Autor Tema: L'Arlequinat 2007/08  (Llegit 117629 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #20 el: 03 de Setembre de 2007, 23:36:53 pm »
...jo també habia comentat a casa que com podia ser que no haguem vist la jugada del penalt? :o mare meva...si fos un programa del far$a veuríem aquesta jugada 20 cops i si el gol de montero el fa ronaldiño... :-X en fi a unes males algo em vist...poca cosa si...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BERMOS_SBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #21 el: 03 de Setembre de 2007, 23:38:34 pm »
Aquí teniu el correu electronic de la directora de canal  catala on el nadal passat vam enviar totes les critiques pel fallo del programa de nadal. Jo em penso queixar.
dirgen@c50.tv
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #22 el: 03 de Setembre de 2007, 23:50:43 pm »
gracias BERMOS yo no habia encontrado esa direccion y la mia seguro que no era la correcta.
haber si nos animamos todos y les llenamos el buzon de mails para demostrarles nuestro enfado a esos A********S DE CANAL CATALA  :**** :****

dirigen@c50.tv
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2007, 23:53:56 pm per X-Men Aigua »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BERMOS_SBD

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #23 el: 03 de Setembre de 2007, 23:53:13 pm »
gracias BERMOS yo no habia encontrado esa direccion y la mia seguro que no era la correcta.
haber si nos animamos todos y les llenamos el buzon de mails para demostrarles nuestro enfado a esos A********S DE CANAL CATALA  :**** :****

dirigen@c50.tv

Me ha costado un rato buscar el post del año pasado donde se daba la direccion de la directora del canal, pero al final la he encontrado. A ver si la utilizamos, pq quejarnos aqui no sirve de mucho, hay que quejarse en Canal Catalá, que a lo mejor no sirve de mucho tampoco, pero es el sitio donde hay que hacerlo.
dirgen@c50.tv
« Darrera modificació: 03 de Setembre de 2007, 23:54:09 pm per X-Men Aigua »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #24 el: 03 de Setembre de 2007, 23:55:30 pm »
A lo mejor esta dirección es la antigua porque c50?? era antes, ahora es canal catalá, osea que debe de ser "...@canalcatala.tv" o algo así...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #25 el: 04 de Setembre de 2007, 00:02:45 am »
Juer avui no podia veure el programa i l'he deixat grabant i al tornar a casa què em trobo? Doncs amb tota akesta mandanga que ha liat el canal català. Son una colla d'impresentables, ja és la segona vegada que ho fan, no tenen cap mena de respecte cap al treball, el gran treball, que fa setmana rera setmana l'ekip de l'arlekinat. Déu ni do el cabreig que m'ha agafat quan ho he vist pq ahir tampoc vaig poder anar al camp a veure el partit. Miguel i companyia us felicito per l'esforç que feu cada setmana per tirar endavant el programa amb totes les dificultats que sé que teniu i és una pena que el Canal Català no estigui a la vostra altura.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #26 el: 04 de Setembre de 2007, 00:05:48 am »
bueno definitivamente he encontrado el correo correcto y es esta:

info@canalcatala.com

espero que todos pongamos de nuestra parte y les demostremos a esa gentuza que somos el publico que les hizo la cadena mas vista durante un ratito hace unos meses, superando incluso a TV3  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12480
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #27 el: 04 de Setembre de 2007, 00:07:55 am »
Quins collons que tenen!

Ens retarden el programa... ens tallen alguns trossos (el del penalt, toca't el que no sona), i a sobre hi han zones que es barregen les emisions de Canal Català amb altres freqüencies de la mateixa emisora i a vegades el canal es veu com un truny!

Que passa, que ja sabeu que tindreu una llicència d'emissió digital assegurada? Que l'amiguisme polític ja ha donat el sí? És així com tracteu al programa que us dona més audiència?

Si seguiu tractant la feina d'uns grans professionals com esteu fent ara, ni programa, ni audiència, ni professionals.

Canal Català... és lamentable.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5727
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #28 el: 04 de Setembre de 2007, 10:04:04 am »
La veritat es que creia, al principi, que m'havia despistat amb la jugada del penal però ja veig que va ser culpa de Canal Català... :paret No és la primera vegada que ens porta problemes i, de ben segur, que aquest no serà el darrer. Quina poca-vergonya que tenen aquesta gent tirant pel terra el treball d'uns grans professionals! :****
En fi, esperem que, si tenen una mica de sentit comú, repeteixen el programa avui o demà... :snore:
Grada Jove - La Força Arlekinada

antcarcer

  • Visitant
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #29 el: 04 de Setembre de 2007, 10:15:35 am »
Si birrero, el canal catalá nos hace la pua, yo creo que habria que agüantar como sea, hasta que pongan el canal bustos por tdt :ok :beer2

