Autor Tema: NAUZET (2006-2007)  (Llegit 24096 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #20 el: 20 de Juliol de 2007, 23:47:03 pm »
esque aunque sea de la casa formado aqui y todo lo que tu quieras si lo echan veria igual de bien que se fuera al terrassa o al merida o al orihuela lo que dice adry del las empresas
visca el sabadell

Ferni

  • Visitant
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #21 el: 20 de Juliol de 2007, 23:47:44 pm »
Venga ya, hombre, solo faltaba eso!! Ferni, Eric, y todos los que lo criticasteis y modificareis el poster de la Don Balón: Si trabajais en la Danone, y os echan y os llega una oferta buena de Dhul, Yoplait o la que fuere, verdad que os iriais?? Si trabajais para SEAT y os echan y os llega una empresa de FORD, RENAULT o la que sea, verdad que os iríais??? Pues ya está. Recordemos que la primera opción de Nauzet Fernández era seguir vistiendo la camiseta a cuadros. Aquí no se le quiso (por lo que sea, yo ya no entro a valorar eso,  simplemente se le echó y punto), y el se ha tenido que buscar las habichuelas. Si tenía Hospi, Badalona y Terrassa, y la más interesante es la del barrio de la montaña, qué tiene que hacer el chaval?? Una cosa diferente seria que teniendo contrato en vigor quiera irse al eterno rival, pero si de aquí lo botan cuando el se quiere quedar, aún lo criticaremos??

Sinceramente a muchos no os entiendo, y me gustaría veros en una situación de estas...

Yo lo aplaudiré por ser quien es, no por la camiseta que lleve. Y espero que haga un año fantástico, como el que hizo Cañadas aquí el año pasado, y que el resultado deportivo del equipo sea el mismo que aquí el año pasado...


q si q estic d'acord adry, pero q igualment no l'aplaudiré a l'olimpic d Terrassa ni aquí, el futbol és així... jo defenso els interessos del meu equip i no els d'un jugador en particular.... així q vale, q gràcies per haber treballat per aquest club pero q a partir d'aquest moment ja em deixa d'importar el futur com a futbolista d'aquest jugador i si l'any q ve l'haig d veure baixant d categoria doncs me n'alegraré, no per a ell, si no per al club el qual defensarà.
Referent al q dius de la Danone i la Dhul és evident q si estic a la Danone i em volen fer fora i llavors em vol la Dhul i m'ofereix més diners me n'aniré a la Dhul. Ara bé, tmp em pensaré q perq així treballat durant un any a la Danone tindré cap porta oberta ni molt menys em dessitjaran tenir sort i q em vagi tot molt bé per la Dhul.

Ell marxa per diners i jo com a aficionat del Sabadell doncs no m'agrada q vagi a l'etern rival.... el q no entenc massa això de: " q tengas suerte en el Terrassa pero haber si bajais....", si té sort serà perq triomfa en l'equip i té algun èxit, si l'equip baixa d categoria no es podrà dir q hagi tingut sort.....

Jo la única cosa q diré es q gràcies per l'Ascens, cosa q fa temps q dic, pero ja està, a  partir d'ara passa a ser un jugador més de l'etern rival.

Desconnectat MUTIO

  • Moderador
  • President
  • *********
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #22 el: 20 de Juliol de 2007, 23:51:27 pm »
Home, això de les declaracions no ho sabia això, i s'ho podria haver estalviat......

Jo sempre poso els mateixos exemples.... Als que heu criticat, fer-vos aquesta pregunta. Fitxeu per Les Palmas a 2a A i al cap d'un any, us fan fora. Us vé el Tenerife, també de 2a A i us vol fitxar. La seva oferta és bona, però és l'etern rival de l'equip on ereu fins ara. Si la oferta que us fa el Tenerife és la millor que us arriba, NO dubtareu en fitxar per ells encara que sigui l'etern rival. Si fóssiu jugadors professionals, o en aquest cas semi-, us DONARIA el mateix el Las Palmas, el Tenerife o el Pájara Playas, sempre hi quan paguin bé......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #23 el: 20 de Juliol de 2007, 23:56:21 pm »
Motius econòmics, motius econòmics... a cas no ens movem tots per això?? Evidentment no és l'únic, ja que influeixen molts altres factors: llunyania amb la família, trobar-se a gust al lloc on estàs i una llarga llista d'etcèteres. Però tothom al que aspira és a millorar professionalment, vivim en una societat que ens fa ser així, o en cas contrari, ens fa passar gana. I si tu estàs a un lloc i et fan fora, és evident que marxaràs allí on paguin més, o on més t'interesi la oferta. Els jugadors són mercenaris? Sí. Però llavors jo també. I tu. I el veí del costat. I l'altre, i l'altre... És el que comenta el MUTIO.

I jo sí que entenc el que significa tenir sort a nivell personal i no pas col·lectiu, i ho he exemplificat amb Antonio Cañadas. Algú dubta que la seva última temporada aquí no va ser una temporada d'escàndol? Oi que ningú? En canvi, l'equip va acabar baixant, però el seu any va ser increïble. Doncs una cosa així dessitjo a Nauzet.

Desconnectat hervi

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2316
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #24 el: 21 de Juliol de 2007, 00:02:50 am »
pero jo no entenc com diu aixo!!de que "he decidido rescindirlo porque no me compensaba continuar"
SOM DE 2a A!!

Desconnectat pirri

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1072
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #25 el: 21 de Juliol de 2007, 00:21:21 am »
ERICK pero que dices tio.a el lo hechan sabes?el no se va..que quieres que se quede un año aquí sin jugar y cobrando?entonces seria un pesetero no?se va y se va y punto.no lo olvides y te lo repito.se va por que no le quieren aqui.que quieres que encima no se vaya al rival?y entonces si uno del terrassa viene no es bien recibido?esto es futbol..ERICK,y el tiene familia y la vida de un futbolista se acaba..por lo tanto,yo en lo personal a NAUZET le deseo lo mejor,y como amigo perfecto por que lo tendré cerca otro año,lo cual me llena como persona.deportivame nte que baje el terrassa a tercera,juegue nauzet o sergio igleisias.


NO FERNI NO.NO MARCHA POR DINERO.NO TE EQUIVOQUES.j**** es que pareceis t****s c******.dejar el tema ya hombre.ha estado y se va por que no le quieren.y punto.luego decís...es que de verdad...a veces esto es una m*****.
« Darrera modificació: 21 de Juliol de 2007, 00:25:39 am per X-Men Aigua »
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #26 el: 21 de Juliol de 2007, 00:50:49 am »
Nauzet va demostrar ser un gran jugador i un deels artifex de l'ascens de categoria aquesta temporada. EL que realment no entenc, tot i que ho respecto, és el motiu pel qual se l'ha descartat per la propera temporada. Crec que pel seu rendiment no s'ho mereixia....Algú em pot explicar quins són els motius per rescindir-i el contracte????????????????

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #27 el: 21 de Juliol de 2007, 02:15:15 am »
vaya tela Nau al terrassa  :paret :paret si ja estava molt cabrejat amb el Moya per no contar amb ell ara ja el cabreig es maxim.jo no diré absolutment res en contra del jugador,ja que m'imagino que després de fer-lo fora ell haurà agafat l'oferta que li ha semblat millor pero sincerament em faran mal els ulls de veure'l vestit de vermell el dia 9 de septembre .. espero que l'hagin expulsat en la 2a jornada perque no el vull veure vestit d'egarenc jugant contra nosaltres. en fi estic molt cabrejat.

Moya has fotut una cagada de campionat, ens prives d'un gran jugador i a la postre reforces a l'etern rival amb la teva decisió de no contar amb ell  :**** :**** :****

en fi si el substitut que portin es igual o millor que Nau doncs perfecte pero si es pitjor ja serà el segon cas que per problemes personals perjudikem a la plantilla

Manel -- Paquito ; Nauzet -- ???
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat CESBD

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #28 el: 21 de Juliol de 2007, 02:45:49 am »
vaya tela Nau al terrassa  :paret :paret si ja estava molt cabrejat amb el Moya per no contar amb ell ara ja el cabreig es maxim.jo no diré absolutment res en contra del jugador,ja que m'imagino que després de fer-lo fora ell haurà agafat l'oferta que li ha semblat millor pero sincerament em faran mal els ulls de veure'l vestit de vermell el dia 9 de septembre .. espero que l'hagin expulsat en la 2a jornada perque no el vull veure vestit d'egarenc jugant contra nosaltres. en fi estic molt cabrejat.

