Autor Tema: preus socis temp.2007/2008  (Llegit 45250 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2217
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #20 el: 05 de Juliol de 2007, 23:18:20 pm »
un cop mes per variar en aquest club els preus son molt elevats.........ja que poseu exemples jo posso 1 el granada 75€ general i encara alguns es queixen que els han apujat els preus.......i aqui mes del doble.............. ....i per els que es queixen del barça i l'espanyol,recordem que estan a primera i amb el que val aqui una tribuna l'escandalos preu de 320€ tens abonaments tant de barça com de l'espanyol........al final tindra rao el ferni el sabadell sera un club exclussiu de gent amb possibles economics
« Darrera modificació: 05 de Juliol de 2007, 23:22:35 pm per dagar »

Ferni

  • Visitant
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #21 el: 05 de Juliol de 2007, 23:34:50 pm »
un altre exemple, aquesta temporada el Palencia i dsp de ser un equip q va jugar el play off d'ascens a Segona A possa els preus de 150 € l'adult i 115 € joves de 18 a 25 anys. Tmb penso q són preus raonables i ojo q parlem d'un bon equip q a estat apunt d pujar a Segona A, nosaltres venim de 3ª.
El Rayo Vallecano a la passada temporada de 100 a 110 euros.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #22 el: 05 de Juliol de 2007, 23:39:46 pm »
Sí, trobo lògica  la pujada de preus, però crec que no s'ha tingut en compte dos aspectes molt importants:

1- Els joves. Com dieu, tal i com està de precari el món laboral avui dia, difícilment un noi de 19 anys pugui pagar-se un carnet de 160 euros i arribar bé a fi de mes. Així que a la majoria dels casos o ho paga la família o no hi ha carnet.

2- Les famílies. Les anteriors campanyes es feia descompte per segon carnet domiciliat a la mateixa casa. No sé si era 90 el que valia el segon membre de la família soci, o una cosa per l'estil. En el meu cas, per exemple, som pare, mare i els dos fills socis...  Un paston, ehh??

Desconnectat BERMOS_SBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #23 el: 06 de Juliol de 2007, 00:03:53 am »
Por 139€ tienes carnet de socio en los goles para el RCD Espanyol (1ª División)
Por 170€ tienes carnet de socio en los goles para el Levante (1ª División)
Sale igual o mejor ver futbol de primera división en algunos sitios que ver al Sabadell en 2ªb
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3383
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #24 el: 06 de Juliol de 2007, 00:34:26 am »
io ara tink 15 i no veig just pagar 40,, es un robu xro enu k faremm, es el meu centre desports  :tongue3:


PD i a sobre 2 invitacions en compte de 3, :****
Visca el Sabadell!!

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14643
  • CHIARA
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #25 el: 06 de Juliol de 2007, 00:36:15 am »
De acuerdo que la subida de los carnés es brutal, pero creo que lo primero que hay que tener en cuenta es el sentimiento a un Club  :scut  y unos colores   :bandera  que son los nuestros, que los dirigentes se quieren aprovechar pues diría que si, que se quieren aprovechar de nuestro apoyo y nuestra estima y fidelidad al Club, ahora pensando que ellos como miembros de la Junta de Accionistas son los que tienen el salten por el mango, lo único que podemos hacer en contra de estos precios es traicionar a nuestro sentimiento y doy por seguro de que esto no va a suceder y por tanto nos obligan a realizar un esfuerzo económico que todo el mundo no puede, pero pienso que nadie faltará al final porque siempre pensamos en el  :scut  y se buscaran las maneras para poder renovar el carné.
Sobre los partidos que se pueden dejar de asistir por una causa u otra y que te hacen dudar de pagar y renovar el carné, yo ni siquiera lo pienso ya que mi intención es renovarlo de todas las maneras y en mi caso ya como sabrán, solamente asistí la temporada pasada al encuentro CE Sabadell FC - Vilanova CF (2-1) y este año podría suceder un tanto de lo mismo. Espero que la familia arlequinada siga el mismo número y si hay pasión por el equipo  :scut  y unos colores  :bandera   que esta aumente en número.
                                         :beer2       :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JosepSBD

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #26 el: 06 de Juliol de 2007, 01:02:40 am »
No tengo ni idea si se quieren aprovechar los directivos como decís por aquí o que.
Pero hay que hacer una plantilla en condiciones, con aumentos de sueldo a los que se queden y dinero para pagar nuevos fichajes y nuevas fichas. Y digo yo, habrá que sacarlo de algún lado, ¿no?

Con esto NO justifico el aumento bastante considerable de los carnets de socio, yo por supuesto que lo renuevo, pero pensemos también en la economía del club necesaria si se quiere hacer un proyecto con cara y ojos :beer2

 :bandera :scut :bandera

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #27 el: 06 de Juliol de 2007, 01:05:19 am »
Madre mia que abuso por dios.  :clap2
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #28 el: 06 de Juliol de 2007, 02:37:24 am »
es bastante caro 160 euros en segunda B pero es que hace 3 años ya pagamos 150 y hace 2 135 y este año pasado 120, para los mayores de 25 no nos sube tanto, para los de 19 a 25 si que el subidon es elevado.

yo creo que para segunda B 120 euros seria lo mas razonable pero bueno es lo que hay... a pagar
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #29 el: 06 de Juliol de 2007, 03:23:24 am »
No tengo ni idea si se quieren aprovechar los directivos como decís por aquí o que.
Pero hay que hacer una plantilla en condiciones, con aumentos de sueldo a los que se queden y dinero para pagar nuevos fichajes y nuevas fichas. Y digo yo, habrá que sacarlo de algún lado, ¿no?

