Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 45050 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #240 el: 19 de Juliol de 2007, 17:44:08 pm »
pues si el martes llevaban 6 o 7 nuevos no creo que sea verdad igual lo an dicho para que los que dudan en renovarlo o no decidan renovarlo no se dudo que sean tantos como han dicho pero si es verdad mejor para el club yo no renuevo

directiva  :ko

en este club lo unico que vale la pena que es la aficion no se porque se empeñan en ponernoslo cada vez mas dificil
visca el sabadell

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #241 el: 19 de Juliol de 2007, 17:46:27 pm »
yo el lunes estube renovando en las oficinas y genís preguntó cuantas renovaciones se habian hecho y el de las oficinas dijo que unas 20-25 :blink
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #242 el: 19 de Juliol de 2007, 17:47:59 pm »
yo el lunes estube renovando en las oficinas y genís preguntó cuantas renovaciones se habian hecho y el de las oficinas dijo que unas 20-25 :blink
pues iniesta el de las oficinas se le fue la pinza, pk resistencia le pregunto kuantas personas se han exo socias nuevas y el dijo en dia y medio 6 o 7, claro tu preguntaste renovaciones y eso seguro que si que son mas :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #243 el: 21 de Juliol de 2007, 12:16:02 pm »
Segons RS, ja portem 100 socis nous, mes la gent que va renovant... Ara falta veure quanta gent deixa de renovar  :'(

segons jo interpreto llegint la noticia,son 100 socis en una setmana entre renovacions i nous socis.....que reals seran la meitat si arriba,sempre s'inflen els numeros per que la gent indecissa el tregui o renovi

Leonderubi

  • Visitant
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #244 el: 21 de Juliol de 2007, 12:28:35 pm »
Alguien sabe el horario de las oficinas y si cerrarran alguna semana?

Gracias.

Desconnectat Eneko_Sbd

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 536
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #245 el: 21 de Juliol de 2007, 13:26:01 pm »
Solo os digo una cosa, mucha gente no renovará el carnet y entre ellas yo, la han cagado y mucho con los precios de jovenes, de mujeres, jubilados y sobretodo con el de familias. Nosotros somos 2 que no renovaremos, venimos de Girona casi cada semana y ya no nos sale a cuenta viendo que faltamos a algunos partidos. Es un robo y están matando de nuevo a una afición que había despertado. Solo piensan en subir precios de manera exagerada, los sueldos no suben y hay muchos gastos en las familias, no piensan que si hubieran subido algo y mantener lo de familias, mujeres y jubilados y jovenes un precio especial hubieran tenido mayoria de renovaciones y ademas bastantes socios nuevos. Y suerte que estamos en segundaB o sino estarían sonando los oidos de la directiva con las jornadas economicas del año pasado en partidos que nos jugabamos la vida. Un 0 muy grande a la directiva en este aspecto.

P.D: Ademas de todo eso, donde están los fichajes?

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3353
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #246 el: 25 de Juliol de 2007, 01:25:18 am »
io avuii e rebut la cartaa x renovar el carnett i dema abans de la presentacio el renovare!

visca el sabadell!!*** :visca
Visca el Sabadell!!

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: QUEIXA CONTRA EL PREU DEL CARNET !!
« Respondre #247 el: 25 de Juliol de 2007, 10:28:10 am »
Doncs jo vaig anar a renovar-ne 2 i a fer-ne 1 de nou, i em vaig haver d'esperar pq hi havia gent abans que jo, i quan vaig marxar també hi havia gent (renovant i fent-ne de nous) :yes: :yes:

La tarjeta de crèdit ara em pesa menys, això si! jejeje Pero que hi farem, tot sigui pel Sabadell :beer2

Ah, i em van confirmar que cada soci podra recollir 2 invitacions en tota la temporada, en el partit que les vulgui s'haura d'anar a demanar. Poden ser les 2 de cop o en 2 partits diferents.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat KAELUM