Moya has fotut una cagada de campionat, ens prives d'un gran jugador i a la postre reforces a l'etern rival amb la teva decisió de no contar amb ell  :**** :**** :****

en fi si el substitut que portin es igual o millor que Nau doncs perfecte pero si es pitjor ja serà el segon cas que per problemes personals perjudikem a la plantilla

Manel -- Paquito ; Nauzet -- ???

 :reverencia2 :xin-xin :beer2 :ok :clap
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #29 el: 21 de Juliol de 2007, 02:58:53 am »
Me parece muy bien de que el Nauzet vaya donde quiera ir, este es un país libre y de circulación libre, cada uno puede ir donde realmente quiera, ha estado una temporada en el CE Sabadell FC., siendo uno de los culpables de la recuperación de la categoría perdida hace una temporada , hay que estar agradecido por ello y ahora nos tocará verlo con otra camiseta, sea del equipo que sea, deseo que todo le vaya bien y espero que la Secretaría Técnica, fiche a un jugador para cubrir su puesto y que nos haga olvidar que se le echó cuando aún tenía contrato en vigor, sus declaraciones han sido normales, lo que si tenemos que tener seguro es que él no iba a pregonar a los cuatro vientos los problemas que han surgido para su continuidad.
                                                            :beer2  
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #30 el: 21 de Juliol de 2007, 04:36:11 am »
No us equivoqueu si el Moya l'ha fet fora és per alguna cosa grossa que l majoria de nosaltres no sabem a vegades hi han coses que passen dins del vestidor que nosaltres no sabem i una cosa el Moya no és ***** i ell sap molt be perque la fet fora a mi m'han arrivat coses de dins del club que no se si son veritat i hi ha motius per ferlo fora

Una cosa esta clara jo a un jugador del Terrassa MAI l'aplaudiré

VISCA EL SABADELL

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #31 el: 21 de Juliol de 2007, 05:14:56 am »
Si tan grossa es, com si es una cosa molt petitona, ens haurien d'aclarir clarament el PERQUE, ja que veig una cagada de campionat dels tecnics. A dia d'avui estem justisims en defensa, i sense garanties probades al mig del camp  :paret
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #32 el: 21 de Juliol de 2007, 09:18:15 am »
Nauzet era un gran jugador el farem molt a faltar a sigut uns dels millors yo crec que si en un equip que estas be et fan fora em buscaria la vida i li  a bingut una oferta del terrasa que a pesar de k lodiem a mort es un gran equipp

aixo si yo a un jugador del terrasa mai l'aplaudire


MOLTA SORT NAUZET!!


te keremooss*  :bigcry:
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6313
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #33 el: 21 de Juliol de 2007, 09:32:46 am »
Al mig del camp ja fa anys que patim de falta de bons organitzadors, son figures cotitzades, trobar un motoret Sala o un Xavi Moro a aquestes alçades serà difìcil, i cada minut que pasa encara més, tal com diu el Mutio al final haurà de venir alguna mediocritat, perqué de €€€€€€€€€€€ no en tenim gaires, esperem que no sigui així, però el que si sabem segur és que aquest any la segona B no serà un passeig i el patiment el tenim assegurat. Que no ens faltin els serveis de la creu roja i que quan se'ls necesiti aquests no vinguin caminant per la gespa.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Leonderubi

  • Visitant
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #34 el: 21 de Juliol de 2007, 12:08:59 pm »
Perdonarme pero la rivalidad es la rivalidad. Y por muxo que Nauzet fuera un "ídolo" entre los arlekinados, es normal que estos le critiquemos su salida hacia Terrassa.
Pero no se le critica por nada en concreto, ni por pesetero ni por ninguna otra historia, pero la rivalidad lleva a esto, a odiar al eterno rival y a todo su entorno. Siempre desde el punto de vista de la rivalidad deportiva.
OJO NO CONFUNDIR LA RIVALIDAD CON EL FANATISMO.
Por eso, en lo deportivo no te deseo suerte en el Terrassa Nau, ahora en lo personal ojala te vaya todo perfecto.

Salud.

Leonderubi

  • Visitant
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #35 el: 21 de Juliol de 2007, 12:13:43 pm »
vaya tela Nau al terrassa  :paret :paret si ja estava molt cabrejat amb el Moya per no contar amb ell ara ja el cabreig es maxim.jo no diré absolutment res en contra del jugador,ja que m'imagino que després de fer-lo fora ell haurà agafat l'oferta que li ha semblat millor pero sincerament em faran mal els ulls de veure'l vestit de vermell el dia 9 de septembre .. espero que l'hagin expulsat en la 2a jornada perque no el vull veure vestit d'egarenc jugant contra nosaltres. en fi estic molt cabrejat.

Moya has fotut una cagada de campionat, ens prives d'un gran jugador i a la postre reforces a l'etern rival amb la teva decisió de no contar amb ell  :**** :**** :****

en fi si el substitut que portin es igual o millor que Nau doncs perfecte pero si es pitjor ja serà el segon cas que per problemes personals perjudikem a la plantilla

Manel -- Paquito ; Nauzet -- ???

Pero aún hay quien no está contento con MOYA? Porque tuvo problemas con Manel y se deshizo de él. De acuerdo que Valera no le llegaba Manel ni a la suela de los zapatos, pero cuantos años hacía que no teníamos en la NCA un entrenador "amb cara i ulls".

De verdad, a los que criticais a RAMÓN MOYA (con mayúsculas porque se lo merece) Que más quereis???

A veces pienso que hay gente en este foro que se aburre.

Salud

ARRAHONA

  • Visitant
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #36 el: 21 de Juliol de 2007, 12:28:06 pm »
Si se suposa que a Nauzet el va fer fora la directiva, i que ell desitjava de tot cor quedar-se al Sabadell, perquè surt a la web del Terrassa dient "he rescindido mi contrato porque no me compensaba seguir"? Què passa, que li agrada fer-se el "gallito", o es un trolero de m**** o què? Mira, a mi tant se me'n fót que fos un dels pilars del nostre ascens i que sigui un gran jugador, fins i tot m'és igual que se n'hagi anat al Terrassa, però el que pitjor m'ha caigut ha estat això de "no me compensaba seguir". Nauzet, tant de bo et trenquis els lligaments del genoll i et passis les dues temporades que tens signades en blanc, i no perquè juguis al Terrassa, sinó per ser un mentider i un fals  :ko

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #37 el: 21 de Juliol de 2007, 12:28:39 pm »
Nauzet , un altre b***o....no li dirè traidor pk l'hem fet fora nosaltres , po ******* , un altre jugador ke li falten llums eh?? Mira ke hi havia ekips ke el volien i ke tenien millor perspectiva d'exit ke el Terrassa dakest any , i ell va i fitxa per ells sabent ke aixi pot engegar a la m**** el carinyu d tota una afició , ke segurament es lo més gran ke hagues pogut aconseguir en això del futbol , i apa , a pendre pel sac tot no??? Doncs molt bé , ke aprofiti en un ekip sense afició ke s'esta construint a base de descartes del Barça B i on ell es el fitxatge estrella , i amb la pressió ke s'autoimposen no vegis... Apa noi  , ke aprofiti i p*** EGARA!!!
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 00:17:36 am per X-Men Aigua »

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 537
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #38 el: 21 de Juliol de 2007, 12:31:45 pm »
Estic d'acord amb el company Sabadell, a dins del vestuari alguna cosa grossa ha passat, li desitjo sort però el que no compartiré és el que surt per la seva boca a l'hora de dir perque va marxar, NAUZET DIGUES LA VERITAT, VAS MARXAR PERQUE NO ET VOLIA EL MOYA, l'has cagat per unes paraules i espero que malgrat aquestes paraules et vagi tot bé. Sort a la vida!

friend

  • Visitant
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #39 el: 21 de Juliol de 2007, 12:32:58 pm »
molt desafortunades les declaracions en el dia de la seva presentacio  :ko :ko :ko :ko

pensava q eras duna altra manera...  :ko

Nauzet un 0 para ti!!