Autor Tema: NAUZET (2006-2007)  (Llegit 24211 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14688
  • CHIARA
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #80 el: 24 de Juliol de 2007, 00:40:40 am »
jo no aplaudire a cap jugador del terrassa!!lo que menys m'ha agradat de nauzet,esque rescindeix el contracte,y a les 2 hores ja estava presentat!!una mica mes de tacte ,no??
jo crec que es podia esperar un dia!!no se es la meva opinio!!


¿En qué cambiaría hacerlo cuando él lo hizo o hacerlo veinte horas después? pienso que no hay quedarle más vuelta al asunto, para el cuerpo técnico, él desgraciadamente sobraba en el futuro esquema de la próxima temporada y él por tales motivos se aseguró su futuro por unas dos temporadas más, sea el equipo que sea, su obligación primera es mirar por sus hijas y esposa y luego ser feliz en un lugar donde le quieran utilizar para cumplir con su trabajo.
                                                          :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kiko19

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 259
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #81 el: 24 de Juliol de 2007, 08:35:18 am »
company friend que collons dius? va home va. fals dius? es bona. perdona, tu qui ets?  i no et conec pero el teu comentari nomès ho fà un nanet jove com tù i no se la edat que tens pero em sembla que encara et falten anys de teta. per què es fals? digam. un altre cop et pregunto. jo estic amb el panso, avans del partit li penso aplaudir i cuan comenzi li xiularè si cal. rombi et dic lo mateix i apojo les paraules del vic@arlekinat, costa molt de moure als nanos, sou egoistes i molt, per primera vegada estic totalment de acord amb el company pirri, mai ho pensava que tu i jo ens posariem de acord pirri, però legint aquestes chorrades sobre el cas nauzet, me la porta fluixa.

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #82 el: 24 de Juliol de 2007, 13:05:26 pm »
imagino que ho diu per les declaracion que va dir a la web del terrassa!! :beer2
SOM DE 2a A!!

friend

  • Visitant
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #83 el: 24 de Juliol de 2007, 14:13:16 pm »
puede q asta sea mayor q tu kiko19 o sea q antes de ablar te informas ;) i solo me baso en sus palabras para decir q NAUZET es un falso!!!

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #84 el: 24 de Juliol de 2007, 14:22:41 pm »
friend no sabes la verdad o al menos eso pienso las palabras esas las dijo pk supongo ke la directiva le diria ke si no enkontraba nada antes de irse igual le oofreceria seguir un año aki sin jugar y ala baja asi ke kizas por eso dijo lo de ke no le kompensava yo no lo veo falso y a los directivos si los veo unos ,,,,,,,,, me callo yo no le pienso aplaudir y ojala baje ya lo dije pero el no se merece que le digamos ni deseemos nada malo no de momento otra kosa sera ke se porte como lo hizo el judas carlos aki nos keria mucho se fue alli y se besabael escudo hay ya normal pero el nau aun no a echo nada asi
visca el sabadell

Desconnectat Insider

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 119
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #85 el: 24 de Juliol de 2007, 14:59:39 pm »
Quien ha dicho que Nauzet sera el fichaje estrella para nuestro equipo? Esperaros que juege mucho ya que sera suplente de Zafra, a priori, y lo de los jugadores del Barça etc que estan en nuestro equipo, que si nadie los quiere etc son todos sub 23(y solo hay dos), que no van a jugar mucho ya que normalmente son para llenar las fichas obligatorias y encima no es un gasto ya que la ficha se la paga el barça.

 :beer2

Desconnectat vic@rlekinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #86 el: 24 de Juliol de 2007, 15:09:46 pm »
Quien ha dicho que Nauzet sera el fichaje estrella para nuestro equipo? Esperaros que juege mucho ya que sera suplente de Zafra, a priori, y lo de los jugadores del Barça etc que estan en nuestro equipo, que si nadie los quiere etc son todos sub 23(y solo hay dos), que no van a jugar mucho ya que normalmente son para llenar las fichas obligatorias y encima no es un gasto ya que la ficha se la paga el barça.