Con esto NO justifico el aumento bastante considerable de los carnets de socio, yo por supuesto que lo renuevo, pero pensemos también en la economía del club necesaria si se quiere hacer un proyecto con cara y ojos :beer2

 :bandera :scut :bandera
dices eso pk tienes de pagar 40 jose, porque si estuvieras en la situacion de muchos ke hasta este año se hacia un descuento o una tarifa menos elevada llamalo como kieras para xicos de 19 a 24 y este año no, pos para los ke estamos entre esas edades y aun estamos con los estudios es un precio realmente carisimo :disappointed:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #30 el: 06 de Juliol de 2007, 07:16:17 am »
Algu sap si hi ha descomptes per carnet familiar?

Desconnectat GARNI

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #31 el: 06 de Juliol de 2007, 08:54:58 am »
I algú sap o pot saber si es poden pagar aplaçats? Perque si no.... malament

Desconnectat brq

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #32 el: 06 de Juliol de 2007, 11:49:35 am »
Mira senyors, a mi em sembla molt correcte que dieu que el primer es el sentiment i sentir els colors, em sembla fenomenal, jo soc el primer que sento el Sabadell.Pero tambe sento com cobrant una poca m**** cada mes i el mon laboral cada dia esta pitjor, es pot portar el Sabadell al cor o be es pot ser atontat mental i deixar-se enganyar, en aquesta vida no es pot ser ******* home, pero que collons s'han pensat? que em rento el cul amb billets de 100€? es que 160€ es una burrada!

Desconnectat cor arlequinat

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 271
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #33 el: 06 de Juliol de 2007, 12:09:10 pm »
Només dir que si no vaig errat, l´ultima temporada a segona b (la del descens) varem pagar 150 euros pel carnet. O sigui que si ara son 160 euros, es una mínima pujada despres de dos anys. Si no haguessim baixat, segurament la pasada temporada ja hauriem pagat els 160 euros i potser ara en pagariem 165 o 170 i no diriem res, trobariem l´augment fins i tot normal, amb tot aixo del IPC que se sol apujar tot.

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #34 el: 06 de Juliol de 2007, 13:08:35 pm »
realment és MOLT CAR i s troba a faltar l preu de 18 a 24 per fer un intermig.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #35 el: 06 de Juliol de 2007, 13:15:16 pm »
Només dir que si no vaig errat, l´ultima temporada a segona b (la del descens) varem pagar 150 euros pel carnet. O sigui que si ara son 160 euros, es una mínima pujada despres de dos anys. Si no haguessim baixat, segurament la pasada temporada ja hauriem pagat els 160 euros i potser ara en pagariem 165 o 170 i no diriem res, trobariem l´augment fins i tot normal, amb tot aixo del IPC que se sol apujar tot.

150 o 135? torno a dir k per els k fan poc han passat la barrera dels 18 anys pagar 160 euros es una passada, molta gent estudia i el poc k es pot treballar es per cubrir altres gastos essencials, sigui cotxe, telefon, etc... No es tracta de sentiments ni res, si un no s'ho pot permetre no pot fer miracles i no per aixo ets menys del sabadell...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #36 el: 06 de Juliol de 2007, 13:29:26 pm »
Algu sap si hi ha descomptes per carnet familiar?


creo creo eh de esto no estoy ya tan seguro escuche algo... kreo ke no hay carnet familiar de ese esta temporada :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #37 el: 06 de Juliol de 2007, 13:31:55 pm »
Només dir que si no vaig errat, l´ultima temporada a segona b (la del descens) varem pagar 150 euros pel carnet. O sigui que si ara son 160 euros, es una mínima pujada despres de dos anys. Si no haguessim baixat, segurament la pasada temporada ja hauriem pagat els 160 euros i potser ara en pagariem 165 o 170 i no diriem res, trobariem l´augment fins i tot normal, amb tot aixo del IPC que se sol apujar tot.

Mira jo no sé el que vas pagar tu, però a mi em sembla que l'any passat vaig pagar més que l'ultim any a segona b... Jo ja m'havia fet a la idea de pagar més pq ja tinc 25 i ja sabem que les coses pugen de preu, pero tant com per pujar 5000 peles de les d'abans... Els preus de la temporada anterior eren:

Jubilat/da 70.-Euros
Sènior (+25 anys)  120.-Euros
Familiar 2on titular  85.-Euros
Jove (19 a 25 anys)  95.-Euros
Juvenil (13 a 18 anys)  25.-Euros
Nens/es (0 a 12 anys)  4.-Euros
Tribuna SOCI+150.-Euros

Desconnectat arlekinat_18

  • Hattrick
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 79
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #38 el: 06 de Juliol de 2007, 14:02:30 pm »
Una pregunta. Jo tinc 18 anys i no faig els dinou fins al 19 de juliol. Si me'l faig el carnet abans d'aquest dia, pagaria un carnet de soci de 18 anys o aquest any ja estic obligat a a pagar un de dinou anys?

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: preus socis temp.2007/2008
« Respondre #39 el: 06 de Juliol de 2007, 14:05:48 pm »
Una pregunta. Jo tinc 18 anys i no faig els dinou fins al 19 de juliol. Si me'l faig el carnet abans d'aquest dia, pagaria un carnet de soci de 18 anys o aquest any ja estic obligat a a pagar un de dinou anys?
tambien lo preguntemos pagaras 40€ creo :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros