ALTRES > SERVEI TECNIC

Publicitat a la pagina web...

<< < (9/10) > >>

WebTeam SBD:
Recordeu de fer els 4 o 5 clicks setmanals en els banners de publicitat de la web.

Aquest forum i la web s'autofinacien gracies a aquests clicks... col.labora!

Gracies!  :reverencia2

xaviró:

--- Cita de: WebTeam SBD en 08 de Juliol de 2009, 21:40:50 pm ---Recordeu de fer els 4 o 5 clicks setmanals en els banners de publicitat de la web.

Aquest forum i la web s'autofinacien gracies a aquests clicks... col.labora!

Gracies!  :reverencia2

--- End quote ---
ok  :)

almuniaforever:
Avui anava a clickar els anuncis de la web i la meva sorpresa ha estat quant no n'hi han anuncis per clickar... ;D Almenys a la pàgina principal, a sota dels partits.

WebTeam SBD:

--- Cita de: almuniaforever en 23 de Juliol de 2009, 11:57:50 am ---Avui anava a clickar els anuncis de la web i la meva sorpresa ha estat quant no n'hi han anuncis per clickar... ;D Almenys a la pàgina principal, a sota dels partits.

--- End quote ---

Efectivament amic Almunia... pel que sembla, m'han cancelat el compte per 'irregularitats'. Sembla ser que algu s'ha passat amb els clicks i ho han detectat.

Haig de fer-lis un escrit demanant l'activacio de nou tot i que tinc entes que es molt complicat.

En cas de que no es pugui reactivar, haurem de buscar un altre sistema d' "sponsoritzacio" per a que la web s'autofinancii  :-\

Us mantindre informats.

Ramon
WebTeam SBD

WebTeam SBD:
Tenim en fase de proves un nou sistema de publicitat 'grafica' a la web.

Podeu trobar els banners a:

-Pagina principal (2)
-El Saballut (1)
-L'Empipador (1)

Si tots hi col.laborem, crec que no sera necessari 'farcir' la web de banners i amb aquests i els que trobareu proximament en el portal cesabadell.info, crec que en tindrem mes que suficients per l'autofinançament de la web.

Salut i gracies!

Ramon
WebTeam SBD

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version