 :beer2

mira insider al pobre NAU ja li surt orticària i és d'haver-se posat la vostra samarreta

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #87 el: 24 de Juliol de 2007, 15:22:59 pm »

mira insider al pobre NAU ja li surt orticària i és d'haver-se posat la vostra samarreta
Citar

normal hay que tener valor para ponerse esa camiseta ya le habran tenido que pagar bien para ponersela jajajaja la de dias que se tiran para desifectar la zona donde se ponen los 50 egarenses que suelen venir a los derbis
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #88 el: 24 de Juliol de 2007, 16:11:05 pm »
insider no se como serà el Zafra que teneis, pero no creo que Nauzet sea suplente es un pedazo de jugador almenos para mi gusto
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #89 el: 24 de Juliol de 2007, 16:29:55 pm »
insider no se como serà el Zafra que teneis, pero no creo que Nauzet sea suplente es un pedazo de jugador almenos para mi gusto

zafra es per mi un dels millors centrocampistes de la categoria,nauzet es molt inferior al zafra nose l'altre referencia de mitg-centre que tindra el terrassa,pero el que es una evidencia que zafra es infinitament superior a nauzet

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #90 el: 24 de Juliol de 2007, 23:47:40 pm »
hombre DAGAR a ZAFRA no le conozco pero muy bueno tiene que ser para ser mejor que el canario..me da mucha pena que haya marchado..buen fichaje para el terrassa,lástima que ni con NAUZET nos ganarán...no se..estoy muy convencido de que ganaremos allí la tercera jornada,y sin pasar apuros.sabe mi amigo ADRY que me equivoco poco cuando de vez en cuando me mojo...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
NAUZET (2006-2007)
« Respondre #91 el: 22 de Agost de 2007, 18:48:44 pm »
« Darrera modificació: 13 de Setembre de 2007, 20:59:09 pm per WebTeam SBD »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: nauzet lesionado
« Respondre #92 el: 23 de Agost de 2007, 13:32:43 pm »
Hara un par de semanas me lo encontré y estuvimos hablando y me dijo que no sabia si podria jugar el 9 el derby. Tiene problemas de Pubis, espero que se recupere pronto y que asi haiga un aliciente mas para el derby.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: nauzet lesionado
« Respondre #93 el: 23 de Agost de 2007, 15:10:15 pm »
Pues yo prefiero que se recupere para la jornada 4  :ok
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CESBD

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
Re: nauzet lesionado
« Respondre #94 el: 23 de Agost de 2007, 15:28:57 pm »
al foro del terrassa dien k, ahir va entrenar amb total normalitat i k, podria jugar aket diumenge ::) :surprised: :blink :mmmm
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: nauzet lesionado
« Respondre #95 el: 27 de Agost de 2007, 15:26:59 pm »
Finalment va ser titular Nauzet i va jugar els 90 minuts fent un bon partit pel que he llegit.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: nauzet lesionado
« Respondre #96 el: 27 de Agost de 2007, 15:51:09 pm »
Doncs si es veu que va fer un bon partit, jo pensava que continuava lesionat perquè crec que el vaig veure per matí a Castelldefels...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: nauzet lesionado
« Respondre #97 el: 27 de Agost de 2007, 15:52:02 pm »
fixeu-vos que tot i estar al poble del costat, ell continua animant al  :scut ja que ahir estava a Castefa  :oooooo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: nauzet lesionado
« Respondre #98 el: 27 de Agost de 2007, 15:54:14 pm »
MOLTA SORT a Nauzet.... que NO al Terrassa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: nauzet lesionado
« Respondre #99 el: 27 de Agost de 2007, 16:08:26 pm »
Estava a Castelldefels? ****** no el vaig veure. la veritat es que es un bon detall.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa