de Juliol de 2006, 10:25:35 am »
Para mi no se trata de que Rubi pueda ser mejor o pero. Eltema es que venimos fichando entrenadores sin experiencia, garcia llamas, roberto elvira, bonet, rubi, y claro de cada cinco, uno te puede salir bueno, a lo mejor de aqui pocos años entrena un equipo de champions, pero y los otros cuatro ?  Pues te hunden.

Si tienes una plantilla de 22 jugadores puedes y debes tener 3 ó 4 jugadores sin experiencia, pero con proyección, pero el puesto de entranador ha de ser para quien venga a aportar algo. De tanto en tanto puedes darle una oportunidad al novel, pero es que en los ultimos años hemos dado muchas oportunicades a noveles, y cada año nos hemos acercado mas a tercera, hasta que hemos caido

Enhorabuena a Rubi, y ojalá se la tengamos que dar al resto de entrenadores que han pasado
SANGUI