Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 61247 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2184
Re: BOICOT AL CARNET !!
« Respondre #80 el: 07 de Juliol de 2007, 16:18:02 pm »
1.- kitanovsky 768
2.- toni78 1.065
3.- dagar(l'any passat ja no el vaig renovar en desacord amb el preu)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5509
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #81 el: 07 de Juliol de 2007, 16:24:23 pm »
avera yo psaria els preus aixi;

+25 anys--> 120€
18-25 anys --> 60€
13-18anys-> 25€
jubilats/dones--> 60€
menors 12 anys--> 5€
tribuna-> SOCI+120€ = 240€

carnet amb 3-4 invitacions x lo menys!

Una cosa és dir que son cars, i una altra proposar que els posin més barats que akest any...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #82 el: 07 de Juliol de 2007, 16:26:46 pm »

+25 anys--> 120€
18-25 anys --> 60€
13-18anys-> 25€
jubilats/dones--> 60€
menors 12 anys--> 5€

Una cosa és dir que son cars, i una altra proposar que els posin més barats que akest any...

amic birri esque l'any passat 120€ a tercera divisio era tambe carissim i seria un preu mes o menys raonable a la segona B

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5509
« Respondre #83 el: 07 de Juliol de 2007, 16:28:36 pm »
Si pero que els mantinguin encara però demanar que sigui fins a 30€ ´més barat que a tercera... xD

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7475
« Respondre #84 el: 07 de Juliol de 2007, 16:29:58 pm »
yo los fuera mantenido o subido 10 euros y ya estaria bien pero esque en este club hace años que vamos asi con los caarnets por una cosa o por otra siempre son muy caros
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12133
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #85 el: 07 de Juliol de 2007, 17:50:50 pm »

+25 anys--> 120€
18-25 anys --> 60€
13-18anys-> 25€
jubilats/dones--> 60€
menors 12 anys--> 5€

Home, una cosa és posar els preus raonables i una altre que ens costi menys que l'any passat.

Per mí, més lògic seria:

General:
+25 anys          150€
18-25 anys          75€
13-18anys          30€
jubilat/femení          75€
menors 12 anys          5€

Tribuna:
+25 anys          300€
18-25 anys          150€
13-18anys           60€
jubilat/femení          150€
menors 12 anys           10€

Els preus per a 'sèniors', serien carets, però els dels joves de 18-25 anys, serien bastants més econòmics que a molts clubs, i considero que dels 18 als 25, és quan més un xaval pensa: cine o fútbol? I això el pot decantar per habituar-se a la NCA.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #86 el: 07 de Juliol de 2007, 17:52:13 pm »
amic birrero mira els  preus de la categoria.......... ..que els nostres ja son molt cars desde fa anys i panys...........150 o 160€ com ens volen fotre una general a segona B es un robatori,mira els clubs potents de la categoria i veuras que pocs els carnets de general pasen dels 100

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12133
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #87 el: 07 de Juliol de 2007, 17:58:42 pm »
Si, però dagar, coneixent la situació d'altres clubs, crec que és millor que ingressem una miqueta més en taquillatge, ja que no podem competir en patrocini amb altres equips.

Per això sé que el nostre club té que posar els preus una mica més alts (no ho justifico tant alts, eh) que no pas altres per no passar-les canutes economicament com li passa a la Gramenet o el Terrassa per exemple.

Però el que demano és que s'ajudi a la massa jove, que és la que s'enganxa i a la gent gran, els quals els costa més que als de 25-65 pagar el carnet.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

joseph

• Visitant
« Respondre #88 el: 07 de Juliol de 2007, 18:03:01 pm »
El meu cas , tinc que pagar 160 Euros i no tinc res a dir, veig un preu raonable, perque no vull comparar a altres clubs, ara bé trobo que justament el Presi va dir al programa L'arlequinat, que estaba força content ja que la joventut començaba a veures al camp, cosa que no pasaba abans.
Doncs jo d'ell reflexionaría amb aquets preus per la gent jove , que a la fí es el futur del club, perqué un noi-a de 19-20 anys disposar de 160 euros per anar al futbol, es demanar-li un esforç molt gros.

friend

• Visitant
« Respondre #89 el: 07 de Juliol de 2007, 18:15:03 pm »
Insertar Cita
1.- kitanovsky 768
2.- toni78 1.065
3.- dagar(l'any passat ja no el vaig renovar en desacord amb el preu)
4.-friend 885 (encara q jo nomes e de pagar 40 euros u trobuu masa abusiu el preu de 160 euros, i tot en general!!)

Ferni

• Visitant
« Respondre #90 el: 07 de Juliol de 2007, 18:16:47 pm »
acabo de fer un recull rapid d'alguns preus que he trobat,ja buscare mes i els preus no SON CARS SON ESCANDALOSOS

lorca--------general 120---tribuna 230
cartagena--100-----200-----socis de penyes 70
granada 75---------180
algeciras 90--------200
badalona any passat 115
nastic general(segona A)205
racing ferrol(segona A) 125-----250
rayo 65-----149
barakaldo 90---140
alicante general 45-56 nou soci-----tribuna 60---78 nou soci
i aqui 160---320€ aixo es directament ESCANDALOS seguire buscant preus per comparar

per cert com curiositat pero no compta perque aixo si es una burrada encara que aqui ompliriem el camp cada setmana.........el melilla abonaments per tot l'any 10€ general---20 tribuna increible
Dagar, alguns d'aquests preus em sembla q t'els has  tret d la butxaca eh, l'alacant eren 56 € pero el carnet d mitja temporada q possava q estava rebaixat al 30 % en respecte al d'inici, osigui q debia costar uns 90 el de tota la temporada d'adult.
El Rayo he mirat i els preus q dius de 65 em sembla q són els gols, el lateral costa uns 110 crec.
El Racing Ferrol son 125 € els gols, el lateral costa 188 € adults, 94 parats i de 18 a 27 anys, 30 menors de 18 anys....
Clar és q si mirem preus dels gols és evident q surti més barat...... per a més consol mira't els preus del Eibar  q tmb surten bastant cars excepte els gols clar....

