Autor Tema: CASTELLDEFELS O FIGUERES?  (Llegit 9083 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat ORGULLO-BLANQUIAZU

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 2
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #20 el: 21 de Agost de 2007, 21:06:59 pm »
BUENAS,SOY UN COMPONENTE DE LA PEÑA ORGULLO BLANQUIAZUL DE LA UNIO ESPORTIVA FIGUERES. ADMIRAMOS A LA AFICION DEL SABADELL POR SU FIDELIDAD Y EN ESPECIAL A LOS HOOLIGANS VALLES. DESCONOZCO QUIEN SON PERO UN SALUDO MUY FUERTE PARA ELLOS,Y PORSUPUESTO QUE EL PRIMER PARTIDO CONTRA EL MIAPUESTA CASTELLDEFELS LA AFICION FIGUERENSE IREMOS  CON VOSOTROS, PARA QUE ESTE TIPEJO DE SR FLIX SE DE CUENTA DEL DAÑO QUE HA HECHO, Y DE QUE SI VIENE POR AKI PUEDE QUE TENGA PROBLEMAS.

SABADELL Y FIGUERES CONTRA CASTEFA Y ENRIC FLIX TRAICIONERO,MENTIROSO Y FALSO.

NO JUEGUES CON LOS SENTIMIENTOS DE LOS DEMAS!!!!

GRACIAS ARLEKINADOS POR SER COMO SOIS, SI SE JUEGA EN VILATENIM SEREIS BIEN RECIBIDOS,YA LO SABEIS.

ANTILLEIDA!

ORGULLO BLANQUIAZUL!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #21 el: 21 de Agost de 2007, 21:11:08 pm »
Merci Orgullo!!

A mi ja m'esta començant a tocar els nassos el tema akest eh , els dies passen , les hores també i això es un caxondeo!! Vull saber ja d'una vegada on coi he d'anar a veure el Sabadell!!! El Flix akest , buff , kin fastic , la ke sta liant amb el seu capritxo de m****. Destrossa un club i ara es possible ke adulteri la competició , KE MARXI A JUGAR AL PC FUTBOL!!!

Desconnectat melo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 550
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #22 el: 22 de Agost de 2007, 12:11:44 pm »
Es molt fort que avui encara no sabem on hem de jugar, ja que per exemple si es juga a figueres jo marxare divendres a passar el cap e setmana a la casa de Calella de Palafrugell, pero si es juga a castefa ja em quedo aqui...

I els jugadors??? encara no saben si jugaran sobre gespa artificial o natural, som la **** desorganitzacio europea... a Anglaterra ja saben a quina hora jugaran l'ultim partit de lliga i aqui encara no sabem on jugarem el primer....
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #23 el: 22 de Agost de 2007, 15:37:25 pm »
per tv3 han dit que el cas del miapuesta es identic al del granada 74 i que es molt dificil que es jugui aquest partit :no:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat BERMOS_SBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #24 el: 22 de Agost de 2007, 15:51:10 pm »
BUENAS,SOY UN COMPONENTE DE LA PEÑA ORGULLO BLANQUIAZUL DE LA UNIO ESPORTIVA FIGUERES. ADMIRAMOS A LA AFICION DEL SABADELL POR SU FIDELIDAD Y EN ESPECIAL A LOS HOOLIGANS VALLES. DESCONOZCO QUIEN SON PERO UN SALUDO MUY FUERTE PARA ELLOS,Y PORSUPUESTO QUE EL PRIMER PARTIDO CONTRA EL MIAPUESTA CASTELLDEFELS LA AFICION FIGUERENSE IREMOS  CON VOSOTROS, PARA QUE ESTE TIPEJO DE SR FLIX SE DE CUENTA DEL DAÑO QUE HA HECHO, Y DE QUE SI VIENE POR AKI PUEDE QUE TENGA PROBLEMAS.

SABADELL Y FIGUERES CONTRA CASTEFA Y ENRIC FLIX TRAICIONERO,MENTIROSO Y FALSO.

NO JUEGUES CON LOS SENTIMIENTOS DE LOS DEMAS!!!!

GRACIAS ARLEKINADOS POR SER COMO SOIS, SI SE JUEGA EN VILATENIM SEREIS BIEN RECIBIDOS,YA LO SABEIS.

ANTILLEIDA!

