ALTRES > SERVEI TECNIC

Publicitat a la pagina web...

<< < (2/10) > >>

PANSO:
si tu creus que aixo es bo per tu i per la web ja saps que nosaltres sempre et farem costat  :oooooo: :oooooo: :oooooo:

100%sabadell:
Haver si me exas una mano y me dices como lo has exo para sacarme dos duros yo tambien con la del balonmano :tongue3: ay ke empezar a sacar pasta de debajo las piedras para pagar los desplazamientos :paret

WebTeam SBD:
Companys i companyes,

2 cosetes:

1a) Donar-vos les gracies als que heu anat fent 'clicks' durants aquests 2 mesos que fa que hi tenim publicitat a la web... de veritat, moltes gracies.

2on) Animar i recordar a tota la resta de gent que amb els vostres 'clicks', m'ajudeu a finançar aquesta web i el forum.

Gracies a tots i totes.

 :clap

WebTeam SBD:
Forer@,

Ja col.labores pel manteniment economic de la web i del forum?  :mmmm

Nomes amb un parell de clicks diaris per part de cada un de vosaltres podriem assegurar la viabilitat i supervivencia economica de la web i del forum!  :clap2

La web i el forum NO SON GRATIS... hi han uns gastos anuals que sense la vostra ajuda no se quants temps podre aguantar i que nomes amb uns 'clicks' diaris podriem sol.lucionar.  :yes:

La supervivencia d'aquesta web i del forum esta en el vostre ratoli... Ajudar-me a pagar-ho es molt senzill i simple: nomes amb uns clicks sobre els anuncis 'adsense de google' evitarieu que em toqui gratar-me la butxaca un any mes.  :-\

Jo ho he pagat els darrers 6 o 7 anys... ara, entre tots, podem fer que en un futur ens ho pagui Google!  :visca

Col.laborar amb la web es ajudar a mantenir un important punt de trobada de tots els arlequinats a internet!

Gracies a tothom!

Ramon
WebTeam SBD

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Forer@,

Ya colaboras con el mantenimiento economico de la web y del foro??

Solo con un par de clicks diarios por parte de cada uno de vosotr@s podriamos asegurar la viabilidad y supervivencia economica de la web y del foro!

La web y el foro NO SON GRATIS... hay unos gastos anuales que sin vuestra ayuda no se cuanto tiempo podre aguantar y que solo con unos 'clicks' diarios podriamos solucionar.

La supervivencia de esta web y del foro esta en vuestro mouse... Ayudarme a pagarlo es muy senzillo y simple: solamente con unos clicks sobre los anuncios 'adsense de google' evitariais que me toque rascarme los bolsillos un año mas.

Yo lo he estado pagando los ultimos 6 o 7 años... ahora, entre todos, podemos hacer que en un futuro nos lo pague Google!

Colaborar con la web es ayudar a mantener un importante punto de encuentro de tod@s l@s arlequinad@s en internet!

gracias a tod@s!

Roger:
No ho acabo d'entrendre molt be!!

A on dius que s'ha de fer un click, algu que ho sapiga ho expliqui sisplau!!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version