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #30 el: 04 de Setembre de 2007, 10:39:35 am »
inundemos canal catala con mensajes de queja

info@canalcatala.com

a ver si asi se enteran que con nuestro club no se juega  :**** :**** :****
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #31 el: 04 de Setembre de 2007, 10:55:35 am »
jo es que ahir flipaba perq pensava que era la tele o el mando (estava veient el sevilla pel tdt) o el video...total q hem vaig empassar els 15minutets de publi extra ( haviam si els cobren!!!)
fan el programa desde la bassa (q es municipal...com la tele)...perdoneu pero un desastre ja q el so en alguns trams era deficitari...tallan s el penal...jo flipuuuu...vaja desastre d'emissora municipal, q ja no es mereixen ni el qualificatiu de tele, pero altres programes que surt una tia disfressada de rosa i donant salts no fallan...es clar aquest donen pasta!!! ni altres que surten els de sempre amb tints religiosos tampoc fallen...
aquest q es de una productora aliena, q no dona pasta, q ocupa franja horaria, aquest si q falla...
vaig a QUEIXAR-ME ARA MATEIX!!!, i si crido, xq si els tingues devant tambe cridaria...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat almuniaforever

  • President
  • *********
  • Missatges: 5763
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #32 el: 04 de Setembre de 2007, 11:00:15 am »
jo es que ahir flipaba perq pensava que era la tele o el mando (estava veient el sevilla pel tdt) o el video...total q hem vaig empassar els 15minutets de publi extra ( haviam si els cobren!!!)
fan el programa desde la bassa (q es municipal...com la tele)...perdoneu pero un desastre ja q el so en alguns trams era deficitari...tallan s el penal...jo flipuuuu...vaja desastre d'emissora municipal, q ja no es mereixen ni el qualificatiu de tele, pero altres programes que surt una tia disfressada de rosa i donant salts no fallan...es clar aquest donen pasta!!! ni altres que surten els de sempre amb tints religiosos tampoc fallen...
aquest q es de una productora aliena, q no dona pasta, q ocupa franja horaria, aquest si q falla...
vaig a QUEIXAR-ME ARA MATEIX!!!, i si crido, xq si els tingues devant tambe cridaria...


El Canal Català es muncicipal ??? Jo diria que no...no ho sé segur.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

antcarcer

  • Visitant
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #33 el: 04 de Setembre de 2007, 11:02:04 am »
umbria, el canal catalá no es municipal :beer2

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #34 el: 04 de Setembre de 2007, 11:56:37 am »
teniu rao!!!
no es municipal, segons ells : cita textual

canal 50 és grup de comunicació lliure i independent, amb vocació de servir, informar, formar i entretenir al telespectador, mitjançant espais diferents i variats: notícies, entrevistes, programes de debat, cinema, magazines... tant de producció pròpia com aliena,
ja,ja,ja,ja,ja....i ja.
rectifico i gracies als que m'heu avisat.
jo ja m'he queixat!!!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #35 el: 04 de Setembre de 2007, 13:02:48 pm »
Pues yo no lo pude ver ya ke me pase dos dias en las fiestas de sant quirze, haver si lo repetis ese programa! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #36 el: 04 de Setembre de 2007, 16:17:09 pm »
Tal i com dieu i pel que tinc entes, el canal catala no es municipal ja que el seu maxim responsable es el Sr. Eduard Berraondo, ex-presentador de TVC.

Ara be, diria que, per exemple, l'informatiu que fan en desconexio per a Sabadell SI que deu estar 'subvencionat' per l'ajuntament... a l'igual suposo que l'especial Festa Major i possiblement altres programes de caire sabadellenc tambe (p.e. L'arlequinat?)

Osease, no es municipal pero...  :ejem

 :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #37 el: 04 de Setembre de 2007, 16:20:03 pm »
Acabo de veure el programa i la veritat es que es penos que ens tallin el resum del partit ... almenys s'ha vist el golàs de Montero  :laugh:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roma

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1986
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #38 el: 04 de Setembre de 2007, 17:17:03 pm »
Home es que si ja no ens posen el golàs de Montero, el gol de la victoria, ja es per denunciar-los.
Amb el programa d'abans dels periquitos segur que no tenen aquests problemes de continuitat, tot i fer menys que l'emeten. Anims a l'equip de l'arlequinat que ho continua fent de conya
 :oooooo: :oooooo: :oooooo:
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

antcarcer

  • Visitant
Re: Nota aclaratoria programa 69
« Respondre #39 el: 04 de Setembre de 2007, 17:21:36 pm »
Si llueve mucho la culpa del bustos, si no llueve la culpa del bustos...
Vamos a ver power, en tve no hacen desconexiones desde cataluña, y no tiene nada que ver el montilla. Pues esto igüal en cada comarca hacen programas locales :beer2