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #91 el: 07 de Juliol de 2007, 18:29:16 pm »
de butxaca res de les webs i el rayo si son gols,jo pago carnet de gol jo no vaig al lateral,el que dius de l'alacant no son de mitja temporada perque com hauras vist possa preu renovar i preu nou soci mira la web i despres posa lo del 30% de descompte als de mitja temporada.......... .....com et torno a dir jo hem posso al gol.....per tant que els possin mes barats i els 160 el lateral que ja no em queixaria

Ferni

• Visitant
« Respondre #92 el: 07 de Juliol de 2007, 18:54:35 pm »
de butxaca res de les webs i el rayo si son gols,jo pago carnet de gol jo no vaig al lateral,el que dius de l'alacant no son de mitja temporada perque com hauras vist possa preu renovar i preu nou soci mira la web i despres posa lo del 30% de descompte als de mitja temporada.......... .....com et torno a dir jo hem posso al gol.....per tant que els possin mes barats i els 160 el lateral que ja no em queixaria

continuo dient q lo de l'alacant és d mitja temporada!!
http://www.alicantecf.info/Sections-index-req-viewarticle-artid-21-page-1.html
al fòrum he vist q encara no saben quan costarà el d'aquesta temporada.
Per cert, si et posses al gol és perq vols Dagar, no s'ha pas d pagar més per a possar-te al lateral i jo considero q es veu millor el futbol en el lateral.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #93 el: 07 de Juliol de 2007, 19:00:50 pm »
be estare equivocat de totes maneres ferni continuen sent cars :beer2

i noi jo per vinculacions familiars desde petito podia veure els partits desde tribuna i marxaba al gol.........ja se que desde el lateral es veura una millor perspectiva pero m'agrada mes viure el futbol desde els gols,jo penso que estaria be separar el lateral i gols.........llavor s veuriem els que van al lateral que anirien als gols,perque recordo  que un any ja es va fer(i es van queixar els-les de sempre)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6957
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #94 el: 07 de Juliol de 2007, 19:13:05 pm »
***** kitanovsky per que sempre ets tu el creador dels post dels boicots? nose company crec que començes a dir masses coses negativas ,i em fa gracia per que sino vaig errat tu ets de manresa i et va tot malament, que si el alcalde,que si la ciutat de sabadell,que si els inversors sabadellencs, que si els desplaçaments, noi quinas ganas de mirar las coses en negatiu
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6957
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #95 el: 07 de Juliol de 2007, 19:16:43 pm »
una cosa esta clara 160 € per un carnet de segona B es car don el mateix que siguin preus del sabadell o del vilarrubinat d´abaix pero crec que no solucionarem res discutin aixo, us recordo que l´any pasat van fer una baixada ridicula i al final els carnets els varem renovar els mateixos tambe es va fer una crida desde el foro i no es va aconseguir res, crec que portem molts dies sense noticies del club i aixo fa que ens dediquem a comentar cosas que no tenen gaire suc, habiam si aquesta setmana començem a fichar i amb una mica de sort ja ens fiquem a pretemporada per que el foro esta d´un ranciiiii........ :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 540
« Respondre #96 el: 07 de Juliol de 2007, 19:39:57 pm »
No entenc les ganes que tenim de montar merder.  :**** :**** Si no vols renovar el carnet doncs no ho fassis. Jo no tinc ap dubte, renovaré el carnet.

Visca el C.E.Sabadell  :scut
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7475
« Respondre #97 el: 07 de Juliol de 2007, 19:48:21 pm »
este foro es libre y si tu estas de acuerdo con los precios no te apuntes en el post y ya esta y como tu dices que si no estamos de acuerdo no nos hagamos socios y ya esta pues si tu no estas de acuerdo con este boikot no entres y ya esta
visca el sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #98 el: 07 de Juliol de 2007, 20:17:58 pm »
amic panso trobo perfecte que no estiguis d'acord amb aixo,pero l'unic recurs que ens queda es la "pataleta" la economia no esta per tirar coets i ens possen un preu exagerat....

Ferni

• Visitant
« Respondre #99 el: 07 de Juliol de 2007, 20:31:09 pm »
Dando una vuelta por el forum, me vino a la cabeza lo de la colaboración entre el CES y el UBS, ¿será este un motivo del subidón del carné? ¿Qué colaboración puede haber entre ambos Clubes? ¿Por qué el socio del CES puede entrar gratis a los partidos del UBS y solamente seis a la inversa? no creo que el CES la colaboración que le pueda ofrecer a la UBS sea de jugadores, menos de instalaciones, ¿Qué nos queda? money money money, de donde los saca el CES, del socio, seguidor, visitante, del aficionado en general, no digo que sea pero podría ser uno de los motivos.
                                                             :mmmm

al final es verdad que con el carnet de socio del CES puedes ir también a ver a la UB Sabadell? porq si es así pues almenos el subidón de precios del carnet de socios pareceria un poco mas "leve".... y eso q no me gusta el baloncesto pero bueno almenos algun q otro partido podria ir o se lo dejaria a mi padre.

Por cierto y hablando de hacerse socio... cuando piensa la directiva dar a conocer los precios de los abonos y ir hacernos socios? Estamos a día 7 y creo q esto para el 15 como muy tarde tendria q poderse renovar el carnet ya.