ORGULLO BLANQUIAZUL!
Puede que comparta tus palabras en contra del sr. Flix, porque para mi esta primero los sentimientos de la gente que el dinero, pero lo que no comparto, y creo que nadie del sabadell, es lo de Sabadell y Figueres contra Castefa. Lo siento pero contra Castefa no tengo nada y contra su afición tampoco.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat ORGULLO-BLANQUIAZU

  • Invitat
  • *
  • Missatges: 2
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #25 el: 22 de Agost de 2007, 19:33:29 pm »
ES UNA EXPRESION DE RABIA HACIA TODO EL MAMONEO DE MIAPUESTA. PORSUPUESTO NOSOTROS TAMPOCO TENEMOS NADA EN CONTRA CASTELDEFELS NI CONTRA SU AFICION, PORQUE NO TIENEN NADA Q VER Q STE TIO SEA UN DEGENERADO Y NOS QUIERA QUITAR NUESTROS 88 AÑOS DE HISTORIA.EL A ELEGIDO IR AHI, COMO PODIA AVER IDO A OTRO SITIO.

SI ALGUIEN S A SENTIDO OFNDIDO RUEGO DISCULPAS, PERO NUESTRO SENTIMIENTO DE RABIA NO OS PODEIS IMAGINAR ASTA DONDE LLEGA.

ORGULLO BLANQUIAZUL SIEMPRE FIDELES A LA UNIO.
GRACIAS ARLEKINATS. HOOLIGANS VALLES NO CAMBIEIS NUNCA!



Desconnectat melo

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 550
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #26 el: 22 de Agost de 2007, 19:51:27 pm »
No vull crear polemica pero si donare la meva opinio:

Està clar que vem baixar a tercera perquè durant 38 partits no vem sumar més punts que 4 més dels rivals, però l'empat a 0 a Vilatenim ens va fer molt mal, allà jo vaig veure que ja estavem a tercera i a sigut el cop que més enfonsat he sortit d'un camp de futbol (contra la grama i el llevant B per mi ja no pintavem res), recordu la tornada a Calella de Palafrugell amb un silenci absolut i enfonsadissim i els vostres jugadors ho van celebrar com una victoria, recordeu?
Per tan, nomès dir-te que jo no fare cap cantic recordant el Figueres
L'únic que em sap greu és que en el camp de la pulmonia catalana aquest any ens tocava en agost i no en ple hivern, per lu demes...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #27 el: 22 de Agost de 2007, 20:24:10 pm »
Ha passat un altre dia , i no se on he d'anar a veure el meu ekip....Ke patètica la RFEF per favor , ke li costa dir alguna cosa??? Es ke em fa por ke siguem tant tontos ke encara paguem nosaltres el patu !!! Kina rabia em fa tenir tanta mala pata , no ens podia tocar cap altre ekip??? Pk hem de pagar i patir nosaltres pels problemes d¡altre gent?? Pk el Sabadell no aixeca la veu joer?? nosaltres no som com els altres ekips , nosaltres tenim afició ke ha de saber on anar a veure l'ekip del seu cor , no som com l¡Espanyol B o el Gava , ke els jugadors pujen a l'autocar i apa , on els portin a ultima hora... JOOOEERRR!!!

Desconnectat arriba sabadell

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 59
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #28 el: 23 de Agost de 2007, 01:28:55 am »
vaya pollo ke tienen montado, aver si alguien sabe al final donde se juega, y si ay autocares para ir al campo

Desconnectat Fran_87

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #29 el: 24 de Agost de 2007, 18:47:23 pm »
Algú sap si hi ha una bona convinació de tren per anar als Canyars?
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat seamus

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 210
  • Gènere: Masculí
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #30 el: 24 de Agost de 2007, 20:47:05 pm »
Jugar a Castefa és una vergonya pel futbol. Sincerament, ho trobo lamentable.

Tota la meva solidaritat a la gent de Figueres. 88 anys d'història arrassada per uns voltors sense escrúpols...
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: CASTELLDEFELS O FIGUERES?
« Respondre #31 el: 25 de Agost de 2007, 10:15:09 am »
Aqui us deixo una explicacio que em va fer l'any passat el company Mutio per anar al camp dels Canyars que em va anar molt be


C-32 direcció Tarragona -NO l'autovia de Kastefa, la del Riviera NO --> això ho dic per que així alguns us situareu millor   -. Sortida Castefa centre, nº 46. Entraras, i veuras una rotonda. A l'esquerra. Arribaras a una altre rotonda, gran amb un llac al mig i al costat el Centre comercial Anec Blau. Fas la rotonda i entres cap al poble. Trobaras un altra mega rotonda. Aquella surts i tires la primera sortida que hi ha. La primera, a la dreta. Segueixes i la rotonda que et trobaras, entres cap a l'esquerra i el primer carrer a la dreta. Segueixes i arribes al "magnífic" camp dels Canyars.