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 33
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #248 el: 20 de Agost de 2007, 07:41:54 am »
Mira per on!!!!....un que no s´apunta aquesta any.....4 persones X molts eurillos = massas eurillos.... una llàstima, només anirem a veure algun partit i s´acabat el broquil, i aixó que si els sentiments i tal i tal ,està molt be, mentre no xoca amb la economia familiar mes bàsica. Massas eurillos senyors directius.... :****

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #249 el: 20 de Agost de 2007, 10:29:20 am »
10 Eurillos més que la temporada 05-06...  :mmmm que suposo que si miressim l'increment d'IPC no tindria de ser res de l'altre mon i quadraria bastant :ejem

No dire pas que potser algu tingui realment problemes economics per fer-se'n, pero la majoria us queixeu per queixar-vos...

Aqui el que hi ha es molta parrafada de que si es vol un bon equip, que el futbol base sigui decent, que les noies no desapareixin, que no sortim mes a premsa per temes d'impagaments, organigrama tecnic professional, etc... i a la que es fa un pressupost per quadrar totes aquestes coses ens queixem de que el carnet ens costa 10 (deu!) euros mes que fa 2 anys...

Pq ens queixem de la Directiva? ells tenen un pressupost i nosaltres, els socis, exigirem que es quadri... doncs els numeros deuen ser aquests, no? Pq no ens queixem de l'ajuntament de que hi foti realment pasta-gansa -i no un miserable manteniment de camp!-? o del Banc de Sabadell q no es gasti tans euros en publicitat pels camps de Deu i en dediqui mes aqui? Potser si aquests 2 ens dediquessin uns eurillos mes, potser no caldria tenir de posar aquests preus per quadrar pressupost.

No em barrufa ni veig logica tants kms de tinta i tanta polemica per 10 misserables euros.

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #250 el: 20 de Agost de 2007, 10:43:26 am »
Power per a una persona de 19 anys l'increment respecte fa 2 anys no es de 10 euros... si no em falla la memoria seria d'uns 65 pq han fet desapareixer akest grup d'edat pq en teoria eren pocs... i akesta excusa si q es per fer riure... que jo pago el mateix que tu pq ara en faré 26 eh? Però que no ens venguin una moto que no és... I no em vaig keixar gaire havent de pagar més a tercera que a segona b fa dos anys eh ;)

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #251 el: 20 de Agost de 2007, 11:12:16 am »
Amic Birri... es de logica matematica pensar que si han suprimit aquesta franja d'edat ha estat per algun motiu, no? Quan fas un pressupost, amic, l'has de quadrar i suposo que si han 'tocat' aquesta franja ha estat per no tenir de tocar-ne d'altres, no?

Els numeros s'han de quadrar i per aixo fas una serie de calculs i previssions.

Potser si nomes volem pagar 100 euros els socis, potser que ens plantejem tenir l'equip indefinidament a 3a i ens deixem de romanços, no?

Ara us queixeu els de la vostra franja d'edat... si s'hagues tocat als jubilats es queixarien aquests i si toquem a les senyores tambe es queixaran... com es logic.

Pero amic, en aquesta vida tot te un preu i fa temps que no es troben Euros a 80 centims (adaptacio dels 'durus a 4 peles')... i si vols algo, ho has de pagar.

Segueixo pensant que si l'administracio pubica i altres entitats ens donessin mes pasta, potser no caldria teir de quadrar els pressupostos amb les quotes dels socis

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #252 el: 20 de Agost de 2007, 11:18:37 am »
Amic Birri... es de logica matematica pensar que si han suprimit aquesta franja d'edat ha estat per algun motiu, no? Quan fas un pressupost, amic, l'has de quadrar i suposo que si han 'tocat' aquesta franja ha estat per no tenir de tocar-ne d'altres, no?
Que em sembla molt bé això, però el que jo dic són paraules de gent del club eh? Que no m'ho he inventat. Que ens ho diguin que és per això, però que no diguin que és pq no valia la pena fer-ho pq els que hi ha entre 18 i 24 son pocs! Si fossin tan pocs i volguessin quadrar els numeros ja et dic jo que haguessin tocat alguna altra franja i de fet si no han tocat cap altra és pq no n'hi ha més i hauran vist tb que fer pagar 100 euros a un jubilat és una barbaritat i no els volien fer pagar més ;) I per cert, les senyores son intocables... ja saps pq no?  :ejem

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #253 el: 20 de Agost de 2007, 11:51:52 am »
Jo crec que hi haguesin els preus que hi haguesin, sempre hi hauria gent que es queixaria. Comparant amb els preus d'altres anys, l'increment ha sigut normal.

Això si, jo també trobo mal fet la supressió de la franja dels 18 als 25, o del carnet més barat per un familiar, com haviem tingut altres anys.

Pero crec que té raó en Sabadell Power quan diu que si volem un equip amb aspiracions, i demanem, demanem i demanem tenir un equip competitiu, i critiquem el més mínim error, etc.. hem de posar-hi tots de la nostra part. Si s'ha de fer un esforç, es fa. Als socis ens toca posar el nostre gra de sorra pagant la quota. No podem esperar que ser soci d'un equip de futbol ens suposi rebre regals com si fosim socis del club super 3, nosaltres hem d pagar, nosaltres hem d'anar al camp, nosaltres hem d'animar.. i l'unic que jo espero rebre és l'esforç d'11 tius defensant els meus colors per ficar la piloteta a dins la porteria i anar sumant punts... res més.

Això si, moments com els d'un ascens, com els de la temporada passada, no tenen preu ;)

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #254 el: 20 de Agost de 2007, 11:57:49 am »
Vale, feia falta apujar els preus. Pero igual de llestos que son per quadrar els comptes del club i adonar-se que han de pujar els preus si o si, tant dificil o impossible es dividir la quota en més d'un pagament, per exemple? Es una forma molt bona d'ajudar a la gent a pagar-se el seu carnet,crec jo, i no han fet. S'haurien de mirar una mica als socis, ja que aquests formen part del propi CLUB al que estan intentant ajudar  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BERMOS_SBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #255 el: 20 de Agost de 2007, 12:14:16 pm »
Amic Birri... es de logica matematica pensar que si han suprimit aquesta franja d'edat ha estat per algun motiu, no? Quan fas un pressupost, amic, l'has de quadrar i suposo que si han 'tocat' aquesta franja ha estat per no tenir de tocar-ne d'altres, no?

Els numeros s'han de quadrar i per aixo fas una serie de calculs i previssions.

Potser si nomes volem pagar 100 euros els socis, potser que ens plantejem tenir l'equip indefinidament a 3a i ens deixem de romanços, no?

Ara us queixeu els de la vostra franja d'edat... si s'hagues tocat als jubilats es queixarien aquests i si toquem a les senyores tambe es queixaran... com es logic.

Pero amic, en aquesta vida tot te un preu i fa temps que no es troben Euros a 80 centims (adaptacio dels 'durus a 4 peles')... i si vols algo, ho has de pagar.

Segueixo pensant que si l'administracio pubica i altres entitats ens donessin mes pasta, potser no caldria teir de quadrar els pressupostos amb les quotes dels socis

 :beer2
Seguimos con lo mismo. No se trata de si se ha subido mucho el carnet o no, eso no creo yo que es el tema de discusion aqui. Se discute que se han ventilado de un plumazo todas las ventajas que habia hasta la temporada pasada.
Los socios que la temporada pasada pagaban 120€ y la anterior 150€ no tengo ninguna duda que aunque les suponga un sacrificio, renovaran. El problema está en que los carnets para una persona de 19 o 20 años por ejemplo han subido un 80%, que cuando habia mas de un socio en el mismo domicilio habia un 40% de descuento en el segundo carnet del mismo domicilio, etc. En fin, que una familia media de dos adultos y dos niños menores de 12 años han pasado de pagar en la ultima temporada de 2ªb 248€ a pagar en esta temporada 340€. Son 100€ mas en una familia con niños menores de 12 años (que la entrada es gratuita). En una familia en la que los hijos son mayores de 12 años echad cuentas.
Si se hubiesen respetado las ventajas ya existentes en el club, en mi casa todos seriamos socios: Socio senior 160€, 2º Socio senior 96€, 2 socios infantiles 8€, Total 264€ y cuatro aficionados animando. Con el sistema actual: Socio senior 160€, 2º Socio senior 160€, dos infantiles 20 €, Total 340€. Así que solo me haré socio yo y a las niñas. Recaudaran 180€, 84€ menos de los que hubieran recaudado manteniendo las ventajas existentes y 160€ menos de lo que recaudarian si hiciera todos los carnets de la familia con los precios y ventajas actuales.

Por cierto, en la última temporada de 2ªb el presupuesto era de casi 1 millon de Euros, en esta segun han dicho es de 650.000€.
« Darrera modificació: 20 de Agost de 2007, 12:21:19 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #256 el: 20 de Agost de 2007, 12:16:35 pm »
Amic Freak, desconec que han fet aquest any amb el fraccionament del pagament pero sempre t'havien donat la possibilitat de fraccionar-ho en 2 pagaments... potser no ho posa a la butlleta pero si ho demanes a les oficines crec q t'ho deixaran fer...

A mes, totes les tarjes de credit et donen possibilitats de fraccionament... nomes es tracta de pagar-ho amb la teva tarja, passar per un caixer i dir-li a la maquineta 'escurabutxaques' que t'ho cobri en X mesos ;)

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat COR SABADELLENC

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #257 el: 20 de Agost de 2007, 17:45:55 pm »
Si se hubiesen respetado las ventajas ya existentes en el club, en mi casa todos seriamos socios: Socio senior 160€, 2º Socio senior 96€, 2 socios infantiles 8€, Total 264€ y cuatro aficionados animando. Con el sistema actual: Socio senior 160€, 2º Socio senior 160€, dos infantiles 20 €, Total 340€. Así que solo me haré socio yo y a las niñas. Recaudaran 180€, 84€ menos de los que hubieran recaudado manteniendo las ventajas existentes y 160€ menos de lo que recaudarian si hiciera todos los carnets de la familia con los precios y ventajas actuales.

Téns tota la raó Bermos...
És una llàstima que nosaltres li tenim que dir axiò a la directiva en lloc d'adonar-se ells mateixos.
Sembla que estem sobrats de socis i res més lluny de la realitat.
En lloc de promocionar per fer més socis encara que sigui a un preu més asequible i no fer el que estàn fent.
Podien fer un descompte per cada soci que portès un altre soci, per exemple, o fer altres promocions semblants....
El que passarà aquest any és que es farà un número molt semblant de socis que l'any passat i podien haver aprofitat la tirada que havia quan va acabar la temporada passada i tota la població estava volcada amb l'equip......un altre cagada de la directiva  :ko
I ja van unes quantes...
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat GARNI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #258 el: 21 de Agost de 2007, 14:10:24 pm »
Company Sabadell power, trobo q tens tota la raó en el tema de que hi ha un pressupost i aquest s´ha de cuadrar. El q ja no trobo tant bé es q per cuadrar-lo ens eliminin unes ventatjes q només pel que fan fer el 90% dels socis s´haguessin hagut de mantenir. El que realment m´indigna es que no sapigen aprofitar la gentada que hi havia a la plaça del doctor robert el dia del Caudal-Sabadell per fer socis nous (t´asseguro jo q més de la mitat no eren socis) i que fent gala d´una ineptitud galopant de l´area de Marketing ens venguin l´eliminació de les "ventatjes" als socis i/o futurs socis com si fos la solució a tots els problemes.

Ara bé, cadascú faci el que cregui més convenient, però jo no em faré soci. Ja pagaré per avançat els partits que m´interesi anar a veure (sempre que no siguin jornades economiques es clar).

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #259 el: 23 de Agost de 2007, 13:37:32 pm »
Segons la web de Radio Sabadell www.radiosabadell.f m

"El Centre d'Esports s'apropa a la xifra desitjada dels més de 2000 socis per aquesta temporada 2007-2008"

...A tres dies de l'inici de la Lliga, les xifres de nous abonats i de renovacions fan pensar que la campanya impulsada ara fa unes setmanes està sent un èxit....

 :clap  :clap :clap
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!